holstebronx 7415 Skrevet 21. Oktober, 2013 Jeg besøgte en fantastisk smuk thai kvinde i lørdags, med 1000 kr på lommen og spurgte hvad jeg kunne få. Hun lagde ud med massage og svensk. Vi blev enige om massage og fransk. Da vi til sidst nåede til det franske lå vi med hovederne hver sin vej, det skal siges at hun kun trusser på....et fantastisk syn Pludselig ville hun ændre stilling eller noget, hun stoppede ihvertfald og bevægede sig. Da hun kiggede halvvejs på mig fløj det pludselig ud af munden på mig om vi ikke kunne gøre det til gensidig fransk, hvortil hun svarede, jo det er ok, du er en flink fyr..... På engelsk selvfølgelig Jeg gik derfra som en tilfreds hankat der lige havde fået en skål frisk mælk Bagefter tænkte jeg dog over at jeg havde fået ekstra ydelser uden at betale ekstra, og overvejede om jeg ved næste besøg skulle betale lidt ekstra da jeg gerne vil opfattes som en seriøs kunde som de gerne vil have besøg af. Nogen der har prøvet noget lignende ? Og betalte I så lidt ekstra ved næste besøg eller lod I det gå i glemmebogen ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17535 Skrevet 21. Oktober, 2013 Joda, det sker da tit. Man får noget ekstra; næste gang viser man at man er glad for det, og betaler noget ekstra, og så får man endnu noget ekstra. Noget slags vekselspil hvor man tager og giver. Og efter hånden bliver det kun bedre og bedre. Tør man spørge hvor du var henne? B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. Oktober, 2013 Joda, det sker da tit. Man får noget ekstra; næste gang viser man at man er glad for det, og betaler noget ekstra, og så får man endnu noget ekstra. Noget slags vekselspil hvor man tager og giver. Og efter hånden bliver det kun bedre og bedre. Tør man spørge hvor du var henne? B Ja det tør du åbenbart Østergade 50 i Struer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. Oktober, 2013 Joda, det sker da tit. Man får noget ekstra; næste gang viser man at man er glad for det, og betaler noget ekstra, og så får man endnu noget ekstra. Noget slags vekselspil hvor man tager og giver. Og efter hånden bliver det kun bedre og bedre. Tør man spørge hvor du var henne? B Ja jeg fik ekstra men det var ikke på hendes opfordring, hvis du forstår. Og selvom jeg så betalte lidt ekstra næste gang så er det vel nærmest som at få på kredit... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Oktober, 2013 Det her er lidt lyseslukker agtigt. Hvis du betalte 1000 for massage og gensidigt fransk, så skylder du ikke noget nogen steder. Det får man massage, body, svensk, fransk og dansk plus bad og søde smil for de fleste andre steder i provinsen. Enkelte steder dog 1200 pga lækre lokaler o. l. Men det er da korrekt at drikkepenge giver en endnu større oplevelse ved næste besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. Oktober, 2013 Det her er lidt lyseslukker agtigt. Hvis du betalte 1000 for massage og gensidigt fransk, så skylder du ikke noget nogen steder. Det får man massage, body, svensk, fransk og dansk plus bad og søde smil for de fleste andre steder i provinsen. Enkelte steder dog 1200 pga lækre lokaler o. l. Men det er da korrekt at drikkepenge giver en endnu større oplevelse ved næste besøg. Jeg har fået mere for færre penge andre steder, det er korrekt. Men jeg kan lide stedet, og hvis jeg skal helt til Randers eller lign. Så ender det nærmest med at jeg alt i alt den dag har brugt endnu flere penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13670 Skrevet 21. Oktober, 2013 Jeg har fået mere for færre penge andre steder, det er korrekt. Men jeg kan lide stedet, og hvis jeg skal helt til Randers eller lign. Så ender det nærmest med at jeg alt i alt den dag har brugt endnu flere penge. Viborg, Hvam, Raunstrup, + flere byer omkring Viborg kan vel også gøre det :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. Oktober, 2013 Viborg, Hvam, Raunstrup, + flere byer omkring Viborg kan vel også gøre det Jeg studerede området inden jeg besluttede mig, og området omkring Viborg fangede ikke lige min interesse af flere årsager. Skulle egentligt have været på dagstur til Randers men jeg kom ikke rigtigt ud af starthullerne den dag Jeg læste at der ofte var politi besøg i Ravnstrup.... ?