Hop til indhold
Johnsmith jr.

Skuffende besøg hos top GP

Recommended Posts

Hej brødre, 

Lige en disclaimer, jeg har oprettet denne profil for at undgå at hænge gp'en ud. 

Så jeg har lige besøgt en meget velomtalt GP, og det piv ringe.. Og jeg ved ikke helt hvad der gik galt. Har skrevet til hende, og håber hun vil uddybe. 

Det praktisk, jeg betalte for en time, dog stod jeg på gaden igen efter 45 minutter hvilket inkluderede en skøller og en enkelt festen orgasme.. 

Jeg er forholdvis ny i branche, har besøgt 4 forskellige, så jeg har ikke så meget erfaring. Af samme grund har jeg valgt at besøge velomtalte gp'er, dog med meget varierende resultater. Og det seneste var det hidtil værste. 

På forhånd havde jeg forklaret hende at jeg ville være lidt nervøs, og derfor ville sætte pris på at hun ledte slagets gang. Dog virkede hun ret reserveret da jeg ankom og som hun ikke rigtig ville have så meget mig at gøre. 

Da vi begyndte var det meget langsomt og jeg prøvede at øge tempoet men det var som om hun ikke ville med på den vogn. Jeg følte det ville være en virkelig mood killer hvis jeg begyndte at bede hende om at være mere aktiv. 

Tænker kommunikationen kun have været bedre og at jeg skulle sagt præcis hvordan jeg gerne ville have det, hvilket jeg nu også mener jeg gjorde, men måske have understreget det, for prins Knud og alt det der

Jeg vil gerne høre jeres råd og erfaringer, specielt hvad man gør når man er i gang og det bare ikke er som man håbede 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ikke så meget at gøre. Nogen gange så fungerer det bare ikke. Jeg har stadig besøg hos de velanmeldte piger der bare ikke går, af den ene eller anden grund. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

1) Kommunikation er en svær størrelse.

2) Anmelderroste er ikke en garanti for at det bliver godt. Det er meget subjektivt. Og det hænder vist også at lovprisninger mere er et ønske om det der kunne have været end det der er ^_^

Mht. kommunikation under legen, så er det altid ok at stoppe op og sige det her fungerer ikke rigtig for mig. Det sker desværre at kvinden slet ikke har set din besked og forudgående aftale/kommunikation, eller at hun ikke kan huske den. Så gentagelse for prins Knud, hjælper bestemt også. Selvstændige kvinder plejer at være lidt mere obs på hvad i har skrevet om, men det er ikke en garanti. Desværre.

Men kommunikation under besøget er mindst lige så vigtigt. Vær ikke bange for at sige når noget er turn off, når bare du siger det pænt. Kvinderne er super skarpe på hvad vi vil have generelt, men specifikt og individuelt, det skal de have hjælp til, med mindre vi møder den samme kvinde igen og igen.

Håber du finder det du søger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Johnsmith jr. skrev, for 23 minutter siden:

Jeg vil gerne høre jeres råd og erfaringer, specielt hvad man gør når man er i gang og det bare ikke er som man håbede 

Så lægger man en anmeldelse af pigen, med et link til hendes annonce. Er det dig der har misforstået noget eller lign., skal der såmænd nok være venlige mennesker herinde der gør der opmærksom på det (selvom tonen ikke altid virker venlig....).  Hvis din oplevelse var virkelig dårlig, har andre sikkert også dårlige oplevelser - også med en eller velanmeldt pige.

Det er ikke at hænge hende ud, så længe du er ærlig og ikke overdriver. Så kan det jo også være pigen kan lære noget

