Hop til indhold

Lussing af gæst

Featured Replies

Skrevet
gry skrev, for 46 minutter siden:

Har været i retten idag.

Glimrende!

Så håber jeg dommeren, sparkede hårdt .....

• Svar 77
  • Visninger 13.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Kan se din annonce du linker til på din profil er nedlagt.. Ville ellers undersøge hvor du var så vi evt kunne tage en snak.. Det plejer at gøre en verden til forskel at man lige føler sig tryg igen h

• Så fik jeg mødet overstået  med min bistands advokat, kan godt mærke at jeg slet ikke er vant til rets miljø, jeg troede han skulle hjælpe mig og evt tale min sag i retten.. men det må han slet i

• Så har jeg været i retten, det var hårdt psykisk men nødvendigt. min veninde overhørte hele retsagen, på grund af at  jeg kunne måtte være tilstede under min vidneforklaring. politiet anklag

Skrevet
gry skrev, den 28.11.2022 at 14:04:

Der bliver afsagt dom på en senere tidspunkt 

Godt! 

Altså min erfaring er faktisk at politiet altid er godt fremme i skoene når en af os piger ringer. De ved godt, vi kun ringer når det er alvorligt. 

Tusind kærlige tanker til dig, håber du har fået det bearbejdet og er kommet videre.

Knus Pia 

• 2 months later...
Skrevet

Hej Gry 

Jeg håber ikke at det gør noget at jeg spørger men jeg kom til at tænke på den anden dag om han fik hans velfortjente straf? 

Jeg håber at du har det godt efter omstændighederne og er kommet ovenpå igen <3 

Mvh. Torben 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.