Hop til indhold
Slowhead

Mennesket bag

Recommended Posts

Jeg sidder nogle gange og krymper mine tærer, når jeg læser, hvad vi skriver herinde. Har selv lige læst nogle af mine indslag i gennem, og det er dælme ikke alt, jeg er lige stolt af.

Jeg tager hatten af for de piger, som deltager i diskussioner omkring deres beskæftigelse, for de bliver godt nok vendt, målt og drejet på deres udseende, deres evner ud i erotikkens verden, kemi osv. Jeg har oplevet mænd, som har haft et ualmindeligt nedladende sprog om piger. Grunden er forsåvidt ligegyldig, der kan jo være 100 vis af forskellige forklaringer til et dårligt knald. Kemien passede dårligt, pigen kan været presset af bagmænd eller økonomi, utiltalende opførsel eller manglende læsning af hvad GP'en tilbyder - kender såmænd også mænd, der selv synes, de er pænt klædt på og lige har været i bad, men hvor jeg ville korse mig for at have sex med dem (hvis jeg var på det hold)

På den anden side, så kan der opleves piger, som bare kan deres job. Hvor alt bare går op i en højere enhed for langt de fleste kunder. Disse piger bliver så rost til skyerne (hvilket jo er fint nok) men det tager nogen gange overhånd. Der findes piger, som bliver sat så højt op på en pedestal, at der bliver talt om guddommelige væsner og giftermål. 

Selv gør jeg en dyd ud af videste mulige omfang ikke at nedgøre andre mennesker, hvilket jeg håber, jeg er lykkedes rimeligt med, men jeg er ofte faldet i den anden gryde, hvor jeg storroser pigen. Det er jo min subjektive mening, som i den grad skinner i gennem, og det skaber jo også et glansbillede af pigen, som jo heller ikke altid er helt retvisende - det kan jo være, at det lige præcis er mig, hun tænder for vildt på, og ikke ret mange andre (her er vi ude i et selvoplevet utopiske verdensbillede) hvilket jo kan betyde, at forventninger vil være tårnhøje for nye kunder, og dermed en større risiko for at man ikke har helt samme opfattelse som undertegnet.

Det jeg egentligt bare ville sige med indlægget er, at når vi vender, drejer og vurderer pigerne herinde, bør vi nok også vende, dreje og vurdere vores indlæg, før vi trykker på "send"

Det virker nogle gange til, at vi i vores iver glemmer, at det er et menneske, vi vurderer, og at det menneske muligvis kan have visse problemer med at svare tilbage - evt fordi det kan gå ud over forretningen, hvis man går i rette med os mænd.

For mit eget vedkommende vil jeg fremadrettet virkelig vurdere, hvordan mine oplevelser/indlæg kan påvirke et andet menneske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowhead skrev, for 5 minutter siden:

Jeg sidder nogle gange og krymper mine tærer, når jeg læser, hvad vi skriver herinde. Har selv lige læst nogle af mine indslag i gennem, og det er dælme ikke alt, jeg er lige stolt af.

Jeg tager hatten af for de piger, som deltager i diskussioner omkring deres beskæftigelse, for de bliver godt nok vendt, målt og drejet på deres udseende, deres evner ud i erotikkens verden, kemi osv. Jeg har oplevet mænd, som har haft et ualmindeligt nedladende sprog om piger. Grunden er forsåvidt ligegyldig, der kan jo være 100 vis af forskellige forklaringer til et dårligt knald. Kemien passede dårligt, pigen kan været presset af bagmænd eller økonomi, utiltalende opførsel eller manglende læsning af hvad GP'en tilbyder - kender såmænd også mænd, der selv synes, de er pænt klædt på og lige har været i bad, men hvor jeg ville korse mig for at have sex med dem (hvis jeg var på det hold)

På den anden side, så kan der opleves piger, som bare kan deres job. Hvor alt bare går op i en højere enhed for langt de fleste kunder. Disse piger bliver så rost til skyerne (hvilket jo er fint nok) men det tager nogen gange overhånd. Der findes piger, som bliver sat så højt op på en pedestal, at der bliver talt om guddommelige væsner og giftermål. 

Selv gør jeg en dyd ud af videste mulige omfang ikke at nedgøre andre mennesker, hvilket jeg håber, jeg er lykkedes rimeligt med, men jeg er ofte faldet i den anden gryde, hvor jeg storroser pigen. Det er jo min subjektive mening, som i den grad skinner i gennem, og det skaber jo også et glansbillede af pigen, som jo heller ikke altid er helt retvisende - det kan jo være, at det lige præcis er mig, hun tænder for vildt på, og ikke ret mange andre (her er vi ude i et selvoplevet utopiske verdensbillede) hvilket jo kan betyde, at forventninger vil være tårnhøje for nye kunder, og dermed en større risiko for at man ikke har helt samme opfattelse som undertegnet.

Det jeg egentligt bare ville sige med indlægget er, at når vi vender, drejer og vurderer pigerne herinde, bør vi nok også vende, dreje og vurdere vores indlæg, før vi trykker på "send"

Det virker nogle gange til, at vi i vores iver glemmer, at det er et menneske, vi vurderer, og at det menneske muligvis kan have visse problemer med at svare tilbage - evt fordi det kan gå ud over forretningen, hvis man går i rette med os mænd.

For mit eget vedkommende vil jeg fremadrettet virkelig vurdere, hvordan mine oplevelser/indlæg kan påvirke et andet menneske.

TAK

Godt tænkt. Godt skrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv om det er rigtigt "Mennesket bag" -så er det jo det de levere "varen" -mennesket bag -prøver de fleste, at skjule mere eller mindre... (de er professionelle) Jeg vil gerne indrømme, at jeg tit tænker "hvem er det -derinde bag facaden" Man kan godt sige vi udlevere en gp i en anmeldelse på godt og ondt -selv om vi sjældent kender mennesket bag... Man behøver ikke være grov eller personlig... Håber gp tænker modsat, når de læser med -dem der skriver kender ikke mig (mennesket bag) og derfor ikke tager det for personligt. "it's a tough business" at være i for begge sider -og mange gp står model til mange ting, almindelige mennesker slet ikke fatter... Nok derfor mange kunder bliver overrasket den ene gang efter den anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin start på tråden, @Slowhead. Et af de bedste indlæg i de seneste uger.

Møffe skrev, for 38 minutter siden:

Man kan godt sige vi udlevere en gp i en anmeldelse på godt og ondt -selv om vi sjældent kender mennesket bag

Jeg kan godt se, hvad du mener, men man gør sig måske en tjeneste, hvis man ser det som at man i virkeligheden anmelder en oplevelse snarere end en person. Det er dog ikke i ret mange anmeldelser, at der skelnes mellem oplevelse og person, og nogen vil sikkert synes, at det er ordkløveri og en ligegyldig forskel. Men at anmelde en person efter kun en hel eller halv times samvær, giver i virkeligheden ikke ret meget mening. Derimod kan pigens handlinger og væremåde, og hvordan det bidrog til oplevelsen, godt anmeldes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The spoon

Den første anmeldelse jeg skrev ( under et tidlige brugernavn) har jeg fortrudt, der udleverede jeg for meget af, både mig selv og pigen, men jeg lærte af det, og det var ikke dårligt det jeg skrev, men bare lidt for meget.

jeg har efterfølgende lavet en del anmeldelser og altid overvejet meget nøje hvad jeg skrev og hvorfor. Jeg lærte af min fejl. 
hvordan folk skriver er helt op til dem, der er ikke ret mange regler, men man skal altid huske at det er mennesker man skriver om, og det er en meget personlig ydelse man har købt, det er ikke en “hest” på Hjallerup marked hvor man kan kigger den i munden og tælle tænder.

den forrige pige jeg besøgte har jeg ikke lavet en anmeldelse på, da jeg for første gang oplevede hvad manglende kemi kan betyde, og det skal ikke ligge pigen til last at vi ikke lige “klikkede”, for alt andet var efter bogen, men alligevel var oplevelsen ikke god, jeg har omtalt den som ligegyldig. 
jeg vil aldrig, igen, skrive om hvad jeg laver, gerne lidt om oplevelsen, ydelsen, omgivelser mm, men AlDRIG noget personligt eller udleverende, for hverken pigen eller mig selv. Og jeg har også lært at man ikke kan forstå når noget er skrevet “med et smil”, det kan man ikke læse og derfor kan det misforståes.

