Hop til indhold
denensomme

Hvordan får man gp'er til at åbne op om deres priser?

Recommended Posts

Når det kommer til dem som holder deres priser hemmelige selvfølgelig.

Der er jo stadig folk derude(B)) som ikke har det helt store budget tilovers men som stadig finder en annonce attraktiv og skriver til pigen at de gerne vil have et møde til et vist antal minutter.

Men fordi man aldrig ved hvor meget man ender med at skulle hive ud fra bank automaten, hvor jeg så har spurgt om hvor meget det kan blive, har jeg endt med ikke at få svar tilbage.

Det jeg helst vil undgå er at stå der med 30 minutter til et møde og så lede febrilsk efter en bankautomat eller værre endnu, finde ud af at pigens forventninger ligger langt over mit budget og i så fald må aflyse. Dette resulterer måske også i et blokeret nummer for spildt tid, men hvad nu når jeg engang får flere penge på kontoen og har råd til besøget?

Desuden har jeg gjort det til en regel aldrig at betale med andet end kontanter hvilket heller ikke gør det lettere.

Så hvad er den rette kutyme med piger som ikke oplyser deres priser i annoncen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest … And Justice for All

Spørg direkte fx  - “hvad koster 30 minutter med kys og superfransk”. Det bliver du ikke blokeret af at spørge om.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er rigtigt nok at nogen piger ikke skriver i annoncen hvad diverse extras koster. Jeg ved ikke lige on det er for at lukke kunder ind i butikken ved at man viser interesse. 

Jeg har personligt sagt nej til en pige hvor grundprisen lå på 1200 for en time, men det viste sig at en time med alle "extras" ramte 3000. Men jo, sørg for at have en god detaljeret aftale. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 36 minutter siden:

Jeg ved ikke lige on det er for at lukke kunder ind i butikken ved at man viser interesse. 

spot on.

Del dette indlæg

Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 5 timer siden:

Spørg direkte fx  - “hvad koster 30 minutter med kys og superfransk”. Det bliver du ikke blokeret af at spørge om.

Det her virker som regel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
denensomme skrev, for 8 timer siden:

Der er jo stadig folk derude(B)) som ikke har det helt store budget tilovers men som stadig finder en annonce attraktiv og skriver til pigen at de gerne vil have et møde til et vist antal minutter.

...

Så hvad er den rette kutyme med piger som ikke oplyser deres priser i annoncen?

Tjah. Først og fremmest find ud af hvad du vil/kan give for det. Som foreslået så send en forespørgsel om priser eller spørg f.eks. "Hvad kan jeg få for 500 kr?"

Den aktuelle krise/inflation hjælper  på priserne. Folk har mindre at gøre godt med så budget til den slags er mindre.

Min strategi går primært ud på at besøge den slags damer den sidste trediedel på måneden. Efter  d. 20 i måneden for så er konkurrencen på købemarkedet lavere. Damerne er pengetrængende go bruger pengene først på måneden. Så giv den et forsøg og når de kommer med en pris foreslå et sted mellem 50% og 2/3 af deres forslag.

Det er egentlig det. Bemærk mængden af 400 kr. damer på markedet lige nu. Det er gode tider for køberne lige nu.

Redigeret af Renan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg oftest ønsker et nærmere aftalt rollespil, spørger jeg altid til prisen, da det tit bliver et par hundrede kroner dyrere end standardprisen. Jeg har aldrig været ude for ikke at få det oplyst enten i telefonen eller på mail/sms. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Renan skrev, for 35 minutter siden:

Tjah. Først og fremmest find ud af hvad du vil/kan give for det. Som foreslået så send en forespørgsel om priser eller spørg f.eks. "Hvad kan jeg få for 500 kr?"

Den aktuelle krise/inflation hjælper  på priserne. Folk har mindre at gøre godt med så budget til den slags er mindre.

Min strategi går primært ud på at besøge den slags damer den sidste trediedel på måneden. Efter  d. 20 i måneden for så er konkurrencen på købemarkedet lavere. Damerne er pengetrængende go bruger pengene først på måneden. Så giv den et forsøg og når de kommer med en pris foreslå et sted mellem 50% og 2/3 af deres forslag.

Det er egentlig det. Bemærk mængden af 400 kr. damer på markedet lige nu. Det er gode tider for køberne lige nu.

Men lad nu være med at underbyde, (heller ikke "bare" med en forespørgsel)

Hvis du kan læse på pigens annonce at hendes mindst pris for en ydelse er 700,- kr.

så kan det vække vrede og en mulig blokering, ved at spørge om en ydelse til 500,- kr.

I bedste fald, vil du modtage en venlig besked om at, som du kan læse, tilbydes der ikke noget til den forespurgte pris.

Og m.h.t. at vente til sidst på måneden, så husk at en liter mælk der sælges d. 20 i måneden men skulle har været solgt inden 

d. 15, ofte er sur og udrikkelig, men har man ikke andet, skal det bare sluges hurtigt, så kartonnen kan smides ud, og man kan komme vider,

til en som måske smager bedre.

Knus Helle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodig kvinde Viborg skrev, 1 time siden:

Men lad nu være med at underbyde, (heller ikke "bare" med en forespørgsel)

Hvis du kan læse på pigens annonce at hendes mindst pris for en ydelse er 700,- kr.

så kan det vække vrede og en mulig blokering, ved at spørge om en ydelse til 500,- kr.

Men I arbejdende piger giver jo udtryk for at markedsprisen er markedsprisen. Hvis markedsprisen er 400 og ikke 700 så kan man enten acceptere forslaget, sige nej at eller komme med et mod-bud.

Hvorfor blive vred over en mulig kundekontakt? - det betaler man rigtig mange penge for i andre brancher. Der søger man dialog med potentielle kunder.

Mit forslag med at skrive beløbet i starten var for at undgå for meget forhandling. Bare spil bolden ud til pigen og så må hun beslutte sig. Det handlede ikke om oplæg til forhandling

Redigeret af Renan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Renan skrev, for 1 time siden:Den aktuelle krise/inflation hjælper  på priserne. Folk har mindre at gøre godt med så budget til den slags er mindre.Så giv den et forsøg og når de kommer med en pris foreslå et sted mellem 50% og 2/3 af deres forslag.

Jo jo. Og i kan ikke forstå at i får nedsat tiden, mener når i har aftalt en time og er ude af døren efter 20 min. Samt pigen ikke var hot i sengen. 

Mit bud når piger bliver presse i prisen forsvinder gode service. 

For mig har du ikke respekts for pigen økonomi.
Mine priser er faste,  jeg har jo stadig samme udgifter om det er den 3 eller 24 i mdr. som strøm og varme.
Til varm olie, lun lokale på ca 24 grader. Evt strøm til de varme Sten eller Bambus rør til erotisk Hot Stone eller erotik bambus massage. 

så overveje hver gang, om hvad er vigtig, prisen, service, respekt. Jeg har i hverfald respekt for dem der siger de vil spare op. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Præmissen for tråden var jo at priserne skal være åbne. TS har ikke mange penge at rutte med og jeg tolker han ikke orker en forhandling.

Jyske Coco Erotik massør skrev, for 8 minutter siden:

Jo jo. Og i kan ikke forstå at i får nedsat tiden, mener når i har aftalt en time og er ude af døren efter 20 min. Samt pigen ikke var hot i sengen. 

Mit bud når piger bliver presse i prisen forsvinder gode service. 

Det kan "markedet" nemt hold styr på. Falder servicen mere end "forventet" så forsvinder kunderne.

Husk dine kollegaers mantra om "Markedet gør at pigen tager hvad hun kan tage" og "Den der har grisen bestemmer prisen".  Nu er markedet bare nedadgående og ikke nok bil have grisen - specielt sidst på måneden.

Jyske Coco Erotik massør skrev, for 8 minutter siden:

For mig har du ikke respekts for pigen økonomi.
Mine priser er faste,  jeg har jo stadig samme udgifter om det er den 3 eller 24 i mdr. som strøm og varme.
Til varm olie, lun lokale på ca 24 grader. Evt strøm til de varme Sten eller Bambus rør til erotisk Hot Stone eller erotik bambus massage. 

så overveje hver gang, om hvad er vigtig, prisen, service, respekt. Jeg har i hverfald respekt for dem der siger de vil spare op. 

Det kan da ikke være kunders problem at erhvervsdrivende ikke kan finde ud af at få tingene til at løbe rundt. Sådan er det i alle brancher.  Efterspurgt service eller ingen kunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
denensomme skrev, for 11 timer siden:

Kan du nævne én der holder sin pris hemmelig?

Hvis du bare mener dem der ikke skriver pris i en annonce, så er svaret bare at spørge:

Hej, jeg vil gerne besøge dig/få besøg af dig i [tidsrum]. Jeg kunne godt tænke mig [ydelser]. Hvad er dine priser? Hvis jeg også ønsker [ydelser] koster det så ekstra?

Du skriver som om du engang har haft en aftale uden at kende prisen? Det fatter jeg ikke, hverken fra din eller en GP's side. Er det virkelig sandt?

hvor jeg så har spurgt om hvor meget det kan blive, har jeg endt med ikke at få svar tilbage.

Det handler nok om noget andet: Nemlig at mange GP bare ikke kan nå/orker at svare på alle henvendelser.

Det jeg helst vil undgå er at stå der med 30 minutter til et møde og så lede febrilsk efter en bankautomat

Men igen: Det kommer næppe til at ske. Din bekymring er efter alt at dømme ubegrundet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg arbejder kun først på måneden @Renan fordi du da klart har ret i din påstand om at folk er mere købedygtige i starten af måneden..

Udover det så jeg bestemt ikke enig i at de udenlandske pigers pris er eller bør anses som "markedsprisen".. Deres pris er måske den der er passende for udgifterne i deres land men det er bestemt ikke passende for udgifterne i dagens Danmark eller sidste års Danmark eller Danmark i det hele taget da deres hjemlands økonomi og leveomkostninger altid har været lavere end Danmarks.. Jeg ville skulle have over dobbelt så mange mænd igennem døren for at tjene det samme som jeg gør på en arbejdsdag med mine nuværende priser så jeg har lige nu råd til at ikke have travle dage.. Travle dage og stress giver sjældent grobund for god sex.. Det giver udbrændte piger.. Metaltræthed så at sige.. Det gavner ikke branchens rygte og det gavner ikke jer som sexkøbere.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Renan skrev, for 3 timer siden:

markedsprisen er markedsprisen

Der er ikke noget der hedder markedsprisen i dette marked. Ydelserne er alt for forskellige, og pigerne kan også selektere i kundetyper ved at sætte priserne på en bestemt måde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 16 minutter siden:

Der er ikke noget der hedder markedsprisen i dette marked.

Det er jeg ikke enig med dig i. Eller rettere: vi kan godt blive enig om, at der ikke kun er én markedspris, men man kan da godt finde fællesnævnere, som peger i retning af nogle markedspriser. Et par eksempler fra Storkøbenhavn: En halv times massage med sex (=den fulde pakke, anal indgår ikke) koster typisk 1000 kr på thaiklinikkerne, mens en hel time med samme som regel koster 1500 kr. Jeg tror, at de fleste vil anse dette som en “normal markedspris”.

Blandt udenlandske GPer er billedet mere mudret, både fordi prisen varierer og fordi det varierer, hvad der skal betales ekstra for. Måske kan man sige, at “markedsprisen” (30/60 min) blandt pigerne i det allerbilligste segment ligger på 600/1000 kr, i det næstbilligste på 800/1200 kr, i mellemsegmentet på 1000/1600 kr, og i det dyreste segment på ca 1200/2000 kr.

Også blandt de danske piger er der en del prisvariationer, som minder om det samme. Så vidt jeg fornemmer, er der dog færre danske piger i de to billigste segmenter og flere i de to andre.

Tilsvarende er der også noget, der minder om “markedspriser” på i hvert fald nogle ekstraydelser. Hvis kys ikke er gratis, så koster det som regel 200 ekstra. Hvis anal tilbydes, er det tit for en merpris på 500 kr., men dog med ret store afvigelser i begge retninger.

Så jo, der er markedspriser. Ret mange endda, som jeg ser det, men i sidste ende er det jo pigen, som sætter sin egen pris på det, hun tilbyder. Forhåbentlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Enig, med den tilføjelse at markedsprisen i thaisegmentet er meget geografisk bestemt. For 1000 kr får du en time bla her i Århus, med hollandsk udtræk og hat og slør. 

De øst piger jeg har besøgt har alle haft samme priser, men det har også alle være erotiske massører, som jeg har en fornemmelse af bliver styret fra samme sted. 
De danske pigers priser har svinget enormt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg arbejder kun først på måneden @Renan fordi du da klart har ret i din påstand om at folk er mere købedygtige i starten af måneden..

Udover det så jeg bestemt ikke enig i at de udenlandske pigers pris er eller bør anses som "markedsprisen".. Deres pris er måske den der er passende for udgifterne i deres land men det er bestemt ikke passende for udgifterne i dagens Danmark eller sidste års Danmark eller Danmark i det hele taget da deres hjemlands økonomi og leveomkostninger altid har været lavere end Danmarks.. Jeg ville skulle have over dobbelt så mange mænd igennem døren for at tjene det samme som jeg gør på en arbejdsdag med mine nuværende priser så jeg har lige nu råd til at ikke have travle dage.. Travle dage og stress giver sjældent grobund for god sex.. Det giver udbrændte piger.. Metaltræthed så at sige.. Det gavner ikke branchens rygte og det gavner ikke jer som sexkøbere.. 

Selv en godte som dig må have haft dage, hvor der absolut ingenting skete, så du er nødt til at tænke på et realistisk budget for indtægterne for en måned. Jeg synes, vi alt for tit har set mænd, der opstiller regnestykket 6 timer om dagen fem dage om ugen to kunder i timen, det giver en ugeindkomst på 60.000 ved en pris på 1000/30 min. Det skulle så give en månedlig indkomst på 300.000 mr. - enhver kan regne ud, at det ikke holdbart, der er heller ikke taget højde for arbejdsrelaterede udgifter…

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 4 timer siden:

Selv en godte som dig må have haft dage, hvor der absolut ingenting skete, så du er nødt til at tænke på et realistisk budget for indtægterne for en måned. Jeg synes, vi alt for tit har set mænd, der opstiller regnestykket 6 timer om dagen fem dage om ugen to kunder i timen, det giver en ugeindkomst på 60.000 ved en pris på 1000/30 min. Det skulle så give en månedlig indkomst på 300.000 mr. - enhver kan regne ud, at det ikke holdbart, der er heller ikke taget højde for arbejdsrelaterede udgifter…

Bestemt har jeg da haft dage hvor det faktisk kostede mig penge, selvom jeg måske havde haft en enkel gæst.. Men det ændre ikke på at alternativet, mange gæster om dagen, bare ikke dur for mig.. Jeg arbejder som regel ikke mere end 5 dage i måneden, fordi jeg måske bare bliver for hurtigt metaltræt, eller overstimuleret måske nærmere.. Jeg gå meget op i øjenkontakt, og nærvær, hvilket jeg prøver at give alle mine gæster, men det betyder nok også at jeg lever mig så meget ind i det, at jeg hurtigt få brug for det ekstra der normalt følger med sex, nemlig intimitet, og følelsen af samhørigheden, hvilket jeg altid søger hjem imod.. Så når jeg er færdig på arbejde, som regel en fredag aften, så vil jeg bare hjem, og ligge i sengen med min mand.. 

Jeg arbejdede på et tidspunkt i en sauna klub i Vanløse, og der var reglen at man ikke sagde nej, fordi vi var 6 piger på vagt så hvis der kom 6 gutter risikerede man de alle gik igen, og man kostede derved penge for de andre piger.. Det betød man nogen gange havde op mod 10 gæster, alle til en time i løbet af en vagt.. Man skulle virkelig have en goooood grund til ikke at ville tage imod en gæst, som f.eks en tidligere dårlig erfaring eller lignende.. Der kunne jeg kun arbejde 2 dage hver/hveranden uge.. De par gange jeg prøvede mere end det, endte det faktisk med at jeg fik kvalme bare nogen rørte mine brystvorter, i slutningen af vagten.. Jeg ved de gæster bare overhoved ikke har fået den mest optimale ydelse jeg kunne leverer, og det er stadig et skår i mit øje.. Jeg fatter virkelig ikke hvordan de piger der har døgnåbent i flere måneder klarer det.. Fordi hvis jeg har nok at lave med mine priser, og min mangel på ydelser (økofransk blandt andet), så kan jeg kun forestille mig at de har mere end travlt.. 

Redigeret af JenniferRomantica
Kommaer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Renan skrev, for 11 timer siden:

Er det? Såvidt jeg kan se kostede mange af 400 kr. damerne 300 kr. for et par mdr. siden, mens 500kr. damerne nu koster 600 eller 700 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Renan skrev, for 12 timer siden:

Præmissen for tråden var jo at priserne skal være åbne. TS har ikke mange penge at rutte med og jeg tolker han ikke orker en forhandling.

Præmissen var nu mere hvordan han spurgte ind til prisen, uden at blive blokeret.

Til TS @denensomme - Du skal blot gøre som flere af de andre i denne tråd har skrevet.

Skriv en god og høflig besked, altid godt med en kompliment, det er der vist ingen der har noget imod, sålænge det ikke bliver slesk.

hvis du gør dette, og ikke bare skriver adresse? Fuck now? etc. Så kommer du altså langt med pigerne, de værdsætter respekt, høflighed og at du rent faktisk har taget dig tid til lige at skrive en ordentlig besked.

Ovenstående har virket for mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 22 timer siden:

Du skriver som om du engang har haft en aftale uden at kende prisen? Det fatter jeg ikke, hverken fra din eller en GP's side. Er det virkelig sandt?

slet ikke. men nogle gange jeg har spurgt ind til pris har der ikke været svar og har bare konkluderet at de måske kun giver pris når de ved der er en sikker aftale i hus.

Advarsel skrev, for 22 timer siden:

Det handler nok om noget andet: Nemlig at mange GP bare ikke kan nå/orker at svare på alle henvendelser.

men det er nok det her der er mest tale om og jeg måske bare har været lidt uheldig med tidspunkter når det kommer til piger uden pris i annoncerne.

desuden når nu der er mange der kender til priser herinde vil jeg lige stille et ekstra spørgsmål :): når piger nu har både super og megafransk på listen og man gerne vil have mega, tæller de normalt begge priser med fordi mega er jo også uden kondom? fx. en typisk pris er super til 200 og mega til 300 = 500kr i alt. det lyder jo lidt dyrt men kan måske lokkes til mega hvis det "kun" er de 300 vi snakker om.

Redigeret af denensomme

Del dette indlæg

Link til indlæg
denensomme skrev, for 18 minutter siden:

tæller de normalt begge priser med fordi mega er jo også uden kondom? fx. en typisk pris er super til 200 og mega til 300 = 500kr i alt.

Godt spørgsmål! Jeg spekulerer tit over det ved nogle annoncer. Svaret blæser i vinden, efter min mening. Nogle gange er prisen inkl. super, nogle gange skal de to tillæg lægges sammen. Specifikt hos den gruppe, der kalder sig "Open Angels" (i Kbh), er det muligt at købe mega uden super - dvs sprøjt i munden, men sut kun med gummi ... (iflg en meget lang anmeldelsestråd).

Jeg plejer at spørge, fx:

Hi, I am interested in 1 hour including megafrench. Is that xxxx Kr? Are you available at xx.xx?

Del dette indlæg

Link til indlæg
denensomme skrev, 1 time siden:

slet ikke. men nogle gange jeg har spurgt ind til pris har der ikke været svar og har bare konkluderet at de måske kun giver pris når de ved der er en sikker aftale i hus.

men det er nok det her der er mest tale om og jeg måske bare har været lidt uheldig med tidspunkter når det kommer til piger uden pris i annoncerne.

desuden når nu der er mange der kender til priser herinde vil jeg lige stille et ekstra spørgsmål :): når piger nu har både super og megafransk på listen og man gerne vil have mega, tæller de normalt begge priser med fordi mega er jo også uden kondom? fx. en typisk pris er super til 200 og mega til 300 = 500kr i alt. det lyder jo lidt dyrt men kan måske lokkes til mega hvis det "kun" er de 300 vi snakker om.

Har du et eks. På hvordan du henvender dig? Det ville kunne give os en bedre indgangsvinkel til det du forespørger. 

Jeg har altid fået prislisten, efter deres første svar tilbage på min besked. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...