Guest Gabbana Skrevet 22. Juli, 2022 (edited) Det er virkelig med blandet følelser jeg skriver denne tråd. Men jeg er sgu blevet den heldige vinder af en byld på pikken. Og jeg ved sgu ikke om jeg skal grine eller om jeg skal græde. af alle steder man kan få en byld så får jeg den i skridtet. Det er bare luksus. For 14 dage siden da jeg kom hjem fra træning og tog et bad kunne jeg mærke noget lidt små hårdt og det lignede en bums eller et indgroet hår. Jeg havde på daværende tidspunkt barberet mig forneden. Og derefter barberingen gik der ikke ret lang tid før det kom og det lignede mest et indgroet hår. Jeg tænkte ikke videre over. I sidste uge begynder det at se ud som om den er blevet større og er blevet mere ømt og irriteret. Jeg mistænker mine arbejdsbukser kan have en del med det at gøre. Nå men i denne uge er det jeg mistænker at være et indgroet hår blevet endnu mere ømt og det gør ondt. Jeg prøvede at klemme det ud og det gjorde for ondt for på daværende tidspunkt var den blevet hævet og mere øm. Igår aftes dum som jeg var fik jeg nok og tog en t-shirt i skabet til at bide godt sammen i hvis nu det gjorde for ondt. Jeg fik klemt en masse blod ud og det gjorde fucking ondt. Men det hjalp ikke en skid, det gjorde det blot værre, efter lidt tid blev det mere hævet og begyndte mere at ligne en byld. Jeg tog til lægen idag og fik det tjekket fordi at det gør endnu mere ondt og ganske rigtigt det er blevet til en byld og infektionen er gået indad som lægen sagde. Og fuck hvor kørte tankerne da rundt i hovedet på mig. Men jeg har så fået antibiotika og noget antibiotika smørrelse. Og skal tage antibiotika 3 gange om dagen og smørre infetktions området 2 gange om dagen i en cirka en uge. Det passer af helvedes til for i Morgen skal jeg være sammen med en jeg har set i et stykke tid, og hun har lagt op til at der skal ske ting og sager. Men det eneste der nok kommer til at ske er at jeg kommer til at slikke hende eller give hende finger, for jeg spurgte lægen om jeg kunne dyrke sex med den byld og han kiggede på mig som om jeg havde en IQ der kunne måles på en stue temperatur og sagde det ville han sgu ikke anbefale , og jeg forstår da godt hans svar jeg tænkte nok ikke helt rationelt for mine tanker kørte rundt i hovedet på mig. Så jeg måtte også lige fortælle hende jeg skal ses med nok må nøjes med at det kun blive oral sex til hende. Men altså heldigvis er man da en gentleman der godt kan undvære egen nydelse. sikke et win og dejligt at man er blevet vinder af en byld på pikken, det er bare fantastisk. Ej lad os lige være alvorlige, lad være med at få bylder i skridtet, det er ikke særlig fedt og kan ikke anbefales. Og skulle i være så heldig som mig så tag til lægen og lad være med at være dum som mig. mit spørgsmål er så nu er der andre der har oplevet det samme ? Redigeret 22. Juli, 2022 af Gabbana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 22. Juli, 2022 Jeg får sommetider noget der ligner det. Men det er mest når jeg cykler meget. Efter noget tid forsvinder det igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 22. Juli, 2022 (edited) Gabbana skrev, for 19 minutter siden: han kiggede på mig som om jeg havde en IQ der kunne måles på en stue temperatur Puha...lyder meget ubehageligt.....Er det simpelthen en byld på glans du har fået?? For øvrigt en ret sjov bemærkning omkring IQ....midt i al den betændelse. Redigeret 22. Juli, 2022 af GIANT COCK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 22. Juli, 2022 GIANT COCK skrev, Lige nu: Puha...lyder meget ubehageligt.....Er det simpelthen en byld på glans du har fået?? Det er det også, det gør ondt og det er pinligt af helvedes til. Men nej dog ikke på glansen, det er på skaftet, næsten lige ved testiklerne faktisk. Men derfor er det stadig træls og ubehageligt GIANT COCK skrev, for 3 minutter siden: For øvrigt en ret fed bemærkning din læge havde omkring IQ....midt i al den betændelse. Haha det var nu ikke ham den sagde det, man han