Hop til indhold
Ny bruger

Dejlig stram ung pige i Vejle

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Så du betalte 1900 for den halve time og så 500 kr pr ekstra ydelse som var oral til pigen og uden gummi eller misforstår jeg noget.? Så alt i alt 2900 kr for 30 min.?

Uden var extras betalt 2400

Måske dyr men hvor tit får lov til at kneppe en 19 årig

Redigeret af Ny bruger
Skrevet forkert

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Så du betalte 1900 for den halve time og så 500 kr pr ekstra ydelse som var oral til pigen og uden gummi eller misforstår jeg noget.? Så alt i alt 2900 kr for 30 min.?

Så er det da vist også betalt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden:

Så du betalte 1900 for den halve time og så 500 kr pr ekstra ydelse som var oral til pigen og uden gummi eller misforstår jeg noget.? Så alt i alt 2900 kr for 30 min.?

så vil jeg sku hellere hygge med dig i noget længere tid skønne kvinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny bruger skrev, for 2 timer siden:

Uden var extras betalt 2400

Måske dyr men hvor tit får lov til at kneppe en 19 årig

Uhh jeg ved ikke med dig men jeg gør i hvertfald aldrig.. En 19 årig mand aner absolut intet om god sex så det undgår jeg helst:ph34r:..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Det nok ikke lige oksekødssuppe fra bunden man laver nej:P:lol:..

Tror nogen nøjes med en ostemad… eller den lille dreng der gik på massageklinik  ville købe sex. Pigen forbarmede sig over ham og smurte tre syltetøjsmadder til ham. Da han kom hjem sagde han stolt til sin far, at han havde købt sex. Faderen spurgte hvordan det var gået. Drengen svarede, at de to første gik det nemt nok med, men den sidste nøjes han med at slikke :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 1 time siden:

Tror nogen nøjes med en ostemad… eller den lille dreng der gik på massageklinik  ville købe sex. Pigen forbarmede sig over ham og smurte tre syltetøjsmadder til ham. Da han kom hjem sagde han stolt til sin far, at han havde købt sex. Faderen spurgte hvordan det var gået. Drengen svarede, at de to første gik det nemt nok med, men den sidste nøjes han med at slikke :P 

Så kom morfar +60 i det vittige hjørne sammen med den slidte københavner..:rolleyes:

 

For ikke at afsporer tråden yderligere... Så er hun yderst lækker og ung.  Valgte dog med kondom i 30 min.  Det var alle pengende værd, og gør det gerne igen :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 54 minutter siden:

Så kom morfar +60 i det vittige hjørne sammen med den slidte københavner..:rolleyes:

 

For ikke at afsporer tråden yderligere... Så er hun yderst lækker og ung.  Valgte dog med kondom i 30 min.  Det var alle pengende værd, og gør det gerne igen :wub:

 

Ja uha uha afsporer  tråden koste dyrt, og der skal ikke så meget til. Er nu ikke morfar, så dit gæt alder er skudt forbi. Held og lykke med den tur, hvis du smider 500 ekstra, så står vel på makrelguf :P 

Hvem der slidt, har jeg intet kendskab til.

Redigeret af El Caliente
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le courvoisier skrev, den 6.11.2022 at 23:42:

Jeg vil gerne høre mere om oplevelsen. :)Jeg er vild med den spejl :razz:.

Hvis du ønsker kvalitet frem for kvantitet, så skal du besøge hende.  Hvis du er til en ung, sprød og virkelig stram pige. Så er det pengende værd...

Jeg har besøgt hende 2 gange inden for en uge... Selvom jeg er meget sidst 40'erne  så passer vores kemi....Hvis du "bare" vil have fisse, så tag nogle af 30/800 pigerne, og håb på du vinder i lotteriet :D 

 

Dette er selvfølge bare min mening, og fordi jeg er til de unge kvinder :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Slikke mig se film lave mad"

"anal +500"

så kan hun vel lave en ordentlig "brun sovs".

:D :D

Nej, seriøst. Det ville trække for meget i familie formuen at skulle spise ude der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 54 minutter siden:

Hvis du ønsker kvalitet frem for kvantitet, så skal du besøge hende.  Hvis du er til en ung, sprød og virkelig stram pige. Så er det pengende værd...

Jeg har besøgt hende 2 gange inden for en uge... Selvom jeg er meget sidst 40'erne  så passer vores kemi....Hvis du "bare" vil have fisse, så tag nogle af 30/800 pigerne, og håb på du vinder i lotteriet :D 

 

Dette er selvfølge bare min mening, og fordi jeg er til de unge kvinder :wub:

Tak for detaljerne- Kvalitet er det vigtigste. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 6.11.2022 at 14:23:

Så du betalte 1900 for den halve time og så 500 kr pr ekstra ydelse som var oral til pigen og uden gummi eller misforstår jeg noget.? Så alt i alt 2900 kr for 30 min.?

Kommer du snart til Vejle eller omegn??.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
erwin c skrev, 1 time siden:

Kommer du snart til Vejle eller omegn??.

Er der en som gider besvare Klaphat 

Del dette indlæg


Link til indlæg
erwin c skrev, for 7 timer siden:

Kommer du snart til Vejle eller omegn??.

Spørg hende venligst i en PM. Tråden her omhandler en anden pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad os holde os til trådens emne. 
regulært spørgsmål. Er hun dansk? Synes ikke jeg kan blive klog på dette.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...