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pensionisten 63 Skrevet 22. Oktober, 2013 jeg går ud fra at thaipigen han nydt, at få fissen slikket, hun sikkert følt det som et frønsegode. Hvis en mandlig prostitueret solgte oralsex til en kvinde, ville han nok heller ikke have noget imod, at få pikken suttet af, "gratis" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 22. Oktober, 2013 Hej Hvis hun har lagt sig i stilling så du nærmest havde munden foran fissen tror jeg det er fordi hun selv er interesseret i det. Det er ialtfald OK at spørge som du gjorde. Jeg bestilte engang svensk hos en pige i Odense. Vi endte med et vildt samleje bagfra og kys og kram. Det sker ret sjældent at man får så meget extra, men sommetider får man en lille bid extra, hvis man er flink, høflig og velsoigneret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13670 Skrevet 22. Oktober, 2013 Jeg læste at der ofte var politi besøg i Ravnstrup.... ?! Link ? Desværre lang tid siden jeg har været der, men plejer at få en god og behagelig service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 22. Oktober, 2013 Link ? Desværre lang tid siden jeg har været der, men plejer at få en god og behagelig service. Det stod på thaioaser.net eller hva det hedder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1241 Skrevet 22. Oktober, 2013 jeg går ud fra at thaipigen han nydt, at få fissen slikket, hun sikkert følt det som et frønsegode. Hvis en mandlig prostitueret solgte oralsex til en kvinde, ville han nok heller ikke have noget imod, at få pikken suttet af, "gratis" Lige mine ord!! :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 22. Oktober, 2013 Link ? Desværre lang tid siden jeg har været der, men plejer at få en god og behagelig service. Kan godt være at det var beskrivelsen af Hvam, jeg havde forvekslet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13670 Skrevet 22. Oktober, 2013 Kan godt være at det var beskrivelsen af Hvam, jeg havde forvekslet... Det er vist et par år siden jeg læste det med politibesøg i Hvam - mon det er sket siden? Joy var i hvert fald rigtig sød, sidst jeg var der for ca. 1 måned siden - og hun undlod at trække gardinet helt for, så der kom lidt dagslys ind i kælderen Hvad med Jernbanegade i Viborg - har du været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mindset 6 Skrevet 23. Oktober, 2013 Ja, det sker rimeligt ofte. Det har været alt fra superfransk, megafransk, anal og GFE. Jeg giver dem altid drikkepenge, hvis de har givet ekstra ydelser uden at det har været aftalt fra start. Når de har fået drikkepenge, husker de bedre at de har været her og er meget samarbejdsvillige næste gang jeg ser dem. Der får de selvfølgelig også drikkepenge, når de går ud af døren. Det samme gælder alle steder, hvor jeg modtager en god service og har tænkt mig at komme igen. Hvis jeg er på en bar der er populær, så giver jeg også rigeligt med drikkepenge ved første servering. Bartenderen husker det og jeg slipper for at stå i kø, næste gang jeg skal købe noget. Det er simpelt... Moneý talks - Bullshit Walks. Desværre har jeg været ude for lidt negative oplevelser. Der er nogle piger, der ikke lige har husket at have byttepenge med i tasken, når de besøger en. For eksempel tager hun 1300 for en time. Jeg har 1500. Hun siger hun ikke kan give tilbage. Jeg siger, det er ok, hvis du leverer lidt ekstra. Desværre er det lige de piger, som ikke leverer noget ekstra og som i det hele taget ikke leverer en god service i forhold til prisen Det har jeg selvfølgelig lært af og har altid lige penge parat og lidt ekstra, hvis oplevelse har været ud over forventningerne :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 23. Oktober, 2013 Men så har du jo også betalt lidt bagefter, som tak for det ekstra. Og så har du jo teknisk set ikke fået det gratis. Det havde jeg også gjort hvis jeg havde haft flere penge. Jeg kunne selvfølgelig have givet hende min ene sko Ja, det sker rimeligt ofte. Det har været alt fra superfransk, megafransk, anal og GFE. Jeg giver dem altid drikkepenge, hvis de har givet ekstra ydelser uden at det har været aftalt fra start. Når de har fået drikkepenge, husker de bedre at de har været her og er meget samarbejdsvillige næste gang jeg ser dem. Der får de selvfølgelig også drikkepenge, når de går ud af døren. Det samme gælder alle steder, hvor jeg modtager en god service og har tænkt mig at komme igen. Hvis jeg er på en bar der er populær, så giver jeg også rigeligt med drikkepenge ved første servering. Bartenderen husker det og jeg slipper for at stå i kø, næste gang jeg skal købe noget. Det er simpelt... Moneý talks - Bullshit Walks. Desværre har jeg været ude for lidt negative oplevelser. Der er nogle piger, der ikke lige har husket at have byttepenge med i tasken, når de besøger en. For eksempel tager hun 1300 for en time. Jeg har 1500. Hun siger hun ikke kan give tilbage. Jeg siger, det er ok, hvis du leverer lidt ekstra. Desværre er det lige de piger, som ikke leverer noget ekstra og som i det hele taget ikke leverer en god service i forhold til prisen Det har jeg selvfølgelig lært af og har altid lige penge parat og lidt ekstra, hvis oplevelse har været ud over forventningerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 23. Oktober, 2013 Ja, det sker rimeligt ofte. Ja det er da sket, ikke ofte, men engang imellem. Tidligere, da jeg var ung fattig og studerende og af økonomiske grunde var tvunget til at vælge mellem enkeltydelser gav pigerne mig indimellem lidt ekstra - indledende fransk f.eks. I dag hvor jeg udelukkende køber på tid er det sket at tiden strækkes 10-15 min. Både dengang og i dag bilder jeg mig selv ind at det sker når der er god kemi og god kontakt til pigen. Men en der var mere kynisk anlagt ville nok kalde det et standardtrick for at sikre et nyt besøg En enkelt ekstraordinær gang har jeg oplevet at der kom der en pige mere med i legen. Det behøves selvfølgelig ikke være fordi de kan lide mig, forklaringen kunne også bare være, at de ikke kan tælle ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mindset 6 Skrevet 23. Oktober, 2013 Men så har du jo også betalt lidt bagefter, som tak for det ekstra. Og så har du jo teknisk set ikke fået det gratis. Du har helt ret. Teknisk set har jeg ikke fået det gratis. Men, det kunne have været gratis. Jeg kunne have valgt at sige pænt farvel til pigen uden at give drikkepenge. Men hvem gør den slags for god service??? Dog vælger jeg som skrevet, altid at give drikkepenge ved en god service. Jeg ved godt at det med drikkepenge er fjernt for mange danskere, desværre. Men så snart vi kommer syd for grænsen er det en del af det daglige liv. Jeg giver drikkepengene, fordi jeg højst sandsynligt kunne finde på at kontakte pigen igen. Det kunne heller aldrig falde mig ind at prutte om prisen på en glædespige. Hvem gør dog den slags?? En ydelse er en ydelse og den koster det den koster. Giver hun ekstra med af egen fri vilje og lyst... fint med mig og jeg giver hende gerne noget for det. De par hundrede kroner er givet rigtigt godt ud i forhold til næste besøg. Du skulle prøve det. :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mindset 6 Skrevet 23. Oktober, 2013 I dag hvor jeg udelukkende køber på tid er det sket at tiden strækkes 10-15 min. Både dengang og i dag bilder jeg mig selv ind at det sker når der er god kemi og god kontakt til pigen. Men en der var mere kynisk anlagt ville nok kalde det et standardtrick for at sikre et nyt besøg Selvfølgelig er det en måde, at skabe en mulighed for et nyt besøg. Ingen tvivl om det. Og jeg tror ikke jeg står alene, når det handler om en gudinde, der giver den totalt gas og derigennem skaber grobund for ekstra besøg. Vi vender alle tilbage til gode oplevelser. Bare læs X's anmeldelser af Nikita. Det er ganske let for os alle herinde at købe os til sex. Det ved vi. Men hvis det bare handlede om at putte pikken i en fisse, så var der jo slet ikke grobund for et forum som dette. Det hele ville jo være meget meget meget simpelt, hvis det kun var det. Vi er jo herinde for at bare på en eller anden måde være sikret, at den oplevelse vi får sammen med kvinden, er mindst, god. Vi er jo også herinde fordi, der er rigtigt mange derude, som har falske profiler eller som giver en enormt dårlig oplevelse, som vi ønsker at andre ikke skal have. Vi er her selvfølgelig også som en slags minoritet, der har fundet ligesindede og som her kan dele oplevelser, der ikke lige hører til ved familiefesten eller i frokoststuen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 23. Oktober, 2013 Nej det er rigtigt. Og vel især hvis det er et sted du er kommet flere gange, så på en eller anden måde, så giver I begge 2 lidt "oveni" det aftalte. Men der i Østergade i Struer har jeg besøgt stedet, og tilfældigvis den samme pige 2 gange, men med nok 6 mdr. mellemrum. Så stamgæst kan man ikke kalde mig Du har helt ret. Teknisk set har jeg ikke fået det gratis. Men, det kunne have været gratis. Jeg kunne have valgt at sige pænt farvel til pigen uden at give