Hop til indhold

Næsten ingen aktivitet

Featured Replies

Skrevet

Gas, el og stigende leveomkostninger generelt æder budgettet for GP'er. Min uundværlige, grønne Thaimassør har lige hævet prisen med 25%...

Min bruttoløn er ca. 210,- i timen - og jeg er ikke just dårligt lønnet, men da alene varmeregningen er steget til det dobbelte, kommer højre hånd bare oftere i brug.

Hvad tager du for en times service @gryDin annonce synes ikke at være aktiv..

Som ægte senior har jeg oplevet inflation før. Det eneste, der er at gøre, er, at prioritere udgifterne: betale det nødvendige, begrænse det mindst nødvendige og skære det unødvendige helt fra. Dette naturligvis begrundet i at jeg ikke kan øge min indtægt.

Min indtægt svarer i øvrigt til det, jeg vil tilskrive en "helt almindelig dansker"s - i den pæne ende endda - lidt modsat det, Pape forestiller sig. Sådan er der så meget!

Redigeret af oros
Tilføjelse.

Skrevet

Der er bare ikke de samme penge til overs til at det sjove. Så for mit vedkommende er der færre besøg og jeg er mere prisbevidst. Kunne være en generelt tendens.

Skrevet

Jeg synes ikke de GP jeg besøger har hævet priserne. Og jeg har samme hyppighed som jeg plejer, dog holder jeg mig mere til dem jeg kender - så pengene ikke bliver "smidt væk" på en dårlig oplevelse. :P

Og i øvrigt helt enig med AalborgLook - Det er dumt at skrive en masse forbehold og en masse "ikke" og "nej til" ... Det får folk til at klikke videre. (minder lidt om når man som barn skulle lege med en voksen som sagde "det kan vi godt, men jeg vil ikke have at du.... eller at du ... og hvis det sker så gider jeg ikke mere) ... så tænkte man - bare drop det

Skrevet
  • Author
Quatermain skrev, den 15.11.2022 at 18:32:

Udbud vs efterspørgsel. 

Måske skal priserne sættes lidt ned igen. Ellers er det efterhånden kun Putin, der får fisse. 

Putin:"did someone blow my pipeline? "

:p 

Er også afprøvet 

Skrevet
  • Author
Quatermain skrev, den 15.11.2022 at 18:32:

Udbud vs efterspørgsel. 

Måske skal priserne sættes lidt ned igen. Ellers er det efterhånden kun Putin, der får fisse. 

Putin:"did someone blow my pipeline? "

:p 

har sat priserne ned med samme tanke

• 2 weeks later...
Skrevet

Samme mængde henvendelser her. Men mange booker kortere aftaler. Som så betyder der er plads i kalenderen til at sige ja til flere forskellige.

Så har ikke sat priserne ned. Men har i forvejen rimelige priser og valgmuligheder. 

På bundlinien tjener jeg det samme. 

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 17 minutter siden:

Men mange booker kortere aftaler. Som så betyder der er plads i kalenderen til at sige ja til flere forskellige.

Kan personligt nikke genkendende til adfærdsmønsteret, bare set fra den anden side. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.