Hop til indhold

Kaffe efter sex med gp

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Laurits Betjent skrev, for 14 timer siden:

"De" er jo ikke "slamfisser" hele bundtet,   nogle gange kan man opleve, en eller anden grad af gensidig sympati, en "relation", som ikke er 100% er baseret på den klingende mønt ..... måske kun 96-97% ......... jeg har 3-4 jeg besøger ganske regelmæssigt, plus det løse.

Og det skader vel heller ikke at være høflig og lidt hjælpsom.

Jeg skal altid hjælpe hende med at skifte radiokanal. I fredags havde hun et kæmpe problem med hendes telefon men jeg kunne ikke hjælpe hende fordi det var software problemer

• Svar 53
  • Visninger 8.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• OldGentlemann
    OldGentlemann

Der er vist intet, der er normalt og unormalt. Jeg har både drukket kaffe, været henne og handle i Netto, transporteret pigen og hendes hund til hovedbanegården mm. med glædespigen efter en fornø

• Jeg ankom engang til et hus langt ude på landet og opdagede til min store skræk, at der ikke var kaffe. Heldigvis var første gæst en jeg havde haft før, så han ankom med hele udstyret til mig. Og afhe

• Jyske Coco Erotik massør
    Jyske Coco Erotik massør

Ja nogle vil gerne nye lidt tid med at drikke ene eller andet, og Ikke alle drikker kaffe. det er ikke alle piger vil have kaffe hygge tid at, der kan gå for tid når der sidder ved et bord. Nogle er

Skrevet

Ja det er da ikke unornalt, jeg har endda engang spist tapas med en ynidg ung kvinde efter en heftig gang sex :-) (jeg inviterede, betalte og køret hende hjem)

Skrevet

Jeg blev kærester med en GP. Drak en del kaffe sammen i de 4-5 mdr det stod på.

Skrevet
Bananas skrev, den 19.11.2022 at 18:11:

Kogkaffe drikke man kun i Norrland. Det er meget specielt, men jeg kan godt lide det. I Skåne drikker vi meget mørkrostet brygkaffe. Så når pigen spørger om vi skal have en kaffe sammen, så svarer jeg: "Gerne det honeypie, men då skal du følje mig hem så tar vi kaffen der". Og det har hun sgu gjort nogle gange.

Ellers drikker vi whisky, champagne og tjekkisk øl. Det der opvaskevandsvinet fra Netto som i skyller ned jeres flæskesvær med, holder vi os langt fra.

Hvordan laerte du dig snakke dansk når du er svensk?

Skrevet
skitlandet-sverige skrev, for 12 timer siden:

Hvordan laerte du dig snakke dansk når du er svensk?

Det lille dansk jeg kan, har jeg lært her - på EG. 

Skrevet
Bananas skrev, for 10 timer siden:

Det lille dansk jeg kan, har jeg lært her - på EG. 

Kære Bananas:)

- -  aah det er vist ikke rigtigt, vi har begge været herinde på EG sådan nogenlunde lige længe. Når jeg "erindrer tilbage" så har dit danske da været ganske godt selv mange år tilbage i tiden; men dit danske er absolut blevet meget bedre de sidste 4 - 5 år - -  den ros skal du have :)

Og det skyldes helt sikkert ikke alene din færden på EG  - - jeg tror bor du i DK  eller flyttet hertil;)

Mange hilsner

Nye tider

Skrevet
Nye tider skrev, for 4 minutter siden:

- -  aah det er vist ikke rigtigt, vi har begge været herinde på EG sådan nogenlunde lige længe. Når jeg "erindrer tilbage" så har dit danske da været ganske godt selv mange år tilbage i tiden; men dit danske er absolut blevet meget bedre de sidste 4 - 5 år - -  den ros skal du have :)

Og det skyldes helt sikkert ikke alene din færden på EG  - - jeg tror bor du i DK  eller flyttet hertil;)

Mange hilsner

Nye tider

Nuvel, det begyndte på Venuslogen. Men ellers har jeg tvinget mig, fordi jeg gerne ville deltage på disse skummelte sider.

Nej, jeg bor ikke i Danmark, har aldrig boet i Danmark och kommer aldrig til at bo i Danmark. Det ville i det fald være hvis i tilbød mig et smukt lille hus på Ærø.

Skrevet
Bananas skrev, den 19.11.2022 at 17:15:

Jeg har gjort alt det og 100 ting mere.... men at standse og drikke dansk kaffe, absolut ikke. Der går min grænse.

Mørkristet Zoega er sagen.

