Gæst Skrevet 12. November, 2013 Jeg har prøvet nogle gange efterhånden, at man besøger en pige, og på første besøg giver hun den vandvittig gas. Med på den værste og mere til. Smilene sød og fantastisk Ja det må sgu da prøves igen Men anden gang..... jo jo det er da fint nok, men jeg kan sagtens få armene ned igen Umiddelbart tænker jeg, hun er opmærksom på mænd oftest skriver en anmeldelse efter 1. besøg???? så derfor skal det peeke..... er det noget i også oplever??? p.s nu skal det siges, det er langt fra alle der griber det an på den måde. Måske 1 ud af 20 eller 1 ud af 30 Del dette indlæg Link til indlæg
ungersvend 78 Skrevet 12. November, 2013 Jeg kan genkende at 1. gang ind i mellem er en langt bedre oplevelse end 2. og følgende gange. men (tror jeg) mere fordi jeg 2. og følgende gange kan genkende et "mønster" i hvordan pigen agerer - jeg har nemmere ved at gennemskue hvad der er skuespil 2. og følgende gange end 1. gang. Pigen prøver såmænd lige så hårdt 2. gang som 1., det virker bare ikke så godt. Omvendt er der altså også piger (de er sjældne) hvor kemien bliver bedre og bedre for hver gang. Nu er jeg så også meget kræsen med de piger som jeg vender tilbage til - det er vel en klub der rummer 2-3% af de piger jeg har besøgt i alt (der skal være kemi med pigen, ingen antydning af faken, hygiejnen skal være i orden, for pige, sted og "arbejdsgang" (bl.a. nyt rent håndklæde på sengen inden sceancen starter), jeg skal kunne bringe hende til orgasme under akten og hun skal se godt ud også). og af disse altså en endnu snævrere gruppe hvor jeg kommer 3+ gange hvis gang nr 2 er en skuffelse.) Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3392 Skrevet 12. November, 2013 Nej. Det scenarie kan jeg ikke genkende. Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15839 Skrevet 12. November, 2013 Det er vel ikke anderledes end i andre af livets aspekter. Man møder frank og frejdigt en oplevelse, og beruset af nyheden og det fremmede bliver man helt euforisk. Anden gang er forventningerne i modsætning til 1. gang skyhøje, og det kan næsten ikke munde ud i andet end en om end ikke skuffelse, så dog en lidt fesen fornemmelse. Kan du ikke genkende det fra restaurantbesøg, hvis du første gang bestiller cremen på spisekortet og vil gentage successen, så oplever du den samme skuffelse. Bestil derfor altid lidt længere nede på spisekortet første gang, så kan du altid arbejde dig op, og oplevelsen bliver følt som picobello endog mange gange. Sådan også med pigerne, første gang bør du som max. bestille fransk, og var det godt og pigen indbydende, så bestil noget mere næste gang, og hvis hun ellers lever op til det, vil der gå nogle gange, før du føler, at det snerper lidt hen i retning af at nappe konen derhjemme. En erfaring, undertegnede og andre i min omgangskreds har gjort, derfor virker det mig lidt suspekt, når visse anmeldere gang på gang svømmer over i superlativer og finurligheder, når de for Gud ved hvilken gang har frekventeret den samme pige. Jeg kan ikke sige mig fri for at nære en lille mistanke om, at en del af disse indlæg er skrevet med ført hånd. Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3392 Skrevet 12. November, 2013 Det er vel ikke anderledes end i andre af livets aspekter. Man møder frank og frejdigt en oplevelse, og beruset af nyheden og det fremmede bliver man helt euforisk. Anden gang er forventningerne i modsætning til 1. gang skyhøje, og det kan næsten ikke munde ud i andet end en om end ikke skuffelse, så dog en lidt fesen fornemmelse. Kan du ikke genkende det fra restaurantbesøg, hvis du første gang bestiller cremen på spisekortet og vil gentage successen, så oplever du den