Borende X 25043 Skrevet 16. November, 2013 Den side har jeg også, og i dette tilfælde hvor der blev der udvist rettidig omhu under hele forløbet lige fra den første kontakt blev foretaget, så i det tilfælde fortjenes en pæn beretning. Ligeledes i mine beretninger om mine visit hos Sisse, Albete_Sydjylland samt Slikkesisse gjorde det samme sig gældende. VenligstOg du tror således ikke, at mine anmeldelser er skrevet helt uden "ført hånd", som det påstås tidligere i strengen? Med al respekt for Nikita og hendes sproglige Fingerspitzgefühl kunne hun aldrig have skrevet et Frank Jæger-inspiret Sturm-und-Drang digt. Det kræver faktisk ret indgående indsigt i tysk lyrik 1750-75, og det tiltænker jeg hende ikke. Og hun kunne langt mindre have sat sig ind i min tankegang og dikteret min sidste anmeldelse. Alene af den simple årsag, at det er min oplevelse – og ikke mindst min forhistorie, som jeg har indlagt undervejs i anmeldelsen. Og var der ikke, nu jeg tænker nærmere over det, et eller andet problem i Bording med din tidsbestilling, nu hvor du nævner Sisse og alle andre? Så dem tror jeg da ikke, du skal tage til indtægt for dit synspunkt. Del dette indlæg Link til indlæg
bager 92 Skrevet 16. November, 2013 Når men så er det vist tid til en af de hvide rider Komer på Hans2300 skiver hvor nikitas tatoveinger sider !! Du må da godt nok ha tabt sutten den slags gøre man ikke din ..... Hvis nikita udsende ikke leve op til dine forventninger hvorfor gik du så Ikke igen Det er åbentbart bliver såden her på Eg at hvis nogle skiver postivt om Nikita Eller hun selv skiver så skal de og eller nikita lige ha en over næbet Eller på ders udsend Men nu kan i jo så give mig en over næbet Bager Ps jeg har selv skivet indlægget Der er ikke nogle som har bedt mig om det eller sagt hvad jeg skulle skive Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 16. November, 2013 Og du tror således ikke, at mine anmeldelser er skrevet helt uden "ført hånd", som det påstås tidligere i strengen? Med al respekt for Nikita og hendes sproglige Fingerspitzgefühl kunne hun aldrig have skrevet et Frank Jæger-inspiret Sturm-und-Drang digt. Det kræver faktisk indsigt i tysk lyrik 1750-75, og det tiltænker jeg hende ikke. Og hun kunne langt mindre have sat sig ind i min tankegang og dikteret min sidste anmeldelse. Alene af den simple årsag, at det er min oplevelse – og ikke mindst min forhistorie, som jeg har indlagt undervejs i anmeldelsen. Og var der ikke, nu jeg tænker nærmere over det, et eller andet problem i Bording med din tidsbestilling, nu hvor du nævner Sisse og alle andre? Så dem tror jeg da ikke, du skal tage til indtægt for dit synspunkt. Se nu var det min visit hos Sisse, som var skønt og som min beretning handlede om og KUN dette og således ikke noget andet, hvis det er gået din næse forbi, og det må det jo åbenbart være. Venligst Og for øvrigt har jeg aldrig anfægtet dine beretninger om besøgene hos Nikita, så vidt jeg husker, vel. Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. November, 2013 Det kan da godt være, at jeg har misforstået noget, men du forsvandt helt et stykke tid herindefra. Hvorfor det? I skam? Og nok engang: Har du selv skrevet anmeldelsen af Mylena, eller har det været med ført hånd? Det er jo slet ikke din normale sprogstil, og fintfølende tankegang kan man normalt heller ikke rigtigt tillægge dig! Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 16. November, 2013 Det kan da godt være, at jeg har misforstået noget, men du forsvandt helt et stykke tid herindefra. Hvorfor det? I skam? Og nok engang: Har du selv skrevet anmeldelsen af Mylena, eller har det været med ført hånd? Det er jo slet ikke din normale sprogstil! Ja DET har jeg selv gjort. Venligst Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. November, 2013 Og nok engang: Har du selv skrevet anmeldelsen af Mylena, eller har det været med ført hånd? Det er jo slet ikke din normale sprogstil, og fintfølende tankegang kan man normalt heller ikke rigtigt tillægge dig! Jo da - et af hans favoritordene "møgfjapper" var da med - endda i flotte farver ;) Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. November, 2013 Det lyder så utroligt, når man kender dig, at jeg slet ikke tror på det. Kom nu ud af busken, for pokker! Eller skulle vi måske sammen gå tilbage i strengen og genoverveje, hvem der har skrevet hvad "med ført hånd", som det er blevet påstået? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. November, 2013 Jeg må i den forbindelse anfægte det med 1 min. Jeg henleder opmærksomheden på dette indlæg. viewtopic.php?f=36&t=9679&p=58688#p58688 Men jeg kan da godt se at i dette tilfælde har jeg så slet ikke været tålmodig, Slettet da det iht ledelsens vurdering anses som person angreb. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. November, 2013 Liderligfyr har på denne streng og overfor ledelsen bedt om at strengen ikke kører af sporet. Det ser ud som om det hele drejer sig om personfnidder nu og Århuselskers sidste indlæg er et rent personangreb udelukkende. Nu stopper I med at debattere på det niveau. Hold jer nu til Liderligfyrs emme ellers kommer hængelåsen frem. Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. November, 2013 Hej Moderator. Du har ganske ret i, at vi ikke kan være dette bekendt over for Liderlige Fyr og hans seriøst mente streng. Jeg beklager hermed min del af afsporingen, men jeg må dog så også tilføje, at jeg ikke synes, at det var mig, der begyndte. Det var en insinuation fra nede dybet, der pludseligt begyndte at rulle. I hvert fald hvad min deltagelse angår. Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 16. November, 2013 Aarrghh ..... hvorfor læste jeg denne tråd??? Jeg vil hjem! Jeg bliver feminist! Lad mig dog bare sidde i haven og kigge på fuglene. Mor jeg lover: Jeg skal aldrig mer købe sex, hvis jeg bare slipper læse mer af voksne mænds inderste tanker. Sagde jeg voksne mænd??? B Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. November, 2013 Aarrghh ..... hvorfor læste jeg denne tråd??? Jeg vil hjem! Jeg bliver feminist! Lad mig dog bare sidde i haven og kigge på fuglene. Mor jeg lover: Jeg skal aldrig mer købe sex, hvis jeg bare slipper læse mer af voksne mænds inderste tanker. Sagde jeg voksne mænd??? B Ja du sagde voksne mænd- det gjorde du. Det er dem der skriver her, ikke? Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 16. November, 2013 Sikkert en uhyggelig tråd, her ser vi tydelig hvordan fronterne er trukket op, alle partner er væbnet til tænderne med svært skyts, der skydes med personangreb fra laveste til højeste plan, sarkasme, hentydninger, insinuationer bliver brugt flittig, hvorfor bobler dette had op igen og igen med jævne mellemrum, man skulle tro vi var landet i Gazastriben. For at opsummere nogle skyts som bliver brugt: Nikita er den varme kartoffel VL er nævnt Folks sprogbrug eller mangel på samme Folks intellekt niveau Løgn, skuffelse Korruption/i lommerne på nogen Injurier Hvor ender vi med denne mudderkastning ? Tilbage til LFs spørgsmål, jeg oplever at fortryllelsen ofte forsvinder efter 1. gang, men der er piger som jeg særlig har god kemi med, opleverne bliver bedre efter 2. 3. 4. 5. ...gang, men jeg kunne ikke forstille mig at jeg holder mig kun til en pige, jeg elsker at spise varieret og smage på forskellige retter, gerne mange internationale retter. Om pigerne yder den sublime service hver gang afhængig af flere faktorer, fx. er hun i godt humør, er du i godt humør, hvordan er forventningerne. Hvordan er kemien denne gang, man skal ikke forvente at kemien er ens hver gang, hvordan servicen og tiden er blevet aftalt, skal man forvente/ føle sig forpligtet til at købe mere og mere af samme pige for at få bedre og bedre service ? Penge er en stærk motivationsfaktor, omvendt kan gæsten blive skuffet over at betale mere og mere men forventningerne ikke bliver indfriet. Gæstens forventninger er måske for høje ? Husk kære venner: Købesex er en illusion, en oplevelse, som vi køber, nogle får mere ud af det end andre, nogle tror de får mere ud af det end andre. Nogle kommer tættere og dybere ind på pigerne, men hvis der er forelskelse og kærlighed involveret er det ofte kun envejs. Pigerne kan vise empati, omsorg, nærvær, men ægte kærlighed den er svært !...især når man starter med at lære pigen at kende ved at betale for hendes gunst... Jeg læser anmeldelserne af nysgerrighed og som underholdning, jeg stirrer aldrig blindt på det der blevet skrevet om pigerne for jeg ved at oplevelsen var subjektiv og vores præferencer er meget forskellige. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. November, 2013 Hej Borende X Den eneste jeg nævnte var Århuselsker fordi det var et rent groft personangreb uden nogen som helst relevans til noget udover formålet at svine en anden bruger til. Det var for meget. Jeg forstår godt at du ønsker at kommentere Hans2300s indlæg. Det er vel naturligt at du ønsker dette, skulle jeg mene. Det så en overgang ud til at debatten kom tilbage på sporet, og så døde den lidt og nu eksploderede den helt og gik over i personfnidder helt. Men mon der ikke er nogen der har noget mere at sige til Liderligsfyr emne ? Nille er begyndt. Men forsætter I med balladen så bliver den lukket eller også sletter vi. Grænsen er nået nu. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. November, 2013 Mit formål var ikke at svine BD til. Formålet var at få BD rystet så meget, at han kunne begynde at anskue verden lidt mere nuanceret. Det lykkedes så ikke. Fred med det. Dette er ikke fra min side et oplæg til yderligere meningsudvekslinger. Iøvrigt er jeg oprigtigt ked af at også jeg lod mig rive med ( igen) og medvirkede til at afspore tråden. Undskyld Liderligfyr. Af hjertet sorry Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. November, 2013 Det var et rent groft personangreb og det er ikke tilladt jvf de regler vi har uanset hvad du bagefter måtte påstå du har af motiv, og har du yderligere kommentarer til dette kan du sende Administrator en pm, Århuselsker eller oprette en anden streng om det. Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. November, 2013 Tag det nu bare roligt, Bananas. Vi skal have tingene til at falde på plads, hvor de hører hjemme. Det hele begyndte tilsyneladende med en anmeldelse, jeg havde skrevet. Jeg havde været tankefuld nok til at lægge den i en streng, jeg oprettede for nøjagtigt et år siden. Blot for at understrege kontinuiteten. Helt i din vanlige stoiske stil havde jeg faktisk skrevet en hyldest til kvinden. Kvinden med stort K og hendes færdigheder. Men jeg kan jo ikke løbe fra, at der kan hæftes et bestemt navn på denne kvinde, og det var den samme, som i sin tid ledte dig ind på denne vej – ifølge dit indlæg fra september 2012. Udover dette smukke og tankevækkende indlæg, er der kun ét – inklusive alle mine egne – der siden er nået op på siden af det, du skrev, og det er Bagers af 11. januar 2013. Det er utrolig glædeligt, at vi har den slags kvinder – og det er utrolig sørgeligt, at visse kræfter arbejder på at underminere dem. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. November, 2013 Når man læser sådan en tråd som denne så kan det vist ikke undre nogen at det ikke altid er hip hurra når man får en god anmeldelse. Det er lidt som om alt er bedst hvis det ikke er alt for positivt. . så jeg lover hermed at gøre mig lidt mere umage med at være en dum kælling fremover. Hæve mine priser. Vaske mig mindre. Og lade være med at ligge make up så det hele kan blive lidt mere troværdigt... Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. November, 2013 Nu stopper I sgu. Jeg har bedt om at I forholder jer til emnet og så forsætter I med jeres ævl. Borende x du har lige beklaget din medvirken til afsporingen af Liderligfyrs emne og så forsætter du og andre også. Nu låses strengen. Liderligfyr kan oprette en ny hvis han vil om samme emne og så må vi i ledelsen gribe ind med det samme hvis den også kører af sporet. Del dette indlæg Link til indlæg