Hop til indhold
gentlemanfromdenmark@gmail

Candy_Eda Tantra Lover, Aarhus

Recommended Posts

Er der nogen, som har besøgt "Candy_Eda Tantra Lover".

https://annoncelight.dk/showad/340517

Har stor lyst til at besøge den nydelige dame, men jeg er i tvivl om ægtheden. Og, når jeg leder efter anmeldelser på EG, så finder jeg denne her, som godt kunne ligne fusk (bruger oprettet samme dag som anmeldelse - og ingen aktivitet efterfølgende):

MKs anmeldelse på EG

Hvad tænker I andre?

Og er der i øvrigt nogen der ved, hvad AnnonceLight gør for at verificere annoncer og profiler?

Takker på forhånd...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Antoninus

Jeg mener at det er hende her 

hun har også været anmeldt under navnet Emma i Aalborg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak 

Antoninus skrev, for 11 minutter siden:

Jeg mener at det er hende her 

hun har også været anmeldt under navnet Emma i Aalborg.

Tak for input, Antoninus.

Det er dog svært at vurdere, om hun har optrådt under navnene Claire og Emma tidligere, når disse annoncer ikke længere er aktive.

Hvad skulle formålet være i øvrigt med at ændre navn hele tiden, når der ikke ligger negative anmeldelser på den gamle profil?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Antoninus
gentlemanfromdenmark@gmail skrev, for 48 minutter siden:

Tak 

Tak for input, Antoninus.

Det er dog svært at vurdere, om hun har optrådt under navnene Claire og Emma tidligere, når disse annoncer ikke længere er aktive.

Hvad skulle formålet være i øvrigt med at ændre navn hele tiden, når der ikke ligger negative anmeldelser på den gamle profil?

Du må skrive til Havemand om billederne passer på hende han besøgte. jeg kan genkende et par af billederne. 

jeg ved ikke hvorfor hun skifter navn. tror at hun er lidt kræsen, hun er vist også lidt svær at få en aftale med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Antoninus skrev, for 1 time siden:

Du må skrive til Havemand om billederne passer på hende han besøgte. jeg kan genkende et par af billederne. 

jeg ved ikke hvorfor hun skifter navn. tror at hun er lidt kræsen, hun er vist også lidt svær at få en aftale med. 

Tak for svarene, Anoninus.

@Havemand tænker du stadig, at det samme GP?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Billederne er i hvert fald af den GP jeg besøgte, da jeg skrev den anmeldelse. Om det også er samme pige, er jeg ikke sikker på. Men annonceteksten og priserne stemmer også meget godt, så enten er der en tyv, der stjæler både billeder og tekst eller også er de den samme pige :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...