drikkepenge. Men hvem gør den slags for god service??? Dog vælger jeg som skrevet, altid at give drikkepenge ved en god service. Jeg ved godt at det med drikkepenge er fjernt for mange danskere, desværre. Men så snart vi kommer syd for grænsen er det en del af det daglige liv. Jeg giver drikkepengene, fordi jeg højst sandsynligt kunne finde på at kontakte pigen igen. Det kunne heller aldrig falde mig ind at prutte om prisen på en glædespige. Hvem gør dog den slags?? En ydelse er en ydelse og den koster det den koster. Giver hun ekstra med af egen fri vilje og lyst... fint med mig og jeg giver hende gerne noget for det. De par hundrede kroner er givet rigtigt godt ud i forhold til næste besøg. Du skulle prøve det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 23. Oktober, 2013 Det skal helst ikke betragtes som obligatorisk, men de steder hvor jeg har fået bonus uden ekstra omkostning, er de steder hvor jeg kommer tilbage for seconds. Med ekstra penge på lommen. I et marked hvor der er frygteligt meget pengefokus fra størstedelen af pigerne, er det de piger, som har en særlig egenskab, dem der får stamkunderne. Intet skaber da bedre kundeloyalitet end en overraskende behandling. Om det så er en ekstra ydelse eller en uventet følelse er potato potatos. De piger som "nedværdiger" sig selv til mandens maskinelle onani, er de piger jeg ikke gider besøge igen. Dem jeg kom tilbage til: 15 minutters dansk, som uventet blev til 20 minutters GFE med superfransk 15 minutters dansk, som uventet blev til megafransk. 15 minutters dansk, som uventet blev til GFE og deep throat. 30 minutters oliemassage, som uventet blev til 30 minutters body2body med HJ og fingerleg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Oktober, 2013 Dog vælger jeg som skrevet, altid at give drikkepenge ved en god service. Jeg ved godt at det med drikkepenge er fjernt for mange danskere, desværre. Men så snart vi kommer syd for grænsen er det en del af det daglige liv. Jeg giver drikkepengene, fordi jeg højst sandsynligt kunne finde på at kontakte pigen igen. Giver hun ekstra med af egen fri vilje og lyst... fint med mig og jeg giver hende gerne noget for det. De par hundrede kroner er givet rigtigt godt ud i forhold til næste besøg. Du skulle prøve det. Jeg hører så nok til fedterøvene, da jeg aldrig har givet drikkepenge. Jeg synes, at det er et skråplan at komme ind på. Og i øvrigt synes jeg da, at det er dyrt nok at tage på bordel, så det er kun på græske tavernaer, at der falder lidt ekstra kontanter af, men selvfølgelig langfra i den beløbsstørrelse, du nævner. Må så i den forbindelse så lige tilføje, at jeg gjorde det til en 'vane', at tage en æske chokolade (eller andet) med sammen med en lille flaske 'champagne' eller rettere mousserende vin, da hyggestunden altid kom til at tage længere end den halve time, der var afsat. Det var ligesom min måde at vise, at jeg satte pris på den behandling, jeg altid fik, men jeg ved selvfølgelig ikke, om drikkepenge ville ha' været mere værdsat Så selvfølgeliget er det lidt selvmodsigende at skrive, at det er et skråplan at give drikkepenge når man samtidig har lidt ekstra med, men jeg mener, at det måske/forhåbentlig blev lidt mere personligt at ha' taget noget med selvom 'overraskelsen' efterhånden var til at overse. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. Oktober, 2013 Så selvfølgeliget er det lidt selvmodsigende at skrive, at det er et skråplan at give drikkepenge når man samtidig har lidt ekstra med, men jeg mener, at det måske/forhåbentlig blev lidt mere personligt at ha' taget noget med selvom 'overraskelsen' efterhånden var til at overse. Jeg er helt, helt enig. Jeg har også gerne et eller andet med. Noget er til hende, andet er til os begge; noget er overraskende, andet er det ikke. Det sidste er dog næppe vigtigt. Vigtigt for mig er det imidlertid at få sendt et signal om, at jeg tænkt på besøget i forvejen, at jeg har set hen til det – samt at jeg værdsætter pigen. Set i dette lys vil kontante drikkepenge i mine øjne komme til kort. Til enhver tid! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 24. Oktober, 2013 Jeg havde en sød pige hvor jeg altid bestilte og betalte for massage og HJ. Jeg fik altid mere end HJ og så røg der lige et par hundrede i drikkepenge ned i pigens egen lomme og mammasan fik ikke glæde af dem, det var fast rutine hver gang the rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg