Hop til indhold
Den ærlige

Orgasme til GP og prutte om prisen.

Recommended Posts

Guest Evil

Vil  ikke  mene at  den  artikel  er  særlig  valid,  den  er  skrevet  ud  fra  6 luderes udtalelse ( ja  der  står  ludere  i artiklen). Men  selvfølgelig  er  der  nok  en del  i branchen  hvor  der  ikke  er  nogen  former for  nydelse  eller  orgasme. 

Og  det  at  prutte  om  prisen,  hvem  bryder sig  om  det?  

Artiklen  er  fra  2020.

Redigeret af Evil
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Evil skrev, for 5 minutter siden:

Vil  ikke  mene at  den  artikel  er  særlig  valid,  den  er  skrevet  ud  fra  6 luderes udtalelse ( ja  der  står  ludere  i artiklen).

Du kan jo bruge den som du tolker den. 

men nu var det bare fordi der har været diskuteret om disse emner det sidste stykke tid. 

også det om at prutte om prisen. 
om de 6 GP er helt uden for skiven med deres udtaler. 
Det tror jeg faktisk ikke. 
De ramme rimelig godt. 

der vil jo altid være undtagelser lige meget om de havde spurgt 1000 GP. 

Redigeret af Den ærlige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Evil skrev, for 6 minutter siden:

Vil  ikke  mene at  den  artikel  er  særlig  valid,  den  er  skrevet  ud  fra  6 luderes udtalelse ( ja  der  står  ludere  i artiklen). Men  selvfølgelig  er  der  nok  en del  i branchen  hvor  der  ikke  er  nogen  former for  nydelse  eller  orgasme. 

Artiklen  er  fra  2020.

Tror du der er sket et skred på 2 år 

sgu nok det samme pigerne tænker 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TS-Hunter skrev, for 8 minutter siden:

Forfriskende æeligt og sikkert en øjenåbner for en del kunder ;)

Ja tror jeg du har ret i.  

og en del der bliver krænket. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby
Den ærlige skrev, for 2 minutter siden:

Ja tror jeg du har ret i.  

og en del der bliver krænket. 

Der vil nok være en del herinde, som får spoleret sit selvbillede af den store tyr, som GP'ere sukker længselsfuldt efter ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Evil
Den ærlige skrev, for 4 minutter siden:

Du kan jo bruge den som du tolker den. 

men nu var det bare fordi der har været diskuteret om disse emner det sidste stykke tid. 

også det om at prutte om prisen. 
om de 6 GP er helt uden for skiven med deres udtaler. 
Det tror jeg faktisk ikke. 
De ramme rimelig godt. 

der vil jo altid være undtagelser lige meget om de havde spurgt 1000 GP. 

Artiklen  beskriver  jo  blot  at  det  er  forretning, hvor  det  handler  om  kundens  nydelse, og  de  6 adspurgte  ikke  ønsker  at  blive  tilfredsstillet. 

Mener  blot  at  der  skulle  være  adspurgt flere  for  at  få  et  valid  grundlag. 

Men  tror  nu  at  en  del  af  artiklen kan  overføres  til  det  danske  marked for sexsalg  og  sexkøb.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Evil skrev, for 1 minut siden:

Artiklen  beskriver  jo  blot  at  det  er  forretning, hvor  det  handler  om  kundens  nydelse, og  de  6 adspurgte  ikke  ønsker  at  blive  tilfredsstillet. 

Mener  blot  at  der  skulle  være  adspurgt flere  for  at  få  et  valid  grundlag. 

Men  tror  nu  at  en  del  af  artiklen kan  overføres  til  det  danske  marked for sexsalg  og  sexkøb.  

Skriver vist også et pigen nok ikke nyder det. 
Og det er en fantasi. 

men kan høre på dig at du er en af dem der giver stor nydelse og orgasmer til de piger du besøger. 

det synes jeg er verdensklasse. 
for ja det sker da også 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Evil

Skriver vist også et pigen nok ikke nyder det. 
Og det er en fantasi. 

men kan høre på dig at du er en af dem der giver stor nydelse og orgasmer til de piger du besøger. 

det synes jeg er verdensklasse. 
for ja det sker da også 

Besøger  ikke  gp'er  eller  giver  dem  nydelse.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg var almindelig sex arbejdere, var det blandet fra gæst til gæst, an på hvad ydelse, varighed han købte, samt kemi og  hvor lang henne på dagen om, jeg også fik nydelse. En gæst der kun køber samleje klokken 20 om aften, gør det ikke nemt at få orgasme. Vi piger kan også hjælpe til at vi får en orgasme vi ved jo hvad vi kan lide. 

Ja der er gæster som kun vil have deres nydelse og andre gæster der vil gerne have glæden ved at give pigen nydelse. Ligesom nogle glædespiger kun går  efter kundens nydelse. Og andre piger der elsker gensidig nydelse, det kan evt være fordi hun ikke har en partner der hjemme fordi hun har en  stort sex behov og kan dele den med sine gæster. 

At presse de priser kan være modigt valg, fordi han kan blive afvist, fordi pigen kan vælge at sige ja men giv en dårlig ydelse, service og mindre tid, til dårlig glæde. Derved  også risiko for dårlig kemi, så tænkte jer om, inden der forsøges at presse prisen ned. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

At en pige ikke får orgasme behøver jo ikke at betyde at pigen ingen nydelse får. Nogen får jo også nydelse af at tilfredsstille andre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør skrev, for 17 minutter siden:

Da jeg var almindelig sex arbejdere, var det blandet fra gæst til gæst, an på hvad ydelse, varighed han købte, samt kemi og  hvor lang henne på dagen om, jeg også fik nydelse. En gæst der kun køber samleje klokken 20 om aften, gør det ikke nemt at få orgasme. Vi piger kan også hjælpe til at vi får en orgasme vi ved jo hvad vi kan lide. 

