Hop til indhold

Recommended Posts

Beni har ellers været i Vejle i flere år, men har nu lejet en velkendt adr. I Korup. https://annoncelight.dk/showad/353874 og er dermed sin egen chef. 

Utrolig sød og sjov pige som mente jeg ikke havde spist morgenmad, så jeg skulle slikke hende, og det elsker jeg, så helt fint. Masser af blow og kys og flere stillinger i sengen, inden hun gik over til sofa og stillede sig op i sofaen med det ene ben på armlæn, så passede højden perfekt til en doggy.  Sluttede af med blow hvor jeg kom i hendes mund. 

Rigtigt dejligt besøg med stor chance for gentagelse. Der ligger masser af anmeldelser fra Vejle og næsten alle er positive, så hende kan i roligt besøge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 11.11.2022 at 10:03:

Rigtigt dejligt besøg med stor chance for gentagelse. Der ligger masser af anmeldelser fra Vejle og næsten alle er positive, så hende kan i roligt besø

Dejligt at andre oplever et fint besøg ved Beni - Hun er en af de få - som ellers har gode anbefalinger - jeg ikke fungerede sammen med. Måske hun - eller jeg,  havde en dårlig dag :)  Den dag for nogle år siden i Fredericia. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 11.11.2022 at 10:03:

Beni har ellers været i Vejle i flere år, men har nu lejet en velkendt adr. I Korup. https://annoncelight.dk/showad/353874 og er dermed sin egen chef. 

Utrolig sød og sjov pige som mente jeg ikke havde spist morgenmad, så jeg skulle slikke hende, og det elsker jeg, så helt fint. Masser af blow og kys og flere stillinger i sengen, inden hun gik over til sofa og stillede sig op i sofaen med det ene ben på armlæn, så passede højden perfekt til en doggy.  Sluttede af med blow hvor jeg kom i hendes mund. 

Rigtigt dejligt besøg med stor chance for gentagelse. Der ligger masser af anmeldelser fra Vejle og næsten alle er positive, så hende kan i roligt besøge

Hvor ligger vi henne hvis man sammeligner hende med Nina, som lige har været i Odense? Er hun lige så fræk og med på det hele som Nina?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 5 timer siden:

Hvor ligger vi henne hvis man sammeligner hende med Nina, som lige har været i Odense? Er hun lige så fræk og med på det hele som Nina?

Jeg vil sige at de begge to er dejlige og begge yder rigtig god service. Beni var mere fræk end Nina.

ja bryster er fyldt kunstigt op, men de er bløde og dejlige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 58 minutter siden:

Jeg vil sige at de begge to er dejlige og begge yder rigtig god service. Beni var mere fræk end Nina.

ja bryster er fyldt kunstigt op, men de er bløde og dejlige

hvordan var det at lave en aftale.. har skrevet til hende fra en del timer siden uden svar. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 48 minutter siden:

hvordan var det at lave en aftale.. har skrevet til hende fra en del timer siden uden svar. 

 

Meget nemt, hun har nok en travl aften, eller holder fri

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, 1 time siden:

Meget nemt, hun har nok en travl aften, eller holder fri

Beni var helt sikkert min favorit i Vejle 

Altid i godt humør og klar på det meste 

Hun er skide sød. Og hendes krop er lækker. Så kære fynboer kom nu bare afsted og få en god oplevelse. 

Jeg har fået ekstra langt nu. Men selvfølgelig skal hun besøges igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 17 timer siden:

Meget nemt, hun har nok en travl aften, eller holder fri

ærgerligt at hun holder fri denne weekend så... ville rigtig gerne besøge hende efter alle jeres gode anmeldelser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 37 minutter siden:

ærgerligt at hun holder fri denne weekend så... ville rigtig gerne besøge hende efter alle jeres gode anmeldelser :)

Ja livet er jo andet end arbejde. Hun har helt sikkert også brug for at lade batteriene op. Til gengæld for vi jo rigtig god service :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 3 timer siden:

Ja livet er jo andet end arbejde. Hun har helt sikkert også brug for at lade batteriene op. Til gengæld for vi jo rigtig god service :)

