Hop til indhold

Orgasme til GP og prutte om prisen.

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 22 minutter siden:

Det kan stresse hvis gæsten bruger den meste af sin tid på at give mig en orgasme fordi jeg så bliver nervøs for om han når at få udløsning.. 

Og det er lidt en skam.
Jeg kan sagtens forstå du stresser over at manden prøver at give dig en orgasme.
Men det er ærgerligt, at du bliver nervøs for at han ikke får udløsning.

Som jeg skrev ovenfor, så er jeg ikke nødvendigvis interesseret i en udløsning.
Jeg nyder at sanse pigen på alle mulige måder, og over hel kroppen.
Derfor øver jeg mig i at tænke orgasmeræs helt ud af billedet ... 
Seksuelt kæleri er en del af det, men gerne i små portioner og uden orgasmeræs ... ALT skal nydes ... ;) 

Jeg kan godt have det lidt svært med hvis pigen er for optaget af at ville 'give en ydelse', f. eks. orgasme.
Jeg har oplevet et par gange, at pigen nærmest blev lidt krænket over, at jeg ikke ville have orgasme.

Pigens ønske om at 'give en ydelse' kan faktisk stresse mig ... 
Fordi orgasmen er lidt et 'anti-klimaks' for mig ... det ødelægger lidt alt det dejlige ... ;) 

Redigeret af sneræven

• Svar 97
  • Visninger 9.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jyske Coco Erotik massør
    Jyske Coco Erotik massør

Da jeg var almindelig sex arbejdere, var det blandet fra gæst til gæst, an på hvad ydelse, varighed han købte, samt kemi og  hvor lang henne på dagen om, jeg også fik nydelse. En gæst der kun køber sa

• At en pige ikke får orgasme behøver jo ikke at betyde at pigen ingen nydelse får. Nogen får jo også nydelse af at tilfredsstille andre. 

• Sakset fra artiklen: ""Du går ikke til frisøren og prøver at klippe hende, vel. ""    

Skrevet
sneræven skrev, for 1 minut siden:

Og det er lidt en skam.
Jegkan godt forstå du stresser over at manden prøver at give dig en orgasme.
Men det er ærgerligt, at du bliver nervøs for at han ikke får udløsning.

Som jeg skrev ovenfor, så er jeg ikke nødvendigvis interesseret i en udløsning.
Jeg nyder at sanse pigen på alle mulige måder, og over hel kroppen.
Derfor øver jeg mig i at tænke orgasmeræs helt ud af billedet ... 
Seksuelt kæleri er en del af det, men gerne i små portioner ... ALT dskal nydes ... ;) 

Jeg kan godt have det lidt svært med hvis pigen er for optaget af at ville 'give en ydelse', f. eks. orgasme.
Jeg har oplevet et par gange, at pigen nærmest blev lidt krænket over, at jeg ikke ville have orgasme.

Pigens ønske om at 'give en ydelse' kan faktisk stresse mig ... 
Fordi orgasmen er lidt et 'anti-klimaks' for mig ... det ødelægger alt det dejlige ... ;) 

Nu det vel ikke nogen hemmelighed at vi har haft glæden af at lærer hinanden at kende:P.. Når en gæst fortæller mig fra start at han ikke absolut ønsker en orgasme så generer det mig slet ikke og jeg nyder bare hvad der så ellers foregå.. 

Kommunikation er nøglen til rigtig mange ting.. Og især til god sex.. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Direkte citeret "Klienter, der aktivt har forsøgt at give mig nydelse under en session, er altid det værste.".. Jeg kan ikke læse det anderledes end at hun syntes de gæster er de værste.. 

I bund og grund er det hendes eget valg at fake og bruge energi på det.. Så hun giver gæsten skylden for hendes reaktion.. 

