Hop til indhold

Orgasme til GP og prutte om prisen.

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Evil skrev, for 4 minutter siden:

Kan  godt  svare  dig  anonymt. 

Jeg  har  haft  enkelte  dårlige  oplevelser,  i de tilfælde  kunden  ikke  har  været  ærlig  omkring  sig  selv.  

Mænd  jeg  ikke  har  tændt  fysisk  på  også  dermed  ingen  nydelse  til  mig,  valgte  at  gennemføre.  En  enkelt som  beskrev  sig  som  kraftig, men  var  meget  fed.  Jeg  kastede  op  efter mit  møde  med  ham,  det var  dels køreture  til  ham  og  pengene  dér  gjorde  jeg  gennemførte.  Efter  den  oplevelse  blev  jeg  meget  bevidst  om  ikke  at  gennemføre med  kunder  som  ikke  tændte  mig.  

Men  jo  jeg  har  i 98% af  mine  aftaler  opnået  nydelse og  orgasme.

Alle de piger her inde som er GP. 
er stærke og selvstændige piger. 
derfor de også deltager i dialogen hvilken er skønt. 

de er fuldstændig afklaret med deres valg 

Så derfor kan billede godt blive lidt skæv.  
da lige netop disse piger er så stærke.  

forstår du hvor jeg vil hen  

• Svar 97
  • Visninger 9.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jyske Coco Erotik massør
    Jyske Coco Erotik massør

Da jeg var almindelig sex arbejdere, var det blandet fra gæst til gæst, an på hvad ydelse, varighed han købte, samt kemi og  hvor lang henne på dagen om, jeg også fik nydelse. En gæst der kun køber sa

• At en pige ikke får orgasme behøver jo ikke at betyde at pigen ingen nydelse får. Nogen får jo også nydelse af at tilfredsstille andre. 

• Sakset fra artiklen: ""Du går ikke til frisøren og prøver at klippe hende, vel. ""    

Skrevet
Den ærlige skrev, for 6 minutter siden:

Alle de piger her inde som er GP. 
er stærke og selvstændige piger. 
derfor de også deltager i dialogen hvilken er skønt. 

de er fuldstændig afklaret med deres valg 

Så derfor kan billede godt blive lidt skæv.  
da lige netop disse piger er så stærke.  

forstår du hvor jeg vil hen  

Ja  det  forstår  jeg  godt,  men  mange  giver  også  udtryk  for  at  de  tænder  på  alle  typer  af  mænd.  Det  tror  jeg  simpelthen  ikke  er  muligt,  ligesom  I mænd  heller  ikke  tænder  på  alle  kvinder. 

Skrevet
  • Author
Evil skrev, for 1 minut siden:

Ja  det  forstår  jeg  godt,  men  mange  giver  også  udtryk  for  at  de  tænder  på  alle  typer  af  mænd.  Det  tror  jeg  simpelthen  ikke  er  muligt,  ligesom  I mænd  heller  ikke  tænder  på  alle  kvinder. 

Nej lyder usandsynligt hvis det var rigtigt. 

Og det er også noget med ydelser at gøre. 
jeg har jo datet en GP. 
hun gav  prostata massage hun hader det. 
men gav det alligevel. og lod mændene tror det var fantastisk. 
og det er jo fint. Det er det de har betalt for. 
Samt andre ydelser hun slet ikke havde lyst til i privaten. 

Skrevet

Tænker vi skal lære at slappe meget mere af og droppe orgasmeræset.
På begge sider.
Det er nok noget vi som kunder (nogle af os) skal vænne os af med ... 
At slide og slæbe for at give pigen en orgasme ... 

Omvendt skal pigerne også være opmærksomme på, at det ikke er alle mænd der er så interesserede i orgasme.
For mig selv, er den største nydelse, at sanse og nyde pigen over hele kroppen.
Derfor vil jeg helst have kontakt med pigen før mødet, så jeg fornemmer om det er OK med hende.
Orgasme er ikke så vigtig for mig fordi jeg har en tendens til at 'brænde meget ud' mentalt efter en udløsning.

