Rejsenetværk 9743 Skrevet 7. November, 2013 Fordi jeg sommetider flyder over med skæve tanker og emner bliver jeg nødt til at oprette denne tråd for ikke at afspore fickensteins tråd om dating: Kaffen på danske bordeller Er det godt nok med Instant på venteværelset? Jeg genbruger lige egne citater: Jeg kunne måske hvis jeg var en hyppigere besøgende på danske bordeller oprette en passioneret tråd mod instant kaffe i vente værelset, og et lidenskabeligt forsvar for Nespresso kapsler og Peter Beir chokolade til kaffen? Nespresso Boutique http://www.nespresso.com/dk/dk Kristen Bernikows Gade 9 1105 København https://maps.google.dk/maps?q=nespresso ... 15&iwloc=A Peter Beier http://www.peterbeierchokolade.dk/ Mutre og piger - kig forbi, bliv inspireret og gå gerne derfra med en maskine og nogle kapsler under armen - det er en oplevelse bare at handle der, førnøjeligere end at sidde med et krus instant i jeres venteværelse Filosoffen anbefaler: Tassimo https://www.tassimo.dk/ Ok - faktisk er det en genoplivning af en debat der udviklede sig for længe siden i en tråd med en bredere fokus - men jeg er ikke enig med Filosoffen i at vi skal afspore fickensteins tråd, så hvis kaffen interesserer, så tag debatten her. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 7. November, 2013 men jeg er ikke enig med Filosoffen i at vi skal afspore fickensteins tråd Det var nu kun for sjov.... ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. November, 2013 Jeg har aldrig fået kaffe på et bordel, og hvis jeg skal være ærlig så finder jeg dog også en smule mærkværdigt. Dog ville jeg glædeligt tage imod hvis jeg blev budt en kop kaffe Er det "normalt" at blive budt på kaffe i danske bordeller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 7. November, 2013 Er det "normalt" at blive budt på kaffe i danske bordeller? På de danske bordeller i København, som Seduction Girls, Pussy Galores, Cassiopeiastars, Sexy Club, Romantica, Club Erotica sker det, at man høfligt bliver budt noget at drikke (kaffe/vand), hvis der er ventetid. Men men men, det er dog meget forskelligt alt afhængig af hvilken telefondame der er på vagt, og hvilket ben hun eventuelt har fået ud af sengen, og om de har travlt med telefonen/at sluse gæster ud/ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 7. November, 2013 Hehe, Rejse - så nu ser du gerne din favoritkaffe blive serveret på de danske bordeller - vel at mærke en række bordeller du sjældent besøger. Hvad så med dem som foretrækker gammeldags kolbekaffe? Eller dem som rent faktisk nyder instantkaffe? Eller noget helt fjerde. Så kunne vi alle sammen have et helt kaffearsenal til at fylde op i de danske bordelkøkkener. Come on, det er et bordel og ikke en cafe med kaffeekspertise. Ville du også foreslå kaffe-in-stederne, at der burde være en glædespige at varme sig på, mens man venter på sin bestilte trend-kaffe? Nej, vel? Med venlig hilsen, /Gina. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. November, 2013 Er det "normalt" at blive budt på kaffe i danske bordeller? Ja, det vil jeg absolut mene, og instant udgaven er ganske udmærket.. @ Rejse.. Er du ikke ved at slække lidt af på den med alderen..? Efterhånden vægter du mere hvad DU putter i munden, frem for hvad du putter i munden på pigerne.. Helt skidt står det til, når en bakskuld og en kold brændevin, er at foretrække.. VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 7. November, 2013 Det er da rigtigt Gina at jeg besøger danske bordeller meget sjældent, og jeg skrev da også i den tråd, jeg med denne her tråd søger at undgå at afspore - da det så ud til at kunne ske: Næppe det store - mærkværdigvis anser flertallet af danske bordel gæster kaffen mens de venter for aldeles sekundært Men