Ja fordi ikke alle GP 

nyder sex med alle mænd som dig. 
det er jo hele pointen i min tråd. 

de gør det ikke forde de tænder på det. 
men et job. 
derfor vil de hellere have kunden bare slapper af og nyder det de har købt. 
og det er en fantasi. 

ved godt du nyder gensidig sex med dine kunder. 
det er bare ikke verdens Billede. 

langt de fleste GP. Har ingen form for nydelse eller orgasmer for den sags skyld. 
bare et job. 

men har rost dig mange gange 

du er en stjerne <3 og et få tal af udøvende GP. 

Skrevet
Den ærlige skrev, for 1 time siden:

langt de fleste GP. Har ingen form for nydelse eller orgasmer for den sags skyld. 
bare et job. 

Jamen, du har da en pointe ... 
Men du er alt, alt for firkantet ... 
Igen, så vil jeg henvise til prostitutionsundersøgelsen fra 2020

https://www.vive.dk/media/pure/16278/5840122

hvor der på s. 11 står (ordret citeret)

"Resultaterne vidner om, at økonomi i særdeleshed er en central motivationsfaktor for de udenlandske sexsælgere, hvor det for flere er den altovervejende og i nogle tilfælde eneste motivationsfaktor. For de danske sexsælgere ser vi i højere grad et overlap af motivationsfaktorer, og både økonomi, kontrol og seksuel lyst synes således at spille en rolle."

Tabellerne s. 115 og s. 123 virker endnu tydeligere .. 

I dette tilfælde, er der tale om helt anonyme besvarelser, så man kan ikke rigtig beskylde dem for at være motiveret af reklameværdien ... 

Jamen, jeg undrer mig selv over de tal ... men de står der altså ...
Og da det er Socialforskningsinstituttet, der har lavet undersøgelsen, har de næppe heller nogen interesse i at fordreje date ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
  • Author
sneræven skrev, Lige nu:

Jamen, du har da en pointe ... 
Men du er alt, alt for firkantet ... 
Igen, så vil jeg henvise til prostitutionsundersøgelsen fra 2020

https://www.vive.dk/media/pure/16278/5840122

hvor der på s. 

"Resultaterne vidner om, at økonomi i særdeleshed er en central motivationsfaktor for de udenlandske sexsælgere, hvor det for flere er den altovervejende og i nogle tilfælde eneste motivationsfaktor. For de danske sexsælgere ser vi i højere grad et overlap af motivationsfaktorer, og både økonomi, kontrol og seksuel lyst synes således at spille en rolle."

Tabellerne s. 115 og s. 123 virker endnu tydeligere .. 

I dette tilfælde, er der tale om helt anonyme besvarelser, så man kan ikke rigtig beskylde dem for at være motiveret af reklameværdien ... 

Jamen, jeg undrer mig selv over de tal ... men de står der altså ...
Og da det er Socialforskningsinstituttet, der har lavet undersøgelsen, har de næppe heller nogen interesse i at fordreje date ... 

Har læst den tak. 

ændre ikke min opfattelse. 
har vi to talt om før. :)

mange faktor der spiller ind. 
Dem der taler med her inde er jeg overbevist om de nyder det. 
Og det er jeg glad for de gør  

Men du får mig ikke overbevist om at 20-25 år piger nyder at lægge og kramme og nusse med en 60-65 år mand de aldrig har set før  

dem der gør det af rent nød. 
grundet mange ting fattidom mm. 
eller trusler. 
for dem er det ren overlevelse. 

og du kan blive ved men ændre ikke ved jeg rent faktisk har talt direkte med pigerne. 
og hørt deres historier. Og det er ikke piger jeg har haft sex med eller betalt  penge til  

og nej de elsker ikke at lægge i sker og kysse og kramme tilfældige mænd der ringer. 
Det værste for dem er når de åbner døren og ser manden og håber bare en er renlig og høflig  

men de er tændt så snart de går i værelset 

det er fis  

vi køber en fantasi og det er også ok

For dem er det økonomiske der kun tæller for dem. 

Skrevet
Den ærlige skrev, for 14 minutter siden:

Men du får mig ikke overbevist om at 20-25 år piger nyder at lægge og kramme og nusse med en 60-65 år mand de aldrig har set før  

dem der gør det af rent nød. 
grundet mange ting fattidom mm. 
eller trusler. 

