Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Oplever i det????

Recommended Posts

Nu gider jeg ikke holde kæft længere. Det er ganske enkelt for meget det som Borende X mest har gang i og har haft i lang tid og jeg er blevet lokket af hans beskrivelser der ikke holdt vand. Jeg blev lokket af hans beskrivelser af Nikita, hun var fandens smuk skrev han, ja hendes ydre skønhed var jo helt fantastisk, man kunne ikke forestille sig en flottere pige når man læser Borende Xs anmeldelser.

Da jeg så besøgte hende ja så blev jeg mødt af en pige med et ganske almindeligt ansigt, hun er ikke i nærheden af at have et smukt ansigt. Man kan ikke seriøst mene at hun er fandens smuk.

Avra, det var dog eine grausame Salbe. Især når den er fra en, der skriver sit første indlæg herinde, men alligevel synes meget velorienteret langt tilbage. Ja, selv i VL-jargonen. Så er indgangsvinklen jo ligesom slået an.

Min beskrivelse af Nikita passer fint med min pigesmag. Det kan da aldrig være mit ansvar, at du ikke har samme pigesmag, som jeg har. Og det er vel en almindelig sandhed, at dét, den ene finder smukt, bryder den anden sig ikke om.

Men du kunne måske anføre eller ligefrem lave en liste over nogle objektive kriterier, som man bedømmer en piges udseende efter? Det ville sikkert hjælpe mange herinde og give EG et kvalitativt løft yderligere.

Det er nemlig meget almindeligt herinde, at der i samme streng er stærkt divergerende meninger om den samme pige. Det kan skyldes mange ting, men er først og fremmest en subjektiv oplevelse og forskellig smag.

Jeg skriver om det, jeg ser og oplever, så derfor kan det ikke være mit problem, at din subjektive opfattelse ikke passer sammen med min. At du lader dig ”lokke” er også helt på dit eget ansvar.

Jeg har imidlertid aldrig – ud over direkte svinere – læst én dårlig anmeldelse af Nikita. Det er et forhold, som også andre i tidens løb har gjort opmærkom på, og alene af den grund finder jeg det tankevækkende, at dit indlæg skulle afvige så radikalt fra dét, man ellers læser.

Jeg lyver ikke om hendes billeder. Det er din grove påstand. Nikita får taget billeder to gange om året, og det er der mig bekendt ingen andre, der gør, og jeg finder billederne i ganske god overensstemmelse med virkeligheden.

At du får ”forkerte forventninger”, kan jeg heller ikke påtage mig ansvaret for. Jeg skriver som sagt, som jeg oplever tingene.

Du sigter uden tvivl til min sidste anmeldelse, og der er intet ”hype” – hvad det så end betyder – i den. Rent faktisk, hvis du læser ordentlig efter, handler størstedelen om mig selv og mine forventninger til oplevelsen og ikke om Nikita. Ja faktisk blev jeg i sommer endda kritiseret for at skrive alt for meget om noget, der – tilsyneladende – ikke havde med selve besøget at gøre.

Jeg synes, at du i dit indlæg går langt over stregen.

Du snupper frejdigt Onslows insinuerende fakkel og påstår, at jeg får rabat af Nikita for at skrive, og at det er hende der bestemmer indholdet af mine anmeldelser. Ja, man får nærmest det indtryk, at jeg skulle sidde på kanten af boreplatformen og tærske i tastaturet, mens hun dikterer.

Jeg vil gerne have, at du dokumenterer disse påstande, ellers falder de ind under det, man kalder injurier, og det er en ganske alvorlig sag.

Onslow er i det mindste klog nok til kun at insinuere, omend stærkt, men alligevel med tydelig og klar adresse. Denne hårfine grænse kender du ikke.

Du skriver til sidst: ”Skal jeg så bare vende den anden kind til eller skal sandheden på bordet”.

Har du da patent på sandheden? Mig bekendt eksisterer en objektiv sandhed nemlig ikke, så det må være din egen sandhed, du taler om, og den er da ikke et spor bedre end min!

Men jeg kan godt forstå, at du får skuffede forventninger og render panden mod en mur, hvis du går herind på EG med den vrangforestilling, at der findes en facitliste og en endegyldig sandhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære BX.

Jeg synes, at du i den grad overfortolker mit og andres B7 i denne tråd.

Injurier, så er der vist tale om en særdeles vid fortolkning af det begreb.

Onslow er klog nok til kun at insinuere, ja det er han så rigeligt, for han nævner ingen navne, og at en bestemt gruppe herinde med det samme griber bolden, giver unægtelig stof til eftertanke.

Jeg må straks tilstå, at jeg med glæde og slet skjult beundring læser dine malende beskrivelser af dine møder med Nikita, hov, nu nævnte jeg navnet. 

Kan du mærke, hvor det snerper hen ad, nemlig at det i første omgang ikke primært var dig, jeg tænkte på, men snarere de knap så sprogligt velbevandrede lidelsesfæller, du har.

Når en nyt eller ikke særlig aktivt handle skriver en kærlighedserklæring til en knap så højt hypet (estimeret) pige, så går der ikke mange øjeblikke, før ledelsen må gribe ind over for de angreb der fluks kommer på anmelderen.

Bestilt arbejde, alfonseri og lignende beskyldninger.

Med når du eller en af de andre i fangruppen lader cremen flyde ned ad skærmen, så afstedkommer enhver kritisk røst en mindre storm af protester, hvorfor egentlig?

Du ved lige så godt som andre deltagere på chatten, at der for cirka et år siden der blev sat spørgsmålstegn ved, hvor vidt du i det hele taget var en selvstændig person og ikke bare et spøgelse med en agenda gående ud på at promovere pigen.

Det sidste synes jeg så, at du gennem din deltagelse herinde på det kraftigste har dementeret, så den bøtte er ude for mit vedkommende.

Det har også været antydet, at du i dine beskrivelser af dit liv er en løgnhals, det har jeg ingen mening om, men må dog tilstå, at det undrer mig, at du i din travle hverdag kan finde tid til at være online herinde stort set non-stop.

Jeg tror snarere, at din overflod af tid hidrører fra, at man i det offentlige ikke behøver at have helt så meget fokus på at være fuldt fokuseret som i det private

Du kommenterede mit første indlæg i denne tråd med anvendelse af ukvemsord og latterliggørelse af en uddannelse, som du vist ville lære at skatte, den dag dit lokum er i udu, hvorfor egentlig?

Du ved, at vores baggrund, alder og erfaring ligner hinanden en del, og undskyld, hvis jeg overvurderer mig selv, men jeg tror ikke, at jeg rent intellektuelt er dig vanvittigt underlegen, så igen, hvorfor?

Jeg vil sende bolden tilbage over nettet, dog med en lidt anden vinkling, hvordan har du det sådan rent personligt?

En vanvittigt begavet filosof (Onslow) har givet følgende statement.

”Forelskelse er ikke sindssyge, selv om symptomerne ligner hinanden til forveksling.”

Dine indlæg omhandlende bemeldte pige afslører så tydeligt en grænseløs forelskelse og afgrundsdyb tilbedelse!

Er det sundt i al almindelighed og for dig især?

For en udenforstående lyser det i øjnene, at hvis den udkårne lod sig skille og tilbød dig ikke blot sin betalbare gunst men sig selv helt og holdent, så ville du skide dit hidtidige liv, kone og børn og gå hele vejen, er det sundt for dig sådan rent mentalt?

Var det ikke på tide, at du kom ned på jorden i ædru tilstand erkendte, at der er tale om en vel nok dejlig pige, som du seriøst burde overveje dit forhold til?

Kære BX, læs nu dette indlæg i den ånd, det er skrevet og ment!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære BX, læs nu dette indlæg i den ånd, det er skrevet og ment!
Kære Onslow.

Jeg griber gerne ånden, men kunne det slet, ikke tænkes, bare sådan rent hypotetisk, at du har været alt for svævende i dit udsagn? Det lykkes jo faktisk mindst tre personer at tolke dit indlæg som gående bl.a. på mig.

Jeg synes jo, at adressen var tydelig, eftersom dit indlæg jo kommer lige i kølvandet på min lange anmeldelse af Nikita – hov, nu sagde jeg jo navnet – og du har jo tidligere skrevet, at du ikke har meget til overs for "husbukkesegmentet". Så min tolkning af de sidste linier af dit indlæg er måske ikke så uforståelig endda?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gamle dreng, lad mig igen slå fast, at jeg intet har imod dig som handle og person.

Der er visse ting, som man i "bagklogskabens klare lys" nok ville have formuleret anderledes, men holde kæft med tilbagevirkende kraft kan man som bekendt ikke.

Jeg tager dit skriv som en bekræftelse på, at tavlen er vasket ren, det er den i hvert fald fra min side. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som svar til trådstarter.

Ja jeg kender godt til, at det andet besøg skuffer i forhold til det første. Men i de fleste tilfælde er det absolut, for mit vedkommende, ikke pigens skyld men derimod min egen. Nogle gange er førstegangsindtrykket bare så fandens godt og overraskende, at man bygger nogle forventninger op i sit hoved til det andet besøg, som nærmest er umulige at indfri. Hvis det sker venter jeg som regel et stykke tid med, at besøge den pågældende pige igen, da denne taktisk virker glimrende for mig, og at det igen er som en førstegangsoplevelse. :)

Jeg elsker den følelse, hvor man ikke rigtig ved hvad man går ind til. Bliver det middelmådigt, eller har man ramt guld? Lidt den samme følelse som hvis man spiller poker, oddser eller spiller lotto. Forhåbentlig bare med lidt bedre chancer, hvis man gør sit research godt nok. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

.....

Kære Borende X

Nu er det som sådan ikke fordi, at jeg tror det er nødvendigt at skrive til dig, for at overbevise dig om min holdning til dig, og min støtte.

Du virker stærk nok til ikke at lade dig knække af personlige angreb. Jeg tror ikke at det får dig til at tvivle på hverken dig selv, eller vi andres betingelsesløse respekt og støtte. Men det kan vel være rart nok med en besked der bekræfter en i det.

Det er ALTID med den ALLERstørst tænkelige fornøjelse, at jeg grådigt kaster mig over læsningen af hvert et nyt indlæg jeg opdager fra din hånd. Det er faktisk som en slags litterær juleaften hver gang. Jeg bliver altid en lille smule mere lykkelig når jeg "åbner pakken". Selvom den havde indeholdt en modnet hundelort, så gør din smukke indpakning (i form af din karakteristiske virtuose omgang med sproget) altid - at jeg IKKE bliver skuffet, og ALDRIG ville overveje at bytte den.

Nu er jeg ikke den første til det - andre har allerede været inde på det - men det bliver jo ikke mindre rigtigt af at blive gentaget: Der er stor forskel på folks smag. Selvom der selvfølgelig kan findes eksempler på piger som vil være universelt attraktive eller andre som er universelt frastødende - så vil der i langt de fleste tilfælde være stor forskel på hvad forskellige mænd foretrækker, og tænder på.

Og EN TING er i hvert fald helt sikkert: Man behøver ALDRIG hverken UNDSKYLDE eller FORSVARE at ikke ALLE deler ens smag!

I sidste ende - så må folk jo vælge at bruge anmeldelser som de føler det bedst for dem. Jeg er i hvert fald aldrig i tvivl om hvordan jeg bruger dem. De folk der igennem en lang "anmelderkarriere" på eroguide.dk har opbygget troværdighed og vundet min respekt - dem stoler jeg næsten blindt på. Og jeg har stadig til gode at blive negativt overrasket, for ikke at sige skuffet over besøget hos pigen der er blevet anmeldt, af føromtalte brugere.

mvh

Manica

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

det der altid undrer mig allermest i cyberspace er hvor nærtagende alle er :) Nogle gange virker det som en alias på netter (eller alter-ego) har en lavere fornærmethedstærskel og kraftigere nærtagethedsreaktioner end man ville have i det virkelige liv ....

Der skal ikke meget til før vi får tændt lunten !

Selvfølgelig gives der situationer man er nødt til at reagere på - men generelt sker der sjældent noget ved at man lader det som opleves som "alle Moders fornærmelse" fare ind af det ene øre - og ud af det andet (for nogle af os er det også ret let - her er der ikke meget der stopper imellem ørerne)

Måske er det fordi vores virtuelle jeg er den personlighed vi HELST vil være ? For jeg tror vi var i krig med Sverige en gang om ugen hvis vi alle reagerede lige så hurtigt i det virkelige liv. På den anden side kan det jo selvfølgelig også være at EroGuide er der virkelige liv ?

I de virkelige liv (tror jeg da) er antallet af dueller på grund af at man kræver satisfaktion og slår hinanden med hvide handsker temmelig stærkt faldende over tid - det bør kunne overføres her til.

Der er ingen grund til at føle sig truffet med mindre man er nævnt direkte - og selv der er der ofte ingen grund - det her er sgu en legeplads for voksne - tag det lungt

Men - og her diskriminerer jeg ikke - benyt dog i de fleste tilfælde - de ubestridelige evner I har til at anskue teksterne med en smule humor - det er vi alle bedst tjent med i det lange løb ...

Min gamle ven H og jeg stod en aften på en cafe - og kiggede på tøserne ... På et tidspunkt kom H. til at spilde lidt af sin Manhattan ned af ærmet på en nydelig ung dame... hun tændte helt af - hvorefter H tog det helt roligt - lod hende rase ud og kiggede så på hende og sagde "Slap dog af Skat, jeg ved du har humor - ellers havde du da aldrig købt den skjorte"... det gav en knald på den gode måde....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Heine det skyldes vel at det skrevne ord altid står stærkere, end det talte. Det talte foregår oftest i dialog, hvor du får tonefald og stemning med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

ÅE ... og netop det ved vi jo, altså at ting sjældent/ofte/tit/nogen-gange/indimellem er ment mindre hårdt end de er skrevet - hvilket jo så bare gøre reaktionsmønsteret endnu mere unødvendigt :)

denne streng er jo da f.eks. et fint eksempel på det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ Borende X,

Du har da ret i at der er delte meninger om hendes ydre skønhed, det viser denne debat også. Jeg kommer ikke med injurier, er dette en retssal. 8-) Har du ikke selv kommet med injurier ellers også mod andre. 8-)

Du garanterede at billederne var ægte, derfor gav du mig en forventning om at møde en pige der passede med billederne. Disse forventninger braste.

Jeg spørger hvad dit motiv måtte være og kommer med gæt begrundet i mange af dine indlæg du har begået.

Jeg undrer mig også over at I føler jer så hårdt ramt af Onslow som slet ikke nævnte jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ Borende X,

Du har da ret i at der er delte meninger om hendes ydre skønhed, det viser denne debat også. Jeg kommer ikke med injurier, er dette en retssal. 8-) Har du ikke selv kommet med injurier ellers også mod andre. 8-)

Du garanterede at billederne var ægte, derfor gav du mig en forventning om at møde en pige der passede med billederne. Disse forventninger braste.

Jeg spørger hvad dit motiv måtte være og kommer med gæt begrundet i mange af dine indlæg du har begået.

Jeg undrer mig også over at I føler jer så hårdt ramt af Onslow som slet ikke nævnte jer.

Nu er der et gammelt ordsprog der siger at når pisken svinges over en flok, så hyler den/dem der bliver ramt. :D:D

Her er åbenbart nogen der føler sig ramt selv om de ikke er nævnt. :lol::lol::lol:

Vor herre bevares, siger jeg bare. :lol::lol:

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Av :)

I mine øjne er en køn pige med charme og personlighed smuk. Andre ser anderledes på det. Kan vi ikke lade det blive ved det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her er hvad jeg skrev

"Jeg tror ikke skribenterne er i lommen hos pigen, men det er som om nogle skribenter har gjort sig kendt hos pigen som "skribent" og forventer et eller andet hos pigen næste gang til gengæld for deres "venlighed"."

Jeg skrev det er "som om". og "jeg tror" det er ikke baseret på fakta. Det er min subjektive mening, faktisk bare et gæt. Jeg er ikke helt klar over årsagen, men det er da en spændende diskussion.

Men ja, jeg er som udgangspunkt kritisk over for de anmeldelser hvor anmelderen er kendt af pigen som "anmelder" og måske endda stamkunde, idet hun måske så opfører sig anderledes. Det er ligesom med en restaurant oplevelse den synes jeg også helst skal være anonym. og ikke sådan at kokken kan se at "Nu kommer ham der fra Michelin Guiden igen".

Du behøver ikke at føle dig ramt, for jeg har ikke tænkt på dig, faktisk mere på anmeldeser set tidligere på andre boards. Dine anmeldelser plejer at have lidt mere autencitet og balance.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hov hov. Skal vi lige blive enige om en ting. Der er sgu ikke nogen piger der søger den slags eksponering. I hvert fald ikke jeg.

Tak for kommentaren Sisse. Jeg har ikke haft dig i tankerne. Vedr. at du skriver at "Der er sgu ikke nogen piger der søger den slags eksponering." Det ved hverken du eller jeg jo med sikkerhed. Men jeg kan da se at nogle piger bruger brugeranmeldelser på deres hjemmeside. Så teoretisk kunne man forestille sig at nogen så det som en del af markedsføringen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg lyver ikke om hendes billeder. Det er din grove påstand. Nikita får taget billeder to gange om året, og det er der mig bekendt ingen andre, der gør, og jeg finder billederne i ganske god overensstemmelse med virkeligheden.

for en stykke tid siden skrev du hvordan nakita hadve tabt sig og var bleven så flot men nå man kigger på bilderne nye og gamle er det jo ingen forskæl så det har jo været redigert før i tiden og ikke i overstemmelse med virklighed selom du skriver det.

jeg har osse besøgt nakita en gang. for mange år siden og hun vejet mere en bilder prøvet vise. hvis du syns de altid har ligenet hinne så er det vidst kærligheden gør blindt. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bruger langt de fleste piger ikke photoshoppede billeder??? Skiller Nikita sig markant ud fra det??? altså hvad andre piger gør.....

Synes da det er tydelig at se, når man ser billederne, at de ikke er naturlige, så man kan da ikke forvente at se, så perfekt en pige ;)

Kan huske da Malou Magic var nystartet. Hun serverede nogle photo, hvor man blandt andet på lårene kunne se, der var sgu ikke pillet ved noget. Flot og naturlig pige :) Men efterfølgende har jeg også set shoppede billeder af hende, så det må være det, der virker bedst :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

...Nu er der et gammelt ordsprog der siger at når pisken svinges over en flok, så hyler den/dem der bliver ramt. :D:D

BigDick, du har den rigtige pointe, men jeg tror nok, det originale ordsprog lyder:

"Når man kaster en sten ind blandt en flok ulve, så hyler den, der bliver ramt...(!)" ;)

Onslow kastede en sten, og nogle følte sig ramt - det havde de ikke behøvet.

Hansemand syntes så, han ville skære visse ting ud i pap, men overså den simple kendsgerning, at smag og behag er forskellig...nogen vil ha' moderen, andre datteren.. 8-):mrgreen:

Det sete afhænger af øjnene, der ser.

Selv lægger jeg kun sjældent mærke til glædespigens ansigt, fordi jeg har for travlt med at se på brysterne... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er der et gammelt ordsprog der siger at når pisken svinges over en flok, så hyler den/dem der bliver ramt. :D:D

Her er åbenbart nogen der føler sig ramt selv om de ikke er nævnt. :lol::lol::lol:

Nu, hvor du udviser et så forbløffende stort kendskab til vor kulturskat i form af ordsprog, kunne jeg måske henlede din opmærksomhed på et andet: "Brændt barn skyer ilden".

De ting, som først Onslow insinuerer, og som denne sikkert til lejligheden oprettede Hansemand derpå konkretiserer, har jeg nemlig læst flere gange før, så der er vel ikke noget at sige til, at man går i forsvarsposition?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Venligst

Bigdick du skriver noen fantastiske anmeldeldser men jeg syntes du bruger for meget af dit krut på at provokere og værre efter andre der bare træder lidt ved siden ad ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det så sådan at jeg i min opvækst/opdragelse har lært at når jeg udviser rettidig omhu, opnås respekt, så i det moment er det for mig ikke acceptabelt at andre ikke synes det er en nødvendighed.

Bla. at svare på de af mig eller andre, rettede henvendelser som jeg kan læse, er et gennemgående problem for nogle udøvere, uden diverse omsvøb, og undskyldninger, som der ikke kan bruge til noget, det anser jeg for utilstedeligt. ;)

At så mine skriverier bliver opfattet som provokerende, er sådan set mere et problem for læserne som tolker det på den måde, se det har jeg jo ingen indflydelse på. 8-)

"Den mindste fejl", ja se det er jo alt afhængig af øjnene der ser. :lol::lol:

Venligst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, BD.

Så vil jeg spørge dig: Hvem har skrevet den fremragende skildring af dit møde med Mylena, som vi alle har prist i høje toner?

Den ligner nemlig ikke din normale, ret grove sprogbrug.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var engang, før internettet, hvor gamle mænd havde sunde interesser som modeltog, eller at snitte grydeskeer, eller bare et slaw kort med ligesindede... Og se nu.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, BD.

Så vil jeg spørge dig: Hvem har skrevet den fremragende skildring af dit møde med Mylena, som vi alle har prist i høje toner?

Den ligner nemlig ikke dit normale, ret grove sprogbrug.

Den side har jeg også, og i dette tilfælde hvor der blev der udvist rettidig omhu under hele forløbet lige fra den første kontakt blev foretaget, så i det tilfælde fortjenes en pæn beretning.

Ligeledes i mine beretninger om mine visit hos Sisse, Albete_Sydjylland samt Slikkesisse gjorde det samme sig gældende.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Den side har jeg også, og i dette tilfælde hvor der blev der udvist rettidig omhu under hele forløbet lige fra den første kontakt blev foretaget, så i det tilfælde fortjenes en pæn beretning.

Ligeledes i mine beretninger om mine visit hos Sisse, Albete_Sydjylland samt Slikkesisse gjorde det samme sig gældende.

Venligst

Men stakkels pige hvis hun ik lige svarer med det samme på sms eller mail eller aftalt tidsplanen skrider mere en 1 minut ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...