Hop til indhold

Vagthund

Featured Replies

Skrevet

Hvordan har i kære mænd det med at der er hund(e) i huset når i besøger en gp?

Jeg har altid 1-3 stk med. De kan sagtens finde på at hilse på men går hen og ligger sig når de bliver bedt om det. 
Genere det jer eller er i ok med det?

Jeg har de små med for hyggens skyld og en stor model for sikkerhedens skyld når jeg træffes rundt om i det jyske.

• Svar 74
  • Visninger 8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Barske Rødskæg
    Barske Rødskæg

Det er da godt nok blevet “agurketid” på eroguide. Nu diskuterer vi hunde med på arbejde, , og der kommer næsten ingen anmeldelser. alle må nu vide, at Ida har hund med, og gæster må så handle de

• Ingen problemer. Bare de er ok med mine to schæferhunde jeg altid har med mig på pigebesøg. De er opdragede med at kunne måle tid og min tilfredshed. Jeg tror også de har lidt voyeur-tendenser, fordi

• Nu startede denne tråd jo som et alvorligt spørgsmål men som så ofte stikker den af og hvad så?…. Eg er mere end bare pik og patter og bryder du dig ikke om det er du da hjertens velkommen til at

Postede billeder

Skrevet

Det er helt ok med mig.

har selv haft hund, desværre har man dem bare ca 10 år.

mange gange hilsen 

Lars 

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 14 minutter siden:

Hvordan har i kære mænd det med at der er hund(e) i huset når i besøger en gp?

Jeg har altid 1-3 stk med. De kan sagtens finde på at hilse på men går hen og ligger sig når de bliver bedt om det. 
Genere det jer eller er i ok med det?

Jeg har de små med for hyggens skyld og en stor model for sikkerhedens skyld når jeg træffes rundt om i det jyske.

Elsker hunde, så hvis du opfører sig som du beskriver @Frodige Ida, så intet problem herfra.

Skrevet

Piv bange for hunde, særligt de store, så det vil afholde mig fra at komme forbi. 

Skrevet

Jeg har ikke noget mod hunde, men tanken om de kigger på... ;):D. nej jeg ville ikke sige noget til det, har selv haft hunde.

Skrevet

Jeg ville ikke være vild med det. Når jeg med glade forventninger og høj puls ringer på døren til dig, har jeg ikke lyst til at forholde mig til en hund eller tre.

Jeg tager det som en selvfølge, at de ikke er i samme lokale, som man knalder, men jeg kunne godt blive en kende irriteret, hvis en hund gøer fra stuen eller værelset ved siden af og vil have opmærksomhed, mens en af os fx er midt i at slikke den anden. (Altså person, ikke den anden hund ;-))

Skrevet

Elsker hunde . Og de elsker mig

Har selv hund. Så intet problem for mig i det 

Skrevet

Jeg har ikke noget problem med at der er hund i huset. Jeg ønsker dog ikke at møde dem. Jeg blev som barn overfaldet af en stor hund og har været bange for selv små hunde lige siden….

så hvis jeg ved på forhånd at jeg vil blive mødt at en hund vil det afholde mig fra besøg. 

men forstår at det giver dig tryghed hvis du er alene på stedet

Skrevet

Nu er der jo forskel på hunde, men dine hunde findes ikke bedere. 

Skrevet

Det har jeg intet imod , hvis de er velopdragne og måske tilmed søde … måske finder vi ud af det i morgen formiddag :-) 

Skrevet

Jeg har intet imod hunde, men i samme rum som akten - det tror jeg ville distrahere mig. Bag et forhæng, så du stadig kunne kalde på den, ville være fint for mig. 

Skrevet

Når du spørger så æligt, så fortjener du et ærligt svar, det er no go herfra .

Jeg Elsker hunde samt jer piger, men blot hver for sig .

Syntes bare det giver en eller anden form for uro, selvom de er i et andet rum.

Jeg takkede også nej til at besøge en sugarbabe da jeg vidste hendes barn var lagt i seng inde ved siden af, det kan jeg bare ikke .

Skrevet

Jeg besøgte engang en tantradame i Skelskør hun havde en rottweilerhanhund stor som et bjerg -der stod i køkkenet og knurrede da jeg kom ind af døren -hun viste mig på 1.sal -og sagde "du skal ikke gå hen til ham" (som om jeg havde lyst til det) den bjæffede et par gange i den tid jeg var der (havde booket 1½time) -som om den sagde "pas du heller på" -jeg har ingen problem med hunde -men den der var ikke rar overhoved... Og da jeg ikke kunne finde ud af, kun at modtage (ikke give) og hun blev irriteret på mig, og slog mig på maven (markerer) samtidigt med det kom et bjæf -tænkte jeg...mange tanker om, hvordan den sidste timen mon skulle gå... Hun tilbød selv at jeg fik ½delenen retur -og smuttede i bad og derefter daffe hjem -dette var jeg helt enig i;-) vovhunden var ikke venlig, at se på -da jeg kom ned af trappen, og skulle gå... 

Hunde i huset er ingen problem for mig ellers!

Skrevet

Fint du har hunde og de er synlige og søde, sålænge kunden også er sød…godt du også passer på dig…

Skrevet

Ingen problemer. Bare de er ok med mine to schæferhunde jeg altid har med mig på pigebesøg. De er opdragede med at kunne måle tid og min tilfredshed. Jeg tror også de har lidt voyeur-tendenser, fordi de bare elsker at kigge på.

Men ellers ingen problemer herfra. 

Skrevet
  • Author
Kaspersen skrev, for 4 timer siden:

Piv bange for hunde, særligt de store, så det vil afholde mig fra at komme forbi. 

Helt ok;)

Skrevet
  • Author
hans50 skrev, for 4 timer siden:

Jeg har ikke noget mod hunde, men tanken om de kigger på... ;):D. nej jeg ville ikke sige noget til det, har selv haft hunde.

Hihihi det vil jeg hverken byde gæsten eller hunden:D:D

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden:

Jeg ville ikke være vild med det. Når jeg med glade forventninger og høj puls ringer på døren til dig, har jeg ikke lyst til at forholde mig til en hund eller tre.

Jeg tager det som en selvfølge, at de ikke er i samme lokale, som man knalder, men jeg kunne godt blive en kende irriteret, hvis en hund gøer fra stuen eller værelset ved siden af og vil have opmærksomhed, mens en af os fx er midt i at slikke den anden. (Altså person, ikke den anden hund ;-))

Har nu aldrig oplevet at mine hunde gør eller larmer når der er gæster. De er opdraget fra dag et at vi er på job. Jeg larmer og de forholder sig i ro til gæsten er gået.

Men forstår godt hvad du mener:)

Skrevet
  • Author
AalborgLook skrev, for 3 timer siden:

Nu er der jo forskel på hunde, men dine hunde findes ikke bedere. 

Ja der er nogen der kan. Du og jeg og mange flere;)

Skrevet
  • Author
Sønderjyden68 skrev, for 2 timer siden:

Det har jeg intet imod , hvis de er velopdragne og måske tilmed søde … måske finder vi ud af det i morgen formiddag :-) 

De er ekstreme søde. Bare vent og se;)

Skrevet
  • Author
Elprebsi skrev, for 2 timer siden:

Jeg har intet imod hunde, men i samme rum som akten - det tror jeg ville distrahere mig. Bag et forhæng, så du stadig kunne kalde på den, ville være fint for mig. 

De er aldrig som i aldrig i samme rum som gæsten. Jeg tror de tænker….åhhh nu igen:D

Skrevet
  • Author
FlotFyrKbh skrev, for 2 timer siden:

Når du spørger så æligt, så fortjener du et ærligt svar, det er no go herfra .

Jeg Elsker hunde samt jer piger, men blot hver for sig .

Syntes bare det giver en eller anden form for uro, selvom de er i et andet rum.

Jeg takkede også nej til at besøge en sugarbabe da jeg vidste hendes barn var lagt i seng inde ved siden af, det kan jeg bare ikke .

Nu tænker jeg virkelig ikke at man skal sammenligne et barn og en velopdragen hund. Mine hunde er med som sikkerhed hvis nu der skulle komme et træls karl. Det syntes jeg er helt fair.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 8 timer siden:

Nu tænker jeg virkelig ikke at man skal sammenligne et barn og en velopdragen hund. Mine hunde er med som sikkerhed hvis nu der skulle komme et træls karl. Det syntes jeg er helt fair.

Jeg sammenligner ikke, kom blot med et andet eks, som også virker forstyrrende. Du spurgte og fik et ærligt svar .

Skrevet
  • Author

Tak for svar og input.

som det ses på billedet er de total afslappet. 

En dejlig søndag til jer

2A7E1165-78F0-49CA-B965-4CCCBFAA4D5B.jpeg

Redigeret af Frodige Ida

Skrevet

Glæder mig til en dag at møde dig til hygge og hilser meget gerne på hundene

<3<3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.