Hop til indhold

Fordomme om glædespiger

Featured Replies

Skrevet
Nikita Darling skrev, for 42 minutter siden:

Ja! Det er længe siden! Men dine indlæg kan jeg altid godt lide at læse, at du ved det

U-ha ja ... 
Jeg bruger uendelige mængder af energi på at finde rundt i det med min seksualitet, følelser og forhold til kvinder (sådan rent abstrakt - desværre kun)
Her bruger jeg EG for at få afløb for nogle ting ... 
Det er faktisk sådan at EG er det eneste sted hvor man kan få - i det mindste nogle gange - en mere nuanceret tilgang til de spørgsmål, f. eks. og monogami / ikke monogami, følelser og seksualitet (selv om det er svært selv herinde, så er det dog muligt)
Og så er det så skønt, at besøge nogle piger, en gang imellem ... 

Redigeret af sneræven

• Svar 51
  • Visninger 5.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• De eneste danskere jeg ikke har fordomme om, er glædespigerne. De virker jo generelt meget søde.

• Før jeg fandt EG, så troede jeg faktisk salg af sex var ulovligt, indtil jeg læste lidt op om det. Og jeg havde da os fordomme, dem har jeg måtte pakke væk (indtil noget giver mig anledning til at t

• Ja, det har vi noteret efterhånden. Men den her gang er den ikke så tosset - din tankekonstruktion. Der er noget i det-

Skrevet
Nikita Darling skrev, for 1 time siden:

Men generelt og helt uden subjektive påvirkninger, så er de nogle af de sejeste, stærkeste og mest empatiske mennesker. B)

Jamen jo bestemt ^_^ du og de andre glædespiger er mennesker som alle andre ^_^ jeg synes faktisk også jeg er ret sej, stærk, og empatisk  hvis jeg selv skal sige det . 

Redigeret af Gabbana

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.