De danske piger ????

Den tror jeg simpelt hen ikke på ... 
Det er jo ret svært at diskutere med dig, når du afviser objektive undersøgelser som vrøvl .. !?

Jeg undrer mig selv over tallene, og hvad der ligger bag.
Men jeg mener da ikke at du bare pure kan afvise dem .. 
Du har jo selv sagt, at det mest er udenlandske piger du har snakket med ... 
Og her giver undersøgelsen dig jo fuldstændig ret ... 

For de danske piger ligger tallet for tvang meget, meget lavt ... 
Tallet for 'penge til basale livsnødvendigheder' lidt højere - men ikke n-æ-r så højt som for de udenlandske ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
  • Author
sneræven skrev, for 7 minutter siden:

De danske piger ????

Den tror jeg simpelt hen ikke på ... 
Det er jo ret svært at diskutere med dig, når du afviser objektive undersøgelser som vrøvl .. !?

Jeg undrer mig selv over tallene, og hvad der ligger bag.
Men jeg mener da ikke at du bare pure kan afvise dem .. 
Du har jo selv sagt, at det mest er udenlandske piger du har snakket med ... 
Og her giver undersøgelsen dig jo fuldstændig ret ... 

Har ikke nævnt danske piger. 
har nævnt dem der er her inde nyder det og det er jeg glad for 

hvor er resten. 

man er dum naiv hvis man går til en glædes pige i den tro hun tænder på dig ved første blik. 

Tror ikke på pigerne synes det er fedt at hygge med gamle mænd sorry 

der er undtagelser og nogen gør det også ude i den virkelige verden. men det er nu ikke så tit du ser en 20 år gå rundt og kysse og kramme en på 60 vel. 
lad os nu være realistiske. 

de er sammen med os af en grund forde vi betaler dem for det. 

hvis det var sådan ude i den virkelige verden pigerne var så vilde så behøver vi jo ikke de piger der tager penge for det vel. 
der er en årsag til de vil have penge. 

Redigeret af Den ærlige

Skrevet

Er det ikke sådan lidt individuelt om de forskellige gp’er kan lide at for gensidig nydelse ?

Jeg mener bare jeg tænker de snakker ud fra deres eget synspunkt for de kan da ikke snakke på alle glædespigers vegne. Så jeg er ikke helt enig i det de siger. Jeg er da ret sikker på der er glædespiger der nyder at få gensidig nydelse som at blive slikket.

okay jeg forstår det hvis man er den type fyr der spørg “ kommer du?” Hvert andet minut så må den stakkels pige da blive stresset og så får man da slet ikke en orgasme.

Skrevet
  • Author
Gabbana skrev, for 1 minut siden:

Er det ikke sådan lidt individuelt om de forskellige gp’er kan lide at for gensidig nydelse ?

Jeg mener bare jeg tænker de snakker ud fra deres eget synspunkt for de kan da ikke snakke på alle glædespigers vegne. Så jeg er ikke helt enig i det de siger. Jeg er da ret sikker på der er glædespiger der nyder at få gensidig nydelse som at blive slikket.

okay jeg forstår det hvis man er den type fyr der spørg “ kommer du?” Hvert andet minut så må den stakkels pige da blive stresset og så får man da slet ikke en orgasme.

Jo læs hvad pigerne her inde skriver. 
de nyder det har aldrig sagt andet. 

bare at det er langt fra sådan det er med alle. 
men at tror at alle piger er som dem her inde er en stor fejltagelse. 
det er nemlig stik modsat. 

Skrevet
Den ærlige skrev, for 1 minut siden:

Jo læs hvad pigerne her inde skriver. 
de nyder det har aldrig sagt andet. 

Jeg har måske ikke læst teksten ordentligt igennem.

Skrevet
  • Author
Gabbana skrev, for 1 minut siden:

Jeg har måske ikke læst teksten ordentligt igennem.