Skrevet
Laurits Betjent skrev, den 19.11.2022 at 10:11:

"De" er jo ikke "slamfisser" hele bundtet,   nogle gange kan man opleve, en eller anden grad af gensidig sympati, en "relation", som ikke er 100% er baseret på den klingende mønt ..... måske kun 96-97% ......... jeg har 3-4 jeg besøger ganske regelmæssigt, plus det løse.

Og det skader vel heller ikke at være høflig og lidt hjælpsom.

Jeg tror, at mange mænd drømmer for meget, og lader sig fortrylle for meget, inklusive mig selv. Pigerne er dejlige, men udover det er de også helt fremragende skuespillerinder. Rollefordelingen mellem GP og kunde må nødvendigvis ligge fast og i rammer, for at hun kan klare jobbet.

Den, der kommer nærmest sandheden, er efter min mening Laurits Betjent, hvis vi lige glemmer hans indledning. Betjenten skriver videre om det med kaffen m.m. efter sex: " en relation som ikke er 100% baseret på klingende mønt.....måske kun 96-97%....

Det har taget mig et par år at erkende sandheden i de ord. Men sådan er rollefordelingen. Og sådan må den være... kan jeg godt se.

Skrevet

Men det ændrer vel ikke på det forhold at mennesker mødes, her i meget tættere kontakt end vanligt, og det sker jo dagligt at mennesker forelsker sig, og at det ikke er gengældt.

Det er jo meget intimt at få slikket pik (specielt hvis ens vanlige partner ikke vil eller kan, det ligeså intimt at slikke en kvindekusse, og ligeså at kneppe alle hendes huller.

Jeg ved, at det jeg lige har skrevet chokerer nogle så please excuse my french, men at gennemføre de handlinger måske endda for første gang med en kvinde der virkelig ved hvordan sex skal udføres kan jo godt få en mand til at føle sig i himlen.

Som hvis man har spist havregrød til morgenmad hele liver og for første gang får en full english breakfast.

Eller et godmorgen blow med det hele :-) 

Skrevet
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Nuvel, det begyndte på Venuslogen. Men ellers har jeg tvinget mig, fordi jeg gerne ville deltage på disse skummelte sider.

Nej, jeg bor ikke i Danmark, har aldrig boet i Danmark och kommer aldrig til at bo i Danmark. Det ville i det fald være hvis i tilbød mig et smukt lille hus på Ærø.

Er du måske halvt dansk fordi du er fra Skåne?

Jeg studerer dansk lige nu. Har brugt Duolingo og skal studere dansk på universitet her i Sverige der begynder om nogle måneder.

Vil gerne bo eller arbejde i Danmark i fremtiden. Jeg hader Sverige og svenskerne og vores sindssyge politikere og sexkøbslovgivning.

Jeg førstår stadig ikke hvornår jeg skal bruge "Er" eller "Har". På svensk bruger vi kun "har".

Og på dansk bruger I aldrig T-formen som vi gør på svensk. For eksempel "rigtig meget" mens vi siger "riktigt mycket". "det er virkelig smukt" og ikke "det er virkeligt smukt"... Nogen her der vil forklare for mig?

Redigeret af skitlandet-sverige

Skrevet
Nye tider skrev, for 6 timer siden:

Mange hilsner

Nye tider

Hvorfor er danskerne ligeglad over at I tabte Skåne?

Skrevet
skitlandet-sverige skrev, for 29 minutter siden:

Jeg studerer dansk lige nu. Har brugt Duolingo og skal studere dansk på universitet her i Sverige der begynder om nogle måneder.

Vil gerne bo eller arbejde i Danmark i fremtiden. Jeg hader Sverige og svenskerne og vores sindssyge politikere og sexkøbslovgivning.

Jeg førstår stadig ikke hvornår jeg skal bruge "Er" eller "Har". På svensk bruger vi kun "har".

Og på dansk bruger I aldrig T-formen som vi gør på svensk. For eksempel "rigtig meget" mens vi siger "riktigt mycket". "det er virkelig smukt" og ikke "det er virkeligt smukt"... Nogen her der vil forklare for mig?  - - det er fordi svenskere aldrig har lært at stave RIGTIGt:) - - - det var også derfor at tabe Skåne var en velsignelset :):)

Kære Skitlandet-sverige:)

- - se min kommentar.

Mange hilsner

Nye tider

Skrevet
Nye tider skrev, for 28 minutter siden:

Kære Skitlandet-sverige:)

- - se min kommentar.

Mange hilsner

Nye tider

Jeg tror hver dansker inderst inde koger over tabet af Skåne :)

Skrevet
skitlandet-sverige skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror hver dansker inderst inde koger over tabet af Skåne :)

Deri tar du helt fejl vi Dansker har aldrig været fjendtlig men vi elsker vores Land og elsker at vinde i boldspild men hvad angår Skåne så taber vi pusten og giver den til Sverige uden kamp da Skåne tilhører Sverige idet vi Dansker er for dovne til kamp af denne slags så i beholder blot Skåne og vi er fint tilfreds så hils blot de smukke piger i Lund og sig vi venter jer med respekt 

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 9 minutter siden:

Deri tar du helt fejl vi Dansker har aldrig været fjendtlig men vi elsker vores Land og elsker at vinde i boldspild men hvad angår Skåne så taber vi pusten og giver den til Sverige uden kamp da Skåne tilhører Sverige idet vi Dansker er for dovne til kamp af denne slags så i beholder blot Skåne og vi er fint tilfreds så hils blot de smukke piger i Lund og sig vi venter jer med respekt 

Danmark havde været endnu større hvis det gamle østdanmark var dansk. Jeres land er så lille og slutter ved øresundsbroen haha. Føler I er ikke fanget i københavn af at I ikke kan kontrollere hele øresund? Det bliver i stedet som en væg midt i sundet?

Men men... jeg elsker stadig danmark, mere end Sverige, selvom jeg er svensk. Og ønsker DK havde vundet kampen om Skåne så det vil blive nærmere for mig at rejse til en by/sted hvor der ikke er nogen sexkøbslov. Stockholm til kobenhavn tager hele 5 og en halv time med tog...

Skrevet

fejl

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet
Bananas skrev, for 8 timer siden:

tvinget

tvunget

Bananas skrev, for 8 timer siden:

Det ville i det fald være hvis i tilbød

Det skulle da være hvis i..... 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

tvunget

Hvad synes du om det indlaeg jeg skrev før? Lavede jeg nogle fejl?

Skrevet
skitlandet-sverige skrev, for 26 minutter siden:

Danmark havde været endnu større hvis det gamle Østdanmark var dansk. Jeres land er så lille og slutter ved Øresundsbroen haha. Føler I er ikke fanget i københavn af at I ikke kan kontrollere hele øresundFøler I ikke at i er fanget i København fordi I ikke kan kontrollere hele Øresund? Det bliver i stedet som en væg midt i Sundet?

Men men... jeg elsker stadig danmark, mere end Sverige, selvom jeg er svensk. Og ønsker DK havde vundet kampen om Skåne så det vil blive nemmere for mig at rejse til en by/sted hvor der ikke er nogen sexkøbslov. Stockholm til benhavn tager hele 5 og en halv time med tog

Er du sikker på du kan klare korrektionerne? :D
Men det er ikke svært at forstå hvad du mener. 

Skrevet

Nærværende tråd må efterhånden vel fremstå som den mest afsporede her på EG - og det er da ikke så lidt, afsporing hører jo til den normale fremgangsmåde her :-)

Men at vi ender med sprogundervisning, og så ovenikøbet til en svensker ... det har jeg dog endnu ikke oplevet ...!

Så må vi heller straks ile tilbage til emnet:

Jo, som moden libertiner skriver: "Men det ændrer vel ikke på det forhold at mennesker mødes" - og derfor kan jeg slet ikke se problemet. Hvis man ser en pige lidt mere end andre ("fast gæst eller stamkunde") er det i min verden meget normalt at drikke en kop kaffe sammen, skifte en pære i lampen eller henter noget fra den nærmeste takeaway - ikke dermed sagt at det skal ske, men muligheden er tilstede. 

Så ja, man opnår / har et intimt bekendtskab, er man venlig, hjælpsom og imødekommende over for hinanden - men derfor er der stadigvæk tale om et professionelt forhold, hvor i det mindste den ene part spiller en veldefineret rolle: Hun er ikke veninden eller kæresten!

Hvis det udvikler sig i den retning, er diskussionen om det normale i at drikke en kop kaffe sammen overflødig ...

my 5-cents

/syden

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

tvunget

Mange tak. Hvordan bliver det med huset på Ærø?

Skrevet
skitlandet-sverige skrev, for 4 timer siden:

Är från Norrland.

skitlandet-sverige skrev, for 4 timer siden:

Jag är inte heller särskilt stolt över Sverige just nu. Men lite nyfiken: vad gör du sen, när Danmark får sitt sexköpsförbud?

Skrevet
Bananas skrev, for 7 minutter siden:

Mange tak. Hvordan bliver det med huset på Ærø?

God pointe.

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 20 timer siden:

Er du sikker på du kan klare korrektionerne? :D
Men det er ikke svært at forstå hvad du mener. 

Det skal ikke stå nemmere. Det skal stå på den måde jeg skrev. "naermere" betyder "closer" på engelsk.

Men tak for dit svar.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.