Hop til indhold
Evas Fredagsbar

Fredag 11. november kl. 17-22 - Evas Fredagsbar #3 - HURRA!

Recommended Posts

moden libertiner skrev, for 6 timer siden:

ØØHH flirten for åben skærm :D feedt

Troe at AB har set filmen bodyguarden før i fredags, for at se hvad hans opgave var, samt hvilke fald grupper der også er:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 5 minutter siden:

Troe at AB har set filmen bodyguarden før i fredags, for at se hvad hans opgave var, samt hvilke fald grupper der også er:biggrin:

Jeg kan sguette synge :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 23 minutter siden:

Jeg kan sguette synge :lol:

Det er OK, du kan spille klaver jo.. Og så har du ikke en alarm der lyder som en hane der galer.
/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Jeg tager cola og popcorn med næste gang så får i sofaen. :-) 

Det bliver lissom i drive-in bio :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 4 timer siden:

Troe at AB har set filmen bodyguarden før i fredags, for at se hvad hans opgave var, samt hvilke fald grupper der også er:biggrin:

Løste klart ikke opgaven og er højst sandsynligt gået i samtlige faldgrupper :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans69 skrev, for 5 timer siden:

Var der overhoved nogen vindere nu da jeg måtte rejse :lol:

Altså ud over at vi alle var vindere - en aften i selskab med Eva, @kvinde 1966 og deres ultrafrække medværtinder :x

Men det holdt hårdt da @JenniferRomantica igen lykkedes med at obstruere spillet ved at vinde både lingam, blowjob's og sig selv. Man kan sige at hun lavede en klokkeklar Hans :D

Jeg tror kun det var fordi @moden libertiner var så dygtig til at forstyrre JRo at @PytMedDet og jeg til sidst nåede at skrabe lidt til os ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ny dato på vej... det bliver i MARTS. 
Hvilken fredag i marts, skal vi lige have tømret HELT fast med vagtplanen på stedet hvor vi hygge-fester :) 

Blot til orientering for dem der har ubesvarede breve i indbakken, og som liiiige må vente lidt længere. 
Og til dem af jer der følger tråden. 

Jeg opretter en NY tråd om Fredagsbar #4 så vi ikke gør nye interesserede mere forvirrede end allerhøjst nødvendigt ;) 

Jeg glæder mig heeeelt vildt! 


Kærligst, Eva <3

PS: Tilmeldinger sker ikke førend vi har en HELT fastsat dato. Så vent lige med at skrive til den nye tråd om Fredagsbar #4 er lavet. På forhånd tak :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...