ALTID husk køber og sælger en lige meget værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 7 timer siden:

Men at anmelde en person efter kun en hel eller halv times samvær, giver i virkeligheden ikke ret meget mening. Derimod kan pigens handlinger og væremåde, og hvordan det bidrog til oplevelsen, godt anmeldes.

Du har ret det er "ordkløveri"

Når man skriver er det ens eget ansvar ingen andres!  

Jeg fortryder ikke en skid det jeg har skrevet, og har ikke behov for at skifte nick... Jeg havde de bedst intentioner(på det tidspunkt jeg skrev det) og det kan ingen ændre på... har ikke behov for at nedgøre andre. Jeg føler vi er ligeværdige, og det er altid med det som udgangspunkt. Selv om det er nogen der føler sig hævet over andre, og mener de kan tillade sig det, og nedgøre andre (mig) Jeg er ærlig og finder mig ikke i alt -dog har jeg fundet ud af (også herinde) at man skal vælge sine kampe, og ikke tag det alt for tungt det folk skriver... Mest af alt er det underholdning;-)    

Redigeret af Møffe
glemte noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Møffe, vi er nok ikke helt på linje ift., at det er et ligeværdigt forhold, når vi besøger en pige. Vi går på besøg med det fortsæt, at få opfyldt vores ønsker og lyster - ikke at opfylde deres. Vi er selvcentreret i vores behov, uagtet om man også kan lide at tilfredsstille pigen. Vi gør jo intet, vi ikke selv vil, og alt er tildels på vores præmisser. Der er nogen, som så vil sige, at de har betalt for en ydelse, men bare fordi vi har lagt nogle penge, skal vi stadig huske, at det er et andet menneske som muligvis er gået langt for at opfylde vores selvcenterede behov. 
 

selv fatter jeg ikke, at en ung kvinde gider at sexe med  mig. Jeg er en ældre mand i 50’erne, lidt for meget på sidebenene og en helt i gennem ordinær mand. Derfor er jeg også glad for, at der findes unge kvinder, som gider tilfredsstille mine behov.  
jeg er selv begyndt at tilbyde en grundig omgang massage til pigen. Ikke fordi jeg får noget som helst ud af det, men for at “give lidt tilbage” som ikke er materielt - andre kommer med blomster og chokolade. 

Helt overordnet mener jeg bare, at vi skal huske, at begreber som ydmyghed og pli stadig er god tone  

lige for en god orden skyld, så læser jeg i dit indlæg, at du har respekt for egne handlinger. 

Redigeret af Slowhead

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowhead skrev, for 8 timer siden:

Møffe, vi er nok ikke helt på linje ift., at det er et ligeværdigt forhold, når vi besøger en pige. Vi går på besøg med det fortsæt, at få opfyldt vores ønsker og lyster - ikke at opfylde deres. Vi er selvcentreret i vores behov, uagtet om man også kan lide at tilfredsstille pigen. Vi gør jo intet, vi ikke selv vil, og alt er tildels på vores præmisser. Der er nogen, som så vil sige, at de har betalt for en ydelse, men bare fordi vi har lagt nogle penge, skal vi stadig huske, at det er et andet menneske som muligvis er gået langt for at opfylde vores selvcenterede behov. 
 

selv fatter jeg ikke, at en ung kvinde gider at sexe med  mig. Jeg er en ældre mand i 50’erne, lidt for meget på sidebenene og en helt i gennem ordinær mand. Derfor er jeg også glad for, at der findes unge kvinder, som gider tilfredsstille mine behov.  
jeg er selv begyndt at tilbyde en grundig omgang massage til pigen. Ikke fordi jeg får noget som helst ud af det, men for at “give lidt tilbage” som ikke er materielt - andre kommer med blomster og chokolade. 

Helt overordnet mener jeg bare, at vi skal huske, at begreber som ydmyghed og pli stadig er god tone  

lige for en god orden skyld, så læser jeg i dit indlæg, at du har respekt for egne handlinger. 

Nu skrev jeg jo "ligeværdige" intet om "forhold" Jeg mener jeg ikke føler mig bedre el. ringere end dem (ligeværdige) som udgangspunkt. 

Jeg betaler for en ydelse som en gp udbyder -hvis det er krænkende for hende, eller noget jeg skulle have dårlig samvittighed over, at købe hos hende...  Så er det godtnok noget jeg har misforstået "Big time"

Det er direkte noget ævl du skriver, og et skråplan at opfatte branchen på. Du betaler pigen ung eller gammel -det er grund nok til de gider gå i kassen med dig... Du skylder dem ikke en skid udover det du har betalt... At du så har dårlig samvittighed/skrupler over, at gøre det du gør med pigen -og du måske tænker, hvilket liv sådan en pige har.  Og du forsøger at råde bod for det med massage -eller for den sags skyld chokolade og blomster... Det er fint nok -hvis du på den måde får det bedre;-)

Jeg kan godt finde på at give en pige massage fordi jeg ikke kan lade være eller få nok af dem... -nogen tænder også helt vildt af, at blive ældet igennem -det er ikke for deres skyld jeg gør det, men for fælles nydelse. Jeg kan ikke finde ud af "bare at modtage"  Gensidighed og respekt kommer man længst med;-)

Det er min mening, og vi behøver ikke være "på linje" enige... men prøv alligevel lige at tænk det igennem en gang til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana

Jeg tror sgu aldrig jeg har været på et så spøjst Forum som eroguide. Men lad det nu ligge.

Jeg synes efterhånden det bliver svære og svære at skrive en god solid anmeldelse af et besøg. Det er som om at der er ting man må skrive og ikke skrive i sin anmeldelse. Ja man kan sige der er nogle der har tendens til at sætte pigerne på et piedestal og går så vidt at sige de er af guddommelig afstamning eller er af guddommelig figur, og nogle snakker sågar om at de vil have pigerne for dem selv eller ja gifte sig med dem Og det er også her jeg tænker at overdrivelsen fremmer forståelsen. Men igen Det er hvad folk har skrevet i deres anmeldelse og den pågældende person der skriver sin anmeldelse har jo nok bare været lidt høj på oplevelsen eller været lidt overbegejstret eller sådan noget.

Jeg har kigget en del anmeldelser igennem inklusivt de få jeg selv har skrevet og de emner og debatter jeg selv har brugt op, nogle er velformuleret og godt skrevet , andre korte og knap så informative og nogle kan sgu godt være lidt cringe, ligesom med debatterne på hyggesnak og general debat og inklusiv dem jeg selv har skrevet. Men igen som nævnt synes jeg efterhånden det er svært at vide man skal skrive om, eller hvad man kan tillade sig at skrive. 
 

Jeg vil mene der bør være en fin balance, uden at der bliver overdrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er da helt enige .
Jeg mener helt bestemt at uagtet ens oplevelse , så kan man godt skrive med respekt, det er trods alt et andet menneske der er tale om.

Bevares, har man haft en dårlig oplevelse, så skal man da have lov at udtrykke sig , men igen , så kan dette godt gøres med respekt.
 

Er man blevet snydt og taget ved næsen eller der er tale om falske og urigtige billeder , ja så kan det jo skrives , men fordi at Det Bj , Hj eller samleje , ikke lige er ens kop Te , kan det som tråd starte skriver , skyldes SÅ utroligt mange ting og det der er Dårligt for én kan være godt for en anden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ikke Utro
Gabbana skrev, for 35 minutter siden:

Jeg tror sgu aldrig jeg har været på et så spøjst Forum som eroguide. Men lad det nu ligge.

Jeg synes efterhånden det bliver svære og svære at skrive en god solid anmeldelse af et besøg. Det er som om at der er ting man må skrive og ikke skrive i sin anmeldelse. Ja man kan sige der er nogle der har tendens til at sætte pigerne på et piedestal og går så vidt at sige de er af guddommelig afstamning eller er af guddommelig figur, og nogle snakker sågar om at de vil have pigerne for dem selv eller ja gifte sig med dem Og det er også her jeg tænker at overdrivelsen fremmer forståelsen. Men igen Det er hvad folk har skrevet i deres anmeldelse og den pågældende person der skriver sin anmeldelse har jo nok bare været lidt høj på oplevelsen eller været lidt overbegejstret eller sådan noget.

Jeg har kigget en del anmeldelser igennem inklusivt de få jeg selv har skrevet og de emner og debatter jeg selv har brugt op, nogle er velformuleret og godt skrevet , andre korte og knap så informative og nogle kan sgu godt være lidt cringe, ligesom med debatterne på hyggesnak og general debat og inklusiv dem jeg selv har skrevet. Men igen som nævnt synes jeg efterhånden det er svært at vide man skal skrive om, eller hvad man kan tillade sig at skrive. 
 

Jeg vil mene der bør være en fin balance, uden at der bliver overdrevet.

Da har da ikke skrevet få, du har skrevet masser samt været en af dem som satte pigerne op på en sky, du glemmer vist at fortælle forum at du havde en anden profil før jul hvor du var meget gode venner med MR. Sensuel 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi skal alle huske at der er et menneske bagved det vi ser<3.. Det er ikke kun jer som gæster men også os som serviceudøvere af erotikkens ædle kunst:P.. Det er noget jeg prøver at sætte en ære i og jeg vil nok mene det er grunden til at jeg er så snaksagelig som jeg normalt er.. Jeg har et ønske om at have en forståelse af den person jeg tilbringer tid med.. Tid som egentlig er det dyrebareste vi som mennesker har, netop fordi det er det eneste man ikke kan købe mere af i enden når livets skjorte bliver for kort, som de sang engang.. Det kan virke hyklerisk at sælge den for ussel mammon, men hele idéen er jo at den korte tid jeg sælger bevilger at jeg kan tilbringe resten af tiden med de personer der er vigtigst for mig.. Jeg ønsker mig nok bare the best of both worlds fordi jeg føler jo stadig et behov for at tiden jeg tilbringer med mine gæster også er meningsfyldt:P:lol:.. Når men det var vist et sidespring.. Tilbage til emnet og det korte af det lange:

 

Respekt skal være gensidigt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Tid som egentlig er det dyrebareste vi som mennesker har, netop fordi det er det eneste man ikke kan købe mere af i enden når livets skjorte bliver for kort, som de sang engang.. Det kan virke hyklerisk at sælge den for ussel mammon,

"ussel mammon" ... joooeh ...
Jeg så det en gang udtrykt sådan, at "penge er udveksling af energier"
Det er måske ikke nødvendigvis et problem at man køber tid for penge ... 
Jeg besøger selv en GP der tilbyder samtaler, og det har jeg benyttet mig af masser af gange.
Vi har nogle fantastiske snakke, og jeg synes ikke kvaliteten af tiden sammen bliver dårligere af at jeg betaler for den ... 
Jeg bruger jo hendes (arbejds)tid, og det skal hun selvfølgelig have noget retur for.

Det er først et problem at udveksle penge, hvis det handler om at skabe profit, eller hvis brugen af penge er en magtudøvelse.
Så er det, penge bliver til 'ussel mammon' ... 

JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

men hele idéen er jo at den korte tid jeg sælger bevilger at jeg kan tilbringe resten af tiden med de personer der er vigtigst for mig..

Som "fritflyvende single" (uden kæreste / partner) bliver man rigtig meget opmærksom på, at de relationer man har 'ude i verden' hænger sammen med de relationer, man har med sine nærmeste ... 
Jeg har hele livet igennem stået i en noget kompliceret familiesituation, så det er vigtig for mig at have gode netværk, og at jeg kan bruge de netværk så det spiller sammen med familien ... 
Lidt den omvendte situation af det nære parforhold.
For mig - og familien (voksne børn / børnebørn) - er det meget vigtigt både at der er en tilknytning, men også at vi ikke er for afhængige af hinanden .. 

Dit indlæg satte nogle tanker i gang, men jeg véd ikke om det giver mening ... :) 

 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 30.10.2022 at 22:02:

Man kan godt sige vi udlevere en gp i en anmeldelse på godt og ondt -selv om vi sjældent kender mennesket bag... Man behøver ikke være grov eller personlig... 

Taget fra din egen anmeldelse i dag: 

1319521179_Skrmbillede2022-11-02kl_21_46_37.thumb.png.f262653dca3d25b3b92ff36e976aa523.png

Synes du ikke selv det er temmelig grovt beskrevet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Llhansen skrev, for 15 minutter siden:

Taget fra din egen anmeldelse i dag: 

1319521179_Skrmbillede2022-11-02kl_21_46_37.thumb.png.f262653dca3d25b3b92ff36e976aa523.png

Synes du ikke selv det er temmelig grovt beskrevet? 

Nej ikke i forhold til -hvor meget jeg følte mig taget ved næsen -og hun var pisse ligeglad -hun havde fået sine penge -og forslog endda jeg skulle betale mere for at få 10minutter mere af ingenting... Jeg mener slet ikke hun skulle sælge sig selv, når hun ikke gider... Jeg kunne havde skreven og beskrevet det rigtig meget mere og grovere -for det var faktisk ikke noget godt at sige -er glad for jeg kun havde købt ½ time. Jeg skulle være gået igen... Men hun var jo flink nok indtil vi kom i gang... 

Mit budskab var/er oplysninger, fakta om min oplevelse med hende -så kan folk jo tag forbi, hvis de gerne vil spille deres tid og penge... Og opleve hende selv. (og ja måske kunne hun havde haft en dårlig dag, være for træt eller noget 3. -men så kunne hun, da havde lukket butikken for denne dag i sted... Men der er jo åben 24/7)    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 9 timer siden:

Nej ikke i forhold til -hvor meget jeg følte mig taget ved næsen -og hun var pisse ligeglad -hun havde fået sine penge -og forslog endda jeg skulle betale mere for at få 10minutter mere af ingenting... Jeg mener slet ikke hun skulle sælge sig selv, når hun ikke gider... Jeg kunne havde skreven og beskrevet det rigtig meget mere og grovere -for det var faktisk ikke noget godt at sige -er glad for jeg kun havde købt ½ time. Jeg skulle være gået igen... Men hun var jo flink nok indtil vi kom i gang... 

Mit budskab var/er oplysninger, fakta om min oplevelse med hende -så kan folk jo tag forbi, hvis de gerne vil spille deres tid og penge... Og opleve hende selv. (og ja måske kunne hun havde haft en dårlig dag, være for træt eller noget 3. -men så kunne hun, da havde lukket butikken for denne dag i sted... Men der er jo åben 24/7)    

På intet tidspunkt i din anmeldelse nævner du, at du føler dig taget ved næsen eller at damen var ligeglad. Dog nævner du hendes “store ladeport af en fisse”.  
Hvis din anmeldelse er et udtryk for, hvordan du synes man kan tillade sig at tale om kvinder i denne branche og forvente gratis ekstratid, så tror jeg ikke, at skylden for det mislykkedes besøg udelukkende ligger hos damen. 

Redigeret af Llhansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Llhansen skrev, for 16 minutter siden:

På intet tidspunkt i din anmeldelse nævner du, at du føler dig taget ved næsen eller at damen var ligeglad. Dog nævner du hendes “store ladeport af en fisse”.  
Hvis din anmeldelse er et udtryk for, hvordan du synes man kan tillade sig at tale om kvinder i denne branche og forvente gratis ekstratid, så tror jeg ikke, at skylden for det mislykkedes forsøg udelukkende ligger hos damen. 

-Hvis du ikke kan gennemskue "at jeg følte mig snydt, og hun var ligeglad" ud fra det jeg skriver i anmeldelsen er det måske fordi du klammere dig fast, i noget du mener jeg ikke kan tillade mig, at skrive? Jeg havde ikke forventning om, at få noget gratis -for det var ingenting at komme efter -og det havde jeg allerede betalt for i 30minutter... At hun så forslår jeg kan købe 10 minutter mere -understreger jo bare hendes griskhed, og hvor ligeglad hun er med sine kunder... Det kan du vel ikke retfærdiggøre ved, at jeg i 1 sætning skriver mindre flatterende om hende? 

Men "mennesket bag" det går begge veje -men pengene går kun en vej... -Penge styre og gør folk mere og mere skruppelløse -og nogen tror de kan slippe afsted med hvad som helst...  Den dag hvor ærlighed og gensidig respekt er en naturlighed, bliver det en meget bedre Verden vi lever i;-)       

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 11 minutter siden:

-Hvis du ikke kan gennemskue "at jeg følte mig snydt, og hun var ligeglad" ud fra det jeg skriver i anmeldelsen er det måske fordi du klammere dig fast, i noget du mener jeg ikke kan tillade mig, at skrive? Jeg havde ikke forventning om, at få noget gratis -for det var ingenting at komme efter -og det havde jeg allerede betalt for i 30minutter... At hun så forslår jeg kan købe 10 minutter mere -understreger jo bare hendes griskhed, og hvor ligeglad hun er med sine kunder... Det kan du vel ikke retfærdiggøre ved, at jeg i 1 sætning skriver mindre flatterende om hende? 

Men "mennesket bag" det går begge veje -men pengene går kun en vej... -Penge styre og gør folk mere og mere skruppelløse -og nogen tror de kan slippe afsted med hvad som helst...  Den dag hvor ærlighed og gensidig respekt er en naturlighed, bliver det en meget bedre Verden vi lever i;-)       

Jeg læser, hvad du skriver i din anmeldelse. Og jeg synes, at "hendes ladeport af en fisse" siger rigtig meget om afsenderen. Man skal tale pænt, uanset om du synes, at hun virker rutinepræget eller ej. 

Hvorfor er du så fornærmet over, at hun foreslår, at du bliver 10 minutter mere? Du køber 30 minutter, du får 30 minutter, så kan du da ikke på nogen måde regne med at 10 ekstra minutter er uden betaling? 

Og jeg er enig med dig. Gensidig høflighed og sober dialog ville gøre verden til et bedre sted. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Llhansen skrev, for 13 minutter siden:

Jeg læser, hvad du skriver i din anmeldelse. Og jeg synes, at "hendes ladeport af en fisse" siger rigtig meget om afsenderen. Man skal tale pænt, uanset om du synes, at hun virker rutinepræget eller ej. 

Hvorfor er du så fornærmet over, at hun foreslår, at du bliver 10 minutter mere? Du køber 30 minutter, du får 30 minutter, så kan du da ikke på nogen måde regne med at 10 ekstra minutter er uden betaling? 

Og jeg er enig med dig. Gensidig høflighed og sober dialog ville gøre verden til et bedre sted. 

 

-hmm... tror næppe vi2 kan være enig om ret meget -virker slet ikke til du læser (vil læse) det jeg skriver? Jeg vil gerne tag ansvar for det jeg skriver, og har sådan set ikke noget i mod at forklar mig -men du tolker og konkludere på det... min grænse er nået til, at se formålet med, at forsætte ville føre til noget der kan bruges til noget. Jeg har dog forstået dit budskab -er mere i tvivl om du har fanget mit...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er noget der hedder " at gå efter bolden" 

Jeg synes det er så uværdigt at begynde at nedvurdere en persons udseende - for ikke at tale om de intime dele. 

Hvis man føler sig snydt og bedraget, så skriv dog det. Det er jo det det handler om. 

Beskriv handlingen og undlad at blive perfid og nedrig. For hvilken relevans har det at beskrive en kvindes intime dele? 

Hvor lavt vil man lade sig synke for  at " hævne sig"? 

Og hvorfor vil man egentlig hævne sig? 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The spoon

@Den lille frøken jeg er fuld på linje med dig og din holdning, man skal aldrig blive personlig, og slet ikke kommenter på udseende.

MEN, jeg kan godt forstå de mænd der bliver sure, når den ydelse man har købt ikke lever op til det aftalte, det er trods alt en del timer man skal arbejde for at få 30-60 minutters oplevelse, men stadig ingen undskyldning, måske en årsag eller forklaring, men ingen undskyldning.

Lige som det har været anbefalet, at nye medlemmer får lidt karantæne inden de kan skrive, så kunne det være at man selv lige skulle vente en dag eller to med at skrive en anmeldelse, så man lige kan “falde ned” både på godt og ondt.

Den sidste pige jeg besøgte, var efter råd fra et medlem her på siden, men det var min første gang, hvor jeg INGEN foto havde set af pigen, hverken krop eller ansigt, hvilket var lidt angst fremkaldende. Hun var skide sød og flot, og nu er jeg gudskelov kommet til det punkt i mit liv, hvor jeg godt kan se udover udseende og se personen indeni, hvilket i rigtig mange tilfælde gør personen udenpå meget smukker.indrømmet det kunde jeg ikke i mine unge år, men man bliver ældre og klogere ;)

Jeg har engang kommenteret på en pige herinde, som på ingen måde var “min type” men som jeg gerne ville mødes med, grundet hendes holdninger og kommentar her på siden, det var ikke sket for 10 år siden, men det kan jeg nu, og det har/vil helt sikkert gøre mig til et riger menneske, (jeg har ikke mødt hende, og hun er væk nu)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 2 timer siden:

Der er noget der hedder " at gå efter bolden" 

Jeg synes det er så uværdigt at begynde at nedvurdere en persons udseende - for ikke at tale om de intime dele. 

Hvis man føler sig snydt og bedraget, så skriv dog det. Det er jo det det handler om. 

Beskriv handlingen og undlad at blive perfid og nedrig. For hvilken relevans har det at beskrive en kvindes intime dele? 

Hvor lavt vil man lade sig synke for  at " hævne sig"? 

Og hvorfor vil man egentlig hævne sig? 

Nu har jeg ikke behov for at "hævne" mig (ligger mig fjernt) -årsagen til jeg skrev som jeg gjorde i anmeldelsen er min egen form for humor/selvironi, og noget der var så tragisk/komisk en oplevelse nu her bagefter. At andre fanger dele af en sætning i en anmeldelse og bruger den -i denne tråd er jo helt for deres egen regning. Jeg er normalt ikke en der nedvurdere -Men de annoncerer med noget, man ikke får/kan få -pga. -hun er 15-20år ældre end de 24år, og efter 2 billeder i annoncen. 

Jeg konfronterede hende med hendes annonce ikke passede -det vil sige teksten + billederne -hun sagde dog, at det var hende (for få år tilbage) -havde hun så bare været sød og i mødekommende, at være sammen med (som de også annoncere med) -så havde jeg ingen problem med, at hun var det ældre/tungere -men netop det hun var ligeglad/træt og uoplagt -og hun kører 24/7 -gjorde bare mig så harm... Og "bolden" i det her tilfælde må jo være hende.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The spoon skrev, for 2 timer siden:

Lige som det har været anbefalet, at nye medlemmer får lidt karantæne inden de kan skrive, så kunne det være at man selv lige skulle vente en dag eller to med at skrive en anmeldelse, så man lige kan “falde ned” både på godt og ondt.

Yderst fornuftigt.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

og hun kører 24/7 -gjorde bare mig så harm... Og "bolden" i det her tilfælde må jo være hende.

Men du vidste jo godt at hun kører 24/7 inden du kontaktede hende:ph34r:.? Det har hun vel aldrig været uærlig omkring.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...