Hop til indhold

Er branchen kriseramt ?

Featured Replies

Skrevet

Ved ikke om man kan kalde det krise..

Der er stadig 24 piger tilknyttet  Sexyclub i Gladsaxe og 40 (!) tilknyttet PG på Lyngbyvejen Hellerup/Frederiksberg og der er ikke altid der er et flow af "nye" piger som ikke har været på vagtplanen i et stykke tid..

Jeg ville umådelig gerne bidrage med mine penge men det kræver også at de piger jeg finder ekstra interessante også har vagt når jeg har mulighed for at komme forbi.

Branchen kriseramt? 

Ja, det var da bedre da Cluberotica, Romantica og Cassiopeiastars alle også bød ind med søde danske og nordiske modelpiger, men når det ikke er tilfældet..

Ærgeligt at så mange piger ikke kan finde steder til at supplere deres studier/sabbatår mere...

Redigeret af ppd

• Svar 55
  • Visninger 9.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg har endnu ikke oplevet et fald.. Faktisk har jeg oplevet flere bookinger af længere varighed end før.. Men nu må vi se.. Indtil videre er der ikke meget booket ind til næste måned men jeg har

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

For mig har det noget at gøre med at jeg gerne vil anerkende at de fleste folk kæmper lige for tiden i størrere eller mindre skala.. Og jeg ønsker stadig at kunne se alle mine dejlige stamgæster og st

• Vismændende er altid negative. Jeg tror se tænder på at give alle bange følelser om fremtiden. 

Skrevet

Selvfølgelig er der krise… Læs nyhederne! Højeste inflation i dk i over 40 år, højeste inflation i Tyskland i over 70 år. 
Renterne stiger og boligmarkedet er stærkt aftagende.
Det er naivt at påstå at det ikke vil sætte sig.

At Jennifer bliver ved med at advokere for at hun ikke mærker nedgang er, jo for første fint for hende, for det andet… nærmest logisk hvis hun kun arbejder 5 dage om måneden. Så vil effekten af krisen tage noget længere før den rammer den. Men ramme… det vil den!

Hører også piger der er begyndt at kunne se en tydelig nedgang i antallet af besøgende. Altså piger der arbejder flere dage om ugen.
Reelle prisjusteringer ser jeg ikke så tydeligt endnu. Omend et par enkelte af dem jeg besøger har justeret lidt… i den rigtige retning… ;-)

Jeg er ikke selv ramt synderligt… jo, elektriciteten er 3 x højere en for et år siden. Men hvad fanden….
Men jeg holder da lidt mere igen, og forer kontoen lidt yderligere således at såfremt det her virkelig kommer til at vare længe så er der på kistebunden….

Skrevet

Altså jeg mærker ingen nedgang i henvendelser. Og hvis jeg gjorde ville det ikke ændre noget i forhold til pris. Men jeg skal så heller ikke leve af de penge jeg får for mit lille bierhverv. 

Jeg er ret sikker på at det er relationen der sikrer arbejdet og et fast kundesegment. 

De der er discount jægere der kun tænker med p.... og egentlig er ligeglad med relationen  ja de vil nok gå til de gp der er billigst. 

Har man opbygget en god relation så tror jeg ikke man som gp har så meget at frygte. Ikke engang at sætte prisen op. 

Og hvorfor skulle gp - ligesom mange andre service fag har gjort - ikke sætte deres priser op? 

Både min negledame og min frisør har sat priserne op. Hos min negledame er det 10 procent

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet

Jeg er fuldstændig enig med dig.

Jeg er til faste relationer med jer dejlige kvinder når først jeg har mødt jer en enkelt gang og vil have mere :-) 

Men derfor eksperimenterer jeg da også.

You are not one man women and i am not a one woman man.

Skrevet
Mook skrev, for 20 timer siden:

Jeps, økonomikrisen i øjeblik..

Uanset hvad der skal/vil ske i verden, vil jeg aldrig aldrig skrive til mine kunder medmindre de skriver først til migB)

ske 

Pokkers ....  der da tidspunkter jeg keder mig lidt på ;)

Skrevet

Jeg er begyndt at booke en 1/2 time  i stedet for en 1 time. Det fungere overraskende godt , en halv time er rigeligt med tid til at nå det hele. Jeg har også booket et kvarter et par gange til en hurtig doggy eller et blow .