Men, ja, jeg tænder på pigens nydelse, og hér skal jeg passe lidt på ...
Jeg elsker - som så mange andre - at slikke pigen, men jeg tror man får størst nydelse ved ikke at fiksere på at give hende orgasme - det er, som det skrives, jo nok i de fleste tilfælde urealistisk ... 
Og kan være noget anstrengende.

Min oplevelse er at pigerne er yderst forskellige ... også i forhold til det med nydelse og orgasmer ... 
Vi skal bare lære at slappe af, få føling med hinanden og med situationen, og tage det som det kommer.
Det er faktisk en fordel ved købesex-situationen, vi behøver ikke have de store forventninger, det er en meget afslappende måde at være erotisk tæt ... 
HVIS vi dropper orgasmeræset.

Redigeret af sneræven

Skrevet

Jeg er absolut uenig i den artikel mht orgasmer. Men det er jo smag og behag. I min optik er det at have sex, lig med at alle der sexet får orgasmer. Jeg nyder hver en orgasme med mine gæster og mit liv er for kort til at gå og fake orgasmer. Hvad enten folk tror på det eller ej, er mit liv også for kort til at bekymre mig om :D

Med hensyn til at prutte om prisen er jeg dog enig i, at det for mig at se er respektløst over alle grænser. Jeg ser det som, at jeg ikke er min pris værd i prutterens øjne, og så skal han være så velkommen til at finde en anden pige, for jeg er i den grad mine priser værd <3

Redigeret af Frække Tanja

Skrevet
  • Author
Frække Tanja skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er absolut uenig i den artikel mht orgasmer. Men det er jo smag og behag. I min optik er det at have sex, lig med at alle der sexet får orgasmer. Jeg nyder hver en orgasme med mine gæster og mit liv er for kort til at gå og fake orgasmer. Hvad enten folk tror på det eller ej, er mit liv også for kort til at bekymre mig om :D

Med hensyn til at prutte om prisen er jeg dog enig i, at det for mig at se er respektløst over alle grænser. Jeg ser det som, at jeg ikke er min pris værd i prutterens øjne, og så skal han være så velkommen til at finde en anden pige, for jeg er i den grad mine priser værd <3

Tak for input. 

her lige et klip hentet fra en anden artikel. 

Det er kun 20-25 % af kvinder, der kan opnå en orgasme ved penetrationssex.

ja ja er da klar over der er andre muligheder :)

men værd at tænke over.  

Skrevet
Lange skrev, 1 time siden:

At en pige ikke får orgasme behøver jo ikke at betyde at pigen ingen nydelse får. Nogen får jo også nydelse af at tilfredsstille andre. 

Enig :)  jeg nyder sexen lige så meget om det er med eller uden orgasme til mig. 

Skrevet
Pianistinden skrev, for 5 minutter siden:

Enig :)  jeg nyder sexen lige så meget om det er med eller uden orgasme til mig. 

Tror mange piger nyder at være kropstætte .. og egentlig får for lidt af det .. 

Den seneste, jeg besøgte, skrev i sin profiltekst at hun 'nyder at være tæt' .. 
Og ja, det gjorde hun ... jeg vil sige det på den måde, at det er mit helt bestemte indtryk ... :wub:
Men hun var ikke i nærheden af en orgasme .

Redigeret af sneræven

Skrevet
  • Author

Lige et nysgerrigt spørsmål til jer GP. 
her inde af nysgerrighed. 

har i set manden før han kommer ? Evt. foto. 
Afviser i en mand ved døren hvis i kan se det ikke fungerer ?

Skrevet
  • Author

gennemsnitskvinden er 22 minutter om at nå klimaks, 
Og normalt samleje tager 13 min. 

her en sjov artikel for dem der lyster. 

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/orgasme-chok-25-pct.-af-kvinderne-oplever-det-aldrig/7457150

Det der undre mig er at så mange kvinder har problemer med at få orgasme. 
men når mænd besøger GP. 
så er der ikke grænser for hvordan de kan få pigen til at vride sig i orgasmer. 

Redigeret af Den ærlige

Skrevet
Den ærlige skrev, for 10 minutter siden:

gennemsnitskvinden er 22 minutter om at nå klimaks, 
Og normalt samleje tager 13 min. 

her en sjov artikel for dem der lyster. 

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/orgasme-chok-25-pct.-af-kvinderne-oplever-det-aldrig/7457150

men når mænd besøger GP. 

For en stor gruppe af kvinder er orgasme ikke udelukkende en fysisk ting, altså en knap (eller knob) der skal nulres løs på og Ta-Daaaa: Orgasme.

For mange dukker orgasmen først op når sol, måne og stjerner står lige og de er helt trygge ved manden og sexen er intim og opmærksom.

Og så er der de "heldige", dem der kan komme om og om og om igen ved ren penetration eller berøring og hvor orgasmen ikke er afhængig af andet end det :)

Skrevet
  • Author
Pianistinden skrev, Lige nu:

For en stor gruppe af kvinder er orgasme ikke udelukkende en fysisk ting, altså en knap (eller knob) der skal nulres løs på og Ta-Daaaa: Orgasme.

For mange dukker orgasmen først op når sol, måne og stjerner står lige og de er helt trygge ved manden og sexen er intim og opmærksom.

Og så er der de "heldige", dem der kan komme om og om og om igen ved ren penetration eller berøring og hvor orgasmen ikke er afhængig af andet end det :)

Ved godt hvordan det fungere. 

mere ironisk og provokation 

Skrevet
Den ærlige skrev, for 4 minutter siden:

Ved godt hvordan det fungere. 

mere ironisk og provokation 

Der er desværre også dem, der kan komme på 5 min. og bare ikke kan holde til mere. 
Jeg glemmer aldrig en ung kvinde jeg var sammen for et par år siden, hun kunne bare nyde og kom gerne flere gange. Men som du er inde på vi er alle forskellige

Skrevet

Det kan vi jo aldrig blive enige om... Jeg prutter når jeg føler for det. Og hvis GP vil have noget ud af det vil jeg have rabat...! Det må da være rimeligt? Ja jeg mener det er rimeligt -men Nej jeg kan ikke finde ud af, at nyde hvis jeg knepper en sæk kartofler. Jeg gider ikke for meget profferri! -og kommer aldrig igen. 

Synes det er håbløst, at have en mening om -for i bund og grund kommer det an på situationen. Jeg er total spontan, og kan ikke lide det er alt for aftalt/planlangt på forhånd. Tilstræber at få det bedste ud af det i situationen -selv om det er kaos kan det godt ende godt...;-)

Danske GP er i de flest tilfælde for prof til mig -og de bliver sikkert sure, når jeg begynder at prutte om prisen. Jo mere amatøragtigt jo bedre -ligesom i aktet kan hun godt få lov, at tro hun styre slagets gang, indtil jeg gør noget spontant/tager over, det kan hun så, forsøge at tag tilbage -og hvis hun er med på det går det hele op i en højere enhed.

Man skal ikke tag det hele så alvorligt -hvad andre siger, og mener betyder ikke så meget -så længe jeg gør det, jeg tror på er det rigtige for mig at gøre;-)    

Skrevet
Den ærlige skrev, 1 time siden:

Det er kun 20-25 % af kvinder, der kan opnå en orgasme ved penetrationssex.

ja ja er da klar over der er andre muligheder :)

men værd at tænke over.  

Så er jeg da glad for at være en af de 25% :D

Hvem undersøger den slags. Jeg er aldrig i min levetid blevet spurgt om den slags af nogen statistik firmaer. 

Kan endda få orgasme ved udelukkende analsex.

Er det er krav kunder giver mig orgasme, nej, forventer jeg det nej. 

Må de gerne, ja, sker det spontant uden de gør en særlig indsats ja.

Forstår ikke artiklen antyder vi helst er fri. Og de nærmest er forbudt at forsøge.

Omvendt gider jeg ikke fake, lykkes det med orgasme til mig fint nok, lykkes det ikke nytter det omvendt heller ikke at kunden er skuffe over det. 

