Hop til indhold

Candy_Eda Tantra Lover, Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen, som har besøgt "Candy_Eda Tantra Lover".

https://annoncelight.dk/showad/340517

Har stor lyst til at besøge den nydelige dame, men jeg er i tvivl om ægtheden. Og, når jeg leder efter anmeldelser på EG, så finder jeg denne her, som godt kunne ligne fusk (bruger oprettet samme dag som anmeldelse - og ingen aktivitet efterfølgende):

MKs anmeldelse på EG

Hvad tænker I andre?

Og er der i øvrigt nogen der ved, hvad AnnonceLight gør for at verificere annoncer og profiler?

Takker på forhånd...

Skrevet

Jeg mener at det er hende her 

hun har også været anmeldt under navnet Emma i Aalborg.

Skrevet
  • Author

Tak 

Antoninus skrev, for 11 minutter siden:

Jeg mener at det er hende her 

hun har også været anmeldt under navnet Emma i Aalborg.

Tak for input, Antoninus.

Det er dog svært at vurdere, om hun har optrådt under navnene Claire og Emma tidligere, når disse annoncer ikke længere er aktive.

Hvad skulle formålet være i øvrigt med at ændre navn hele tiden, når der ikke ligger negative anmeldelser på den gamle profil?

Skrevet
gentlemanfromdenmark@gmail skrev, for 48 minutter siden:

Tak 

Tak for input, Antoninus.

Det er dog svært at vurdere, om hun har optrådt under navnene Claire og Emma tidligere, når disse annoncer ikke længere er aktive.

Hvad skulle formålet være i øvrigt med at ændre navn hele tiden, når der ikke ligger negative anmeldelser på den gamle profil?

Du må skrive til Havemand om billederne passer på hende han besøgte. jeg kan genkende et par af billederne. 

jeg ved ikke hvorfor hun skifter navn. tror at hun er lidt kræsen, hun er vist også lidt svær at få en aftale med. 

Skrevet
  • Author
Antoninus skrev, for 1 time siden:

Du må skrive til Havemand om billederne passer på hende han besøgte. jeg kan genkende et par af billederne. 

jeg ved ikke hvorfor hun skifter navn. tror at hun er lidt kræsen, hun er vist også lidt svær at få en aftale med. 

Tak for svarene, Anoninus.

@Havemand tænker du stadig, at det samme GP?

Skrevet

Billederne er i hvert fald af den GP jeg besøgte, da jeg skrev den anmeldelse. Om det også er samme pige, er jeg ikke sikker på. Men annonceteksten og priserne stemmer også meget godt, så enten er der en tyv, der stjæler både billeder og tekst eller også er de den samme pige :-)

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.