Hop til indhold

Jylland vs Sjælland

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Jaja lad os se om du er lige så smart d. 2:P:lol:.. 

Glæder mig meget til at se resultatet den 2:D

Du må sætte ham på plads så han viser respect for andre smukke kvinder<3

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jaja lad os se om du er lige så smart d. 2:P:lol:.. 

Mister12 skrev, for 2 timer siden:

Glæder mig meget til at se resultatet den 2:D

Du må sætte ham på plads så han viser respect for andre smukke kvinder<3

Vi ser en Mr. Francois med gibs på et af benene, hvis han er uheldig så er det begge, fordi hun losser ham så hårdt over skinnebenene :lol: 

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 5 timer siden:

Vi ser en Mr. Francois med gibs på et af benene, hvis han er uheldig så er det begge, fordi hun losser ham så hårdt over skinnebenene :lol: 

Det kommer ikke til at ske - Der er ingen køkkenstiger i fredagsbaren, så @JenniferRomantica vil ikke kunne sparke så højt op....:mrgreen:

/Francois

Redigeret af Francois

Skrevet
Francois skrev, for 16 timer siden:

Det kommer ikke til at ske - Der er ingen køkkenstiger i fredagsbaren, så @JenniferRomantica vil ikke kunne sparke så højt op....:mrgreen:

/Francois

Jeg vil tro at hun blot bruge booty'en til at bounce op i den rette højde, også er du altså på den mester :lol:

Skrevet
skitlandet-sverige skrev, for 7 minutter siden:

skåne är bäst!

Skåne er dansk! ^_^

Skrevet
AB455 skrev, for 14 minutter siden:

Skåne er dansk! ^_^

Ja (gammel) dansk ! Så blot på det skånske flag ! :) 

...måske @Bananas har en anden holdning? 

Skrevet
AB455 skrev, for 35 minutter siden:

Skåne er dansk! ^_^

Glem det.

// Karl XI

Men vores politikere er sindssyge. Så håber svenskerne vil stemme på politikere der er mere som danskere

Redigeret af skitlandet-sverige

Skrevet
Cruise skrev, for 38 minutter siden:

Ja (gammel) dansk ! Så blot på det skånske flag ! :) 

...måske @Bananas har en anden holdning? 

Ja en lidt anderledes holdning.

Nej, Skåne er ikke danskt - og vil heller aldrig blive det igen. Men i kan sagtens få Stockholm. Hernede er vi omtrent lige så trætte af stockholmere som af danskere - eller mere.
Det bedste ville være at hele Danmark blev svenskt - så kunne vi få det bedste af jer; måske kunne i tilmed lære os at få væk noget af det værste hos os.

Ja, Sverige er på mange måder et lorteland for tiden - og jeg skammer mig i hvert fald en gang om dagen.
Men efter nogle måneder i kontakt med de danske systemer; myndigheder, advokater, banker etc - så er jeg rystet. Det er sgu værre end her ovre på mange måder.

Man kan jo også vælge at huske det dejlige med Danmark og de mange (i hvert fald nogle) skønne danskere man har mødt. Og det kan man jo også vælge at gøre med Sverige.

Men med Stockholm og stockholmere findes der ikke meget dejligt at huske.
Det har dog ikke meget med Jylland vs Sjælland at gøre vel?

Skrevet

Tak for svar i form af den lidt anderledes holdning :)

Tror de fleste danskere ville sige pænt nej tak til Stockholm og/eller svensk (forbuds)styre (især fra Stockholm af). Ellers er jeg meget enig i dit skriv, om at vi kan lære af hinanden og bruge det bedste. Ja de danske systemer er desværre ikke, hvad de har været. Man får indtrykket af, at de ikke (kun) er til for borgerne. 

Måske Kalmar-unionen skulle genetableres? Så kunne dette svenske sidespring fint passes ind i trådens emne B)

Redigeret af Cruise

Skrevet

Jag tackar dock Gud att svenskarna inte lyckades invaderade Köpenhamn 1658-1660 vid den svenska belägringen. Då hade hela Danmark varit svenskt idag.

Vad vore livet utan en båt/flyg/tåg-tur över på andra sidan sundet för lite dejlig köpesex och för att komma bort från det feministiska vansinnet i Sverige en liten stund?

Skrevet
skitlandet-sverige skrev, for 8 minutter siden:

Jag tackar dock Gud att svenskarna inte lyckades invaderade Köpenhamn 1658-1660 vid den svenska belägringen. Då hade hela Danmark varit svenskt idag.

Feminismen var inte särskilt framträdande 1658. Jag märkte i alla fall ingenting på den tiden.

skitlandet-sverige skrev, for 9 minutter siden:

Vad vore livet utan en båt/flyg/tåg-tur över på andra sidan sundet .....

Jaha ... får man inte köra bil nu plötsligt?

skitlandet-sverige skrev, for 10 minutter siden:

Vad vore livet utan en båt/flyg/tåg-tur över på andra sidan sundet för lite dejlig köpesex....?

Lite billigare?

Skrevet
Bananas skrev, for 34 minutter siden:

Feminismen var inte särskilt framträdande 1658. Jag märkte i alla fall ingenting på den tiden.

Jaha ... får man inte köra bil nu plötsligt?

Lite billigare?

Nu spelar du dum...

Nej, feminism fanns inte då. Men hade Sverige vunnit mot Danmark så hade hela Danmark IDAG varit en svensk koloni under svenska feministiska lagar.

Bil är dyrt pga bropriserna.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.