faktisk erindrer jeg at detaljen vakte interesse i en ældre tråd om totaloplevelsen af et bordelbesøg. Du skrev Gina: Ville du også foreslå kaffe-in-stederne, at der burde være en glædespige at varme sig på, mens man venter på sin bestilte trend-kaffe? Nej, vel? Hvorfor egentligt ikke - bortset fra en idiotisk dansk rufferilovgivning Men det kunne afgjort mig interessere med et fusions tilbud på et eksisterende trendsættende bordel - hvis et sådant findes, eller vil kunne opstå? Hvorfor ikke en frokost quickie eller et frokost blowjob tilbud, med frit valg blandt de 21 grand crus: http://www.nespresso.com/#/dk/dk/coffee ... rands_crus http://www.nespresso.com/#/dk/dk/nespre ... ption/3105 Og et stykke fyldt chokolade efter eget valg til? Man kunne så læne sig mageligt tilbage i stolen nydende kaffe og chokolade mens man nyder at pigen sine klæder affører, afsluttende med en quickie indover stolen. Også bare siddende der tilbagelænet med løftet underkop, mens hun kryber ned mellem ens ben og giver en frokostpause blow job. Hvis der så er et stort spejl på væggen bag hende får du det hele med Det alt sammen skal selvfølgelig stilles indbydende op med nespresso maskine, tilberedning af kapsel kop og et stykke chokolade. Et sådant tilbud har den fordel, dels at det kan gennemføres i venterummet, uden at hverken pige eller mand skal vente på at et bollerum bliver klart, dels at det vil kunne gennemføres på mellem 15 og 20 minutter + formentlig? Sættes prisen så til mellem 4 og 600 kr tror jeg faktisk at et sådant tilbud kunne blive et hit blandt travle håndværkere og kontorfolk. Man kunne tilpasse tilbuddet de erfaringsmæssige udsving i stille og travle perioder på bordellet. Tænk det som et bonus tilbud - som en mulig meromsætning Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. November, 2013 For s.. da Rejse. Du trænger sgu til phisse , i rigelige mængder - rigelige! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 7. November, 2013 Helt skidt står det til, når en bakskuld og en kold brændevin, er at foretrække.. Så hellere en bakskuld og en kold brændevin inden man skal i aktion, så går det lettere. Venligst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. November, 2013 Ja, det vil jeg absolut mene, og instant udgaven er ganske udmærket.. @ Rejse.. Er du ikke ved at slække lidt af på den med alderen..? Efterhånden vægter du mere hvad DU putter i munden, frem for hvad du putter i munden på pigerne.. Helt skidt står det til, når en bakskuld og en kold brændevin, er at foretrække.. VH Ludvig. Jeps, men en rigtig bakskuld og et dygtigt skud bjesk, det er sgu ikke set længe. Aj hvor fik jeg lige lyst til det da jeg så dit skriv. Gerne med fodæltet rugbrød, æltet af den yppige kvinde man just er steget af. Ahhhhhh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. November, 2013 Ideen med en kop kaffe eller forfriskning er udemærket,jeg kender det fra flensborg,hvor man i Engelsburgs lejligheder bliver tilbudt cola eller danskvand og et stykke chokolade,syntes det er en supergod ordning som de har der.Man sidder så og nyder det mens damen vasker sig,eller bagefter. I bund og grund er det jo et spørgsmål om god service,og stod det til mig blev man tilbudt det alle steder. Ser i en anden tråd at rejsenetværk godt kunne tænke sig en bolleveninde,jeg kan godt anbefale dig at prøve dating dk,inden jeg selv kom på,besøgte jeg stort set kun professionelle piger,og nu her 2 år senere vælter jeg mig i fisse,og har pt 2 bolleveninder. Det kan godt være ,at du ikke kan score helt unge modeltøser,men damer op til 10 -12 år yngre burde ikke være noget problem får dig,og med dine sproglige evner,burde du kunne boltre dig på sådan en side...fick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 