samme skuffelse. Bestil derfor altid lidt længere nede på spisekortet første gang, så kan du altid arbejde dig op, og oplevelsen bliver følt som picobello endog mange gange. Sådan også med pigerne, første gang bør du som max. bestille fransk, og var det godt og pigen indbydende, så bestil noget mere næste gang, og hvis hun ellers lever op til det, vil der gå nogle gange, før du føler, at det snerper lidt hen i retning af at nappe konen derhjemme. En erfaring, undertegnede og andre i min omgangskreds har gjort, derfor virker det mig lidt suspekt, når visse anmeldere gang på gang svømmer over i superlativer og finurligheder, når de for Gud ved hvilken gang har frekventeret den samme pige. Jeg kan ikke sige mig fri for at nære en lille mistanke om, at en del af disse indlæg er skrevet med ført hånd. Fordi det er sådan for dig om din omgangskreds, så er det jo ikke en selvfølge det er sådan for andre. Jeg spiser f.eks tit på en lækker italiensk restaurant, og er aldrig gået skuffet derfra og heller aldrig oplevet at tænke "gud hvor var det meget bedre sidste gang". Samme gør så gældende med de piger jeg har besøgt mere end en gang. Faktisk vil jeg mene at det kun bliver bedre for hver gang, da man lærer hinanden at kende. Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11503 Skrevet 12. November, 2013 Jeg kan ikke sige mig fri for at nære en lille mistanke om, at en del af disse indlæg er skrevet med ført hånd. Nu kan jeg slet ikke forstille mig, hvem du taler om. Jeg er én af de piger som har fået mere end én anmeldelse af den samme bruger - og det gælder osse andre end X - og jeg kunne aldrig drømme om at "føre" nogen. Til dét er jeg for stolt. Jeg har faktisk til tider udtrykt min ængstelse, da jeg var bange for, at folk fik ondt i røven. Min frygt var så alligevel ikke ubegrundet... Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15839 Skrevet 12. November, 2013 Nu kan jeg slet ikke forstille mig, hvem du taler om. Jeg er én af de piger som har fået mere end én anmeldelse af den samme bruger - og det gælder osse andre end X - og jeg kunne aldrig drømme om at "føre" nogen. Til dét er jeg for stolt. Jeg har faktisk til tider udtrykt min ængstelse, da jeg var bange for, at folk fik ondt i røven. Min frygt var så alligevel ikke ubegrundet... Arh, søde, nu ved du jo godt, at det er geografien og ikke hæmorider, der har gjort, at jeg ikke har besøgt dig endnu. Med hensyn til ridderne af de bedrøvelige skikkelser, så har vi jo taget den via PM, så du skulle egentlig ikke være i tvivl, og du er jo ikke den eneste, der opdrager slaver til at adlyde det mindste vink. :D Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11503 Skrevet 12. November, 2013 Selvom du kalder mig søde, så synes jeg stadig ikke, at du kan være bekendt at insinuerer de ting dér. Jeg er ikke nogen dukkefører og jeg går ikke ind for slaveri, så vær nu sød at lade vær at fremstille mig sådan. Du ved ikke, hvad du taler om... Søde Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. November, 2013 Slaveri er vel ikke ordet Når man vælger gentagne gange at vende tilbage til den samme pige, er det da fordi hun leverer noget godt hver gang. At man går glad og fornøjelig ud hver eneste gang. Sexen, når ja den er måske nok ret ens (men det er den faktisk også med mange andre piger, bare nye bryster) Men et besøg er altså lidt mere end bare tidsrummet man er inde i hende, og hvis helhedsoplevelse er super, hvorfor så ikke gentage det??? Jeg har selv piger, jeg besøger om og om igen...... og jeg føler mig på ingen måde som en slave Tværtimod vil jeg da nødig skifte disse oplevelser ud med en....... ja ja hun var vist en ok oplevelse....... dog skal det siges, jeg besøger en ny pige i ny og næ. Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25030 Skrevet 12. November, 2013 Jeg kan ikke sige mig fri for at nære en lille mistanke om, at en del af disse indlæg er skrevet med ført hånd.Ja, så kom der atter et ræb fra kloakmesteren nede fra kloakkens dyb. Jeg er jo ikke dummere, end at jeg godt kan forstå en halvkvædet vise. Men jeg kan også forsikre dig om, at der intet hold er i den. Der er flere besøg hos den pågældende pige, som jeg end ikke har skrevet om, og hvis du kigger nærmere efter, anmelder jeg faktisk kun, når der er egentlige nye oplevelser at berette om. Rent faktisk forholder det også sådan, at jeg flere gange har spurgt Nikita, om hun havde noget imod, at jeg anmeldte besøget, og svaret har tøvende været: ”Jeg bliver aldrig tryg ved anmeldelser, men jeg kan jo ikke forhindre dig i at skrive”. Nej, det kan hun ikke. Jeg er et meget skrivende menneske, og for mig er det en væsentlig del ved mine besøg at kunne skrive om mine oplevelser. Sådan har det været helt tilbage fra Hedomax/Gimeltiden. Når der kommer anmeldelser fra mig, sker det således ikke på Nikitas initiativ, men udelukkende på mit eget. Hvorfor skulle jeg sidde og brænde inde med en god oplevelse, blot fordi det er med den samme pige? Som Plaskeren ganske rigtigt skriver, bliver besøgene bare bedre og bedre, når man lærer hinanden at kende. Men den erfaring har ikke været dig ikke forundt, kan jeg forstå. I bund og grund synes jeg, at det er nogle grove insinuationer, du bringer til torvs. Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 12. November, 2013 Umiddelbart tænker jeg, hun er opmærksom på mænd oftest skriver en anmeldelse efter 1. besøg???? så derfor skal det peeke..... er det noget i også oplever??? Nej. Men jeg kan dog godt genkende det med at sexen første gang opleves bedre. Og det er noget jeg har oplevet både i købe-sex situationer og i privatsfæren. Min teori er, at den første omgang sex med et andet menneske, opleves mange gange som mere intens, simpelthen fordi man er i "fremmet land", og derfor har sine sanser i væsentligt højere beredskab. Jeg tror ikke, at en pige der sælger sex, tænker specielt meget over, om at fordi det er en ny gæst, så skal hun yde en ekstra god service. Der er simpelthen alt for mange andre faktorer i spil i forhold til om det "svinger" mellem gæst og pige, til at simpelt købmandsskab har nogen reel betydning. Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15433 Skrevet 12. November, 2013 Av da, der ramte du sgu mig Onslow. Jeg er en af dem der har skrevet gentagne gange om den samme pige. Bla. Nikita. Det gør jeg, Onslow, fordi jeg får mere og mere ud af samværet, for hver gang. Nej det er ikke genkendelsens glæde, det er udviklingens ditto. Jeg synes det er meget synd for dig, du er indrettet sådan, at du ikke kan bygge videre på første oplevelse, og derved langsomt nå frem til det sublime. Du vil givet se mange flere anmeldelser fra min hånd om gentagne besøg. Dels hos de piger hvis navn jeg ikke vil trække ind i denne diskusion, dels fra fremtidige besøg hos Nikita. Vi er nemmerligsen sletter iksen færdige med at udforske. Tværtimod! Ført hånd!!, jep det sker, men ikke på tastaturet. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. November, 2013 Jeg har det på samme måde som Filosoffen. Dog, bortset fra GB og sexparties, besøger jeg aldrig den samme pige igen i købesammenhæng... så det kender jeg ikke noget til. Men både i swingerland og i privat sfæren har jeg oplevet at gang 2 ikke føltes helt så intenst, spændende, interessant som første gang (og nej.. det har INTET med pigens præstationer at gøre), men til gengæld finder jeg at hvis man bliver ved med at have sex med den samme pige stiger intensiteten igen og nogle gange ender det med at blive endnu mere intenst end det var første gang.. nu kender man jo også hinanden, hinandens kroppe og har fundet ud af hvor hinandens erogene zoner sidder og hvad der tænder modparten. Del dette indlæg Link til indlæg
Hans2300 0 Skrevet 12. November, 2013 Nu gider jeg ikke holde kæft længere. Det er ganske enkelt for meget det som Borende X mest har gang i og har haft i lang tid og jeg er blevet lokket af hans beskrivelser der ikke holdt vand. Jeg blev lokket af hans beskrivelser af Nikita, hun var fandens smuk skrev han, ja hendes ydre skønhed var jo helt fantastisk, man kunne ikke forestille sig en flottere pige når man læser Borende Xs anmeldelser. Da jeg så besøgte hende ja så blev jeg mødt af en pige med et ganske almindeligt ansigt, hun er ikke i nærheden af at have et smukt ansigt. Man kan ikke seriøst mene at hun er fandens smuk. Borende X og Århuselsker har garanteret at Nikitas billeder er fuldkommen ægte. Nu kunne jeg tydeligt se at hendes røv var større end på billederne da tøjet kom af end på billederne f.eks. Brysterne og huden ser også anderledes ud end på billederne. Til forsvaret skal siges: hun var god at have erotik med. Der levede hun bedre op til at de rosende ord fra de 2. Hun er også sød. Hun er den søde snaksaglige pige fra enden af nabovejen. Det er ros. Men hvorfor helvede skal hun hypes op på det niveau hvor hun ikke hører hjemme ? Man går jo og får forkerte forventninger bare fordi 2 naive mænd skal lege ridder for hende. Hvorfor fanden skal I hype hende op på det niveau og lyve om hendes billeder og om hvor flot hun ser ud. Er det fordi hun selv er tilstede på dette forum og det får Århuselsker, Borende X og andre til at hype hende helt op på et niveau hvor hun ikke hører hjemme for at lege ridder for hende. Det gør de jo enten for at få rabat som en anden skrev Borende X får hos hende. Eller fordi hun har fået dem til at forelske sig i dem. Eller som Onslow har ramt plet med at Nikita fører hånden i indlæggene. Borende X står jo også klar med en ak-47 hver gang nogen kritiserer hende på forummet og skyder dem ned for ingen må sige noget om hans elskede Nikita medmindre det er ros. Nikita ved jo godt hvem Århuselsker, Borende X og nok også mange andre er. Det er også ret utroligt hvordan Nikita, Århuselsker og Borende X med det samme følte sig ramt af Onslows indlæg uden at Onslow havde nævnt dem. De har nok noget på samvittigheden. Og ja jeg har besøgt Nikita. Jeg kan beskrive detaljeret hvordan hends tatovering på XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ser ud f.eks.. Hvilke kendetegn ansigt har mv, så bare drop det. Hvis I da bare skrev nøgternt om hende var der intet problem men I skal fandme hype og overdrive helt vildt om hende da bliver det bare for meget. Hun er da fin nok men lad da være med at hype hende hende op til skyerne og lyve om hende. Jeg blev noget skuffet over det ydre hos Nikita da hverken billeder eller skønhed passer med Borende X og Århuselskers beskrivelser. Jeg er godt klar over at tæskeholdet med bager og co. nu kommer på banen men hvorfor skal jeg holde kæft. Det var mig der blev skuffet over Borende Xs overdrivelser. Skal jeg så bare vende den anden kind til eller skal sandheden på bordet. Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15433 Skrevet 12. November, 2013 Hej Hans Velkommen på Eroguide, stedet hvor enhver kan skrive sin personlige mening-sålænge den ikke er injurier. Det var synd du blev skuffet men smag og behag er som bekendt individuelt. Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3348 Skrevet 12. November, 2013 som en glædespige sagde til mig engang, jeg er helst fri for anmeddelser er den super god kan det være svært at leve op til, da smag er meget forskellig. så det der er en super god oplevelse for en kan jo være dårlig for den næste og hvordan ser en smuk pige ud : Del dette indlæg Link til indlæg
ungersvend 78 Skrevet 12. November, 2013 Nå, nu er tråden kommet til at handle om Nikita istedet. Fint nok, så kommer jeg lige med en tilkendegivelse også: Jeg har prøvet Nikita 1 gang i Randers (hendes vagter der passer af H. til med mine muligheder for at komme dertil ubemærket). Nikita tilhører de 2-3% jeg kunne finde på at besøge igen. Om hun klarer "2.evaluering" får vi at se når chancen engang kommer. Hendes ansigt er efter min vurdering ret almindeligt - ikke smukt, ikke grimt. Hendes krop synes jeg ikke jeg kan udsætte noget på. Hun leverede i sengen. og på de andre parametre jeg har. Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4769 Skrevet 12. November, 2013 Du har ret til at fremlægge din opfattelse af dit besøg som du finder relevant. Du skal ikke tage dig noget af, at du eventuelt bliver svinet til og irettesat, det er du ikke den eneste der er blevet nogle gange. Venligst Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. November, 2013 Nikita er garanteret en vældig interessant pige Men kan vi ikke tage den tilbage til...... at 2. besøg ikke altid peeker første???? Nogen skriver, det er magien der forsvinder efter 1 gang..... andre at man får sat forventninger for højt, så det er svært for pigen at være med ( den er jeg lidt tilhænger af) Nu skal det siges, jeg kan godt lige at besøge den samme pige om og om igen.... så man ved hvor man har hinanden (besøgte samme pige 4 gange i sidste uge). Så den med magien forsvinder efter 1 gang, er umiddelbart ikke svaret, på jeg engang imellem oplever dette ;) Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 717 Skrevet 12. November, 2013 Velkommen til Hans2300 og tak for dit indlæg i tråden. Jeg vil giver dig ret i at man føle sig meget snydt hvis man har læst en anmeldelse hvor der pyntet på tingene. Jeg var taget til Randes for at besøge Nikita Darling en kørertur på 2 timer. Det indtryk jeg fik af pigen var det ikke værd at køre så langt efter. Nok sød pæn almindlige pige og gennemsnit ok sex. Det ikke helt det som stod i anmeldelserne . Der skal derfor mere en gennemsnit oplevelse til for at jeg vil besøge en pige anden gang. De fleste piger jeg besøger anden gange bliver besøget bedre og ganske få gange er kemien ikke som ved første gang. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. November, 2013 Velkommen til Hans2300 og tak for dit indlæg i tråden. Jeg vil giver dig ret i at man føle sig meget snydt hvis man har læst en anmeldelse hvor der pyntet på tingene. Jeg var taget til Randes en kørertur på 2 timer. Det indtryk jeg fik af pigen var det ikke værd at køre så langt efter. Nok sød pæn almindlige pige og gennemsnit sex. Det ikke helt det som stod i anmeldelserne . Der skal derfor mere en gennemsnit oplevelse til for at jeg vil besøge en pige anden gang. De fleste piger jeg besøger anden gange bliver besøget bedre og ganske få gange er kemien ikke som ved første gang. Man skal jo bruge sin sunde fornuft Og nogen gange har jeg den fornemmelse af hvad nogen folk skriver herinde, at den næste pige skal være 2x bedre end sidste gang, og med 2 besøg om måneden er det jo utopi at det kun er KANON gode oplevelser man løber ind i. Edit.... Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 612 Skrevet 12. November, 2013 Hans2300 og Onslow har fat i noget rigtigt. Jeg er selv personligt på vagt over for de piger, der gentagne gange får entydigt positive anmeldelser. Har engang selv prøvet en, der havde fået mange gode anmeldelser gennem tiden og det var en ganske middelmådig oplevelse. Hverken godt eller dårligt. Jeg tror ikke skribenterne er i lommen hos pigen, men det er som om nogle skribenter har gjort sig kendt hos pigen som "skribent" og forventer et eller andet hos pigen næste gang til gengæld for deres "venlighed". Nå men jeg er ligeglad, og springer hurtigt den slags gentagne anmeldelser over. Og undgår i det hele taget piger, der søger den slags eksponerering. Har sommetider besøgt samme pige to gange. Men det er rigtigt at det fungerer bedst hvis man er startet langsomt op. Ellers kan det være svært at nå samme højder anden gang. Det kan også godt være en skuffelse. Hænger ofte sammen med at hvis en pige var relativt ny i branchen første gang og gjorde sig umage, var hun måske blevet for dreven og udbrændt et år efter. Eller bare for prof så man bare fik det afmålte og intet mere. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. November, 2013 Hov hov. Skal vi lige blive enige om en ting. Der er sgu ikke nogen piger der søger den slags eksponering. I hvert fald ikke jeg. Jeg frabeder mig det gerne hvis jeg får en henvendelse her på ero. Jeg beder endda ofte folk om at lave deres aftaler igennem andre kanaler end her så jeg ikke ved noget om de har en bruger. Jeg kan ikke bestemme hvad og hvor folk skriver. Men jeg kan henstille til at jeg egentlig ikke bryder mig om at læse om mig selv. Og at jeg trods glæden over en gæst har et godt besøg. Ja så sætter det forventninger op jeg umuligt kan indfri da det at være sammen med en pige er en individuel oplevelse af personlig karakter. Som jeg umuligt kan gentage. Det er ikke sådan at min tilværelse bryder sammen når der skrives om mig. Og jeg glæder mig hver gang over at min gæst føler han fik noget med hjem som rækker ud over den tid de var hos mig. Men jeg opfordre til at hvis skrivekløen ikke kan holdes tilbage ja at man så forholder sig realistisk til tingene og ikke maler for meget på det. Ikke for min skyld. Men mere for den som læser. Jeg sælger eks heller ikke enkelt ydelser primært af den grund at jeg ikke dur til bare at give et blow uden at do the thing that tingeling. men også fordi min lyst og dagsform er forskellig fra dag til dag. Jeg har oplevet lidt for mange gange at jeg eks på et escort besøg er bestilt til nogle specielle ydelser. Men at besøget så ender med at foregå på en helt anden måde. Fordi lysten bare tog os i den retning. Jeg har også besøg hvor jeg gik ind med en forventning om at et og kom ud med en helt anden oplevelse som på en positiv måde har sat sig dybe spor jeg tager med mig i livet. Sommetider er jeg ikke helt sikker på disse besøg skal gentages. For hvordan skal man kunne stikke den oplevelse. Jeg forstår godt de fyre som kun besøger en pige en gang. Men jeg glæder mig over at der er fyre der ude som har lyst til mig igen og igen og igen og igen da dette også giver en masse. Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15433 Skrevet 13. November, 2013 nogle skribenter har gjort sig kendt hos pigen som "skribent" og forventer et eller andet hos pigen næste gang til gengæld for deres "venlighed". Som før nævnt har jeg skrevet gentagne gange om flere forskellige piger, derfor føler jeg mig "ramt" af ovenstående, også set i lyset af tidligere indlæg i denne tråd. Vil du Nylonlover venligst forklare hvor du har fakta fra, der underbygger din påstand om at jeg (vi) forventer modydelser fra pigen? Jeg skriver fakta - dine gætterier baseret på fri fantasi er mig ligegyldige. Del dette indlæg Link til indlæg