Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Scarlett for første gang i dag:

https://nympho.dk/search.php?q=Scarlett

Som vanligt kan I nok ikke få linket til at virke, fordi det er Nympho.

Men så vidt jeg kan se, annoncerer hun kun her (my bad, hvis jeg tager fejl). 

Dog er det ret beset irrelevant, hvilke sider hun er eksponeret på. 

Det, der for alvor bekymrer mig, er, at hun har så få anmeldelser her på EG.

For det væsentlige er, at hun er out of this world sød og dejlig og helt vanvittigt god til sex.

Hun burde være en Forum-Darling på linje med Jessica Serrano, Barbara Smile og alle de andre store.

Men hun har kun en enkelt anmeldelse på EG, så vidt jeg kan se (også my bad, hvis jeg tager fejl).

Hun er på vej ud af landet, men kommer tilbage den 4. december.

Gå ikke glip af denne enestående kalendergave.

Twain

Skrevet

Hende skrev jeg til for nogle dage siden, men fik ikke svar. Enten er der travlt i lysthuset, eller også passede jeg ikke ind i foretrukne segment (alder, vægt udseende etc.).

Skrevet

Som kun hendes pimp kan beskrive hende ;)

Redigeret af Young Punter

Skrevet

Tjah jeg tror faktisk ikke hun har en pimp, så tror jeg svartider ville være bedre.

men servicen og pigen er der bestemt intet at udsætte på tværtimod.

Smuk, naturlig fast ungpige, der yder en fantastisk GFE. Super sød at snakke med oveni.

Kæmpe anbefaling herfra…

Skrevet
  • Author
Lombardo skrev, for 22 timer siden:

Hende skrev jeg til for nogle dage siden, men fik ikke svar. Enten er der travlt i lysthuset, eller også passede jeg ikke ind i foretrukne segment (alder, vægt udseende etc.).

Hej Lombardo

Pas - det har jeg ingen forklaring på.

Jeg havde læst alle de positive reviews på Nympho og besluttet mig for, at hende måtte jeg bare møde. Jeg skrev til hende på, hvad der ganske vist var den første dag i dk. 

Hun svarede prompte, men formentlig fra et sted i lufthavnen. Hun var i alle tilfælde ikke ankommet endnu.

Vi blev enige om at skrive sammen en senere dag. Jeg var selv presset på tid. 

Men heller ikke her var der problemer. Jeg fik svar og præcist den aftale i går, jeg gerne ville have med hende.

Og som antydet: Scarlett var bare out of this world sød og dejlig, da det faktisk lykkedes.

Så go for it. Du har været med i nogle år, ved jeg, så hvis du savner fx Ava Pia, behøver du ikke lede længere. Scarlett is the thing.

Young Punter skrev, for 12 timer siden:

Som kun hendes pimp kan beskrive hende ;)

Enig med @Aidan1 ovenfor.

Scarlett har ingen pimp behov. Hun er meget kvik i pæren og kender i øvrigt DK indgående.

Twain

Redigeret af Twain

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Siger det bare: Scarlett er tilbage.
Bedre kalendergave kan du ikke give dig selv. 

JimmyOlsen skrev, den 18.11.2022 at 23:36:

Godt tip :) har hun et smukt ansigt? Ryger hun?

Jeg synes hun har et sødt ansigt med meget smukke øjne. Ryger? Jeg tror det ikke. Jeg bemærkede ikke noget. 
Men det er den samlede pakke, der er det hele værd: hendes ungdommelige sødme, den åbenlyse begavelse og selvfølgelig ikke mindst hendes evner ud i det erotiske. 
Twain

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.