7. November, 2013 Tak fickenstein, men indtil for ca 10 år siden var jeg temmelig aktiv på dating.dk, et par år +, men med fuldstændig fiasko til resultalt. Faktisk tror jeg i høj grad at min fiasko også skyldtes mine sproglige evner - mon ikke de enten blev skræmt væk eller bare efterhånden blev træt træt af at læse op. 10 - 12 år yngre damer end jeg , 38 - 36, jo der er mange dejlige, men det er næppe nemmere for mig i dag på dating.dk - spild af tid at prøve igen. Den slags prøvelser er der jo ikke tid til at udsætte de damer for i købesex sammenhæng, og gider de læser hvad jeg skriver herinde, er de selv ud om det hvis de bliver trætte Når jeg besøger dem skal de jo blot acceptere betaling af mig, og jeg acceptere at betale - det kræver hverken så megen snak eller megen skriv. Men jo en porcelæn kop og underkop, en god kaffe i koppen udgør altså et helt godt forspil, den gode begyndelse, før vi sådan rigtig begynder På klub i Tyskland er der jo god tid til såvel det kolde glas, som den varme kop, før man går til makronerne. Selv sådan som det foregår i Danmark burde det være muligt at tænke, venterum, kaffe, ydelser og nydelse ind i lidt mere kreative sammenhænge. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 7. November, 2013 Ville du også foreslå kaffe-in-stederne, at der burde være en glædespige at varme sig på, mens man venter på sin bestilte trend-kaffe? Nu drikker jeg ikke kaffe, det er jeg slet ikke gammel nok til. Men ville da helt sikkert begynde hvis sådan et sted fandtes :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. November, 2013 For os der godt kan lide en kop kaffe er dette et relevant emne, dog er jeg desværre, og det er med skam jeg skriver det, af den type hvor kvantitet er mere essentiel end kvaliteten. Jeg er også af den slags der inviterer, hvilket gør mig til vært og det må være et fåtal af gange hvor jeg ikke har budt før vi har presset krop mod krop. Kvinderne har næppe været tilfreds med beskaffenheden af kaffen, dog er der altid blevet tilbudt væske af den mørke slags, men da det sker at de ofte hellere vil have en køligere drik, kan det sige noget om de har en empiri med min kaffebrygning eller, at jeg, kræver en drink fra deres side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 7. November, 2013 Hehe, Rejse - så nu ser du gerne din favoritkaffe blive serveret på de danske bordeller - vel at mærke en række bordeller du sjældent besøger. Hvad så med dem som foretrækker gammeldags kolbekaffe? Eller dem som rent faktisk nyder instantkaffe? Eller noget helt fjerde. Så kunne vi alle sammen have et helt kaffearsenal til at fylde op i de danske bordelkøkkener. Come on, det er et bordel og ikke en cafe med kaffeekspertise. Ville du også foreslå kaffe-in-stederne, at der burde være en glædespige at varme sig på, mens man venter på sin bestilte trend-kaffe? Nej, vel? Med venlig hilsen, /Gina. Jeg kan ikke lide kaffe, så jeg foretrækker varm gudinde. Så skal de drikke man indtager undervejs nok blive varmet op..... Hvis man altså ikke spilder dem i sengen :oops: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. November, 2013 Har man kørt langt synes jeg nu det er dejligt at nyde en kop kaffe og lige finde den rette stemning inden det går løs. Med hensyn til kaffe - Tja... jeg napper det der er. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 7. November, 2013 Har man kørt langt synes jeg nu det er dejligt at nyde en kop kaffe og lige finde den rette stemning inden det går løs. Med hensyn til kaffe - Tja... jeg napper det der er. Hvis kaffen har stået og er blevet lidt kold på termokanden - er det et godt pif at give en kopfuld ca. 30 sek. i mikrobølgeovnen - det er det jeg kalder gratis kaffe - forstået på den måde at kaffen ellers skulle have været hældt ud, men efter en tur i mikrobølgenovnen, smager den næsten som nylavet og man sparer at lave en ny - bare den fra starten ikke er lavet på de billigste bønner som f.eks. First Price fra Spar :evil: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 7. November, 2013 Så det nok nødvendigt at ringe rundt for at høre, hvor ens favorit kaffe findes!!!! Eller bare tage termoen med :roll: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 7. November, 2013 Så det nok nødvendigt at ringe rundt for at høre, hvor ens favorit kaffe findes!!!! Eller bare tage termoen med og når man så finder ens favorit kaffe så passer pigen ikke en :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. November, 2013 Ideen med en kop kaffe eller forfriskning er udemærket,jeg kender det fra flensborg,hvor man i Engelsburgs lejligheder bliver tilbudt cola eller danskvand og et stykke chokolade,syntes det er en supergod ordning som de har der.Måske ikke ligefrem et væsentligt spørgsmål i min verden, men der hvor jeg kom(mer), har jeg altid fået tilbudt noget at drikke, koldt eller varmt, selvfølgelig afhængig af vejr og vind og om der var risiko for forsinkelse af aftalen, hvilket der som oftest har været. Og telefondamen kunne huske fra gang til gang, at jeg er diabetikker, så meget fin service. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 8. November, 2013 Det var med lettere forfærdelse at jeg læste Jernsvinets hudløst ærlige, men samtidig bekymringsvækkende beskrivelse af sit forhold til en acceptabel kop kaffe Hvis kaffen har stået og er blevet lidt kold på termokanden - er det et godt pif at give en kopfuld ca. 30 sek. i mikrobølgeovnen - det er det jeg kalder gratis kaffe - forstået på den måde at kaffen ellers skulle have været hældt ud, men efter en tur i mikrobølgenovnen, smager den næsten som nylavet og man sparer at lave en ny - bare den fra starten ikke er lavet på de billigste bønner som f.eks. First Price fra Spar Her er jeg altså stået helt af - lunken kaffe varmes ikke op, den kasseres og en ny kop brygges! Kan anbefale denne fremragende anmeldelse af den samme Nespresso maskine jeg selv har købt i den samme butik i København. Her er jeg medlem af forbruger klubben, du få en læder nøglering, som fungerer som stregkode og de følger dine indkøb fra vugge til grav. Fik fornylig en serviceopringning fra Nespresso med høflig interesse for min oplevelse de første måneder af maskinen og kaffen, samt gode råd om afkalkning og muligheden for fuldt udbytte af konceptet, plus forespørgsel om egne ideer og råd til dem - han lyttede med interesse Kan fuldt ud genkende mig bloggerens oplevelse af helt igennem fremragende service hos Nespresso! Kaffeanmeldelse: Nespresso U http://overspring.dk/anmeldelser/kaffea ... spresso-u/ Meget ville være vundet af ethvert bordel, frisør eller revisor for den sags skyld, hvis de startede med at købe maskinen og kapsler i butikken hos Nespresso, for herefter at kunne give egne kunder samme gode oplevelse. Men ok helt billigt er det ikke, men hvad betyder det for virksomheder der tager 2000 kr +/- i timen for egne ydelser - bortset lige fra frisøren, hvor jeg ellers får bedre kaffe end jeg har oplevet på et dansk bordel? Og så kan der vel købes ind på eget cvrnr og udgiften trækkes fra i regnskabet? I begyndelsen drak jeg løs til ca 3,5 kr pr kapsel, dobbelt op på espresso til ca 7 kr pr kop 3 gange om dagen, hvilket jeg dog efter at have regnet lidt på 365 dage basis, gjorde op med mig selv at jeg ikke ville forbruge på årsbasis, selvom jeg godt kunne vælge at gøre det - det ville bare koste en FKK weekend om året, så det er i overkanten bare til kaffe med min indtægt. Jeg holder derfor udgiften nede til kapsler efter