En ting jeg helst undgår, lykkes ikke altid, er berøring fra dem som kun skal ha blowjob. Gider ikke tændes og så ikke få pik. 

Ærlighed er der vigtigste, har da også kunder der selv ved bookning eller senest under forspil, selv siger jeg har svært ved at få udløsning, så lykkes det ikke er det fint nok, nyder bare at være sammen med en kvinde.

Og de helt gode sprøjteorgasmer. Er det ret svært, at fake. 

Skrevet
Evil skrev, for 1 time siden:

Nej, og præcis dét er een af de ting der gør mig allermest betænkelig.

Det virker oplagt, at kvinder er meget selektive omkring, hvem de har lyst til at dyrke sex med.
Oplagt, biologisk og evolutionært forstået-
Vi dyrker jo grundæggende trods alt sex, for at få børn .. og det er jo en ret alvorlig sag .. ;)

Så trodser en kvinde sine allerdybeste instinkter og grænser, ved at lade sig penetrere af mænd hun ikke har lyst til ... ?
Og kan hun holde til det, i det lange løb .. ?
Det er da et spørgsmål, man skal tage alvorligt, synes jeg .. 

Jeg synes meget tyder på at spørgsmålet er både ja og nej ... 
Det lader til at nogle kvinder faktisk kan, nogle har været i branchen i årevis og har hverken flere eller færre problemer end alle andre ... 
Måske har kvinder meget forskellige tærskler, i forhold til dét instinkt ... 

Det giver god mening, fordi sex ikke kun er penetration, lyst spiller en meget bredere rolle end bare lige dét ...

Jeg tror for eksempel, at det er noget helt andet med seksuelt kæleri.
Jeg tror mange kvinder sagtens kan leve med at kæle med en mand, de ikke lige har lyst til at få børn med, hvis de ka' li' ham og føler sig tryg ved ham.
Det er noget helt, helt andet.

Jeg kan selv sagtens føle det sådan, at det føles fuldstændig uproblematisk at kysse og kæle med en GP.
Det er bare at værdsætte og nyde hinanden ... 

Men at penetrere føles på en måde for mig sådan lidt hmmm ... nogle gange ....

Jeg elsker kvinder - men jeg vil sq da ikke gøre dem alle sammen gravide ... ;):lol:

Redigeret af sneræven

Skrevet
  • Author
SweetMilf6630 skrev, for 3 minutter siden:

Så er jeg da glad for at være en af de 25% :D

Hvem undersøger den slags. Jeg er aldrig i min levetid blevet spurgt om den slags af nogen statistik firmaer. 

Kan endda få orgasme ved udelukkende analsex.

Er det er krav kunder giver mig orgasme, nej, forventer jeg det nej. 

Må de gerne, ja, sker det spontant uden de gør en særlig indsats ja.

Forstår ikke artiklen antyder vi helst er fri. Og de nærmest er forbudt at forsøge.

Omvendt gider jeg ikke fake, lykkes det med orgasme til mig fint nok, lykkes det ikke nytter det omvendt heller ikke at kunden er skuffe over det. 

En ting jeg helst undgår, lykkes ikke altid, er berøring fra dem som kun skal ha blowjob. Gider ikke tændes og så ikke få pik. 

Ærlighed er der vigtigste, har da også kunder der selv ved bookning eller senest under forspil, selv siger jeg har svært ved at få udløsning, så lykkes det ikke er det fint nok, nyder bare at være sammen med en kvinde.

Og de helt gode sprøjteorgasmer. Er det ret svært, at fake. 

Der er meget stor forskning på sex området. 
så der er mange instanser der forsker i det. 

Skrevet
Den ærlige skrev, for 53 minutter siden:

men når mænd besøger GP. 

Det ene udelukker strengt taget ikke det andet.

Jeg har ikke noget belæg fr det umiddelbart; men det virker som om lyst hos kvinder er langt mere polariseret end hos mænd.

Ganske mange kvinder nyder ikke sex, eller får ikke orgasme.
For en stor mellemgruppe er sex OK, men ikke et afgørende element i tilværesen.