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her er nogle af mine oplevelser malet med den brede pensel ?
Hvis kemien ikke er der ved 1. øjekast - kommer den som regel heller ikke når man ligger der splitter Hans Jørgen.
Så hvis det er turn off ved first sight, er det bare med at få sagt fejl ved første hik, og komme videre.
I begyndelsen nænnede jeg det li'som ikke, men efterhånden bliver det nemmere at sige nej tak.
Var dog en enkelt gang udsat for en glubsk GP som insisterede på min. 200 dask for at hun havde spildt sin tid på mig.
Men hendes foto passede jo slet ikke med virkeligheden, og hendes attitude var decideret "I don't care" I just want your money.
Nogle gange følger man jo andres lead her på siden, og må absolut sige bestemt ingen garanti.
Så altid en god idé med en plan B, hvis plan A ikke ser ud til at fungere.
Men når vi er i eliteklassen, som Jessica Serano, den hedengangne Sylvia Erotica, Mina o.s.v. går man sjældent helt fejl.
Tilsvarende i shitklassen er der mange med falske foto, og mega dårlige anmeldelser, så der kan man helt sikkert bare blive væk.
Andre gange ønsker man at holde hemmeligheden om gudinden for sig selv, men det er jo lidt paradoksalt, fordi uden PR ingen kunder o.s.v. og så rejser selv de bedste pigebørn hjem igen før tid, hvis de ellers kan for deres pimp.
Overdrevne anmeldelser, dem der kommer på 2 min. efter pigen er landet, som regel af en newbie, her kan man være nogenlunde sikker på fake news, så der bør man afvente og se tiden lidt an.
God jagt !
/OL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Johnsmith jr. skrev, 1 time siden:

Hej brødre, 

Lige en disclaimer, jeg har oprettet denne profil for at undgå at hænge gp'en ud....

Jeg kan godt forstå dig. Jeg har altid tøvet med at skrive dårlige anmeldelser. Måske fungerede vi bare ikke sammen? Måske havde hun problemer hjemme eller andet som var i vejen? Andre havde jo nydt hende, så hvorfor skulle jeg ødelægge for hende?

Ikke alle herinde virker til at forstå at det som fungerer for den ene, måske ikke gør det for den anden. Sådan er det jo når mennesker mødes, i denne verden og i det almindelige liv.

På den anden side har jeg lært fra de mindre gode oplevelser; altid en erfaring rigere. Og det synes jeg ikke er så ringe endda.

Efterhånden bliver de dårlige oplevelserne alt færre....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 57 minutter siden:

Jeg kan godt forstå dig. Jeg har altid tøvet med at skrive dårlige anmeldelser. Måske fungerede vi bare ikke sammen? Måske havde hun problemer hjemme eller andet som var i vejen? Andre havde jo nydt hende, så hvorfor skulle jeg ødelægge for hende?

Ikke alle herinde virker til at forstå at det som fungerer for den ene, måske ikke gør det for den anden. Sådan er det jo når mennesker mødes, i denne verden og i det almindelige liv.

På den anden side har jeg lært fra de mindre gode oplevelser; altid en erfaring rigere. Og det synes jeg ikke er så ringe endda.

Efterhånden bliver de dårlige oplevelserne alt færre....

Meget enig i denne menneskelige erfaring og konklusion.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sportstossen

Tror det handler om kemi i bund og grund, har også mødt en del som jeg kunne mærke slet ikke tændte på mig, selvom jeg er en ret normal pæn fyr som er velsoigneret, men jeg er ikke så god til small talk eller engelsk, derimod har jeg haft bedre erfaringer med danske piger og sugarbabe som jeg føler bedre kemi med .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår simpelthen ikke hvorfor du ikke tager den med pigen mens du er der.  I stedet for nu at sætte dig til tasterne og spørger andre

Er du ikke voksen nok til at nævne dit problem inden du går eller undervejs ???

Du giver ikke pigen  en jordisk chance for at ændre måden hun er på før hun måske læser det herinde...

Jeg har personligt ikke noget problem med "dårlig " omtale hvis det er berettiget. Men syntes det er dårlig stil ikke at tage den med pigen først før man sætter sig til tasterne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vedrørende det at skrive dårlige anmeldelser....

Johnsmith jr. skrev, for 2 timer siden:

Lige en disclaimer, jeg har oprettet denne profil for at undgå at hænge gp'en ud. 

tvr skrev, for 2 timer siden:

Så lægger man en anmeldelse af pigen, med et link til hendes annonce.

AalborgLook skrev, for 1 time siden:

Kan ikke se problemet med en dårlig anmeldelse, så længe man er ærlig. 

Bananas skrev, 1 time siden:

Jeg kan godt forstå dig. Jeg har altid tøvet med at skrive dårlige anmeldelser.

Jeg er også forsigtig, når jeg skriver dårlige anmeldelser, men jeg skriver dem alligevel.

Hvis du skriver hvad der ikke fungerede for dig i stedet for hvad du synes kvinden burde have gjort, så bliver det tydeligt hvad der var galt for dig - for andre kan det være lige det de ønsker. Om muligt sikrer jeg mig også at kvinden får mulighed for at læse min anmeldelse inden jeg poster den (med mindre hun bruger falske billeder eller ændrer grundlæggende på konceptet, efter jeg har betalt). Nu har jeg ikke skrevet mange negative anmeldelser, men jeg har oplevet at en har påpeget et eller andet, som er rigtig og dermed kom med i mit review. Jeg ændrer ikke selve anmeldelsen med mindre hun kan påpege faktuelle fejl, for den er netop skrevet ud fra min oplevelse. 

Der skal to til tango, og hvis du har lagt vægt på at du er ny i branchen og måske deraf nervøs eller usikker, så kan det jo være at den lovpriste GP ikke er god til at håndtere lige netop det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er enig i at...

Madame Illona skrev, for 10 minutter siden:

Forstår simpelthen ikke hvorfor du ikke tager den med pigen mens du er der. 

Men det er vel ikke grund til at blive grov bare fordi han ikke kender jargonen...

Jeg synes det er dårlig stil at sætte sig til tasterne inden du har forstået at det ikke handler om kvinden...

Men syntes det er dårlig stil ikke at tage den med pigen først før man sætter sig til tasterne

Bemærk at han netop spørger ind til hvordan vi andre takler dårlige oplevelser OG at han har gjort sig umage med at oprette en ny profil for at gøre ham selv og dermed kvinden anonym. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
Madame Illona skrev, for 11 timer siden:

Forstår simpelthen ikke hvorfor du ikke tager den med pigen mens du er der.  I stedet for nu at sætte dig til tasterne og spørger andre

Du giver ikke pigen  en jordisk chance for at ændre måden hun er på før hun måske læser det herinde...

Jeg har personligt ikke noget problem med "dårlig " omtale hvis det er berettiget. Men syntes det er dårlig stil ikke at tage den med pigen først før man sætter sig til tasterne

Jeg synes det er helt logisk som “ny” kunde. Hvis man har hyret en professionel og sagt man gerne vil have hun tager initataitivet så er det en ting. En anden ting er at forlange det under mødet. Jeg synes det er naturligt det tager lidt tid at generere det mod. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har vist en enkel mindre god anmeldelse herinde der bygger på, ifølge forfatteren, for høje forventninger.. Den er helt fair.. Dårlige anmeldelser er ikke altid skidt.. Jeg forstår godt du ikke ville sige noget i situationen, og jeg tror heller ikke usikkerhed fra pigens side havde hjulpet på oplevelsen.. 

Det dog altid en god idé at forklarer inden et evt møde hvad man virkelig ønsker da "tage styringen" kan betyde meget, og ikke nødvendigvis kræver en særlig aktiv seance.. Havde du f.eks skrevet til mig "jeg ønsker at prøve en masse stillinger og knalde i et højt tempo" så havde jeg svaret "så tror jeg du skal finde en anden fordi jeg føler mig bedst tilpas i seksuelt samvær der ikke føles forceret fordi man skal når en masse" hvorimod jeg måske havde modtaget dig udfra dine udtalelser om at tage styringen.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden:

Havde du f.eks skrevet til mig "jeg ønsker at prøve en masse stillinger og knalde i et højt tempo" så havde jeg svaret "så tror jeg du skal finde en anden fordi jeg føler mig bedst tilpas i seksuelt samvær der ikke føles forceret fordi man skal når en masse" hvorimod jeg måske havde modtaget dig udfra dine udtalelser om at tage styringen.. 

/reminder to Ego :
Skip plan om at nå gennem de 64 punkter i kapitel 2.6-10 af Kama Sutra, på en halvtimes booking hos Jennifer i Slagelse. Book en time istedet.

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er altid meget nemmere at skrive en positiv anmeldelse end en knap så positiv. Personligt synes jeg, det er helt ok, hvis en GP også har anmeldelser, hvor ikke alt spillede, som gæsten havde ønsket eller håbet. Det er jo i praksis umuligt for GP’en at score til topkarakter hver eneste gang, og det vanskeliggøres jo også af, at vi mænd kan have ret forskellige ønsker, som vi håber (eller måske endda forventer) bliver indfriet. Indlægget fra @JenniferRomantica viser jo også noget i den retning.

Det er godt formuleret, @AB455, at man i en mindre god anmeldelse med fordel kan gøre sig lidt mere nuanceret i forhold til, hvad der virkede negativt. Det er dels mere fair overfor pigen, dels nemmere for læseren at relatere til.

Madame Illona skrev, den 11.7.2022 at 19:41:

Forstår simpelthen ikke hvorfor du ikke tager den med pigen mens du er der.

Det er altså ikke så nemt, som du får det til lyde. Er det helt tosset, bliver man måske nødt til det, uanset om man er GP eller gæst. Hvis det er småting, så kan man nok godt korrigere lidt ind efter hinanden, men er det på vej til at gå skævt, så vil det næppe afhjælpe situationen at stoppe op og tage en snak om tingene. Det ville i hvert fald dræbe min lystfølelse ret effektivt. I stedet vil mange af os nok prøve at fokusere på nogle af de elementer i seancen, som egentligt fungerede ok og så håbe, at det går bedre derfra. Hvilket nok kan bringe os i mål, men ikke få vendt en middel oplevelse til noget helt fantastisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 12.7.2022 at 07:09:

Det dog altid en god idé at forklarer inden et evt møde hvad man virkelig ønsker da "tage styringen" kan betyde meget, og ikke nødvendigvis kræver en særlig aktiv seance.

Både ja og nej. Rent kommunikativt har du ret, men man kan også fjerne magien i mødet, hvis alt for meget er instrueret og aftalt på forhånd. I hvert fald for nogen af os, men på dette punkt er vi mænd nok også ret forskellige. Nogen har jo ret præcise ønsker, de gerne ser opfyldt, mens andre af os har det godt med at se, hvad nuet bringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 24 minutter siden:

Både ja og nej. Rent kommunikativt har du ret, men man kan også fjerne magien i mødet, hvis alt for meget er instrueret og aftalt på forhånd. I hvert fald for nogen af os, men på dette punkt er vi mænd nok også ret forskellige. Nogen har jo ret præcise ønsker, de gerne ser opfyldt, mens andre af os har det godt med at se, hvad nuet bringer.

Nu mener jeg jo heller ikke at man skal skrive "jeg vil gerne starte med en 69'er og så noget missionær inden vi tager en omgang ridning og så en doggy til afslutning":P.. Men "at tage styringen" kan betyde meget alt efter hvilken person man er som jeg forsøgte at give et eksempel på.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

Nu mener jeg jo heller ikke at man skal skrive "jeg vil gerne starte med en 69'er og så noget missionær inden vi tager en omgang ridning og så en doggy til afslutning":P.. Men "at tage styringen" kan betyde meget alt efter hvilken person man er som jeg forsøgte at give et eksempel på.. 

Det er rigtigt at det kan hjælpe at tage styringen, men jeg nyder også når kvinden tager initiativet. Synes de bedste møder er der hvor det bølger frem og tilbage og initiativet glider roligt fra den ene til den anden. Men det er naturligvis kun når kemi og engagement er i top hos begge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 3 timer siden:

Det er rigtigt at det kan hjælpe at tage styringen, men jeg nyder også når kvinden tager initiativet. Synes de bedste møder er der hvor det bølger frem og tilbage og initiativet glider roligt fra den ene til den anden. Men det er naturligvis kun når kemi og engagement er i top hos begge.

Jovjov helt enig:P..

Men nu var det jo kun fordi ts havde skrevet at han havde bedt damen om at tage styringen men han syntes det var kedeligt fordi hun slet ikke gad nogle stillinger osv eller noget i den dur.. Så siger jeg bare det kan betyde meget forskelligt hvis man kun skriver "tage styringen" og ikke skriver "jeg vil gerne knalde som kaniner i 40 forskellige stillinger.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jovjov helt enig:P..

Men nu var det jo kun fordi ts havde skrevet at han havde bedt damen om at tage styringen men han syntes det var kedeligt fordi hun slet ikke gad nogle stillinger osv eller noget i den dur.. Så siger jeg bare det kan betyde meget forskelligt hvis man kun skriver "tage styringen" og ikke skriver "jeg vil gerne knalde som kaniner i 40 forskellige stillinger.. 

Det var det mest perfekte tilfældighedsspil der lige skete.. Da jeg læste dit indlæg, startede "De Vilde Kaniner" med Gnags op på Radio SLR... :ph34r:

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Francois skrev, for 36 minutter siden:

Det var det mest perfekte tilfældighedsspil der lige skete.. Da jeg læste dit indlæg, startede "De Vilde Kaniner" med Gnags op på Radio SLR... :ph34r:

/Francois

Jaja med mine sigøjner gener skal jeg nok få dig til at tænke på mig på den ene eller den anden måde:P:ph34r:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Så siger jeg bare det kan betyde meget forskelligt hvis man kun skriver "tage styringen" og ikke skriver "jeg vil gerne knalde som kaniner i 40 forskellige stillinger.. 

Jamen vi er helt enige, og det TS selv mangler er jo klart erfaring og den forskel at det er noget andet når man bestiller sex. Det er lidt mere ok at melde ud, hvad der er godt/skidt, end når man knalder privat, hvor det jo helst skal være mere jævnbyrdigt med udbyttet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jaja med mine sigøjner gener skal jeg nok få dig til at tænke på mig på den ene eller den anden måde

Uuuh, ja, det med zigeunergener forklarer måske at du har visse evner udi tilfældighedsspil ... 
Det er et rigtig godt ord, faktisk.
Uden at du på nogen måder kan vide det, og uden på nogen måde at være skyld i det, er du blevet centrum i eet af de mest bizarre, omfattende og gennemgribende tilfældighedsspil jeg nogensinde har været udsat for.
Det involverer også tre andre GP'ere.
Det er en historie der trækker tråde både tilbage til min egen fortid, og til flere af mine møder med andre GP'ere.
Inden du (eller I andre) tror jeg helt har tabt sutten, vil jeg sige at jeg skal mødes med Eva Nadine om et par dage, og jeg tænker jeg fortæller hende hele historien (hun har også en vigtig 'aktie')
Og så vil Eva kunne bekræfte at der er mening med galskaben ... 
Du, Jennifer, skal nok få historien, den ene eller den anden vej rundt. 
Jeg er sikker på den både vil more og forbløffe dig - OG Eva Nadine ...
Det er een af den slags situationer hvor man tænker, der må være mere mellem himmel og jord, der må da være højere magter på spil, der prøver at slå i bordet og sende mig eet eller andet budskab.
Men jeg har absolut ingen anelse om hvad i alverden det er det er de prøver at sige.

Det skal lige siges, det er meget, meget mærkeligt - men ganske fredsommeligt, det er kun mit stakkels gamle ho'de det er gået lidt ud over ... 
Og så den der med at tænke over, hvordan ku' man dog komme så tosset af sted ... sådan lidt, halvhård terapi ... med visse frynsegoder ... :wub:

Ked af det, men ku' ikk' la' vær ... 
Da jeg så ordet 'tilfældighedsspil' lå den lige til højrebenet ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

I gæster er ganske enkelt nød til at sige hvad i ønsker inden et evt besøg..ellers gør i det meget svært for os GLÆDESPIGER nogle vil have det hele går stille og roligt, andre vil have fuld knald på fra start af og bare have en udløsning, nogle vil have hede kys, andre vil ikke kysse, nogle ønsker vi dufter af perfume fordi de tænder på det, for andre må vi ikke have perfume på, pga damen derinde så kan lugte det.

Hvordan pokker skal vi gøre alle tilfredse når i intet melder ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...