Hop til indhold
Evas Fredagsbar

Fredag 11. november kl. 17-22 - Evas Fredagsbar #3 - HURRA!

Recommended Posts

moden libertiner skrev, for 3 minutter siden:

Meen på den anden side er det jo en dejlig kontrast til klubberne hvor man ikke må have 'betalte' elskerinder med.

Sjovt nok er jeg da stødt på 'professionelle' kvinder i klubberne, ikke i egenskab af deres profession, men som privatpersoner.

Ingen navne, hvad der sker i klubberne, eller for den sags skyld i Fredagsbaren bliver der. ;-) 

Spot on!
Det er lige nøjagtigt hvorfor jeg syntes at der manglede sådan en Fredagsbar oprindeligt :) 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

I will be there next time :-)

Måske dennegang det vil vise sig om såret heler hurtigt. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, 1 time siden:

Drik en Gin/Tonic og ta' en spiller på et tidspunkt mellem 17 og 22 og tænk på os imens, ik'?

Tror ikke det vil være velset blandt de 3.000 andre jeg mødes med, det handler om øl :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 23 timer siden:

Jeg glæder mig voldsomt! 
Beklager at jeg er lidt sent ude denne gang. Der gik cirkus i tilværelsen generelt, og så også liiiiiige lidt ferie naturligvis. 

Her er et billede af hvad der vist ender med at blive "husets drink", nemlig den famøse Blue Velvet Gin fra Turmeon. Og nej, det er ikke et stavefejlet forsøg på TurnMeOn ;) 
Vi må altså tage nogle billeder og videoer af den drink næste gang. Hvem minder mig om det? 
Hvis det skal være dig @JenniferRomantica skal det være tidligt på aftenen, ik' :D<3 

Pustekys og gramsekram, 
Eva 

 

bluevelvetgin.png

En ægte tøse-gin^_^ Skifter farve til lyserød, når tonic´en hældes i<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fandt vi endelig en med-værtinde der både kan og lyster til denne kommende Fredagsbar. 

Det er @Miss Reed hos hvem der ligesom hos @JenniferRomantica kan købes lidt alene-tid i bollerummet til Fredagsbaren for dem der lyster. 
Her er et link til hendes profil og annonce på Annoncelight.dk for dem der gerne vil se et par billeder af den skønne livsglade og sprudlende kvinde: 
https://annoncelight.dk/showad/356102
https://annoncelight.dk/profile/MissReed 

Der er i skrivende stund stadig 4-5 pladser tilbage, så du kan nå at tilmelde dig endnu, ved at skrive en privat besked til mig på denne profil. 

God weekend! 
Kærligst, Eva <3

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 14 timer siden:

Så fandt vi endelig en med-værtinde der både kan og lyster til denne kommende Fredagsbar. 

Det er @Miss Reed hos hvem der ligesom hos @JenniferRomantica kan købes lidt alene-tid i bollerummet til Fredagsbaren for dem der lyster. 
Her er et link til hendes profil og annonce på Annoncelight.dk for dem der gerne vil se et par billeder af den skønne livsglade og sprudlende kvinde: 
https://annoncelight.dk/showad/356102
https://annoncelight.dk/profile/MissReed 

Der er i skrivende stund stadig 4-5 pladser tilbage, så du kan nå at tilmelde dig endnu, ved at skrive en privat besked til mig på denne profil. 

God weekend! 
Kærligst, Eva <3

dejlige former den kvinde har

Del dette indlæg


Link til indlæg
jan j skrev, for 5 timer siden:

dejlige former den kvinde har

Jeg glæder mig virkelig til fredag : )  det er min første gang så er ret spændt. jeg håber vi ses knus Reed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bliver et hit :) Glæder mig til godt humør og livsglæde :)

Vi ses.

Ikke så opfindsom med de smileys der og alt det .... Jeg ved det godt. Sådan er det vist bare :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløj i Fredagsbaren :) 
 

Til denne Fredagsbar har @kvinde 1966 og jeg (Eva @Lemongrass Lingam) fået lyst til at tilbyde jer en halv times 4-hånds Lingam massage til absolut super duper spotpris. Vi er blevet rigtigt gode til samarbejdet efterhånden, og vi elsker det! Vi har ikke haft tid til at gøre det længe, og så må det naturligvis gå ud over Fredagsbarens gæster denne gang :P
Altså ikke under tvang, trods alt. Det er også alt for svært hvis manden på briksen spræller for meget :D men hvis nogen lyster, så er det på fredag en mulighed. 
Prisforskellen på een og to kvinder til Lingam massage til Fredagsbaren er sølle 100kr. 

Der er stadig få pladser tilbage. 
Skriv en privat besked til denne profil hvis du har tid og lyst til at være med. 

Kærligst, 
Eva & Co. <3


 

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op altså ,..  

Det virker som om i bare har en fest af de sjoveste og det er jo sjældent det kan gå helt galt når 
gæsterne er så glade og humoristiske som de alle virker til at være.
Nu er jeg desværre optaget på fredag til anden side , men jeg er ret sikker på jeg må opleve dén fredags bar på et tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Nå brystsåret læges fint så jeg kan tage på Fredagsbar.

Har meldt mig under fanerne, betalt indskuddet, rødvinen hentes i kælderen på dagen og støves af.

C u all :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 15 minutter siden:

Så er det i morgen det sker <3

 

Håber i får endnu en hyggelig Fredagsbar, håber at se jeg næste gang igen, da jeg desværre skal noget andet denne gang.

Så må jeg jo kæmpe med Hans endnu engang.:biggrin:

Mister12

Ps pas nu godt på nisten AB

 

Redigeret af Mister12
ingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 36 minutter siden:

Så er det i morgen det sker <3

Jaaa! 

Der er stadig et par pladser tilbage. Jeg checker indbakken her for sidste gang i aften før jeg går i seng, men får sandsynligvis ikke tid til at lege sekretær og tage imod sidste øjebliks-tilmeldinger i morgen før dytbilen ruller til Valby. 
Øj hvor jeg glæder mig! 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal nok blive dejligt og hygsomt :) Er i gang med overvejelser til hvad for noget tøj, jeg mon skal have på .... og sådan ... altså bare de indledende overvejelser ... haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
PytMedDet skrev, Lige nu:

Skal nok blive dejligt og hygsomt :) Er i gang med overvejelser til hvad for noget tøj, jeg mon skal have på .... og sådan ... altså bare de indledende overvejelser ... haha

Haha... ja det er ved at være tid til opvarmningen hjemmefra. 
Jeg har fundet et par 15 år gamle netstrømper som stadig er i indpakningen, da jeg ryddede op i mit kælderrum. Dem skal jeg ha' på! Og et eller andet andet halvgennemsigtigt halløj der er mere afklædt end påklædt tror jeg. Men jeg kan jo nå at ombestemme mig 10-12 gange endnu :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også ønske jer en rigtig hyggelig aften.

Jeg er desværre forhindret igen-igen-igen ...
Opslaget kom lidt sent, så jeg havde lavet en anden aftale, noget Mortensaften-relateret spisning med nogle venner ... 

Håber da stadig jeg når at kigge forbi en gang ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 1 time siden:

Ps pas nu godt på nisten AB

Bare rolig, jeg mandsopdække hende hele aften hvor vi træner Evas low fives :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...