Og så er der en ikke helt lille gruppe, der har et meget højt sex-drive.

Skrevet
  • Author
sneræven skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har ikke noget belæg fr det umiddelbart; men det virker som om lyst hos kvinder er langt mere polariseret end hos mænd.

Du har da ret. 
hvis du ser ude i samfundet generelt. 

Det er bare ikke det artiklen handler om. 

Skrevet
  • Author
sneræven skrev, for 17 minutter siden:

Men som jeg prøver at sige. 

ja de kvinder som er med i debatten her er stærke kvinder som du selv udtrykte det en gang. 
derfor er de også med på at kommenterer. 

jeg tror bare ikke det er det rigtige billede af hvordan GP. 
opfatter det generelt 

så er det cool forretning uden nydelse til dem. 

og så er der de piger som dem her inde der har de nyder det ganske givet. 
jeg tror bare det er få tallet. 

Skrevet

Synes godt nok at halvdelen af de piger virker som om de burde være stoppet i branchen for længe siden:ph34r:.. 

Jeg kunne aldrig drømme om at forvente en orgasme.. Sker det så sker det.. Det kan stresse hvis gæsten bruger den meste af sin tid på at give mig en orgasme fordi jeg så bliver nervøs for om han når at få udløsning.. 

Jeg har aldrig måtte sige nej til en gæst pga udseende eller kastet op efter sex med en overvægtig gæst, nu vejer min mand så også 180 kg så det har jo nok noget at sige, fordi jeg har aldrig, hverken privat eller på jobbet, været interesseret i hvordan en person ser ud men nærmere hvordan de opfører sig og behandler mig.. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Synes godt nok at halvdelen af de piger virker som om de burde være stoppet i branchen for længe siden:ph34r:.. 

Jeg kunne aldrig drømme om at forvente en orgasme.. Sker det så sker det.. Det kan stresse hvis gæsten bruger den meste af sin tid på at give mig en orgasme fordi jeg så bliver nervøs for om han når at få udløsning.. 

Jeg har aldrig måtte sige nej til en gæst pga udseende eller kastet op efter sex med en overvægtig gæst, nu vejer min mand så også 180 kg så det har jo nok noget at sige, fordi jeg har aldrig, hverken privat eller på jobbet, været interesseret i hvordan en person ser ud men nærmere hvordan de opfører sig og behandler mig.. 

Så tror jeg ikke der ville være mange GP 

tilbage hvis de skulle stoppe fordi de ikke nyder det. 

men hallo win Win for dig. 
så kunne du få mere at lave. 

Skrevet
Den ærlige skrev, for 2 minutter siden:

Så tror jeg ikke der ville være mange GP 

tilbage hvis de skulle stoppe fordi de ikke nyder det. 

men hallo win Win for dig. 
så kunne du få mere at lave. 

Når man er så bitter at man synes "mænd der prøver at give os en orgasme" er det værste så synes jeg bestemt man burde være stoppet.. Der rigtig mange steder hvor pigernes udtalelse virker mere bitre end fornuftige.. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Når man er så bitter at man synes "mænd der prøver at give os en orgasme" er det værste så synes jeg bestemt man burde være stoppet.. Der rigtig mange steder hvor pigernes udtalelse virker mere bitre end fornuftige.. 

Synes ikke det er det de skriver. 

skriver de ikke bare at kunden skal lade være at jagte at GP får orgasme. 
og bare koncentrer sig om dem og det de har købt. 

Skrevet
Den ærlige skrev, for 9 minutter siden:

Synes ikke det er det de skriver. 

skriver de ikke bare at kunden skal lade være at jagte at GP får orgasme. 
og bare koncentrer sig om dem og det de har købt. 

Direkte citeret "Klienter, der aktivt har forsøgt at give mig nydelse under en session, er altid det værste.".. Jeg kan ikke læse det anderledes end at hun syntes de gæster er de værste.. 

I bund og grund er det hendes eget valg at fake og bruge energi på det.. Så hun giver gæsten skylden for hendes reaktion.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.