Hop til indhold

Hejs flaget, piger

Featured Replies

Skrevet

Mere end nogensinde gælder det om at skille sig ud fra mængden. At hejse sit flag i masten midt i det grå ocean.

Derfor er det mærkeligt, at der ikke er flere af pigerne, som deltager i debatten herinde eller skriver selvstændige indlæg.  Her tænker jeg selvfølgelig især på de danske piger og de, der kan formulere sig på engelsk. De få, der gør det, står meget stærkere i læsernes bevidsthed end de, der blot satser på en glitrende annonce. Ved at afsløre lidt af sig selv som menneske, pirrer man nysgerrigheden og gør sig mere interessant overfor i alt fald en del af de potentielle kunder.

Ja, det kan give skuffelser og bump på vejen, hvis debatten er hed. Men PR-værdien er større end bumpene. Jeg er i kommunikationsbranchen, blot til info.

• Svar 81
  • Visninger 10.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg er faktisk imponeret over " det aktive deltagerantallet"..  Sidste vagtuge der havde jeg på en dag 4 gæster alene fra eroguide.. Havde jeg ikke haft de 4 gæster havde jeg haft en gæst på hele

• Måske fordi at mange af os kvinder ikke har tid/lyst til at sidde herinde i oceaner af tid ( med nogle få undtagelser ).  Er man typen der elsker at se og hør mig er stedet her fint men der er også

• Jeg kommenterer kun hvis jeg ikke kan lade være  og nogen gange skal man sidde på sine hænder, for ikke at gøre det, med alt det der bliver skrevet herinde 

Skrevet

Jeg tror du har ret, MEN

det er flere gange set at en pige er blevet udsat for en shitstorm Når hun giver sin mening til kende, og hun er “kendt” og skal forsvare sig over for en flok anonyme på nettet, og så er hun dømt til at tabe, det er en kamp som ikke kan vindes. Så jeg har stor forståelse for at en del piger”forsvinder” eller går under radaren. En skam men forståeligt.

Skrevet
  • Author
The spoon skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror du har ret, MEN

det er flere gange set at en pige er blevet udsat for en shitstorm Når hun giver sin mening til kende, og hun er “kendt” og skal forsvare sig over for en flok anonyme på nettet, og så er hun dømt til at tabe, det er en kamp som ikke kan vindes. Så jeg har stor forståelse for at en del piger”forsvinder” eller går under radaren. En skam men forståeligt.

Ja, jeg husker flere af disse tilfælde, og du har sikkert ret i, at det skræmmer en del af pigerne væk. 

Men selv om de ikke formulerer sig i debatten/stormen, tror jeg, at der er mange læsere herinde, der ikke bryder sig om netop de shitstorme. Mænd der ofte får sympati for den modige pige, der tør skille sig ud og blæse på janteloven. Og så er vi tilbage ved pr-værdien. 

Skrevet

Tænker de der har noget at sige gør det. Men man skal jo ikke bare skrive om “ingenting”. 

Skrevet
  • Author
SweetMilf6630 skrev, for 13 minutter siden:

Tænker de der har noget at sige gør det. Men man skal jo ikke bare skrive om “ingenting”. 

Enig. Men husk, at den sidste gode historie i verden ikke er skrevet endnu. Heller ikke det sidste interessante synspunkt.

Skrevet

De fleste kunder fantasere sig alligevel til hvad annonceteksten burde indeholde, mens de sidder og savler over billederne og ydelserne.

Jeg tror det trods alt er relativt få der følger med på EG. Ihvertfald løbende.

Skrevet
AB455 skrev, for 2 minutter siden:

De fleste kunder fantasere sig alligevel til hvad annonceteksten burde indeholde, mens de sidder og savler over billederne og ydelserne.

Jeg tror det trods alt er relativt få der følger med på EG. Ihvertfald løbende.

Jeg er faktisk imponeret over " det aktive deltagerantallet".. 

Sidste vagtuge der havde jeg på en dag 4 gæster alene fra eroguide.. Havde jeg ikke haft de 4 gæster havde jeg haft en gæst på hele dagen:ph34r:.. Så jeg tror også man skal passe på med at undervurderer eroguides betydning.. Jeg er da i hvertfald taknemmelig for den forretning siden bringer min vej:wub:.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er da i hvertfald taknemmelig for den forretning siden bringer min vej:wub:.. 

Ok, jeg æder mine ord i mig igen, men du er jo også i særklasse :x:biggrin:

Skrevet
AB455 skrev, for 2 minutter siden:

Ok, jeg æder mine ord i mig igen, men du er jo også i særklasse :x:biggrin:

Faktisk opdagede jeg sidens påvirkning for år tilbage da jeg lavede adventkalender.. Mange piger sad som normalt i december på lorte vagter men jeg havde et utal af besøgende fordi de havde fuldt med i min kalender.. Eroguide er et dejligt sted:wub:.. 

Du ve' jeg er for "modest" (jeg kan virkelig ikke huske det danske ord:lol:) til at modtage det label men jeg takker alligevel<3.. 

Skrevet

Though I am not really active anymore, I still get messages from eroguide-users, and I am not even making advertisements.. so for sure! Writting here is effective, but mostly, it is entertaining :) I still take a look at this forum pretty often, though I am not looking for more guests :)!! 

Skrevet

Jeg læser en del med herinde, men jeg byder kun ind når jeg synes jeg har noget at byde ind MED. Jeg kommenterer ikke i diverse tråde bare for at kommentere og "vise flaget"

Skrevet
Exchange-Student skrev, for 14 minutter siden:

Though I am not really active anymore, I still get messages from eroguide-users, and I am not even making advertisements.. so for sure! Writting here is effective, but mostly, it is entertaining :) I still take a look at this forum pretty often, though I am not looking for more guests :)!! 

Maybe if you remove the link in your profil directing people to your add it will help with people contacting you<3.. 

In case it was unwelcome.. 

Skrevet

Jeg kommenterer på det der lige fanger min interesse om det er en anmeldelse på en pige, eller en spændende eller sjov tråd, det er mig ligegyldigt :D 

Jeg bruger nok EG lidt for meget som om det var FB, tjekker sitet flere gange om dagen for "nyheder" men jeg har aldrig tænkt at det var med markedsføring som dagsorden.

Skrevet
Pianistinden skrev, for 16 minutter siden:

Jeg kommenterer på det der lige fanger min interesse om det er en anmeldelse på en pige, eller en spændende eller sjov tråd, det er mig ligegyldigt :D 

Jeg bruger nok EG lidt for meget som om det var FB, tjekker sitet flere gange om dagen for "nyheder" men jeg har aldrig tænkt at det var med markedsføring som dagsorden.

Ligesom mig:lol:.. Når jeg engang i mellem bliver, uretfærdigt selvfølgelig, sendt i tænkeboksen af FB så kan folk herinde bestemt mærke det:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden:

Maybe if you remove the link in your profil directing people to your add it will help with people contacting you<3.. 

In case it was unwelcome.. 

I forgot that old add :)!! Thanks <3 

Skrevet
Exchange-Student skrev, 1 time siden:

Though I am not really active anymore, I still get messages from eroguide-users, and I am not even making advertisements..

And now you will get even more requests :biggrin:

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Faktisk opdagede jeg sidens påvirkning for år tilbage da jeg lavede adventkalender.. Mange piger sad som normalt i december på lorte vagter men jeg havde et utal af besøgende fordi de havde fuldt med i min kalender.. Eroguide er et dejligt sted:wub:.. 

Du ve' jeg er for "modest" (jeg kan virkelig ikke huske det danske ord:lol:) til at modtage det label men jeg takker alligevel<3.. 

Ordet du leder efter er “beskeden”.

Tænk at du, en jyde med fødderne dybt begravet i den danske muld, skal have hjælp til dit hjemlands vemodige san.. øh sprog, fra en skide fremmedabejder.. Tsk, Tsk, Tsk @JenniferRomantica. Du bliver snart tvunget til at se GoT sæson 8 Seriefinalen på repeat. Så kan du lære det!!!!

:biggrin:

/Francois

Skrevet

Nu fik du os da i tale, sikke mange lyserøde kommentarer. Og enig med Jennifer vi får kunder herfra. Nogen har så også sagt de havde fejlvurderet min personlighed ud fra mine kommentarer. Da jeg godt kan være lidt skrap og skarp i mine holdninger. Men eftersom lige netop han, blev positivt overrasket er det jo kun godt. 
Jeg er blid som et lam, så længe jeg bliver behandlet ordentligt. Men svarer også på tiltale hvis det modsatte er tilfældet. 
Sangen “Bitch” passer nok meget godt på mig. Jeg er lidt af det hele. 

