Hop til indhold

Bylder i skridtet

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil også lige komme med et lidt sent indskud at lægen sagde at jeg ikke måtte  skære eller klemme mere på den. I dette moment kiggede jeg på ham og sagde “det har jeg godt nok heller ikke tænkt mig”

Redigeret af Gabbana

Skrevet

Undersøgte han dig for abekopper? :wink:

Skrevet
TheGreatGatsby skrev, for 1 minut siden:

Undersøgte han dig for abekopper? :wink:

Han tog mine bolcher og pik i hånden og undersøgte  dem godt og grundigt, og jeg mener ikke han sagde jeg havde abekopper ^_^ 

Skrevet

@Gabbana 
I de fleste tilfælde ville jeg sige "Det skal knaldes væk"... men lige her tænker jeg det vil være en dårlig idé. 
Din pikkemand må ha' en time-out. 
I øvrigt kan jeg anbefale at man studser sine boller og sit PØØØØK-værk med en skægtrimmer i stedet for en skraber. Gerne en af dem der har "tænder" så der lige er en kvart millimeter eller deromkring tilbage af håret. Så får man færre "skægbumser" der kan udvikle sig. 
Har man særlig tendens til skægbumser i skridtet kan man med fordel bruge "skin tonic" og/eller det der i dag er mere udbredt som hedder "micellar water" efter man har barberet sig. Det svier ikke og er beregnet til ansigtet efter man har renset makeup af f.eks. Det kan købes også i ikke-lyserøde flasker i normal, føtex, matas osv. 
Det står sammen med makeupfjerner produkter og skin tonic. Bruger man begge er rækkefølgen: Micellar water og så skin tonic til sidst.
Brug parfumefrit, just in case til en start. 

Kærligst, 
Eva <3

PS: Send lige et før-billede af den byldebefængte pikkemand... og så et efter-billede i næste uge, ing' :D :wub:

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 10 minutter siden:

de fleste tilfælde ville jeg sige "Det skal knaldes væk"... men lige her tænker jeg det vil være en dårlig idé. 

Efter lægen har haft min pissemand i hånden og sagt du får ikke sex i morgen unge mand så må jeg nok lytte.

det er møg ærgeligt for siden jeg er flyttet så har den ikke stået stille på den seksuele front har gang i så mange damer at jeg snart ikke kan holde styr på hvad den ene hedder, og det er bare noget lort når man render rundt med en byld på størrelse med en Haribo vingummibamse med smag af infektion på tisseflutet 

til det med  barberingen så bruger jeg Phillips one blade, den holder bare. Men måske jeg skulle skifte hovedet men ja who knows ? 

hende jeg skal være sammen med i morgen klager ihvertfald ikke over at hun skal have gabbanas tunge og finger op i sig så det jo godt nok :wub:

men jeg er stadig lidt små knotten over den lige valgte at sætte sig på min pik.

Redigeret af Gabbana

Skrevet

@Gabbana 
Det er måske en straf fordi du har overskredet din dulle-kvote! Karma is a Bitch :D 
Der skal også være lidt damer til de andre glatbarberede, Honey. Ikke sådan hamstre. Man får bylder af det ;) 

God sommer og god fornøjelse <3

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 6 minutter siden:

Det er måske en straf fordi du har overskredet din dulle-kvote! Karma is a Bitch :D 

Det er lort og lagkage er det :wacko: tænk at min krop og lægen  siger at det slut med at bolle i en uge, men jeg må gerne tage rigeligt med antibiotika :-(

Eva Nadine skrev, for 9 minutter siden:

Der skal også være lidt damer til de andre glatbarberede, Honey. Ikke sådan hamstre. Man får bylder af det ;) 

Jeg bliver jo nød til at forholde mig i skindet. Hahaha din slut kommentar fik mig sgu til at grine lidt :lol:

Mig og min lorte byld siger tak <3

Skrevet
Gabbana skrev, for 1 time siden:

Jeg kan hermed love dig for at jeg ikke begår sådan en dumhed igen :lol:

hun tog det ret så fint, udover et “ej søde det er jeg da ret ked af” så var hun egentlig glad for at jeg stadig er udstyret med en tunge og to fingre til at stimulere hendes underliv :wub:

Hvis du gør det anden gang, så kan man sige du ikke lærte noget af denne gang :lol:

Ja det er hun måske nu, men når du er hélet og skal lege bulldozer, med det du har gået og ophobet, så håber jeg ikke du skræmmer pigebarnet væk :D 

Skrevet
Gabbana skrev, for 1 time siden:

Jeg vil også lige komme med et lidt sent indskud at lægen sagde at jeg ikke måtte  skære eller klemme mere på den. I dette moment kiggede jeg på ham og sagde “det har jeg godt nok heller ikke tænkt mig”

Efter dit spørgsmål om du stadig måtte knalde, så tror jeg han testede om du var helt okay på toppen :lol:

Skrevet
Gabbana skrev, for 35 minutter siden:

Til det med  barberingen så bruger jeg Phillips one blade, den holder bare. Men måske jeg skulle skifte hovedet men ja who knows ? 

Jeg vil anbefale Green keeper 3, den er exceptionel god. :)

Men udover det, så ja, måske skift hoved eller sørg for at spritte det af ;) 

Redigeret af Den Anonyme

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 4 minutter siden:

Efter dit spørgsmål om du stadig måtte knalde, så tror jeg han testede om du var helt okay på toppen :lol:

Jeg tror sgu du har ret :wacko: jeg tror manden konkluderet at jeg var retaderet eller sådan noget ud fra det dumme spørgsmål jeg kom med.

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 8 minutter siden:

Hvis du gør det anden gang, så kan man sige du ikke lærte noget af denne gang :lol:

Nope, den fes klart ind da han sagde “ du må ikke presse eller klemme mere på den”. At skære i den havde slet ikke faldet mig ind.

her tænkte jeg kære læge, jeg svigter dig ikke. Jeg holder mig til den fine antibiotika som du så fint har skrevet en recept på.

Altså angående damen så kan du jo få en Update på søndag ;)

Skrevet
Gabbana skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tror sgu du har ret :wacko: jeg tror manden konkluderet at jeg var retaderet eller sådan noget ud fra det dumme spørgsmål jeg kom med.

Jeg synes nu det var valid nok, i det tilfælde tænker det mindste hoved altid mest og på sig selv. :D 

Redigeret af Den Anonyme

Skrevet
Gabbana skrev, for 1 minut siden:

Nope, den fes klart ind da han sagde “ du må ikke presse eller klemme mere på den”. At skære i den havde slet ikke faldet mig ind.

her tænkte jeg kære læge, jeg svigter dig ikke. Jeg holder mig til den fine antibiotika som du så fint har skrevet en recept på.

Altså angående damen så kan du jo få en Update på søndag ;)

Når vi mænd får afvide at vi ikke må gøre noget, så har vi en tendens til at have selektiv hørelse, indtil vi husker på den smerte det gav os at gøre det første gang. :unsure:

Det er lidt ligesom at sige 'skat jeg har en gave til dig, meeeen du får den altså først om 2 dage'  :lol:

Men jeg glæder mig til søndag! :P

Skrevet
Den Anonyme skrev, Lige nu:

Jeg synes nu det var valid nok, i det tilfælde tænker det mindste altid mest og på sig selv. :D 

Jeg ved vitterlig ikke hvorfor jeg spurgte, det siger sgu da sig selv at man ikke knalder når man har en byld på pikken. Men når jeg har en masse tanker der florere oppe i øverste etage så tænker jeg ikke klart og jeg spurgte nok ud fra det :lol:

ellers var han jo sød nok, han var så gavmild at jeg fik noget medicin :wub:

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 6 minutter siden:

Når vi mænd får afvide at vi ikke må gøre noget, så har vi en tendens til at have selektiv hørelse, indtil vi husker på den smerte det gav os at gøre det første gang. :unsure:

Det er lidt ligesom at sige 'skat jeg har en gave til dig, meeeen du får den altså først om 2 dage'  :lol:

Men jeg glæder mig til søndag! :P

Du er meget vis mand, og jep det er sgu næsten pinligt at vi har tendens til at høre det vi vil høre. Meeeen jeg vil dog sige, jeg har lært at når noget gør ondt så lader Man det være :wacko:

haha ja det er det faktisk :lol: “skat jeg boller dig vildt og voldsomt !!!!!! når altså bylden på min pik er væk”

der kommer en Update, hun har i øvrigt sagt hun vil lave spaghetti bolognese til aftensmad, bedre bliver det ikke !!!

Redigeret af Gabbana

Skrevet
Gabbana skrev, for 1 minut siden:

Jeg ved vitterlig ikke hvorfor jeg spurgte, det siger sgu da sig selv at man ikke knalder når man har en byld på pikken. Men når jeg har en masse tanker der florere oppe i øverste etage så tænker jeg ikke klart og jeg spurgte nok ud fra det :lol:

ellers var han jo sød nok, han var så gavmild at jeg fik noget medicin :wub:

Ja dit hoved havde allerede planlagt for næste uges chubangdabam :lol:

Så det som at se en SAS afgang blive aflyst på stribe. :blink:

Toppen af kransekagen, for at afslutte dette minde, havde været hvis lægen var en steg en kvinde. Men så havde du nok haft et ømt problem. ^_^

Skrevet
Gabbana skrev, Lige nu:

Du er meget vis mand, og jep det er sgu næsten pinligt at vi har tendens til at høre det vi vil høre. Meeeen jeg vil dog sige, jeg har lært at når noget gør ondt så lader Man det være :wacko:

haha ja det er det faktisk :lol: “skat jeg boller dig vildt og voldsomt !!!!!! når altså bylden på min pik er væk”

der kommer en Update, hun har i øvrigt sagt hun vil lave spaghetti bolognese til aftensmad, bedre bliver det ikke !!!

Haha, takker. :D  Ja på det punkt overgår vi os selv. 

Præcis, haha :D 

What not to like, det bliver en drøn god aften!!!

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 16 minutter siden:

minde, havde været hvis lægen var en steg en kvinde. Men så havde du nok haft et ømt problem. ^_^

Så havde jeg fået stivert på :wacko:

Skrevet
Gabbana skrev, for 8 minutter siden:

Så havde jeg fået stivert på :wacko:

Men et minde du sent vil glemme ^_^

Skrevet
Gabbana skrev, for 2 timer siden:

jeg har lovet hende oral sex og det står jeg ved !!!

Du er sgu en sand gentleman dolce Gabbana ;)

Og så lige et par tricks. Hvis det ikke går over med piller og salver, kan jeg anbefale et lille snit i bylden med skalpellen. Derefter skyller du med rigelige mængder Jack Daniels. Først skylles indvortes, vent 10 minutter, derefter snit og udvortes skyl.

Hjælper det heller ikke, så skriver du bare til mig. Så kommer jeg og afhjælper situationen med din udkårne. 

Skrevet
Jern Henrik skrev, for 19 minutter siden:

Du er sgu en sand gentleman dolce Gabbana ;)

Tak du ;) Man skal stå ved sit ord

Jern Henrik skrev, for 19 minutter siden:

Og så lige et par tricks. Hvis det ikke går over med piller og salver, kan jeg anbefale et lille snit i bylden med skalpellen. Derefter skyller du med rigelige mængder Jack Daniels. Først skylles indvortes, vent 10 minutter, derefter snit og udvortes skyl

Tak for tippet, men altså når nu den kære læge sagde jeg ikke måtte skære i den så  tænker  jeg vel der må være noget om snakken. Jeg sætter da min lid til at anti biotika virker. Ellers så falder den nok af.

Jern Henrik skrev, for 21 minutter siden:

Hjælper det heller ikke, så skriver du bare til mig. Så kommer jeg og afhjælper situationen med din udkårne

Jeg skal nok lige spørge hende om lov først tror du ikke ? :wacko:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.