Hop til indhold

Næsten ingen aktivitet

Featured Replies

Skrevet

Oplever i andre GP også at der næsten ikke henvendelser er på jeres telefoner

trods aktiv annoncer på forskellige tidspunkter af døgnet, er der næsten ingen henvendelser pt.

Skrevet
gry skrev, for 38 minutter siden:

næsten ingen henvendelser pt.

På kanten af OT måske, men min frisør siger præcis det samme... altså; Kunderne er forsvundet, grundet inflations- og krisesnakken.

Skrevet

Udbud vs efterspørgsel. 

Måske skal priserne sættes lidt ned igen. Ellers er det efterhånden kun Putin, der får fisse. 

Putin:"did someone blow my pipeline? "

:p 

Skrevet

Prøv at sætte priserne ned . Jeg vil gerne give mine penge til sex men det er for dyrt lige  pt

Skrevet

Alle vores  penge går til strøm gas og varme. Jeg er ked af det, men så er der desværre ikke råd til leg.:(

Skrevet

Kære Gry

Når priserne stiger på alt, elpriser, benzin og andet.

Er det kun piger som Flora High Class (hende der overvejer, om hun har til huslejen) og Jennifer, som har fortalt, at de ikke har krise.

Så der er sikkert noget galt med din mobil.

Mit råd: Skift straks til en ny og dyrere mobil eller vælg at at tro at nogen, omgås sandheden lidt tilfældigt.

Skrevet

Tror desværre også folk har mindre penge… mange selvstændige snakker om nedgang online, og ordrerne er mere forsigtige i firmaerne

jeg syntes også (nogle piger) har skruet prisen op og det afholder i hver fald en fra besøg ved jer… 

ved godt i ofre meget men timeprisen er nu meget flot, i forhold til dem der tjener pengene på normal vis 

Skrevet

Folk har mindre penge og dem der har de passer på dem da fremtiden er usikker. Alle mærker det ! :-)

Skrevet

Tror de fleste mærker inflations-krise på ene eller anden måde. 

Personlig selv, er jeg inde i en periode hvor jeg ikke kan have så mange, det hjælper og dertil har jeg lavet en ekstra menu mulighed, før hvor massage fra 1 time. Nu har jeg også en massage til ca 45 minutter, derved også lavere pris. Som er blevet taget godt imod den nye mulighed. 

Jeg anbefaler ikke du sænker alle dine priser, men evt løbende lave nogle forskellige tilbud. Det siges det vil være svær at hæve priserne når tiderne skifter. Det ses i flere brancher kunder bliver væk der, hvor de har hæve priserne i denne inflations-krise, så det anbefales ikke.  

Skrevet
gry skrev, for 1 time siden:

trods aktiv annoncer på forskellige tidspunkter af døgnet, er der næsten ingen henvendelser pt.

Det her gælder vist næsten alle selvstændige erhvervsdrivende lige nu. Også for mig som nævnt i en anden tråd. Krisen betyder, at forbrugerne/kunderne er blevet mere kritiske med deres pengeforbrug.

Mange er begyndt at spørge sig selv, hvad man ellers kan få for det, som det koster at besøge en GP i en halv eller hel time. Hvis vi tar' udgangspunkt i for eksempel 1500 kroner, så kan man jo stadig få meget mad og meget varme i sit hus for den pris.

Men som et lille positivt pift til sidst fra en, der har været selvstændig i 40 år: - Husk at intet varer evigt. Heller ikke kriser. Der kommer gode tider igen.

Skrevet

Det er verdens mindste overraskelse. Synes det er fint at der endelig er nogle piger herinde der melder ærligt ud, istedet for bevidstløst at blive ved med at holde på at krisen ikke rammer dem. Den rammer alle, på forskellig vis. 
Der er flere konkurser blandt mindre selvstændige, bolig markedet er gået i stå og inflationen var i sidste måned den højeste siden efterkrigs tiden…. Det bliver et meget langt 2023, desværre.

Skal ikke sige om folk skal sætte prisen op/ned…. Men at sætte prisen op eller holde den er sjældent en succes i et vigende marked. Samtidig skal man selvfølgelig se på udbudet, og her vurderer jeg umiddelbart ikke at det er faldende. Så giver det næsten sig selv, ned med priserne eller der ryger markedsandele…

Skrevet

Hej Gry. 
Jeg tror, jeg ville arbejde med teksten, hvis det var mig. Jeg forstår, hvorfor den er, som den er, og jeg vil slet ikke være bedrevidende ifht dit job. Det tilkommer slet slet ikke mig. 

Måske er der dog noget med at en tekst som hovedsageligt er forbehold, simpelthen virker mindre appellerende, når man i højere grad målretter sit forbrug. Jeg tror godt man kan have de forbehold uden at fylde annoncen med det. Du ser jo dejlig ud, så når konkurrencen skærpes er det ikke det, der er problemet. 

Bare min vinkel - som kunde. 

Skrevet

Måske er det kombinationen af den tilstundende jul, og krisen, der mærkes lige nu.
Der kan være en del, der først har bemærket gas- og elprisstigningerne her i November, når a-contobeløbet sættes op.

Men på den anden side, så er der også en hel del der ikke er så hårdt ramt af stigninger i varmepris.
Og mange af os singles kan bedre manøvrere igennem.

Skrevet

Indtil videre tegner december måned sig til at være en af mine bedste i år:ph34r:.. Hvis mine bookinger altså kommer:lol:.. Men mange af dem er faste så det regner jeg næsten med.. Jeg mærkede det i denne måned men jeg har selv været dårlig med at reklamere op til denne måneds vagter så måske det delvist har været selvforskyldt:rolleyes:.. 

Skrevet

Tjae jeg skal måske bruge mange penge Black Friday :rolleyes:

Skrevet
Comp skrev, for 2 timer siden:

.....   men timeprisen er nu meget flot, i forhold til dem der tjener pengene på normal vis 

Tænker at dem der "tjerner dem på normal vis"  arbejder 37 timer om ugen.  Der er næppe nogle gp der kan holde til det  

Tænker ej heller at man som ansat med fast løn, skal bidrage til virksomhedens husleje, telefondame, annoncering eller marketingsaktiviteter.

så det med at sammenligne med almindelige fuldtidsansattes  timeløn med Gp´ers brutto timesats giver ikke meget mening.  Mange vil nok blive overrasker over hvor "lidt" der er til overs når alle omkostningerne er betalt.  Man skal ligeledes huske på at tid  til 

klargøring

pauser i mellem gæsterne

korespondance omkring en måsk aftale 

osv osv  er tid man ikke kan fakturere videre til sine gæster.

Dog er det helt rigtigt, at når de almindelige danskers omkostniger stiger, så spares der på gp besøg.  

Skrevet

Al den snak om inflation og krise påvirker helt sikkert markedet. Stort set alt er blevet meget dyrere end for et år siden især fødevarer. Jeg holder selv igen med GP besøgene , ret meget faktisk. Men der er heller ikke nogle GP ere der frister p.t. Paradoksalt nok, udbuddet er ellers stort , men der er langt imellem de rigtigt dygtige GP ere. Det er efterhånden kun Body to Body massage der tilbydes og fissen er ikke en del af prisen ,kun hvis der betales ekstra , og så er vi oppe i en pris nær de 2000 kr. Pr. Time. Jeg er dog nem at friste hvis den rigtige dukker op i Esbjerg, det kunne f.eks. Være Catleya eller Brunette Denysa.

Skrevet
TheVoice skrev, for 25 minutter siden:

Tænker at dem der "tjerner dem på normal vis"  arbejder 37 timer om ugen.  Der er næppe nogle gp der kan holde til det  

Tænker ej heller at man som ansat med fast løn, skal bidrage til virksomhedens husleje, telefondame, annoncering eller marketingsaktiviteter.

så det med at sammenligne med almindelige fuldtidsansattes  timeløn med Gp´ers brutto timesats giver ikke meget mening.  Mange vil nok blive overrasker over hvor "lidt" der er til overs når alle omkostningerne er betalt.  Man skal ligeledes huske på at tid  til 

klargøring

pauser i mellem gæsterne

korespondance omkring en måsk aftale 

osv osv  er tid man ikke kan fakturere videre til sine gæster.

Dog er det helt rigtigt, at når de almindelige danskers omkostniger stiger, så spares der på gp besøg.  

Jeg er bestemt ikke uenig med dig, man mange tjener mellem  160-220 i timen der skal betales skat af  

så 30 min til en 1000 som vel er rimelig normal, det skal der nu arbejdes en del timer for 

det jeg egentlig mener er at der ryger en del kunder fra bunden af pigernes fødekæde

Skrevet

Personligt har jeg det samme antal besøg - men kan se jeg bruger flere penge på dette sjov - jeg oplever også en prisforhøjelse, på at besøge gp…. jeg kan bare ikke holde mig væk, så da penge ikke er noget jeg render tør for lige nu, bliver jeg ved, selvom energi priserne er skudt i vejret - dog kan jeg lige tilføje priserne på gp er heldigvis ikke skudt så meget i vejret som energiprisernes, men tror der er mange må holde sig væk pga. krisen jul osv…

Skrevet
gry skrev, for 4 timer siden:

Nu må du ikke blive sur, og det jeg skriver er vel ment... 

Jeg kunne ikke finde på at besøge en pige med din annonce tekst, da der er alt for meget om hvad man ikke må osv. 

På mig virker din tekst lidt som om at du kun gør det fordi du skal og ikke fordi du har lyst. 

Hvorfor ikke sælge dig selv noget mere ved at skrive nogle flere positive ting. 

Skrevet

Samme overalt båd i Aalestrup,Ydby og Ejstrupholm, piger  siger de har nedgang og ingen kunder næste.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Indtil videre tegner december måned sig til at være en af mine bedste i år:ph34r:.. Hvis mine bookinger altså kommer:lol:.. Men mange af dem er faste så det regner jeg næsten med.. Jeg mærkede det i denne måned men jeg har selv været dårlig med at reklamere op til denne måneds vagter så måske det delvist har været selvforskyldt:rolleyes:.. 

Jeg ved da at du havde besøg af mindst en ny kunde :D

Skrevet
gry skrev, for 14 timer siden:

Måske det ville hjælpe, satte du et link der virkede på din profil :)

Skrevet

Det er de dårlige tider. Her sidder GP økonomisk på det yderste tillægsmandat. Har man valget imellem at betale gasregningen eller GP, må GP nok stå over en omgang. Jeg har i hvert fald tøndet ud i mine besøg.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.