Ja der er gæster som kun vil have deres nydelse og andre gæster der vil gerne have glæden ved at give pigen nydelse. Ligesom nogle glædespiger kun går  efter kundens nydelse. Og andre piger der elsker gensidig nydelse, det kan evt være fordi hun ikke har en partner der hjemme fordi hun har en  stort sex behov og kan dele den med sine gæster. 

At presse de priser kan være modigt valg, fordi han kan blive afvist, fordi pigen kan vælge at sige ja men giv en dårlig ydelse, service og mindre tid, til dårlig glæde. Derved  også risiko for dårlig kemi, så tænkte jer om, inden der forsøges at presse prisen ned. 

Med al respekt for dig og det du skriver 

giver det bare mere realistisk at høre det af ikke aktive og anonyme piger. 

for er klar over du kan ikke skrive du ikke får en skid ud af det. 
det ville ødelægge din forretning. 

dog ikke sagt det ikke er rigtig det du skriver. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes du er meget sortseer. Det virker som om at du kun vil tro på folk, hvis de bekræfter dig i at de hader det de laver og kun tænker på at tjene penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør skrev, for 6 minutter siden:

Ja nemlig :) 

Og sådan er det for mig i dag hvor jeg arbejder som erotik massør 

Men der er vel forskel på det og en egentlig seksuel nydelse, som er det artiklen omhandler. Jeg har også nydelse ved at gå på arbejde og det frivillige arbejde i fritiden, men det er en helt anden form for nydelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, for 7 minutter siden:

Synes du er meget sortseer. Det virker som om at du kun vil tro på folk, hvis de bekræfter dig i at de hader det de laver og kun tænker på at tjene penge.

Nej læs hvad jeg skriver. 
selvfølgelig er der nogen der kan lide det de laver benægter jeg vist ikke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 1 minut siden:

Nej læs hvad jeg skriver. 
selvfølgelig er der nogen der kan lide det de laver benægter jeg vist ikke 

Du giver hende ret, men sår alligevel lidt tvivl ved at skrive, at det ville være dårligt for hendes forretning, hvis hun skrev at hun kun gjorde det for pengenes skyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 29 minutter siden:

for er klar over du kan ikke skrive du ikke får en skid ud af det. 
det ville ødelægge din forretning. 

dog ikke sagt det ikke er rigtig det du skriver. 

Nu skrev jeg da jeg var alm sex arbejder 

i dag er jeg erotisk massør. Så i dag handler det om behandlinger på massagebrik hvor det nydelse til mine gæster. 

Samt jeg er en kvinde der ikke kan klare løgne 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo bare et konkurrenceparameter. Det er også en ydelse at være i stand til at gi sig hen og få reel nydelse ud af besøget. Ud fra min egen erfaring vil jeg sige de fleste tænker som de 6 fra artiklen men ikke alle. Jeg besøger kun den type en gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt med på hvad du skriver. @Jyske Coco Erotik massør 

det jeg mener der er jo ingen aktive piger her inde vil skrive andet end de har nydelse ved det. 
for det ødelægger fantasien for mange mænd. 

så troværdigheden daler. 

lige som på jobbet når chefen spørger ud i rummet er i glade for mig som chef. 
ikke mange der siger du er et dumt svin. 
men er det anonym så skal du bare se nogle bekendelser. 

jeg er personligt ligeglad når jeg går til en GP. 
så handler det om mig. 
mig det jeg har betalt for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Evil
Den ærlige skrev, for 9 minutter siden:

Nej tror oprigtigt på hende. 

men den mest korrekte udtagelse for man når den er anonym 

Kan  godt  svare  dig  anonymt. 

Jeg  har  haft  enkelte  dårlige  oplevelser,  i de tilfælde  kunden  ikke  har  været  ærlig  omkring  sig  selv.  

Mænd  jeg  ikke  har  tændt  fysisk  på  også  dermed  ingen  nydelse  til  mig,  valgte  at  gennemføre.  En  enkelt som  beskrev  sig  som  kraftig, men  var  meget  fed.  Jeg  kastede  op  efter mit  møde  med  ham,  det var  dels køreture  til  ham  og  pengene  dér  gjorde  jeg  gennemførte.  Efter  den  oplevelse  blev  jeg  meget  bevidst  om  ikke  at  gennemføre med  kunder  som  ikke  tændte  mig.  

Men  jo  jeg  har  i 98% af  mine  aftaler  opnået  nydelse og  orgasme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Evil skrev, for 1 minut siden:

Kan  godt  svare  dig  anonymt. 

Jeg  har  haft  enkelte  dårlige  oplevelser,  i de tilfælde  kunden  ikke  har  været  ærlig  omkring  sig  selv.  

Mænd  jeg  ikke  har  tændt  fysisk  på  også  dermed  ingen  nydelse  til  mig,  valgte  at  gennemføre.  En  enkelt som  beskrev  sig  som  kraftig, men  var  meget  fed.  Jeg  kastede  op  efter mit  møde  med  ham,  det var  dels køreture  til  ham  og  pengene  dér  gjorde  jeg  gennemførte.  Efter  den  oplevelse  blev  jeg  meget  bevidst  om  ikke  at  gennemføre med  kunder  som  ikke  tændte  mig.  

Men  jo  jeg  har  i 98% af  mine  aftaler  opnået  nydelse og  orgasme.

Det lyder herligt. 

men øv med de få. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sakset fra artiklen:

""Du går ikke til frisøren og prøver at klippe hende, vel. ""  :lol: :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...