Hop til indhold

Ny i Vejle

Featured Replies

Skrevet

vejle

i dag kl. 09:18
Gucci pigen Vejle Ung frisk ikke prøvet dette før Jeg er en meget ung,sexet,kærlig pige jeg kan næsten ikke vente på at blive klædt af dig Når du besøger mig, vil du blive mødt af ung ...

Hold da op nogle prise denne unge dame holder sig, enten er fissen lavet af guld eller også lider hun af storhedsvanvid.
Skrevet

Men hun er UNG! :lol: det lægger hun vægt på op til flere gange i sin beskrivelse :lol:

Skrevet
  • Author
Pianistinden skrev, for 30 minutter siden:

Men hun er UNG! :lol: det lægger hun vægt på op til flere gange i sin beskrivelse :lol:

Ja hun er ung og måske ikke så erfaren, måske jeg skal skrive til hende at jeg er moden og erfaren, så kan lære hende nogle tricks mod  nedsat pris. Tænker : lær at sutte min pik i 10 min = 800 i rabat, sex som jeg gerne vil have det i 30 min incl oplæring = 1500 i rabat.

Oplæring i hvad der er realistiske priser ( selv om man er ung ) kan afregnes time for time dog min et blowjob pr time

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.