at jeg har købt denne udmærkede brygger til et krus kaffe i termokrus: Kaffemaskine One To Go http://www.goshop.dk/produkter/35-el-ar ... one-to-go/ Køber en god bønne til ca 30 - 35 kr pr kvarte kilo og får mig en god nok kop kaffe til prisen. En løsning der kan anbefales i kombination med Nespresso, hvis du ikke har en høj indkomst der gør det lige meget hvor dyr kaffe du drikker hjemme til daglig. Indrømmede overfor den venlige herre der ringede fra Nespresso, at jeg sådan supplerer deres produkt af økonomiske årsager, hvilket han havde fuld forståelse for - han kan jo se hvor meget jeg trods alt som single bruger i deres butik Men min synd undlod jeg dog at bekende overfor ham, men nu gør jeg det her i skriftestolen i forum på Eroguide.dk - som de skriver på Ekstrabladet, det bliver mellem os og læserne. Føtex sælger fairtrade i uautoriserede påstået kompatible kapsler med Nespresso maskinen til 2,20 kr pr kapsel - har prøvet dem nu, dels er de ikke tilfredsstillende kompatible med en Nespresso maskine, dels er kaffen ikke lige så god som den originale Nespresso Grand Crus! Synder nu ikke længere, men køber trofast originale produkter hos Nespresso i Kristen Bernikows Gade 9 København - gør også du det samme, eller i Århus, eller i deres webshop Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. November, 2013 Jeg opfatter tilbuddet om kaffe (eller andet) som en høflig gestus fra stedets side, der viser, at man værdsætter gæsten. Kaffens kvalitet kan man jo altid diskutere, men den er vel ikke den primære årsag til, at man besøger et bordel eller endda et bestemt bordel? Selvom det vigtigste er stedets omsorg for mig, lod mig da lige så gerne tilbyde et glas Pomerol af en god årgang :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. November, 2013 Nu laver vi nok lovlig meget reklame for Nespresso, den er nem og smager godt, uden at bruge en formue på en stor Espresso maskine. Jeg drikker ikke så meget kaffe, jeg holder mig kørende med masser af vand, det er sundere Jeg indrømmer dog, jeg nyder en god kop kaffe indimellem, jeg har 2 Nespresso maskiner og en mælkeskummer hjemme, som bliver brugt flittigt når jeg får besøg Udvalget af Nespresso kaffe er stort og de udvider sortimentet jævnlig Mange hoteller jeg har boet på er udstyret med en Nespresso maskine på værelserne, nice Så at udstyre venteværelset med en maskine er ikke en dårlig ide. Rejse, du ved på de fleste tyske klubber serverer de god mad og god kaffe. Goldentime, Samya, Artemis, Magnum er fantastiske kaffedrikke-steder, du sidder omkring bar-området og beder om en kaffe, latté, Cappuccino og pigerne vimser rundt omkring dig. Du kan også sætte dig i sofaerne og en pige ville gå hen og sige hej, du kan bede hende om at hente en kop kaffe eller andet. Hun sætter sig og kæler for dig mens du nyder kaffen, bagefter kan du og hende rykke ind i Kinoen og få et BJ eller videre på værelset til det sjove. Så tyske FKK'er er egentlig bare store, frække kaffe-klubber, dejlig ! :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. November, 2013 Jeg håber i bruger mundskyld el tandbørste inden hyggen så, for jeg synes ikke kaffe hverken smager eller lugter godt ud af munden ad ad knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 8. November, 2013 Line - du indfører bare de her en gangs tandbørster sammen med Nespresso maskinen Tandbørster Magic http://www.zenith-dental.dk/product_inf ... ts_id=3221 Du tilbyder da kaffe allerede, hvori består forskellen? Men ellers så har jeg faktisk altid selv tandbørste og tandpasta med når jeg er ude, hader at gå fra en god middag uden lige at runde håndvasken for en hurtig gang tandbørstning, før min videre færd i byen. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg