Hop til indhold

Er branchen kriseramt ?

Featured Replies

Skrevet
MandMedM skrev, den 20.10.2022 at 23:09:

Man kan ikke leve af likes og relationer, hvis "relationen" har brugt alle pengene på gasregningen

Det kommer an på hvem relationerne er. 

Købesex er ikke for fattigrøve^_^

I min verden køber man kun sex hvis man har råd til det, for købesex er en luksus og luksus er kun for dem der har råd. 

Dem der ikke har råd, må jo vente og spare op eller prøve at score på " gratis" markedet.  F. eks tinder eller scor 

Og ellers er det stadig gratis at bruge højre hånd 

Redigeret af Den lille frøken

• Svar 55
  • Visninger 9.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg har endnu ikke oplevet et fald.. Faktisk har jeg oplevet flere bookinger af længere varighed end før.. Men nu må vi se.. Indtil videre er der ikke meget booket ind til næste måned men jeg har

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

For mig har det noget at gøre med at jeg gerne vil anerkende at de fleste folk kæmper lige for tiden i størrere eller mindre skala.. Og jeg ønsker stadig at kunne se alle mine dejlige stamgæster og st

• Vismændende er altid negative. Jeg tror se tænder på at give alle bange følelser om fremtiden. 

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 6 timer siden:

Det kommer an på hvem relationerne er. 

Købesex er ikke for fattigrøve^_^

I min verden køber man kun sex hvis man har råd til det, for købesex er en luksus og luksus er kun for dem der har råd. 

Dem der ikke har råd, må jo vente og spare op eller prøve at score på " gratis" markedet.  F. eks tinder eller scor 

Og ellers er det stadig gratis at bruge højre hånd 

Men man kan godt have råd det ene år og ikke det næste - uanset, hvor god en relation måtte være. Og det gælder naturligvis ikke, hvis man kun dater multimillionærer - så finder de nok de 2.000kr et sted. Men for 90% af sexkøberne, påvirkes muligheden for købesex af inflationen og stigende renter.

Skrevet
… And Justice for All skrev, 1 time siden:

Men man kan godt have råd det ene år og ikke det næste - uanset, hvor god en relation måtte være. Og det gælder naturligvis ikke, hvis man kun dater multimillionærer - så finder de nok de 2.000kr et sted. Men for 90% af sexkøberne, påvirkes muligheden for købesex af inflationen og stigende renter.

Jeg tror nu ikke procentsatsen er 90 %  men det er der vist ikke nogle undersøgelser omkring. 

Skrevet
moden libertiner skrev, den 20.10.2022 at 23:59:

JRO's pointe (og jeg er enig) at der er flere kunder der er i stand til at betale de skønne kvinders ydelser end I tror. De taler bare ikke så meget om det.  :-)

De handler, nemlig bliver ved at besøge de skønne kvinder.

PS: Vi er stadig mange der opvarmer med oliefyr. :-) Det er jo ikke steget så meget som gassen :-)

Selvom jeg ikke har oliefyr, kan jeg kun give dig ret.
Jeg er kræsen med hvem jeg besøger eller får besøg af, og det var jeg også før den nuværende økonomiske krise begyndte. Så i mit tilfælde har det ikke ændret på hvor ofte eller hvor længe jeg booker en aftale med en GP. Til gengæld så er jeg også den type der ikke gider hverken halve eller hele timers besøg. All nighters eller længere tid er de oplevelser jeg går efter. Og generelt er det med den/de samme GP'er, når først jeg har fundet en der kan leve op til de ønsker jeg som erkendt sapioseksuel har. Og ja, jeg taler ikke så meget om det, fordi jeg er af den gamle skole: "Don't kiss and tell", hvilket vil sige det er sjældent jeg kommer med en anmeldelse på forummet, med mindre det har været en dårlig oplevelse.

/Francois

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror nu ikke procentsatsen er 90 %  men det er der vist ikke nogle undersøgelser omkring. 

- nej, reelt set er det vel alle, som bliver påvirket, men naturligvis ikke så meget at 90% ikke længere har råd til det. Og den der med relationen - den er svær. Så snart den er opbygget, så er pigen fløjet ud af landet igen. Øv øv

Skrevet

Nu er jeg p. t i Hamborg og har lige gået ned af Herbert strasse for få timer siden. Og her er priserne ihvertfald ikke faldet. 

En halv time koster her 160 euro ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.