Men du skal i bilde mig ind at det er normalt at Gp elsker at lægge sig nøgen på sengen og sprede ben og blive slikket af en tilfældig mand der lige har trådt ind af døren. Come on. :lol:

Skrevet

@Den ærlige

Du bliver ved med at 'sløre' at det udelukkende er udenlandske piger du snakker om.

Det er også derfor det er så svært at diskutere med dig ..'

Jeg snakker om resultater fra danske piger ... 

Hvad det med ældre mænd og yngre kvinder angår, så er billedet ude i virkeligheden også noget mere nuanceret ... 
Omdrejningspunktet er respekt!!
Jeg har en del at bygge det på, men jeg skal lige finde en passende kvinde at snakke det igennem med ... 
Det handler om nogle erfaringer jeg har, som jeg ikke kan dele offentligt ... 

Skrevet
Den ærlige skrev, for 26 minutter siden:

Helt enig, var det ikke for pengene, fandt de nok på noget bedre at bruge tiden på.

Skrevet
Den ærlige skrev, for 3 minutter siden:

Men du skal i bilde mig ind at det er normalt at Gp elsker at lægge sig nøgen på sengen og sprede ben og blive slikket af en tilfældig mand der lige har trådt ind af døren. Come on. :lol:

Hvad nu hvis det er en fast kunde pigen er tryg ved ? 

Redigeret af Gabbana

Skrevet
  • Author
Gabbana skrev, for 7 minutter siden:

Hvad nu hvis det er en fast kunde pigen er tryg ved ? 

Ja det kan sagtens ske har jeg aldrig sagt andet. 

Og det kan også ske ved første møde. 
Alt er da muligt. 

men at tror de tænder på fede tynde flotte grimme og elsker at lægge med spredte ben 5 min efter mødet og blive slikket som en hundehvalp ville slikke softice 

den tror jeg ikke du skal sætte dine spar penge på. 

Skrevet
  • Author
sweetstone skrev, for 12 minutter siden:

Helt enig, var det ikke for pengene, fandt de nok på noget bedre at bruge tiden på.

Ja tænker jeg også. 

ved godt jeg smadre fantasien om den evige liderlige GP der med kyshånd tager imod alle og flyder over af nydelse ved synet af en ny mand 

5-10 gange om dagen. 

Skrevet
Den ærlige skrev, for 3 minutter siden:

men at tror de tænder på fede tynde flotte grimme og elsker at lægge med spredte ben 5 min efter mødet og blive slikket som en hundehvalp ville slikke softice

Hvem siger jeg tror det ? Det har jeg aldrig sagt. 

meeeeen jeg ved at alle tænder på at blive slikket af mig :P #detvarenjoke

Skrevet
  • Author
sneræven skrev, for 16 minutter siden:

@Den ærlige

Du bliver ved med at 'sløre' at det udelukkende er udenlandske piger du snakker om.

Det er også derfor det er så svært at diskutere med dig ..'

Jeg snakker om resultater fra danske piger ... 

Hvad det med ældre mænd og yngre kvinder angår, så er billedet ude i virkeligheden også noget mere nuanceret ... 
Omdrejningspunktet er respekt!!
Jeg har en del at bygge det på, men jeg skal lige finde en passende kvinde at snakke det igennem med ... 
Det handler om nogle erfaringer jeg har, som jeg ikke kan dele offentligt ... 

Ok min ven prøver igen. 

jeg sløre over hoved ikke noget. 
skriver netop at de piger her inde nyder det. 
det skriver de jo selv. 
alle ved jo de er danske. 
og de eneste der deltager i debatten. 

og ja selvfølgelig er der ude i virkeligheden piger der synes det er dejligt med ældre mænd. 

men det er få tallet. 

Skrevet
  • Author
Gabbana skrev, for 2 minutter siden:

Hvem siger jeg tror det ? Det har jeg aldrig sagt. 

meeeeen jeg ved at alle tænder på at blive slikket af mig :P #detvarenjoke

Selvfølgelig går de det @Gabbana :wub:

Det ved vi alle jer inde :)

Skrevet

Selvfølgelig går de det @Gabbana :wub:

Også dem som enda slet ikke har mødt mig endnu :wub:

Det ved vi alle jer inde :)

Yes Sir ;)

skal nok stoppe nu, bare et kærligt drilleri du ved ^_^

Skrevet
Den ærlige skrev, for 25 minutter siden:

og ja selvfølgelig er der ude i virkeligheden piger der synes det er dejligt med ældre mænd. 

Det var så ikke lige dét jeg mente ...
Men det er lige meget, det er en detalje .

Skrevet
Pianistinden skrev, for 5 timer siden:

For en stor gruppe af kvinder er orgasme ikke udelukkende en fysisk ting, altså en knap (eller knob) der skal nulres løs på og Ta-Daaaa: Orgasme.

For mange dukker orgasmen først op når sol, måne og stjerner står lige og de er helt trygge ved manden og sexen er intim og opmærksom.

Og så er der de "heldige", dem der kan komme om og om og om igen ved ren penetration eller berøring og hvor orgasmen ikke er afhængig af andet end det :)

Det er nu ikke unikt for kvinder. Jeg har endnu ikke fået orgasme ved købesex eller random hookups i byen/Tinder. Ofte ender jeg med at fake, da både mine alm hookups og købesexdates har haft enormt svært ved at forstå, at jeg ikke opnåede orgasme og har mange gange opfattet det som en kritik af dem. 

der er en overraskende sejlivet myte om den mandlige seksualitet - at vi altid er liderlige og altid får orgasme…… læg dertil at der er lighedstegn mellem sædafgang og orgasme. 

Skrevet

Jeg tænker at de (få) sexarbejdere der deltager herinde, på ingen måde - ej heller tilsammen - er særligt repræsentative for alle sexarbejdere. 
Måske får jeg hug for den her, men...: 
Det er nok "toppen af poppen" der er aktive bidragere i debatten. Vi censurerer naturligvis os selv til en vis grad, for ikke at træde nogle af de faste gæster over tæerne når vi skriver. Men det er bestemt mit indtryk at de af mine kolleger der skriver på EG er ærlige når de gør det. 
Det handler ikke om selvpromovering for dem der stikker snotten frem her. 
Det kæmpe kolo-enormt store tavse flertal har det formentlig ganske rigtigt som de 6 meget unuancerede der har udtalt sig til artiklen. 
Måske hvis de havde spurgt 100 sex arbejdere ville der være nogle stykker iblandt der havde noget andet at sige. 

Faktisk synes jeg (og mange kolleger) er det nemmere bare at "betjene" en kunde og gøre ham glad. Så er han hurtigt ude af klappen også i overført betydning, og der er plads til en ny. 
Det er langt sværere (og bedre!) når man faktisk nyder det i større eller mindre grad. Der skal man liiiige ha' et frikvarter og få nulstillet sig selv lidt førend man er klar til næste mand.  
For mig er der to slags yndlings-gæster: 
1) De skønne
2) De nemme
Så for os der gør det fordi vi ka' li' det ville det nok også være som for "de 6 unuancerede" hvis vi formåede at slå begejstringen fra, og udelukkende betjene og servicere folk som perler på en snor. 
Det er i hvert fald mit klare indtryk. Glædespiger med lystig arbejdsglæde genkender "et eller andet" i hinandens blik har jeg observeret ad åre. Vi ved ligesom godt at vi har noget til fælles andet end at vi knalder (eller andet) mænd for penge. Der er "noget" der binder os lidt sammen. Og nogle af os er bl.a. derfor aktive her på EG. 
Det er ikke bare om vi er liderlige imens vi arbejder eller ej. Nogle af os har bare et eller andet der gør os særligt glade glædespiger.  
Det gør os ikke bedre end dem der ikke har det sådan! 
De 6 unuancerede kan jo snildt have været det bedste knald EVER for langt flere mænd end de aktive EG-piger tilsammen. Det aner vi jo intet om. 

EG-kolleger er altså noget særligt for mig :wub:
Også selvom vi er "dårlige" og ikke-gennemsnitlige eller repræsentative eksempler på sexarbejdere :D 
Ingen nævnt, ingen glemt ;) 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
  • Author
Eva Nadine skrev, for 5 minutter siden:

Jeg tænker at de (få) sexarbejdere der deltager herinde, på ingen måde - ej heller tilsammen - er særligt repræsentative for alle sexarbejdere. 
Måske får jeg hug for den her, men...: 
Det er nok "toppen af poppen" der er aktive bidragere i debatten. Vi censurerer naturligvis os selv til en vis grad, for ikke at træde nogle af de faste gæster over tæerne når vi skriver. Men det er bestemt mit indtryk at de af mine kolleger der skriver på EG er ærlige når de gør det. 
Det handler ikke om selvpromovering for dem der stikker snotten frem her. 
Det kæmpe kolo-enormt store tavse flertal har det formentlig ganske rigtigt som de 6 meget unuancerede der har udtalt sig til artiklen. 
Måske hvis de havde spurgt 100 sex arbejdere ville der være nogle stykker iblandt der havde noget andet at sige. 

Faktisk synes jeg (og mange kolleger) er det nemmere bare at "betjene" en kunde og gøre ham glad. Så er han hurtigt ude af klappen også i overført betydning, og der er plads til en ny. 
Det er langt sværere (og bedre!) når man faktisk nyder det i større eller mindre grad. Der skal man liiiige ha' et frikvarter og få nulstillet sig selv lidt førend man er klar til næste mand.  
For mig er der to slags yndlings-gæster: 
1) De skønne
2) De nemme
Så for os der gør det fordi vi ka' li' det ville det nok også være som for "de 6 unuancerede" hvis vi formåede at slå begejstringen fra, og udelukkende betjene og servicere folk som perler på en snor. 
Det er i hvert fald mit klare indtryk. Glædespiger med lystig arbejdsglæde genkender "et eller andet" i hinandens blik har jeg observeret ad åre. Vi ved ligesom godt at vi har noget til fælles andet end at vi knalder (eller andet) mænd for penge. Der er "noget" der binder os lidt sammen. Og mange af os er bl.a. derfor aktive her på EG. 
Det er ikke bare om vi er liderlige imens vi arbejder eller ej. Nogle af os har bare et eller andet der gør os særligt glade glædespiger.  
Det gør os ikke bedre end dem der ikke har det sådan! 
De 6 unuancerede kan jo snildt have været det bedste knald EVER for langt flere mænd end de aktive EG-piger tilsammen. Det aner vi jo intet om. 

EG-kolleger er altså noget særligt for mig :wub:
Også selvom vi er "dårlige" og ikke-gennemsnitlige eller repræsentative eksempler på sexarbejdere :D 
Ingen nævnt, ingen glemt ;) 

Kærligst, 
Eva <3

Tak for det berigende ærlige oplæg. <3

@Eva Nadine det er så spot on 

i næsten Alle parameter. 

Skrevet

@Eva Nadine

Tak for indlægget.

Det forklarer faktisk meget godt hvorfor jeg måske har et lidt andet indtryk end mange af de andre mænd herinde.

Jeg har stort set konsekvent besøgt piger, der har været aktive - eller meget aktive - her på EG.

Mit indtryk ved mit seneste besøg var også anderledes - ikke dårligt, men anderledes ... 
Dén pige havde jeg netop aldrig mødt eller haft kontakt med før ...
Og ud over det gode, så oplevede jeg hende som noget 'service-orienteret' - l-i-g-e lidt for meget, efter min smag.

Men hvad er dine tanker om den undersøgelse, jeg henviser til ovenfor ... ?
Som jeg skrev, så virker tallene meget tydelige - at blandt danske sex-arbejdere, så er seksuel nysgerrighed og lyst en væsentlig drivkraft ... 
Som jeg også skrev, så undrer jeg mig selv over de tal ... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.