Skrevet
Naboen skrev, 1 time siden:

der da tidspunkter jeg keder mig lidt på ;)

Det kommer du ikke til da jeg er vild med dig - og  du bliver holdt øje med <_<

Skrevet
Mook skrev, for 3 timer siden:

Det kommer du ikke til da jeg er vild med dig - og  du bliver holdt øje med <_<

Ih altså om man elsker Mook så er hun nu engang bare den bedste skriver herinde uanset hvor lang Broen måtte være :rolleyes:

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 6 timer siden:

Altså jeg mærker ingen nedgang i henvendelser. Og hvis jeg gjorde ville det ikke ændre noget i forhold til pris. Men jeg skal så heller ikke leve af de penge jeg får for mit lille bierhverv. 

Jeg er ret sikker på at det er relationen der sikrer arbejdet og et fast kundesegment. 

De der er discount jægere der kun tænker med p.... og egentlig er ligeglad med relationen  ja de vil nok gå til de gp der er billigst. 

Har man opbygget en god relation så tror jeg ikke man som gp har så meget at frygte. Ikke engang at sætte prisen op. 

Og hvorfor skulle gp - ligesom mange andre service fag har gjort - ikke sætte deres priser op? 

Både min negledame og min frisør har sat priserne op. Hos min negledame er det 10 procent

Meget enig med dig. Relationen sikrer GP en fast kundekreds, men samme relation giver også  kunden ekstra gode oplevelser. Fordi man er  tryg ved hinanden og klar til at eksperimentere og prøve nyt. "Råderummet" bliver større, når man ka' li' hinanden og har tillid.

Jeg har været aktiv sexkunde i et par år. Nu ser jeg fast fem vidt forskellige GPs, som hver har deres kvaliteter.  Fælles for dem alle, udover deres skønhed, er, at de er positive piger med livserfaring, humor og lyst til samvær og samtale med en lidt ældre fræk mand som mig. Aldersforskellen smiler vi af. De har noget at byde på udover sex. 

Som en af dem udbrød i sommer ( hun er fra Middelhavsområdet, men taler ret godt dansk):

- Synes du ikke også, at det er liderligt varmt i dag?

Jeg var jo helt enig, men kunne næsten ikke få det sagt pga latter. Da jeg først havde fået forklaret den lille sproglige detalje med forskellen på "ulideligt varmt" og "liderligt varmt", fik jeg en tur i sengen, som jeg aldrig glemmer.

Skrevet

For et par dage siden småsnakkede jeg med min ynglings thai kvinde mens vi lå arm i arm og kærtegnede hinanden efter en lidt heftig tur.

Hun spurgte endnu en gang (hun spørger næsten hver gang ) om jeg ikke skulle til andre kvinder.

Mit svar var at jeg holder mig til hende fordi det bliver bedre for hver gang da man lærer hinanden bedre at kende. Hun svarede oprigtigt men alligevel til min overraskelse: Ja det gør det. Det gør det jo også med kærester, elskerinder eller ægtefæller.

Derfor er der kvinder der ikke mærker nogen krise, de har gode relationer med deres elskere og derfor kommer vi igen og igen og igen :-)  Altså på besøg :-) Eller hvordan er det nu det er ? Begge dele måske :-) 

Redigeret af moden libertiner

Skrevet

Signor

For en kvinde fra middelhavsområdet kan der da ikke blive ulideligt varmt i Danmark.

Grunden til at du fik den tur var garanteret at hun mente det hun sagde :-)

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 23 timer siden:

For mig er det tankevækkende - på den gode måde - at du bruger ordet "relation" i denne sammenhæng ... 

Skrevet
sneræven skrev, for 9 minutter siden:

For mig er det tankevækkende - på den gode måde - at du bruger ordet "relation" i denne sammenhæng ... 

Jo men det er fordi jeg ser alt menneskeligt samvær som en relation. Det ksn være en meget overfladisk og intetsigende relation - som eks. med ens bankmand - eller en nødvendig relation som den man har med sin læge. Men det kan også være en dyb og forpligtende og givende relation som den relation man har med sine allernærmeste. Og med en gp og hendes kunde vil der være en relstion der er midtimellem og nogle gange ret stærk. 

Er min mening :)

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 30 minutter siden:

Og med en gp og hendes kunde vil der være en relstion der er midtimellem og nogle gange ret stærk. 

Også min tanke.
Eller fornemmelse, selv om jeg ikke er sikker ... netop det med "nogle gange", det afhænger af mange ting ...
Også det med, at 'relation' er et spektrum - glidende overgange.
Det oplever jeg meget tydeligt, fordi jeg er 'hardcore single' med familie (børn, børnebørn)

Så for mig er det en fordel at trække på / vekselvirke med relationer af mange typer og niveauer ... 
Behovet er ikke det samme hvis man har en fast partner - men i mit tilfælde kan det også være godt på flere måder, for mine nærmeste ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
Den lille frøken skrev, den 19.10.2022 at 14:29:

For mig har det noget at gøre med at jeg gerne vil anerkende at de fleste folk kæmper lige for tiden i størrere eller mindre skala.. Og jeg ønsker stadig at kunne se alle mine dejlige stamgæster og stifte nye bekendtskaber.. Jeg har sat min pris så jeg faktisk har mulighed for at sænke den uden det har den store påvirkning på mig.. 

Skrevet

Arbejdsmarkedet er stadig utrolig stærkt. Tænker når/ hvis arbejdsmarkedet bliver presset at vi ser en forskel. De fleste er jo ikke super hårdt ramt af inflation. Men mister man jobbet eller har udsigt til det. Ja så ser det jo straks værre ud for mange. 

Skrevet
Bib skrev, for 8 minutter siden:

Arbejdsmarkedet er stadig utrolig stærkt. Tænker når/ hvis arbejdsmarkedet bliver presset at vi ser en forskel. De fleste er jo ikke super hårdt ramt af inflation. Men mister man jobbet eller har udsigt til det. Ja så ser det jo straks værre ud for mange. 

Der er virkelig mange der er ramt at høje energipriser, der er også mange der er skræmte og reber sejlene for en sikkerheds skyld. 

Spørg i dit nærmeste supermarked hvordan det gør med deres salg at slik, kager, sodavand og andre ikke nødvendige ting, spørg bilhandleren hvordan det går med salg af biler til private, spørg i elgiganten hvordan det går med salg af TV og telefoner sådan kan man blive ved. Der er nedgang og svagt salg over hele linjen. 

Nu er det ikke sådan det hele bryder sammen men der er en klar og mærkbar tendens. 

Jobmarkedet står ifølge vismændende til at få 100.000 færre til næste år.

Skrevet
moden libertiner skrev, for 17 timer siden:

Signor

For en kvinde fra middelhavsområdet kan der da ikke blive ulideligt varmt i Danmark.

Grunden til at du fik den tur var garanteret at hun mente det hun sagde :-)

God pointe. Den havde jeg ikke lige fattet. Er åbenbart lidt naiv, men ja, nu du siger det.  Hun var/er godt liderlig. Ikke mindst den dag.

Hører dog med til historien at hun hylede af grin, da jeg med noget besvær havde forklaret forskellen på de to ord. Den samtale/det grineflip, som tog mindst ti minutter af bolletiden, kan jo også have gjort hende ekstra fræk.

Skrevet
pacer skrev, 1 time siden:

Der er virkelig mange der er ramt at høje energipriser, der er også mange der er skræmte og reber sejlene for en sikkerheds skyld. 

Spørg i dit nærmeste supermarked hvordan det gør med deres salg at slik, kager, sodavand og andre ikke nødvendige ting, spørg bilhandleren hvordan det går med salg af biler til private, spørg i elgiganten hvordan det går med salg af TV og telefoner sådan kan man blive ved. Der er nedgang og svagt salg over hele linjen. 

Nu er det ikke sådan det hele bryder sammen men der er en klar og mærkbar tendens. 

Forbruget er ramt lidt ifølge dst. Ganske få %. Nogle brancher hårdere ramt end andre. Som sådan ikke noget vildt endnu. Forbrugernes sortsyn dog aldrig set værre. 

forbruget har ændret sig. Vi er blevet mere prisbeviste. Men forbruger altså stadig. Også ikke nødvendige ting.

Hvordan 2023 udvikler sig er der stor uenighed om. Og som altid ved vi det først, når vi står i det. De færreste mener dog nu vi undgår recession spørgsmålet er mere hvor hård den bliver. 

bliver det en hård recession med stort jobtab til følge. Ja så bliver det jo temmelig mærkbart næste år. Hvor forbruget af luksusgoder og unødvendige ting for alvor vil blive ramt

Skrevet

Signor

Netop det du beskriver er det der tidligere i tråden er beskrevet som 'relation' . At man føler sig godt tilpas i hinandens selskab og alligevel leger frækt og vildt.

Det er limen der holder sammen på 'forretningsaftalen' netop det at det ikke føles som kold business. :-)  Kendes faktisk også fra det 'almindelige' forretningsliv. Ikke at forveksle med vennetjenester og korruption.

Til andre i tråden om priser mm.

En gang i det forrige århundrede tilbragte jeg 3 år af min ungdom på noget der dengang hed Handelshøjskolen ( nowadays et fornemt navn på engelsk)

Et af emnerne var priselasticitet. Nemlig hvor meget ændrer efterspørgslen sig ved en prisændring.

Kort fortalt får du flere penge i kassen trods bortfald af kunder der ikke vil betale den højere pris, Eller får du flere penge i kassen fordi tilgangen af kunder opvejer tabet fra alle de bestående kunder ved den lavere pris. 

Eller det I alle håber på at de skønne kvinder sætter prisen ned for ar opveje tabet af kunder der forsvinder af andre årsager.

JRO skrev meget intelligent at I undervurderer kundernes købekraft.

For mit vedkommende er der 0 priselasticitet, dvs jeg leger ikke mere eller med flere fordi prisen sættes ned med feks 25 %.

Ej heller leger jeg mindre eller med færre fordi prisen sættes op.

De skønne kvinder finder på en eller anden finurlig måde ud af havd den optimale pris er :-) 

Da jeg startede med at besøge de dejlige kvinder kostede det i omegnen af 200 til 250 kr for det der i dag går under betegnelsen full pack. Der var ikke tid på, nogle var dygtige og fik mig ud af døren på en halv time, andre var dygtige og beholdt mig i en time eller mere :-) En af de sidste beholdt mig i 46 år.

Den pris holdt forbavsende længe, så blev det 300 så 400 så 500 osv. men der gik forbavsende længe mellem springene.

I øvrigt hed det en cocktail dengang :-)

Skrevet
Den lille frøken skrev, den 19.10.2022 at 14:29:

Man kan ikke leve af likes og relationer, hvis "relationen" har brugt alle pengene på gasregningen

Skrevet

JRO's pointe (og jeg er enig) at der er flere kunder der er i stand til at betale de skønne kvinders ydelser end I tror. De taler bare ikke så meget om det.  :-) 

De handler, nemlig bliver ved at besøge de skønne kvinder.

PS: Vi er stadig mange der opvarmer med oliefyr. :-) Det er jo ikke steget så meget som gassen :-)

Skrevet

pacer skrev, for 20 timer siden:

Vismændende er altid negative. Jeg tror se tænder på at give alle bange følelser om fremtiden. 

Skrevet
moden libertiner skrev, for 15 timer siden:

JRO's pointe (og jeg er enig) at der er flere kunder der er i stand til at betale de skønne kvinders ydelser end I tror. De taler bare ikke så meget om det. 

Mange af os er singler.
For os, er det lidt nemmere at lave spare-eksperimenter eller prioritere om i dagligdagen, så det ikke påvirker vores råderum så meget.

Det er svært for børnefamilier, tænker jeg ... 
Børn er vanedyr :) og det kan nemt udløse massiv røg i køkkenet i det lille hjem, hvis der pludselig skal justeres nedad - f. eks. i varme, kørsel eller mad.
Og for nogle er varmeregningerne simpelt hen så høje at de er umulige at betale.
Som før sagt er jeg selv hårdt ramt på gassen / opvarmningen, men af forskellige grunde har det ikke s-å stor indflydelse på mit råderum her og nu.
Jeg prøver at trække den så længe som muligt med at tænde for radiatorerne i min lejlighed, undrer mig faktisk over hvor varmen kommer fra ...
Temperaturen uden for er omkring 9-10 grader i døgngennemsnit, inde i lejligheden er den stabil omkring 19 grader ... 

Gaspriserne i Europa er også faldet drastisk, og det giver da måske lidt håb .. for de mange, der er virkelig hårdt ramt ... 

Selv om det gælder både for gaspriser og for økonomi i al almindelighed - at forudsige fremtiden er som at spå i kaffegrums ..  ;)
Nok rigtigt at Vismændene er professionelle pessimister - lige som advokater ... 
Bedst for en sikkerheds skyld at frygte det værste og overveje hvordan man handler på dét ... 

Måske ikke så tosset altid, jeg voksede op på landet de første år af mit liv dengang der var smalhans, så tænker jeg tit ...
.. altså, måske har vi været l-i-g-e lovlig optimistiske her de sidste 50 år ... 

Redigeret af sneræven

• 1 month later...
Skrevet

Ja, det syntes jeg stadigvæk.

Det mest irriterende, er dog når en pige man har kigget på,  endelig står på vagtplanen for næste uge og når så dagen endelig oprinder, så pludselig er navnet forsvundet helt fra vagtplanen...:wacko:

..og så kan man vente 2-3-4 uger igen..

Redigeret af ppd

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.