Kim 0240 504 Skrevet 8. November, 2022 vejle i dag kl. 09:18 Gucci pigen Vejle Ung frisk ikke prøvet dette før Jeg er en meget ung,sexet,kærlig pige jeg kan næsten ikke vente på at blive klædt af dig Når du besøger mig, vil du blive mødt af ung ... Læs mere Hold da op nogle prise denne unge dame holder sig, enten er fissen lavet af guld eller også lider hun af storhedsvanvid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3311 Skrevet 8. November, 2022 Men hun er UNG! det lægger hun vægt på op til flere gange i sin beskrivelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 504 Skrevet 8. November, 2022 Pianistinden skrev, for 30 minutter siden: Men hun er UNG! det lægger hun vægt på op til flere gange i sin beskrivelse Ja hun er ung og måske ikke så erfaren, måske jeg skal skrive til hende at jeg er moden og erfaren, så kan lære hende nogle tricks mod nedsat pris. Tænker : lær at sutte min pik i 10 min = 800 i rabat, sex som jeg gerne vil have det i 30 min incl oplæring = 1500 i rabat. Oplæring i hvad der er realistiske priser ( selv om man er ung ) kan afregnes time for time dog min et blowjob pr time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 132 Skrevet 8. November, 2022 https://www.eroguide.dk/forum/topic/161956-dejlig-stram-ung-pige-i-vejle/ Ung og høje priser. Ja - men tilfredse mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg