Hop til indhold
Surferboy

Hellen - Søborg (ones in a lifetime chance)

Recommended Posts

Efter i dagevis at have stirret mig blind på Nympho-billederne af denne (eftersigende) brasilianske model måtte jeg simpelthen efterprøve, om det overhovedet kunne være muligt at møde så smuk en kvinde IRL. Men en gang imellem ankommer der jo bare en stjerne sendt fra himlen som lander tilfældigt i København ud af det blå. Og så er det bare med at slå til.

Jeg blev på en brugervenlig måde guidet hen til hoveddøren - via telefonen - til den O-M-G smukkeste kvinde, der betræder denne Guds Grønne Jord. Lidt fnisende - måske fordi vi havde haft en lidt sjov korrespondance kørende i løbet af dagen på SMS/WhatsApp.

Så står man der med alle sine talenter og lidt buh og bøh - overfor den SMUKKESTE brasilianer man overhovedet kan forestille sig. Uden sammeligning den smukkeste kvinde jeg nogensinde har mødt/drømt om. Jeg har ikke følt mig så lille siden 1. klasse ….

Men jeg tror Hellen er vant til at tage vare på mænd, der falder på halen over hende. Privat og professionelt. Jeg følte mig ihverfald mere end velkommen da jeg trådte indenfor døren - selvom jeg var total og så fuldstændig starstruck’ed over synet af dette out-off-this-world væsen foran mig.

Der blev afleveret en værtindegave med tilhørende kuvert, som beskrevet på hendes hjemmeside. Og herefter - på egen opfordring - et hurtigt bad.

Tilbage på værelset - og shit, hvor var jeg nervøs. At stå face-to-face med hende - Goliat mod David.

Hellen trådte et par skridt tilbage og gav mig eleatorblikket. En hun-tiger der vurderer sit bytte. Og jeg var i dette sekund klar over, at dette var en ulige kamp jeg på forhånd havde tabt.

Herfra var jeg blot tilskuer til, hvad der skulle ske den næste time. På én eller anden måde var jeg passager, mens jeg stadig sad i førersædet.

Den pige er så vild på en naturlig måde, at jeg ikke har ord for at beskrive det - og det blev til den mest intense oplevelse, man overhovedet kan forestille sig. Personligt har jeg aldrig været i nærheden af - eller blot at været tæt på noget  - der tilnærmelsesvis matcher den cowgirl, hun præsterer. Eller for den sags skyld det efterfølgende blowjob. Du skal være forberedt på, at hvis du går i infight med denne pige, har du tabt på forhånd.

Og så siger den kritiske læser vel: så kunne det vist heller ikke være bedre? Og her må jeg desværre skuffe. Selvom hun er en stjerne på himlen ifjht. sexappeal er det intet imod hendes intellekt og efterfølgende pillowtak (hvis du gør dig fortjent til det). Brainy, reflekterende, veluddannet og ambitiøs - og dette eventyr er blot et lille (finansielt) stop på vejen for hende mod at nå helt i mål med hendes egne drømme. Med andre ord: her har du muligheden for her at møde en amatør, som på samme tid er professionel for en kort periode.

Alle der der møder Hellen og bliver skuffet er velkommen til at sende en PM på Eroguide med telefonnummer og jeg refunderer hver en krone på MP

Så det er bare med at komme afsted før hun flyver tilbage til moderlandet.

Link (som jeg aldrig kan få til at virke): https://nympho.dk/n9621/3223/real-brazilian-model/

Mr. Surferboy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for et godt skriv - og for at gøre opmærksom på denne her skønhed

Hvis man kigger på hendes hjemmeside, så er swallow ekstra - vil det sige, at CIM er med i hendes basispris?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Surferboy skrev, for 23 timer siden:

Alle der der møder Hellen og bliver skuffet er velkommen til at sende en PM på Eroguide med telefonnummer og jeg refunderer hver en krone på MP

Så det er bare med at komme afsted før hun flyver tilbage til moderlandet.

Mr. Surferboy

Jamen, skal vi så ikke aftale, at jeg var super skuffet ;-)

Hvis du bare afregner med Hellen, så skal jeg nok give hende et ekstra besøg...tager gerne en time igen.

Spøg til side, hun var fantastisk sød og smuk...hun kysser som en drøm <3

Jeg er solgt!

Desværre ser det ud til, at hun ikke har så travlt som hun havde håbet, så hun rejser måske allerede på mandag....gør os alle en tjeneste, giv hende en undskyldning for at blive...besøg hende! :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Thomsen - helt enig. Hun er en stjerne og skal have al den opbakning hun kan få. Måske lidt frisk at skrive det med payback fra min side, men ved hun sætter en ære i at levere en top-præstation hver gang. Så jeg har ikke fantasi til at forestille mig at hun skuffer nogen. Til gengæld tror jeg ikke hun kommer tilbage når først hun er fløjet - desværre. Så man får kun chancen for at møde hende denne ene gang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Surferboy skrev, den 27.10.2022 at 15:31:

@Thomsen - helt enig. Hun er en stjerne og skal have al den opbakning hun kan få. Måske lidt frisk at skrive det med payback fra min side, men ved hun sætter en ære i at levere en top-præstation hver gang. Så jeg har ikke fantasi til at forestille mig at hun skuffer nogen. Til gengæld tror jeg ikke hun kommer tilbage når først hun er fløjet - desværre. Så man får kun chancen for at møde hende denne ene gang

Du er tilgivet, hun satte jo osse prisen op ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Surferboy skrev, den 27.10.2022 at 15:31:

Så du kender hende? 
Er billederne af hende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 1 time siden:

Så du kender hende? 
Er billederne af hende? 

Altså jeg kender hende ikke privat, men det var hvad hun fortalte mig og hvad jeg + hendes andre kunder har oplevet. Så det er blot en stilfærdig anbefaling. Billederne er 100% af hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Jeg kan ikke lade være :-)

det er jo ikke stedet du skal sexe med. :-)

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må også lige en tur forbi Hellen og jeg given hinder klart 10/10 på næste alle parameter BJ har jeg fået beder. Men jeg komme klart igen. 

Det er noget med kvinder fra Brasilien de kan alså finde ud af at bruge kroppe 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jackson666
JonDo skrev, den 3/11/2022 at 08:04:

Jeg må også lige en tur forbi Hellen og jeg given hinder klart 10/10 på næste alle parameter BJ har jeg fået beder. Men jeg komme klart igen. 

Det er noget med kvinder fra Brasilien de kan alså finde ud af at bruge kroppe 

nu er jeg temmelig berejst i hele sydamerika og spanien og må sige at brasser pigerne end ikke ligger i min top 5 af både skønhed og sex.. Brasserne er vildt proffesionelle og får dig til at tro de elsker sex og dig, men tror mig, det er ren hollywood.... Prøv hellere Colombianere, venezuelanaere, argentina, peruvianere, chile og ecudador... Det er kvinder som er langt mere lidenskabelige og sexede og er ligeså meget i det som du er når I er sammen. Har oplevet det i udlandet men også her hos de forskellige kvinder jeg har besøgt.  Brassere er alt for bevidste om "jobbet" og hvorfor de er her, og ja, nu kommer der nok mange kommentarer om hende og hende, men gør jeg selv en tjeneste og besøg kvinder fra de før nævnte lande...

Del dette indlæg

Link til indlæg
jackson666 skrev, for 55 minutter siden:

Prøv hellere Colombianere, venezuelanaere, argentina, peruvianere, chile og ecudador

Om du har ret eller ej, ved jeg ikke noget om. Det er nok forskelligt, hvad man foretrækker.

Til gengæld er det i praksis svært at afgøre, om pigen er fra det ene eller andet land, fordi der ofte kun står “Latina” i annoncen. Hellen skriver ganske vist Brazilian i sin annonce, men der er jo ingen garanti for, om det passer eller ej, og for de fleste danskere er det nok tæt på umuligt at se forskel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen - er fristet :)

Lige et par spørgsmål, hvis nogen gider svare:
Omtrent hvor høj er Hellen?

Er hendes bryster meget hårde? (går ud fra at det er sili - naturlige bryster findes næsten ikke så flotte på slanke piger…)

Og er hun lige så slank som billederne antyder?

På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Om du har ret eller ej, ved jeg ikke noget om. Det er nok forskelligt, hvad man foretrækker.

Til gengæld er det i praksis svært at afgøre, om pigen er fra det ene eller andet land, fordi der ofte kun står “Latina” i annoncen. Hellen skriver ganske vist Brazilian i sin annonce, men der er jo ingen garanti for, om det passer eller ej, og for de fleste danskere er det nok tæt på umuligt at se forskel.

Er det ikke 2 forskellige sprog 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden:

Mit bedste bud er at spørge hende (som jeg har gjort). Og så vil du få et ærligt svar - for sådan er hun. Der er ikke noget bullshit med hende, det finder man ret hurtigt ud af

Del dette indlæg

Link til indlæg
nixen skrev, for 2 timer siden:

Tak for anmeldelsen - er fristet :)

Lige et par spørgsmål, hvis nogen gider svare:
Omtrent hvor høj er Hellen?

Er hendes bryster meget hårde? (går ud fra at det er sili - naturlige bryster findes næsten ikke så flotte på slanke piger…)

Og er hun lige så slank som billederne antyder?

På forhånd tak

Har ikke lige haft målepinden fremme, men nu har jeg set hende en del gange efterhånden. Mit bud er 1.60-1.65.

Brysterne er ikke hårde, til gengæld ekstremt smukke.

Hun er fuldstændig slank som på billederne og har bare en gudindekrop. 

Håber det er svar nok :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hellen er over alle bjerge og efterlod sig noget af et tomrum efter sig. Vist ikke kun hos mig … Men her til aften dumpede der en mail ind fra hende om, at hun er startet op på Onlyfan! Ved ikke om hun også har skrevet til andre eller kun os der nåede at max’e kassekreditten helt ud ved gentagne besøg - men I skal ikke snydes for link: 

https://onlyfans.com/hellenaguillera?rec=220320865

Ps: med lidt overtagelse tror jeg hun kan lokkes tilbage på et tidspunkt

Redigeret af Surferboy
Fejl i link

Del dette indlæg

Link til indlæg
Surferboy skrev, for 12 timer siden:

Ps: med lidt overtagelse tror jeg hun kan lokkes tilbage på et tidspunkt

Hey jo jeg hat også fået den beske. Men som jeg også sagde til hinde er det lidt som at spise bolsjer med papir på. Os der har haft den Udsøgte fornøjelse at være sammen med hende flere gange hved at det var helt unit oplevelse. Glæde for hun tog hjem inde min bank konto blev hel Tom. Håber rigtig meget på hun komme igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JonDo skrev, for 11 timer siden:

Hey jo jeg hat også fået den beske. Men som jeg også sagde til hinde er det lidt som at spise bolsjer med papir på. Os der har haft den Udsøgte fornøjelse at være sammen med hende flere gange hved at det var helt unit oplevelse. Glæde for hun tog hjem inde min bank konto blev hel Tom. Håber rigtig meget på hun komme igen 

Hellen er tilbage i juni - det er jeg ret sikker på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mackan
Twain skrev, for 12 timer siden:

Kan slettes

Hvorfor har du så giftet dig med pigebarnet??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...