Skrevet
  • Author
SweetMilf6630 skrev, for 2 minutter siden:

Nu fik du os da i tale, sikke mange lyserøde kommentarer. Og enig med Jennifer vi får kunder herfra. Nogen har så også sagt de havde fejlvurderet min personlighed ud fra mine kommentarer. Da jeg godt kan være lidt skrap og skarp i mine holdninger. Men eftersom lige netop han, blev positivt overrasket er det jo kun godt. 
Jeg er blid som et lam, så længe jeg bliver behandlet ordentligt. Men svarer også på tiltale hvis det modsatte er tilfældet. 

Jeg takker alle, og især jer lyserøde, for de mange gode kommentarer. I øvrigt er jeg vild med kvinder, der har holdninger og som kan give verbal og åndelig modstand udover skøn sex. 'Tror vi ser ret ens på begrebet høflighed. Folk får det med os, præcis som de selv lægger op til.

Skrevet

Skøn tråd. Og enig med alle (tror jeg, hvis jeg læst indlæggene korrekt).
Kvinderne herinde adderer virkelig. Hvis bare i kvinder kunne overtage FIFA, så ville der også blive orden i den gammelmandskorrupte foldboldsverden.

Det muligtvis lidt triste er at det er de færreste udenlandske kvinder der skriver herinde (forståeligt). Men jeg anerkender at jeg lægger mig fladt ned for alle de vidunderlige trådene med @Mook. Hvis hun ikke har fået kunder herfra skal jeg æde min gamle klaphat.

SweetMilf6630 skrev, for 22 minutter siden:

Nogen har så også sagt de havde fejlvurderet min personlighed ud fra mine kommentarer. Da jeg godt kan være lidt skrap og skarp i mine holdninger. Men eftersom lige netop han, blev positivt overrasket er det jo kun godt. 

Dejligt - Sweetmilf lyder jo lidt anderledes end "bitch" - og måske er du lidt af hver? Jeg har det stik modsat. Folk tror jeg er en charmerende og venlig mand til de møder mig og opdager at jeg bare er et gammelt svenskt røvhul som tager til Danmark fordi det er forbudt at være et røvhul i Sverige.

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 39 minutter siden:

Tror det eneste jeg nogensinde er stødt på der mindede mig om mig selv er afsnittet med Helen Mirren i serien "Solos" hvis man som jeg har prime:lol:.. Det er den her dame ude i rummet der bare ikke vil være til besvær:lol:.. 

Sange der tror jeg at jeg åbenbart har stået i mange af de samme situationer som Adele hvis hendes musik er skrevet ud fra personlige erfaringer..

Skrevet
Francois skrev, for 3 timer siden:

Ordet du leder efter er “beskeden”.

Tænk at du, en jyde med fødderne dybt begravet i den danske muld, skal have hjælp til dit hjemlands vemodige san.. øh sprog, fra en skide fremmedabejder.. Tsk, Tsk, Tsk @JenniferRomantica. Du bliver snart tvunget til at se GoT sæson 8 Seriefinalen på repeat. Så kan du lære det!!!!

:biggrin:

/Francois

Tak.. Jeg var ude i noget "ydmyg" men det virkede næsten for fromt:lol:..

Du selv ude om det.. Jeg har sagt det eneste mere frækt end skridtsvamp osv er en mand der snakker om den er mytiske sæson 8 du også ævvvvvler løs om:ph34r:..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
Bananas skrev, for 24 minutter siden:

Men jeg anerkender at jeg lægger mig fladt ned for alle de vidunderlige trådene med @Mook. Hvis hun ikke har fået kunder herfra skal jeg æde min gamle klaphat.

Den hat behøver du ikke æde. ;)Jeg kender en der har kørt 350 kmt bare for at invitere hende på klub. Havde lidt ondt af pigen når hun nu havde så stort et ønske om at se en svingerklub. Men tager gerne en ny udfordring hvis chancen byder sig. :D

8000

Redigeret af 8000

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.