Hop til indhold
Rejsenetværk

Vil I med til brunch på Hotel D'angleterre

Recommended Posts

Gæst

​Og en McD, men det var nu ikke mening at gå ned på pølsevogn-niveau når vi ønsker en dyr og god brunch :P

​I know...just kidding...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Trine Tease Nimb er godt, og den har jeg og en ven også prøvet.

Helt enig det er et godt alternativ, men det er da vildt at D'Angleterre i den grad er lukket land flere måneder frem.

Faktisk mener jeg at Lørdags champagne brunch på Søren K til 299 kr, er lige så god som den til 495 kr på Nimb, men selvom der også er stil på indretning og service hos Søren K, der slår Nimb dem på deres eksklusive aristokratiske omgivelser til en brunch, hvor man i 3 timer lukker den virkelige verden udenfor helt ude af sindet.

@Marquis de Sade

Faktisk var jeg en dag forbi for at spørg til situationen, der overvejede de at tilføre brunchen flere borde på D'angleterre, og hvis de har gjort det, kan man vist godt sige at det ikke har løst problemet med at få bord.

At de ikke inddrager lørdagen også, med den efterspørgsel, må de jo have professionelle grunde til - måske de ikke kan undvære lokalet?

Nu ved jeg godt at man skal passe på ikke at blive ramt af Nemesis, så det kan godt være de ikke kan holde til på imagekontoen at fordoble prisen, men hvorfor ikke hæve den med 50%?

Det tror jeg at der vil være forståelse for, jeg betaler gerne prisen, og det kunne måske reducere misforholdet mellem udbud og efterspørgsel.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha Jasmin og Fisseslikkeren skal med, det skal nok blive hyggeligt, måske vil Titman med ? :lol:

 

​Oh, shit. Beklager, jeg kan ikke. Jeg opdagede lige, at jeg skulle noget andet den dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Nu ved jeg godt at man skal passe på ikke at blive ramt af Nemesis, så det kan godt være de ikke kan holde til på imagekontoen at fordoble prisen, men hvorfor ikke hæve den med 50%?

Det tror jeg at der vil være forståelse for, jeg betaler gerne prisen, og det kunne måske reducere misforholdet mellem udbud og efterspørgsel.

 

​Det synes jeg ikke det er en god ide, du vil da heller ikke gå med til at de populære piger hæver deres priser med 50% vel ?

Jeg kan ikke se at det er et problem at booke nu og få et bord til oktober, så har man  noget at se frem til.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha Jasmin og Fisseslikkeren skal med, det skal nok blive hyggeligt, måske vil Titman med ? :lol:

​.... og Bukowsky :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

For min skyld må populære piger gerne hæve prisen 50 %, jeg har aldrig anfægtet det, og de helt undtagelsesvise berettiger det.

Pris diskussionen har aldrig gået på den berettiget dyrere niche for de få, men på en bedre balance mellem det bredere udbud, og den bredere efterspørgsel, på et grundlag billigere kommerciel drift i større skala, der giver bedre priser til de flere.

Jysk og Ikea lever fint side om side med Illums Bolighus og endnu dyrere møbelhuse.

Det ene udelukker på ingen måde det andet, jeg handler i Ikea, men betaler gerne 2 - 3 gange den almindelig pris for en brunchbuffet, der er i en klasse fuldstændig for sig.

For mig giver det også mening at betaler det halve, eller det samme for 2 - 3 timer i et kulinarisk himmerige, som 1 time koster hos en dyr GP.

Det første giver simpelthen mening for mig, hvilket det sidste ikke gør, og derfor tager jeg turen til Tyskland i stedet i sidstnævnte tilfælde, og ender med at have brugt meget mere på det, end hvis jeg havde betalt for det hjemme, men igen det giver mening for mig som en helhedsoplevelse, jeg bare ikke kan opnå i Danmark.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Marguis de sade

På måneds basis kunne jeg godt være med til brunch, kagebord etc for 500 - 1000 kr, men taler vi om gourmet restauranter hvor det koster 1000 - 2000 kr for en aften, vil der gå måneder imellem at jeg kan  deltage, og jeg vil heller ikke nødvendigvis deltage hver måned til en dyr brunch, men det kunne være fedt at udvikle et netværk herinde til den slags oplevelser.

Dem der har råd til det hele når som helst kan jo bare gøre det når som helst, og så deltager jeg gerne det lidt jeg kan sjældnere.

I øvrigt, hvis du har den indflydelse at du kan skaffe et bord på D'Angleterre, så håber jeg ikke at det bliver bekostning af andre der har stået i kø til det, for så vil jeg ikke deltage.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender simpelthen ikke mine vagtplaner så lang tid frem tiden, og skal bestille ferie for at være sikker på at kunne deltage.

På grund af natarbejde, skal jeg være sikker på at have fri sammenhængende i 3 dage for at være sikker på både at kunne sove natten før en brunch, og at kunne deltage i den på dagen.

Jeg kan max regne med at kunne deltage med et varsel på 6 uger :-(

Nille du plejer da også at være begrænset af meget korte varsler, med mindre du har ferie?

Men hvis der er stemning for det kan vi jo lægge ud med en brunch på Nimb eller Søren K.

Jeg vil kunne lørdag den 13 /6 eller søndag den 14/6.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender simpelthen ikke mine vagtplaner så lang tid frem tiden, og skal bestille ferie for at være sikker på at kunne deltage.

På grund af natarbejde, skal jeg være sikker på at have fri sammenhængende i 3 dage for at være sikker på både at kunne sove natten før en brunch, og at kunne deltage i den på dagen.

Jeg kan max regne med at kunne deltage med et varsel på 6 uger :-(

Nille du plejer da også at være begrænset af meget korte varsler, med mindre du har ferie?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

​Jeg søndag den 25. okt har jeg fri :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...