Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde fornøjelsen af Beni for nogle måneder siden i Vejle, bestilte og betalte for en time, hovedparten af tiden gik med at fortælle mig om hendes fortid i Italien og stedets mad og drikke kultur.

Da vi nåede til den sjove del, så startede hun med at stønne næsten inden jeg var indenfor og indenfor 30 sekunder efter jeg var kommet var vi på vej i bad, men ikke sammen.

Når jeg tænker tilbage så var det hendes “lad os nu få det her overstået” attitude der gjorde at jeg ikke besøgte hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 6 timer siden:

Jeg havde fornøjelsen af Beni for nogle måneder siden i Vejle, bestilte og betalte for en time, hovedparten af tiden gik med at fortælle mig om hendes fortid i Italien og stedets mad og drikke kultur.

Da vi nåede til den sjove del, så startede hun med at stønne næsten inden jeg var indenfor og indenfor 30 sekunder efter jeg var kommet var vi på vej i bad, men ikke sammen.

Når jeg tænker tilbage så var det hendes “lad os nu få det her overstået” attitude der gjorde at jeg ikke besøgte hende igen.

Din oplevelse er næsten identisk med den jeg havde i Nyborg for lang tid siden. Bortset fra der ikke var bad på det sted hun var i Nyborg. Eller jeg blev ikke tilbudt det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skægt så forskellige besøg man har haft ved Beni. Jeg havde et super besøg i Korup og besøgte hende meget gerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 11 timer siden:

Hun er værd at køre/løbe langt efter, hun var 1 dag i Rødby hvor jeg besøgte hende.

Super sød pige der kan massere og sexe, kan 100% anbefales.

Ja kan huske da han var i København men det er snart mange år siden nu, hun har en del gode anmeldelser fra Jylland og Fyn, så kunne være sjovt at besøge hende igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
B70 skrev, den 10.1.2023 at 14:21:

Helt sikker på det ikke er hende ,her er hendes annonce fra igår . Hun kalder sig Nancy nu men det er beni

https://annoncelight.dk/showad/358486

Øv - Nørre Snede er tættere på end Hvidovre for mig så havde lige håbet det var hende.

Besøgte hende i Vejle for nogen tid siden (min første og eneste thai so far) og oplevelsen var fin pånær at hendes mundhygiejne var lidt kedelig på dagen - tror lige hun havde spist inden jeg kom :) men sød pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...