kiggede på mig som om jeg var dum man kan godt have lidt selv ironi selvom det hele ramler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 22. Juli, 2022 Zar skrev, for 6 minutter siden: Jeg får sommetider noget der ligner det. Men det er mest når jeg cykler meget. Efter noget tid forsvinder det igen. Okay så står jeg ikke helt alene. Men skulle du også på antibiotika efter det du har haft ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 22. Juli, 2022 Havde engang vand vorte på pikken som dog forsvandt efter 1 måned. Det er ikke en SD og krævede ikke behandlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 22. Juli, 2022 AalborgLook skrev, Lige nu: Havde engang vand vorte på pikken som dog forsvandt efter 1 måned. Det er ikke en SD og krævede ikke behandlig. Det har jeg også prøvet at få en enkelt gang. Jeg har dog aldrig fået en byld på pikken der krævede antibiotika for at forsvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 22. Juli, 2022 Gabbana skrev, for 7 minutter siden: Det har jeg også prøvet at få en enkelt gang. Jeg har dog aldrig fået en byld på pikken der krævede antibiotika for at forsvinde. Men være du glad for det ikke er kondylomer -de er mere sejlivet;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 22. Juli, 2022 Vær glad for at det ikke var hele pikken, der var blevet til en stor byld. Så skulle hele butikken skæres bort. Uha da da - Det ville være slemt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 444 Skrevet 22. Juli, 2022 Gabbana skrev, for 1 time siden: jeg spurgte lægen om jeg kunne dyrke sex med den byld og han kiggede på mig som om jeg havde en IQ der kunne måles på en stue temperatur o Jeg er tilbøjelig til at give din læge ret, det var ikke det klogeste spørgsmål at stille, du må “nøjes” med at være yderen i nogen tid… Du vil være heldig hvis creme og piller virker, har prøvetikke lige på pikken men tæt ved, som lægen sagde til sygeplejersken “ må jeg bede om en skarp skalpel” jeg var over glad over at han ikke kom til at nyse under projektet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18099 Skrevet 22. Juli, 2022 Min eks fik dem tit i måsen fordi han sad meget ned på jobbet.. Det var ikke mere behageligt kan jeg afslører på hans vegne.. Oooog nej det stoppede ikke da vi gik fra hinanden.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 22. Juli, 2022 Smågrinte flere gange over din humoristiske måde at skrive på. Udover det, så har jeg ikke prøvet noget lignende, men lyder som en pænt nederen omgang! Føler med dig Bortset fra det, så får du jo holdt dit tongue-game & finger skills ved lige, så får dolken lige et par ugers pauser, også derefter kan du lege bulldozer igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 22. Juli, 2022 Krølle Bølle Jr. skrev, for 2 timer siden: Vær glad for at det ikke var hele pikken, der var blevet til en stor byld. Så skulle hele butikken skæres bort. Uha da da - Det ville være slemt. Hvis det var hele pikken der var blevet til en byld så havde jeg slev gjort det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 22. Juli, 2022 Den Anonyme skrev, for 21 minutter siden: Smågrinte flere gange over din humoristiske måde at skrive på. Det er jeg da glad for selv det faktisk er noget værre pis for det gør nas. Den Anonyme skrev, for 25 minutter siden: men lyder som en pænt nederen omgang! Føler med dig Det er det også, det er første gang jeg i mit liv har fået en byld på pikken, det er hverken noget jeg kan eller gider at blære mig med det sutter Max. Den Anonyme skrev, for 26 minutter siden: Bortset fra det, så får du jo holdt dit tongue-game & finger skills ved lige, så får dolken lige et par ugers pauser, også derefter kan du lege bulldozer igen Præcis, så kan jeg være behjælpelig på andre måder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 22. Juli, 2022 Hans69 skrev, for 2 timer siden: Du vil være heldig hvis creme og piller virker, har prøvetikke lige på pikken men tæt ved, som lægen sagde til sygeplejersken “ må jeg bede om en skarp skalpel” jeg var over glad over at han ikke kom til at nyse under projektet Du træder virkelig på en ung mand der ligger ned Jeg grinte sgu lidt over den sidste slut kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebs 188 Skrevet 22. Juli, 2022 Gabbana skrev, for 3 timer siden: jeg spurgte lægen om jeg kunne dyrke sex med den byld og han kiggede på mig som om jeg havde en IQ der kunne måles på en stue temperatur Du må mene et køleskabstermometer .... for du havde da ikke seriøst tænkt dig at stikke en byldebefængt pik ind i nogen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 22. Juli, 2022 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Min eks fik dem tit i måsen fordi han sad meget ned på jobbet.. Det var ikke mere behageligt kan jeg afslører på hans vegne.. Oooog nej det stoppede ikke da vi gik fra hinanden.. Jeg vil heller have dem på ballerne end på dilleren, jeg kan hverken kærtegne mig selv eller hende jeg skal være sammen med i morgen men jeg har lovet hende oral sex og det står jeg ved !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 22. Juli, 2022 Krebs skrev, for 1 minut siden: Du må mene et køleskabstermometer .... for du havde da ikke seriøst tænkt dig at stikke en byldebefængt pik ind i nogen? Om det er et køleskabstermometer eller et numsetermometer er vel ligegyldigt, nej det havde jeg sgu ikke, jeg tænker sgu på hendes helbred men jo det var et latterligt dumt spørgsmål, men jeg tænkte sgu ikke klart da jeg spurgte, men nej det har jeg fandme ikke tænkt mig. Jeg synes jeg skrev at jeg ikke var helt klar i hovedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 22. Juli, 2022 Av for helvede, har selv et par gange haft noget forhudsbetændelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 22. Juli, 2022 Jonze skrev, for 3 minutter siden: Av for helvede, har selv et par gange haft noget forhudsbetændelse Det er fandme øv jeg tror heller ikke forhudsbetændelse er sjovt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 22. Juli, 2022 Møffe skrev, for 3 timer siden: Men være du glad for det ikke er kondylomer -de er mere sejlivet;-) Det har jeg ikke prøvet endnu, og har heller ikke lyst til det jeg gider faktisk heller ikke rende rundt med en byld på pikken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 22. Juli, 2022 Gabbana skrev, Lige nu: Det har jeg ikke prøvet endnu, og har heller ikke lyst til det jeg gider faktisk heller ikke rende rundt med en byld på pikken. At holde sig til kondomer er jo den sikre vej. Har jeg hørt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 22. Juli, 2022 Jonze skrev, for 2 minutter siden: At holde sig til kondomer er jo den sikre vej. Har jeg hørt Jeg tror du har hørt godt efter i seksualundervisningen det har jeg også, men jeg tror sgu ikke kondomer hjælper på et indgroet hår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 22. Juli, 2022 Gabbana skrev, for 26 minutter siden: Det er jeg da glad for selv det faktisk er noget værre pis for det gør nas. Det er det også, det er første gang jeg i mit liv har fået en byld på pikken, det er hverken noget jeg kan eller gider at blære mig med det sutter Max. Præcis, så kan jeg være behjælpelig på andre måder Kunne jeg godt forestille mig. Næste gang, så lad lige vær med at lege Mr.Jegfjernerselvpisset Idet mindste, lyder det til at din udkårne hun tog det meget pænt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 22. Juli, 2022 Den Anonyme skrev, for 2 minutter siden: Kunne jeg godt forestille mig. Næste gang, så lad lige vær med at lege Mr.Jegfjernerselvpisset Idet mindste, lyder det til at din udkårne hun tog det meget pænt Jeg kan hermed love dig for at jeg ikke begår sådan en dumhed igen hun tog det ret så fint, udover et “ej søde det er jeg da ret ked af” så var hun egentlig glad for at jeg stadig er udstyret med en tunge og to fingre til at stimulere hendes underliv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg