Hop til indhold

Vagthund

Featured Replies

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jeg tænkte bare at de må være helt lukket inde hvis man kan garanterer at de ikke kommer og kigger på.. Det jo stadig "bare" en hund selvom den er en snautzer.. Jeg ved fra mine egne hunde derhjemme at de ville komme og tjekke uanset hvilke lyde der kom fra værelset af.. Derfor er døren til soveværelset altid lukket derhjemme:lol:.. 

Hvorfor kommenter på noget du intet aner om? 

• Svar 74
  • Visninger 8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Barske Rødskæg
    Barske Rødskæg

Det er da godt nok blevet “agurketid” på eroguide. Nu diskuterer vi hunde med på arbejde, , og der kommer næsten ingen anmeldelser. alle må nu vide, at Ida har hund med, og gæster må så handle de

• Ingen problemer. Bare de er ok med mine to schæferhunde jeg altid har med mig på pigebesøg. De er opdragede med at kunne måle tid og min tilfredshed. Jeg tror også de har lidt voyeur-tendenser, fordi

• Nu startede denne tråd jo som et alvorligt spørgsmål men som så ofte stikker den af og hvad så?…. Eg er mere end bare pik og patter og bryder du dig ikke om det er du da hjertens velkommen til at

Postede billeder

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor kommenter på noget du intet aner om? 

Jeg synes også jeg lidt påpegede at jeg selv har hund og qua den erfaring udtalte mig som jeg gjorde.. Og jeg startede jo egentlig med at stille et ganske uskyldigt spørgsmål.. Altså hvordan den kan garanterer din sikkerhed fra et helt andet rum.? Det lyder jo lidt som en garanti for at den bliver i det andet rum når du andet sted skriver at den ALDRIG kommer ind i arbejdsrummet hvilket jeg føler man vel kun kan garanterer hvis der er en lukket dør.. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg synes også jeg lidt påpegede at jeg selv har hund og qua den erfaring udtalte mig som jeg gjorde.. Og jeg startede jo egentlig med at stille et ganske uskyldigt spørgsmål.. Altså hvordan den kan garanterer din sikkerhed fra et helt andet rum.? Det lyder jo lidt som en garanti for at den bliver i det andet rum når du andet sted skriver at den ALDRIG kommer ind i arbejdsrummet hvilket jeg føler man vel kun kan garanterer hvis der er en lukket dør.. 

Nu ved jeg jo ikke hvad du har af erfaring med opdragelse af hund eller hvad du har af hund men mine går ikke ind i mit rum hvis døren er åbent og de har fået et nej. 
Den store kommer til døren hvis hun kan mærke at gæsten har en skidt attitude . 
Men kan sagtens fornemme at dit kendskab til Riesenschnauzer /Schnauzer ligger på et meget lille sted. 

Men de ligger som regel og flyder i sofaen når gæsterne kommer. De har adgang i hele huset undtagen bollerummet og bad og de acceptere de til fulde. De ved at de er på job når vi er afsted.

Jeg ville aldrig overlade dem til fremmede da det siger dem narda. De har kun focus på mig og sådan skal det være. 

Redigeret af Frodige Ida
Tilføjelse

Skrevet
Bear skrev, for 2 timer siden:

Hvis jeg besøger en kvinde der mener at hun har behov for at være beskyttet af en vagthund for at være sammen med mig, så er kemien HELT væk, og så bliver besøget nok ikke særlig godt. 

Tænk omvendt, det er ikke pga dig vagthunden er der, det er for at passe på pigen, hvis der kommer en der ikke er sød. Og en tryghed, hvis man fx overnatter alene mellem vagter tænker jeg. 

Skrevet
  • Author
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Tænk omvendt, det er ikke pga dig vagthunden er der, det er for at passe på pigen, hvis der kommer en der ikke er sød. Og en tryghed, hvis man fx overnatter alene mellem vagter tænker jeg. 

Præcis

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Men de ligger som regel og flyder i sofaen når gæsterne kommer.

Screenshot_20221003-190546_Samsung Internet Beta.png

Skrevet
  • Author
AalborgLook skrev, for 1 time siden:

Screenshot_20221003-190546_Samsung Internet Beta.png

Åhhh så lækker de er.:wub:

Sådan slapper mine af på jobbet:biggrin:

BA45E368-96BD-4560-9CE0-0C4E153E05A3.jpeg

Skrevet

Ingen problemer med hunde, bare de ikke ligge sig på mit tøj ;)

Oplevede en gang, at jeg havde lagt mit tøj på en stol, da vi var færdig med, at lege og jeg skulle have mit tøj lå hunden oven på.

Var på vej til møde, tøjet var krøllet og fuld af hundehår og tror nok jeg var noget sur.

Skrevet

Har allergi overfor hund og kat. 
Så ville for mig være en ret god information, at vide der var hund eller kat i samme lejlighed. Faktisk har jeg flere gange måtte have epipen pga hund. Så det kan vel næsten være livstruende. 

Skrevet
  • Author
Æ´Synderjyde skrev, for 3 timer siden:

Har allergi overfor hund og kat. 
Så ville for mig være en ret god information, at vide der var hund eller kat i samme lejlighed. Faktisk har jeg flere gange måtte have epipen pga hund. Så det kan vel næsten være livstruende. 

Med så svært et problem som du har så er det vel noget du spørger om inden en aftale? Men træls for dig. 

Skrevet
  • Author
Pite skrev, for 9 timer siden:

Ingen problemer med hunde, bare de ikke ligge sig på mit tøj ;)

Oplevede en gang, at jeg havde lagt mit tøj på en stol, da vi var færdig med, at lege og jeg skulle have mit tøj lå hunden oven på.

Var på vej til møde, tøjet var krøllet og fuld af hundehår og tror nok jeg var noget sur.

Det er virkelig heller ikke acceptabelt og forstå godt at du blev irriteret . 
Det burde den pågældende pige have haft styr på.

Skrevet

Har haft mellemstore hunde (30 - 40 kg) hele mit lange liv, så det vil aldrig være et problem, tværtimod.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Med så svært et problem som du har så er det vel noget du spørger om inden en aftale? Men træls for dig. 

Ved PD ja, der spørger jeg altid. Men ved “etablerede steder/GP’ere” ville jeg nok ikke spørge. Ville regne med, at man ikke havde kæledyr med på job. Men kan jeg så se, at det måske er noget jeg skal tænke ind. 
Nu er det absolut også et minimum, at jeg besøger etablerede her i landet. Det er overvejende SB og PD. Men i udlandet hvor jeg ofte frekventerer diverse klubber mv. der har man ikke hunde og katte med på job. Så er aldrig blevet udfordret på det. 

Skrevet
Liv skrev, for 17 timer siden:

Det ved jeg godt, men når jeg besøger en pige, så er det med illusionen om at hun har lige så meget tillid og lyst til mig som omvendt. (Jeg ved godt at der er en illusion :) ) 

Så hvis jeg bliver modtaget med den mistro som en vagthund repræsenterer, så forsvinder illusionen. 

Det er helt op til pigen om hun vil have en vagthund eller ej, men det er bare et "turn-off" for mig. (Det er hunde i soveværelset helt generelt i øvrigt)

Skrevet

Det er da godt nok blevet “agurketid” på eroguide. Nu diskuterer vi hunde med på arbejde, :blink:, og der kommer næsten ingen anmeldelser.

alle må nu vide, at Ida har hund med, og gæster må så handle derefter. Personligt har jeg intet problem med hunde hos nogen, men for flere år siden blev katte bandlyst, pigens kat havde nemlig pisset på mit tøj da jeg skulle gå. Det gav godt nok lidt udfordringer. 
BR

Skrevet
Bear skrev, for 3 timer siden:

Det ved jeg godt, men når jeg besøger en pige, så er det med illusionen om at hun har lige så meget tillid og lyst til mig som omvendt. (Jeg ved godt at der er en illusion :) ) 

Det har hun uden tvivl også, men det ændrer ikke på at der er mennesker, der ikke vil pigerne det godt. Det er dem hun ikke har tillid til, ikke dig. Du kan jo godt opføre dig ordentligt.

Skrevet
Barske Rødskæg skrev, for 11 timer siden:

Det er da godt nok blevet “agurketid” på eroguide. Nu diskuterer vi hunde med på arbejde, :blink:, og der kommer næsten ingen anmeldelser.

alle må nu vide, at Ida har hund med, og gæster må så handle derefter. Personligt har jeg intet problem med hunde hos nogen, men for flere år siden blev katte bandlyst, pigens kat havde nemlig pisset på mit tøj da jeg skulle gå. Det gav godt nok lidt udfordringer. 
BR

Ikke des domindre har tråden trækket  3 sider om noget så ligegyldigt som Hund, hvad F sker der for tiden på Eg? Har i fuldstændig tabt tråden eller keder i jer bare i samme som mangel på samme, godt gået Ida og mænd herinde, fortsæt for F da :(

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 2 timer siden:

Ikke des domindre har tråden trækket  3 sider om noget så ligegyldigt som Hund, hvad F sker der for tiden på Eg? Har i fuldstændig tabt tråden eller keder i jer bare i samme som mangel på samme, godt gået Ida og mænd herinde, fortsæt for F da :(

Det ville hjælpe hvis du skrev noget der er til at forstå, men du må da kede dig eller have tabt sutten, siden du har behov for at skrive denne tråds mest ligegyldig indlæg. 

Skrevet
AalborgLook skrev, for 22 timer siden:

tabt sutten, siden

Næ tænker bare du og suttetrolden fra Århus er gift med Ts eller mangel på samme og derved ikke ved hvad i ellers skal fordøje livet med udover et ligegyldig citat om en Hund, du godeste hvor er i bare blevet small talk herinde men hils endelig Fruen, I :(

Skrevet
  • Author
Utilregnlig skrev, for 6 timer siden:

Næ tænker bare du og suttetrolden fra Århus er gift med Ts eller mangel på samme og derved ikke ved hvad i ellers skal fordøje livet med udover et ligegyldig citat om en Hund, du godeste hvor er i bare blevet small talk herinde men hils endelig Fruen, I :(

Nu startede denne tråd jo som et alvorligt spørgsmål men som så ofte stikker den af og hvad så?….

Eg er mere end bare pik og patter og bryder du dig ikke om det er du da hjertens velkommen til at holde dig væk fra tråde der ikke behager dig.

Hvem er suttetrolden fra Århus ?

• 2 weeks later...
Skrevet
Frodige Ida skrev, den 2.10.2022 at 17:19:

Det tænker jeg de nøjes med at bruge deres finger til.

Men du skulle bare vide hvor mange mænd der velkommen slikker mig i røven og derefter tænker at de skal kysse bagefter….nope. Selvom man er ren ren så er der bakterier som ikke skal i min mund..

Tænker det er godt du ikke er klar over hvor mange piger i branchen som har deres hund med på job.:biggrin:

Jeg slikker gerne en kvinde i røven. Hun har forhåbentligt været i bad, hvilket hunden ikke har. Jeg anser hunde for at være uhygieniske, og vil ikke dele bakterieflora med dem. Der er vel også en grund til at hunde er forbudt i fødevare- og medicinvirksomheder og butikker.

• 3 weeks later...
Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 3.10.2022 at 11:48:

Jeg undre mig over hvordan det kan være for din sikkerhed hvis de er i et helt andet rum:ph34r:.? 

Det er nemt at lære en hund at åbne døre så det er intet problem.

Min Rottweiler er altid med. Hun gir nogen gange lige et bjæf eller 2 når der kommer en gæst, men derudover hverken ser eller hører gæsten den. 

Knus Pia 

Skrevet
PiaV skrev, for 3 minutter siden:

Det er nemt at lære en hund at åbne døre så det er intet problem.

Min Rottweiler er altid med. Hun gir nogen gange lige et bjæf eller 2 når der kommer en gæst, men derudover hverken ser eller hører gæsten den. 

Knus Pia 

Når nu du skriver det der med et "lille bjæf"  Husker jeg tydeligt min debut i tantraens verden (forgæves) Det forgik på 1. sal i hendes private hjem -Hendes rottweiler han sad i køkkenet, og sagde et godaw bjæf -da jeg gik forbi, og op ad trappen til 1.sal -og ca. hvert 5 minut kom et bjæf igen i den tid jeg var der som om han fortalte mig  "jeg ved hvor du er, og hvad du laver" "hvis min mor giver et kny fra sig kommer jeg og æder dig!" Nu er jeg hundemand igennem hele mit lange liv -dvs. har trænet med alle slags hunde nærmest -og ved godt, hvad en vred rott er i stand til...gg  Det lagde en naturlig dæmper på, at gå ind i en diskussion. Da jeg slet ikke kunne finde ud af, at slappe at og bare modtage... Og da hun selv forslog vi kunne stoppe før tid -og jeg kunne få mønt retur -føles det helt rigtigt;-)

Skrevet
Møffe skrev, for 4 minutter siden:

Det forgik på 1. sal i hendes private hjem -Hendes rottweiler han

Det var i Slagelse. Det var ikke smart, men jeg kan så sige at du gik ikke glip af den store oplevelse :) 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Det var i Slagelse. Det var ikke smart, men jeg kan så sige at du gik ikke glip af den store oplevelse :) 

-jaah det var det -jeg fik den første time -også slog hun mig på maven med flad hånd -og sagde jeg skulle slappe af og bare modtag........... -men der var jeg helt oppe under loftet -tænkte kun på 2 ting  -"at give hende en svingtur" også den køter nedenunder der bjæffe som om den kunne læse mine tanker.......ggg Har tit tænkt på det efter -når jeg ser en rott -syg oplevelse ggg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.