Hop til indhold
Rejsenetværk

Vil I med til brunch på Hotel D'angleterre

Recommended Posts

Nille, jeg kan måske godt deltage, men jeg ved det bare først længe efter at I har bestilt bord, om jeg kan eller ikke kan.

Og jeg synes ikke at der bør bestilles en plads for meget, som stedet risikerer at miste omsætning på, hvis jeg ikke dukker op, ikke et sted der kan sælge hver en stol måneder før.

Og når jeg skal bede om fri i 3 sammenhængende dage for at kunne deltage, fordi jeg har natarbejde, beder jeg ikke om fri.

Jeg kan heller ikke bare bede om fri, fordi at vi nu en gang tager de arbejdsdage vi får, og jeg ikke bare kan få mine kollegers vagter i stedet.

Jeg bruger ikke 3 feriedage for at kunne komme til en brunch.

Men som jeg skrev, jeg er klar på Søren K den 13/6, eller Nimb den 14/6.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille, jeg kan måske godt deltage, men jeg ved det bare først længe efter at I har bestilt bord, om jeg kan eller ikke kan.

Og jeg synes ikke at der bør bestilles en plads for meget, som stedet risikerer at miste omsætning på, hvis jeg ikke dukker op, ikke et sted der kan sælge hver en stol måneder før.

Og når jeg skal bede om fri i 3 sammenhængende dage for at kunne deltage, fordi jeg har natarbejde, beder jeg ikke om fri.

Jeg kan heller ikke bare bede om fri, fordi at vi nu en gang tager de arbejdsdage vi får, og jeg ikke bare kan få mine kollegers vagter i stedet.

Jeg bruger ikke 3 feriedage for at kunne komme til en brunch.

 

​Fair nok Rejse, så må du indset at Marchal forbliver en drøm for dig hvis landet ligger sådan for dig... med mindre du tager chancen og hopper på vores booking, hvis du alligevel ikke kan deltage, så må det koste dig et tomt sæde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er Marchal det ikke må koste et tomt sæde at det bliver holdt til mig, og så kommer jeg ikke.

På et tidspunkt får jeg måske noget ferie som jeg kender 3 - 4 måneder før, og så kan jeg forsøge en booking.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er Marchal det ikke må koste et tomt sæde at det bliver holdt til mig, og så kommer jeg ikke.

På et tidspunkt får jeg måske noget ferie som jeg kender 3 - 4 måneder før, og så kan jeg forsøge en booking.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

​Jeg mener det kommer til at koste dig et tomt sæde for hvis du ikke dukker op så bør du stadig betale for dit booking, hvis du er så bekymret over at Marchal mister omsætning på at du ikke dukker op.

Hvorfor kan du ikke tage ferie du har vel ferie tilgode, jeg synes det er lidt dårlig stil at invitere til brunch i denne tråd og nu har du fået en vis opbakning fra folk, men nu siger du, at du ikke kan deltage fordi datoen ligger for langt ude og du ikke kender dine arbejdstider, lidt øv.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså Nille

Den her tråd blev startet op i 2013, før vi vidste at deres brunch ville udvikle sig til at der er måneders ventetid.

Dengang kunne jeg, men ikke du og det blev aldrig til noget.

Det eneste jeg så har gjort denne gang, er at hive tråden frem for at linke til min skuffelse over at der er booket oktober med, og for i den forbindelse at udtrykke min skuffelse over at det netop betyder at jeg ikke kan reservere bord.

Der sker så det at der udvikler sig en ny interesse for at deltage, hvor jeg er den eneste der ikke kan af de grunde jeg skriver.

Alt andet lige er det da bedre at I kommer jer af sted der ved at I kan, end at det aldrig bliver til noget for nogen af os.

At jeg så ikke kan deltage, er bare brand ærgeligt.

Selvom jeg skulle ville betale for en tom stol, så ændrer det ikke ved at i det helt specielle tilfælde som Marschal udgør, at så er der en eller anden helt tilfældigt interesseret der ikke kommer til brunch af den grund.

Det er lidt noget andet, hvis det var et sted der som regel har nok stole til overs, og så vi kommer 1 færre, men det er ekstremt at en udebleven gæst pr definition betyder at en anden går glip af oplevelsen.

Nej jeg bruger ikke 3 feriedage på det, det er for høj en pris for det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse - frygt ej... book din plads... og kan du komme - så er det super - hvis du ikke kan, så er der uden tvivl en EGer der er klar til at snupse din plads hvis du ikke selv vil med.

Hvordan lyder den plan  ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jasmin

Måske man kan sige det som det er når der bliver booket?

Måske simpelthen spørge om det er i orden at bestille en stol til en der, hvis uheldet er ude, vil kunne melde afbud til restauranten mindst 4 uger inden.

Hvis det er ok med Marchal, så vil jeg gerne optage en plads fra nu af.

Hvis det er ok, består der jo den mulighed at en herfra kan overtage min plads med et meget kortere varsel, hvis han kan overtage min plads.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er okay med mig Nille, men det afholder garanteret andre fra at deltage i det gode selskab, dem må vi så arrangere noget mere lukket for en anden god gang.

Vi er da sluppet godt fra snakken på Restaurant Søstjernen i Rågeleje, mon de husker os :-)

Jo, der består den mulighed, at selvom vi tænker os om, så kan andre høre det som nogen ikke vil risikere at andre hører ved nabobordet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Jasmin

Måske man kan sige det som det er når der bliver booket?

Måske simpelthen spørge om det er i orden at bestille en stol til en der, hvis uheldet er ude, vil kunne melde afbud til restauranten mindst 4 uger inden.

Hvis det er ok med Marchal, så vil jeg gerne optage en plads fra nu af.

Hvis det er ok, består der jo den mulighed at en herfra kan overtage min plads med et meget kortere varsel, hvis han kan overtage min plads.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

​Fuck da hvad Marchal mener om det...de skal sgu nok få deres omsætning hjem en fra eller til...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...