Var ikke ment som hun aldrig burde tage fri :( havde da bare været fedt for mig hvis hun ikke havde :) :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 16 timer siden:

Var ikke ment som hun aldrig burde tage fri :( havde da bare været fedt for mig hvis hun ikke havde :) :) :)

Sådan forstod jeg det heller ikke :)

Du må på den igen.....og smid gerne anmeldelse ;-)  

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 9 timer siden:

Sådan forstod jeg det heller ikke :)

Du må på den igen.....og smid gerne anmeldelse ;-)  

Havde 'brug' for et besøg igår, søndag, så besøgte Ava (https://annoncelight.dk/showad/351392)

Og jeg lover dig for det ikke skuffede. hun er smuk, sutter godt og var med på det meste :)

Kan kun anbefale hende til dem der ikke har besøgt hende...

Så må bBni besøges en anden dag :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 2 timer siden:

Havde 'brug' for et besøg igår, søndag, så besøgte Ava (https://annoncelight.dk/showad/351392)

Og jeg lover dig for det ikke skuffede. hun er smuk, sutter godt og var med på det meste :)

Kan kun anbefale hende til dem der ikke har besøgt hende...

Så må bBni besøges en anden dag :)

Hvad kommer det denne anmeldelse ved. Jeg har også besøgt Stella på Rugårdsvej, men det lægger jeg sgu da ikke ind under anmeldelse af Beni

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 11.11.2022 at 10:03:

Beni har ellers været i Vejle i flere år, men har nu lejet en velkendt adr. I Korup. https://annoncelight.dk/showad/353874 og er dermed sin egen chef. 

Utrolig sød og sjov pige som mente jeg ikke havde spist morgenmad, så jeg skulle slikke hende, og det elsker jeg, så helt fint. Masser af blow og kys og flere stillinger i sengen, inden hun gik over til sofa og stillede sig op i sofaen med det ene ben på armlæn, så passede højden perfekt til en doggy.  Sluttede af med blow hvor jeg kom i hendes mund. 

Rigtigt dejligt besøg med stor chance for gentagelse. Der ligger masser af anmeldelser fra Vejle og næsten alle er positive, så hende kan i roligt besøge

Det var i hvertfald et kort lejemål.....eller? Nogen der ved hvor pigerne forsvandt hen?.....de er som sunket i jorden :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrer mig også, hun var så glad over lejemålet, og havde fået mitid, og var stolt over at være egen herre.

har desværre slette hendes tlf.nr ellers ville jeg have spurgt hvorfor

Del dette indlæg


Link til indlæg

"You never know" med thaier -de kan hurtig skifte mening, om noget pludselig er det lige modsat...;-) Det er nogen få det styre showet her i dk. -hvis man er udenfor får man det svært... De fortæller aldrig alt -holder altid (mindst) lidt tilbage...  Logikken er -det er ingen logik;-) 

Redigeret af Møffe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg forsøgte at bestille tid ved hende her i linket under, lige inden de forsvandt.....og dér sagde hun at hun lige havde sin "periode". Det er dog snart 14 dage siden tror jeg :huh:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, den 12.11.2022 at 10:56:

Dejligt at andre oplever et fint besøg ved Beni - Hun er en af de få - som ellers har gode anbefalinger - jeg ikke fungerede sammen med. Måske hun - eller jeg,  havde en dårlig dag :)  Den dag for nogle år siden i Fredericia. :(

Månestjerne, du er ikke alene… Jeg havde desværre også en mindre god oplevelse med Beni i Nyborg for et godt stykke tid siden.

Det er en lille trøst at jeg ikke er alene om ikke at kunne finde det fantastiske ved Beni. Men det er jo også dejligt at andre har haft kemi med hende. 
Smag, behag og kemi er heldigvis forskellig. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beni er Beni !!!...Hun bliver aldrig sin egen chef som i Italien.  Det magter hun ikke. Hun har som mange andre Thai'er intet forstand på penge og bruger flere end hun tjener. Dejlig pige og lad det være det. Kan ikke se hun snart er 50. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...