Den ærlige 187 Skrevet 2. August, 2022 Faldt lige over denne artikel her til morgen. nogle af de emner der har været diskuteret det sidste stykke tid. Prutte om prisen med mere. https://side6.dk/6-nyt/nej-du-skal-ikke-give-din-sexarbejder-orgasme/8216551/ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TS-Hunter 34 Skrevet 2. August, 2022 Den ærlige skrev, for 13 minutter siden: Faldt lige over denne artikel her til morgen. nogle af de emner der har været diskuteret det sidste stykke tid. Prutte om prisen med mere. https://side6.dk/6-nyt/nej-du-skal-ikke-give-din-sexarbejder-orgasme/8216551/ Forfriskende æeligt og sikkert en øjenåbner for en del kunder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Evil Skrevet 2. August, 2022 (edited) Vil ikke mene at den artikel er særlig valid, den er skrevet ud fra 6 luderes udtalelse ( ja der står ludere i artiklen). Men selvfølgelig er der nok en del i branchen hvor der ikke er nogen former for nydelse eller orgasme. Og det at prutte om prisen, hvem bryder sig om det? Artiklen er fra 2020. Redigeret 2. August, 2022 af Evil . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 2. August, 2022 (edited) Evil skrev, for 5 minutter siden: Vil ikke mene at den artikel er særlig valid, den er skrevet ud fra 6 luderes udtalelse ( ja der står ludere i artiklen). Og det at prutte om prisen, hvem bryder sig om det? Du kan jo bruge den som du tolker den. men nu var det bare fordi der har været diskuteret om disse emner det sidste stykke tid. også det om at prutte om prisen. om de 6 GP er helt uden for skiven med deres udtaler. Det tror jeg faktisk ikke. De ramme rimelig godt. der vil jo altid være undtagelser lige meget om de havde spurgt 1000 GP. Redigeret 2. August, 2022 af Den ærlige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 2. August, 2022 Evil skrev, for 6 minutter siden: Vil ikke mene at den artikel er særlig valid, den er skrevet ud fra 6 luderes udtalelse ( ja der står ludere i artiklen). Men selvfølgelig er der nok en del i branchen hvor der ikke er nogen former for nydelse eller orgasme. Og det at prutte om prisen, hvem bryder sig om det? Artiklen er fra 2020. Tror du der er sket et skred på 2 år sgu nok det samme pigerne tænker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 2. August, 2022 TS-Hunter skrev, for 8 minutter siden: Forfriskende æeligt og sikkert en øjenåbner for en del kunder Ja tror jeg du har ret i. og en del der bliver krænket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby Skrevet 2. August, 2022 Den ærlige skrev, for 2 minutter siden: Ja tror jeg du har ret i. og en del der bliver krænket. Der vil nok være en del herinde, som får spoleret sit selvbillede af den store tyr, som GP'ere sukker længselsfuldt efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Evil Skrevet 2. August, 2022 Den ærlige skrev, for 4 minutter siden: Du kan jo bruge den som du tolker den. men nu var det bare fordi der har været diskuteret om disse emner det sidste stykke tid. også det om at prutte om prisen. om de 6 GP er helt uden for skiven med deres udtaler. Det tror jeg faktisk ikke. De ramme rimelig godt. der vil jo altid være undtagelser lige meget om de havde spurgt 1000 GP. Artiklen beskriver jo blot at det er forretning, hvor det handler om kundens nydelse, og de 6 adspurgte ikke ønsker at blive tilfredsstillet. Mener blot at der skulle være adspurgt flere for at få et valid grundlag. Men tror nu at en del af artiklen kan overføres til det danske marked for sexsalg og sexkøb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 2. August, 2022 Evil skrev, for 1 minut siden: Artiklen beskriver jo blot at det er forretning, hvor det handler om kundens nydelse, og de 6 adspurgte ikke ønsker at blive tilfredsstillet. Mener blot at der skulle være adspurgt flere for at få et valid grundlag. Men tror nu at en del af artiklen kan overføres til det danske marked for sexsalg og sexkøb. Skriver vist også et pigen nok ikke nyder det. Og det er en fantasi. men kan høre på dig at du er en af dem der giver stor nydelse og orgasmer til de piger du besøger. det synes jeg er verdensklasse. for ja det sker da også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Evil Skrevet 2. August, 2022 Den ærlige skrev, for 2 minutter siden: Skriver vist også et pigen nok ikke nyder det. Og det er en fantasi. men kan høre på dig at du er en af dem der giver stor nydelse og orgasmer til de piger du besøger. det synes jeg er verdensklasse. for ja det sker da også Besøger ikke gp'er eller giver dem nydelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 2. August, 2022 Da jeg var almindelig sex arbejdere, var det blandet fra gæst til gæst, an på hvad ydelse, varighed han købte, samt kemi og hvor lang henne på dagen om, jeg også fik nydelse. En gæst der kun køber samleje klokken 20 om aften, gør det ikke nemt at få orgasme. Vi piger kan også hjælpe til at vi får en orgasme vi ved jo hvad vi kan lide. Ja der er gæster som kun vil have deres nydelse og andre gæster der vil gerne have glæden ved at give pigen nydelse. Ligesom nogle glædespiger kun går efter kundens nydelse. Og andre piger der elsker gensidig nydelse, det kan evt være fordi hun ikke har en partner der hjemme fordi hun har en stort sex behov og kan dele den med sine gæster. At presse de priser kan være modigt valg, fordi han kan blive afvist, fordi pigen kan vælge at sige ja men giv en dårlig ydelse, service og mindre tid, til dårlig glæde. Derved også risiko for dårlig kemi, så tænkte jer om, inden der forsøges at presse prisen ned. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 2. August, 2022 At en pige ikke får orgasme behøver jo ikke at betyde at pigen ingen nydelse får. Nogen får jo også nydelse af at tilfredsstille andre. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 2. August, 2022 Lange skrev, for 4 minutter siden: At en pige ikke får orgasme behøver jo ikke at betyde at pigen ingen nydelse får. Nogen får jo også nydelse af at tilfredsstille andre. Ja nemlig Og sådan er det for mig i dag hvor jeg arbejder som erotik massør 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 2. August, 2022 Jyske Coco Erotik massør skrev, for 17 minutter siden: Da jeg var almindelig sex arbejdere, var det blandet fra gæst til gæst, an på hvad ydelse, varighed han købte, samt kemi og hvor lang henne på dagen om, jeg også fik nydelse. En gæst der kun køber samleje klokken 20 om aften, gør det ikke nemt at få orgasme. Vi piger kan også hjælpe til at vi får en orgasme vi ved jo hvad vi kan lide. Ja der er gæster som kun vil have deres nydelse og andre gæster der vil gerne have glæden ved at give pigen nydelse. Ligesom nogle glædespiger kun går efter kundens nydelse. Og andre piger der elsker gensidig nydelse, det kan evt være fordi hun ikke har en partner der hjemme fordi hun har en stort sex behov og kan dele den med sine gæster. At presse de priser kan være modigt valg, fordi han kan blive afvist, fordi pigen kan vælge at sige ja men giv en dårlig ydelse, service og mindre tid, til dårlig glæde. Derved også risiko for dårlig kemi, så tænkte jer om, inden der forsøges at presse prisen ned. Med al respekt for dig og det du skriver giver det bare mere realistisk at høre det af ikke aktive og anonyme piger. for er klar over du kan ikke skrive du ikke får en skid ud af det. det ville ødelægge din forretning. dog ikke sagt det ikke er rigtig det du skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 2. August, 2022 Den ærlige skrev, for 2 minutter siden: Med al respekt for dig og det du skriver giver det bare mere realistisk at høre det af ikke aktive og anonyme piger. Synes du er meget sortseer. Det virker som om at du kun vil tro på folk, hvis de bekræfter dig i at de hader det de laver og kun tænker på at tjene penge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TS-Hunter 34 Skrevet 2. August, 2022 Jyske Coco Erotik massør skrev, for 6 minutter siden: Ja nemlig Og sådan er det for mig i dag hvor jeg arbejder som erotik massør Men der er vel forskel på det og en egentlig seksuel nydelse, som er det artiklen omhandler. Jeg har også nydelse ved at gå på arbejde og det frivillige arbejde i fritiden, men det er en helt anden form for nydelse. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 2. August, 2022 Lange skrev, for 7 minutter siden: Synes du er meget sortseer. Det virker som om at du kun vil tro på folk, hvis de bekræfter dig i at de hader det de laver og kun tænker på at tjene penge. Nej læs hvad jeg skriver. selvfølgelig er der nogen der kan lide det de laver benægter jeg vist ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 2. August, 2022 Den ærlige skrev, for 1 minut siden: Nej læs hvad jeg skriver. selvfølgelig er der nogen der kan lide det de laver benægter jeg vist ikke Du giver hende ret, men sår alligevel lidt tvivl ved at skrive, at det ville være dårligt for hendes forretning, hvis hun skrev at hun kun gjorde det for pengenes skyld. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 2. August, 2022 Nej tror oprigtigt på hende. men den mest korrekte udtagelse for man når den er anonym Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 2. August, 2022 Den ærlige skrev, for 29 minutter siden: Med al respekt for dig og det du skriver giver det bare mere realistisk at høre det af ikke aktive og anonyme piger. for er klar over du kan ikke skrive du ikke får en skid ud af det. det ville ødelægge din forretning. dog ikke sagt det ikke er rigtig det du skriver. Nu skrev jeg da jeg var alm sex arbejder i dag er jeg erotisk massør. Så i dag handler det om behandlinger på massagebrik hvor det nydelse til mine gæster. Samt jeg er en kvinde der ikke kan klare løgne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 2. August, 2022 Det er jo bare et konkurrenceparameter. Det er også en ydelse at være i stand til at gi sig hen og få reel nydelse ud af besøget. Ud fra min egen erfaring vil jeg sige de fleste tænker som de 6 fra artiklen men ikke alle. Jeg besøger kun den type en gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 2. August, 2022 Jeg er helt med på hvad du skriver. @Jyske Coco Erotik massør det jeg mener der er jo ingen aktive piger her inde vil skrive andet end de har nydelse ved det. for det ødelægger fantasien for mange mænd. så troværdigheden daler. lige som på jobbet når chefen spørger ud i rummet er i glade for mig som chef. ikke mange der siger du er et dumt svin. men er det anonym så skal du bare se nogle bekendelser. jeg er personligt ligeglad når jeg går til en GP. så handler det om mig. mig det jeg har betalt for. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Evil Skrevet 2. August, 2022 Den ærlige skrev, for 9 minutter siden: Nej tror oprigtigt på hende. men den mest korrekte udtagelse for man når den er anonym Kan godt svare dig anonymt. Jeg har haft enkelte dårlige oplevelser, i de tilfælde kunden ikke har været ærlig omkring sig selv. Mænd jeg ikke har tændt fysisk på også dermed ingen nydelse til mig, valgte at gennemføre. En enkelt som beskrev sig som kraftig, men var meget fed. Jeg kastede op efter mit møde med ham, det var dels køreture til ham og pengene dér gjorde jeg gennemførte. Efter den oplevelse blev jeg meget bevidst om ikke at gennemføre med kunder som ikke tændte mig. Men jo jeg har i 98% af mine aftaler opnået nydelse og orgasme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 2. August, 2022 Evil skrev, for 1 minut siden: Kan godt svare dig anonymt. Jeg har haft enkelte dårlige oplevelser, i de tilfælde kunden ikke har været ærlig omkring sig selv. Mænd jeg ikke har tændt fysisk på også dermed ingen nydelse til mig, valgte at gennemføre. En enkelt som beskrev sig som kraftig, men var meget fed. Jeg kastede op efter mit møde med ham, det var dels køreture til ham og pengene dér gjorde jeg gennemførte. Efter den oplevelse blev jeg meget bevidst om ikke at gennemføre med kunder som ikke tændte mig. Men jo jeg har i 98% af mine aftaler opnået nydelse og orgasme. Det lyder herligt. men øv med de få. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 2. August, 2022 Sakset fra artiklen: ""Du går ikke til frisøren og prøver at klippe hende, vel. "" 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg