Hop til indhold
Evas Fredagsbar

Fredag 11. november kl. 17-22 - Evas Fredagsbar #3 - HURRA!

Recommended Posts

Guest moden libertiner

Første gang på Eva's fredagsbar, men bestemt ikke sidste :-) Altså hvis der ikke er skjulte afstemninger der dømmer mig ude ligesom det kan foregå her på sitet :ph34r:

Ja løssluppen stemning ingen tabuer og Jro var kun selskabeligt overrislet :-) Men det forhøjer decibel niveauet men også stemningen :D

Jeg kommer jo nede fra landet hvor der er heeeelt stille, kun hundes åndedræt og uglernes tuden kan høres om natten, så mit hovede var fyldt af latter og snak lige indtil hovedet ramte puden. Måske skal jeg tage lyttebøfferne med noise reduction med og på næste gang. Så kan selv vælge når man vil høre med :-) 

I styrer for vildt ladies

Nu blev vi et mindre men absolut pænt selskab, ingen skandaler ingen vredesudbrud og kun høvisk tale ( og jeg lyver aldrig ;-) )gu ve hvordan vi kunne være det max stipulerede antal dernede i den høje kælder.

Som butleren med et smøret grin siger I will do my very best :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen altså sikken vi kan <3

Tak for endnu en sjov, hyggeligt og dejlig aften, til både nye og kendte ansigter. 
 

Glæder mig allerede til næste gang, og nej det bliver ikke en julefrokostfredagsbar, men en gang i starten af 2023 <3

Ses helt sikkert igen <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilslutter mig koret af rosende ord :wub:

Iiiih hvor var det dejligt at møde jer alle sammen og hold nu op hvor var det bare sjovt og hyggeligt at være sammen med jer <3

Møz på jer og glæder mig til næste gang B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at læse at I har hygget jer. Jeg har fulgt med i trådene for de 3 fredagsbarer og jeg er desværre ikke blevet meget klogere på hvad der egentlig foregår. Kunne I ikke fortælle lidt om det? 

Men det er måske sådan lidt "hvad der sker i fight club bliver i fredagsbaren"? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trident skrev, for 40 minutter siden:

Godt at læse at I har hygget jer. Jeg har fulgt med i trådene for de 3 fredagsbarer og jeg er desværre ikke blevet meget klogere på hvad der egentlig foregår. Kunne I ikke fortælle lidt om det? 

Men det er måske sådan lidt "hvad der sker i fight club bliver i fredagsbaren"? :D

Når du nu har læst med, så kan man vil godt forestille sig det ;) Synes trådene beskriver det meget godt. 

Et ord går vist igen.. Hygge <3

 

Og resten.. Ja hvad der sker i Vegas, bliver i Vegas ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trident skrev, for 47 minutter siden:

Godt at læse at I har hygget jer. Jeg har fulgt med i trådene for de 3 fredagsbarer og jeg er desværre ikke blevet meget klogere på hvad der egentlig foregår. Kunne I ikke fortælle lidt om det? 

Men det er måske sådan lidt "hvad der sker i fight club bliver i fredagsbaren"? :D

Well......masser af snak og hygge, grin, et par drinks, Banko, lidt mere snak og lidt mere grin og hvis der opstår sød musik mellem mand og kvinde, trækker de sig tilbage til de tilstødende lokaler og gør hvad de nu skal ;).

Det er en aften hvor fordommene bliver hjemme og man møder hinanden med et åbent og nysgerrig sind og der bliver minglet på højt plan i et trygt miljø :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 1 minut siden:
Trident skrev, for 51 minutter siden:

Godt at læse at I har hygget jer. Jeg har fulgt med i trådene for de 3 fredagsbarer og jeg er desværre ikke blevet meget klogere på hvad der egentlig foregår. Kunne I ikke fortælle lidt om det? 

Men det er måske sådan lidt "hvad der sker i fight club bliver i fredagsbaren"? :D

Well......masser af snak og hygge, grin, et par drinks, Banko, lidt mere snak og lidt mere grin og hvis der opstår sød musik mellem mand og kvinde, trækker de sig tilbage til de tilstødende lokaler og gør hvad de nu skal ;).

Det er en aften hvor fordommene bliver hjemme og man møder hinanden med et åbent og nysgerrig sind og der bliver minglet på højt plan i et trygt miljø :)

Nemlig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget har i budt mig og igår skortede ej heller på venlige men vedhængende drillerier:lol:.. I alle gjorde Francois ære.. Og jeg elskede hvert et minut af det<3.. I er alle helt fantastiske mennesker og jeg prisfalder jer for jeres rummelighed og tålmod med selv mig og min meget store personlighed i meget lille indpakning:P:lol:.. Tak for endnu en vidunderlig aften venner:wub:.. Jeg skulle nok have holdt mig til det lille glas:lol:..

 

PS. Vi burde virkelig arbejde på det der håndsoprækningsnoget og noget med en ordstyrer:lol:..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og @Hans69 jeg gjorde dig ære:lol:.. Jeg formåede at vinde både massage ved Eva OG mig selv to gange:lol:.. Det var fordi jeg ikke havde travlt med at prøve at forstyrrer dig sikkert:ph34r:.. Jeg prøvede ellers at påpege at de andre da ikke behøvede at lade mig få vinderpladen for at slippe for mig indtil @AB455 "tog en for holdet" og endelig rende med den "tvivlsomme fornøjelse":lol:..

 

@Evas Fredagsbar vi glemte billedet:rolleyes:..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

Og @Hans69 jeg gjorde dig ære:lol:.. Jeg formåede at vinde både massage ved Eva OG mig selv to gange:lol:.. Det var fordi jeg ikke havde travlt med at prøve at forstyrrer dig sikkert:ph34r:.. Jeg prøvede ellers at påpege at de andre da ikke behøvede at lade mig få vinderpladen for at slippe for mig indtil @AB455 "tog en for holdet" og endelig rende med den "tvivlsomme fornøjelse":lol:..

 

@Evas Fredagsbar vi glemte billedet:rolleyes:..

Jamen @JenniferRomantica kan dig og @Hans69 ikke bare forstyrrer hinanden næste gang:biggrin:

Så skal jeg prøve at overtale @AB455 til at lade en anden tage en for holdet næste gang (mig)

Troede @AB455 havde nok med at være bodyguard denne gang, men har lod sig åbenbart distrahere for endnu en gang at vinde en præmie :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 33 minutter siden:

Meget har i budt mig og igår skortede ej heller på venlige men vedhængende drillerier:lol:.. I alle gjorde Francois ære.. Og jeg elskede hvert et minut af det<3.. I er alle helt fantastiske mennesker og jeg prisfalder jer for jeres rummelighed og tålmod med selv mig og min meget store personlighed i meget lille indpakning:P:lol:.. Tak for endnu en vidunderlig aften venner:wub:.. Jeg skulle nok have holdt mig til det lille glas:lol:..

 

PS. Vi burde virkelig arbejde på det der håndsoprækningsnoget og noget med en ordstyrer:lol:..

Mussi du ville ikke kunne styre dig uanset ordstyrer, håndsoprækning og små glas :lol:.

Vi prøvede jo!!!! 

Elsker at du havde din isbjørne dragt på :lol:. Tak for dig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 6 minutter siden:

Jamen @JenniferRomantica kan dig og @Hans69 ikke bare forstyrrer hinanden næste gang:biggrin:

Så skal jeg prøve at overtale @AB455 til at lade en anden tage en for holdet næste gang (mig)

Troede @AB455 havde nok med at være bodyguard denne gang, men har lod sig åbenbart distrahere for endnu en gang at vinde en præmie :lol:

 

@Mister12  Han var en glimrende bodyguard men under Banko var jeg støttepædagog, måske derfor han vandt :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 3 minutter siden:

@Mister12  Han var en glimrende bodyguard men under Banko var jeg støttepædagog, måske derfor han vandt :lol:

Det er da rart nogle ville hjælpe @AB455 under Banko, så mangler vi bare en til hans stavekontrol på telefonen:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 11 minutter siden:

Det er da rart nogle ville hjælpe @AB455 under Banko, så mangler vi bare en til hans stavekontrol på telefonen:biggrin:

Altså der må jeg melde pas, det ville være ligesom at hjælpe min mor med at sende en vedhæftet fil på en mail :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 5 minutter siden:

Altså der må jeg melde pas, det ville være ligesom at hjælpe min mor med at sende en vedhæftet fil på en mail :lol:

Jamen så må du da gerne være lykkens gudinde næste gang for andre en @AB455 :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 50 minutter siden:

Mussi du ville ikke kunne styre dig uanset ordstyrer, håndsoprækning og små glas :lol:.

Vi prøvede jo!!!! 

Elsker at du havde din isbjørne dragt på :lol:. Tak for dig <3

Altså jeg prøvede sku da som den eneste at holde fingeren oppe:lol:<3..

Jeg er bare en crowd pleaser og folket ville se isbjørnen.. Tror jeg var den eneste der blev bedt om at tage MERE tøj på:ph34r::lol:.. 

Og TAK<3 for dig smuksak.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Oppe i hvad ? Altså den der finger :D

Ja isbjørnen var tækkelig, prøvede ellers at skrue op for varmen undervejs :P

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden:

indtil @AB455 "tog en for holdet" og endelig rende med den "tvivlsomme fornøjelse":lol:..

Ja, ja, så tager jeg hende da. Husk at takke mig drenge :biggrin:

Jeg glæder mig vildt til at møde dig (og måske @Miss Reed?) i Slagelse, i det nye år :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 11 timer siden:

@Mister12  Han var en glimrende bodyguard men under Banko var jeg støttepædagog, måske derfor han vandt :lol:

Det er rigtigt @Mister12, altså bortset fra det med at bodyguarde Nisten - det klarer hun helt fint selv ^_^

Jeg havde hverken fattet regler eller hørt numrene hvis ikke Nisten (med fattet blik og dog hævet øjenbryn) påpeget hver eneste gang jeg fejlede. Gad vide om hun havde øvet sig i en eller anden chat? :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 11 timer siden:

Det er da rart nogle ville hjælpe @AB455 under Banko, så mangler vi bare en til hans stavekontrol på telefonen:biggrin:

Møgspand af en klaphat mobil der synes det er super cool at bytte halvdelen af alle skrevne ord ud til noget der giver minus mening.

(Mumler eder og forbandelser)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 11 timer siden:

Altså der må jeg melde pas, det ville være ligesom at hjælpe min mor med at sende en vedhæftet fil på en mail :lol:

Elsker også bare dig Nisten!

(Overvejer om cola eller eller tyggegummi vil gøre sig bedst i en hvis persons piano, måske en kombi?)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 6 timer siden:

Elsker også bare dig Nisten!

(Overvejer om cola eller eller tyggegummi vil gøre sig bedst i en hvis persons piano, måske en kombi?)

Nuuuuuuuur :wub:

(Notere at Bolig i samme øjeblik han begår hærværk mod klaveret, har meldt sig frivilligt til et afsnit af "Forsvundne Danskere")

Redigeret af Pianistinden
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...