Hop til indhold

Lussing af gæst

Featured Replies

Skrevet
People Pleaseren skrev, for 10 timer siden:

Nu er jeg tilfældigvis cand.jur. Jeg ved ikke hvad du mener med tilregnelse, men hvis det er forsæt du mener, så er det helt klart til stede. Sagen bør efterforskes som røveri, da det er et røveri. Politiet tager overhovedet ikke offeret seriøst ved uden at få fat i gerningsmanden bare at bagatalisere episoden. Man må efterforske sagen som røveri og så se hvad man kan bevise i retten. Mon ikke gerningsmanden har tidligere domme der sandsynliggør at Grys historie er korrekt? Og fordi man går efter røveri som primær tiltale, så forhindrer det ikke at man har en subsidiær påstand om simpel vold. Igen vil jeg bare opfordre dig til at lade være at udtale dig, når du ikke ved noget om jura. Du arbejder måske ved politiet? Der er en ubehagelig tendens til at bagatalisere forbrydelser begået mod GP’er. Var det samme sket hos en fysioterapeut efter endt behandling, var sagen nok blevet taget helt anerledes seriøst. 

Undskyld men det virker ikke sådan at du er cand.jur, bare måden du skriver på virker amatøragtig .

• Svar 77
  • Visninger 13.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Kan se din annonce du linker til på din profil er nedlagt.. Ville ellers undersøge hvor du var så vi evt kunne tage en snak.. Det plejer at gøre en verden til forskel at man lige føler sig tryg igen h

• Så fik jeg mødet overstået  med min bistands advokat, kan godt mærke at jeg slet ikke er vant til rets miljø, jeg troede han skulle hjælpe mig og evt tale min sag i retten.. men det må han slet i

• Så har jeg været i retten, det var hårdt psykisk men nødvendigt. min veninde overhørte hele retsagen, på grund af at  jeg kunne måtte være tilstede under min vidneforklaring. politiet anklag

Skrevet
  • Author
Sutteålen skrev, for 23 timer siden:

Øv, lyder som en forfærdelig oplevelse. De bedste tanker herfra.

Der vil formentlig ikke kunne dømmes for røveri, så det giver ikke mening  at følge det spor.
Der er ,ud fra det oplyste, utvivlsomt tale om ordinær vold. Jeg håber, at du har taget billede af din kind og/eller været på skadestuen med den.

Har været hos vagtlægen plus at politiet tog billeder af mig 

Skrevet
  • Author
Sportstossen skrev, den 12.7.2022 at 19:37:

Hvis du har fået en lussing, kan du anmelde personen for vold som er strafbart, har du ikke tænkt dig at gøre det ? 

Op på hesten igen lyder ikke særlig sundt i min verden da det kan sætte sig i din sjæl som et traume .

Det er anmeldt 

Skrevet
  • Author
Sportstossen skrev, for 10 minutter siden:

Undskyld men det virker ikke sådan at du er cand.jur, bare måden du skriver på virker amatøragtig .

Jeg synes det hele er meget svært pt og ingen fortæller om ens muligheder. 
jeg er ligeglad med pengene ønsker bare ro. 
har heldigvis en tid hos en psykolog i næste uge.

Skrevet
gry skrev, for 16 minutter siden:

Jeg synes det hele er meget svært pt og ingen fortæller om ens muligheder. 
jeg er ligeglad med pengene ønsker bare ro. 
har heldigvis en tid hos en psykolog i næste uge.

<3 føler med dig 

• 4 months later...
Skrevet
  • Author

Hej alle sammen

Så kom datoen hvor jeg skal møde i retten.

Pyha det er ikke sjovt og jeg glæder mig bestemt ikke til at skulle se den person igen, som gjorde mig så bange og utryg sidst jeg så ham.

det ribber op i det hele, og man føler man står totalt alene, hvilken advokat osv skal jeg vælge 

er spændt på udfaldet...som jeg vil skrive herinde

Skrevet

Man må da også sige, at du 'tager en for holdet'. Positive tanker til dig fra mig. Man føler sig udstillet i en sådan situation, men du gør noget godt for flere, end du aner.

Du er sgu sej. ;)

Skrevet
  • Author
Quatermain skrev, for 5 timer siden:

Man må da også sige, at du 'tager en for holdet'. Positive tanker til dig fra mig. Man føler sig udstillet i en sådan situation, men du gør noget godt for flere, end du aner.

Du er sgu sej. ;)

Føler mig ikke særlig sej midt i det her, synes ikke det er fedt og sidde offentligt og sige at jeg er glædespige.

Selve voldsdelen som han er anmeldt for har intet at gøre med at jeg er glædespige og det vil jeg snakke med advokaten om hvor meget det skal nævnes i retten

Skrevet

Jeg ved godt at det er et åndssvagt citat fra en roman. Ovenikøbet en jeg ikke har læst, men jeg kom til at tænke på det da jeg læste dit sidste svar.

"Be strong when you are weak. Be brave when you are scared. Be humble when you are victorious."

Det er når vi er mest sårbare vi kan vise en af to sider af os selv. Du kan agere modigt eller krybe i skjul. Nogen gange lykkes vi med at være modige og det er de gange vi skal stræbe efter, så man være modig når andre ikke kan være det og de andre så kan være modige når vi ikke er det og derfor har brug for dem.

Lige nu synes jeg du er modig, også selvom, eller rettere fordi du måske er bange.

@Quatermain har ret. Du er sej <3

Skrevet
gry skrev, for 16 timer siden:

Selve voldsdelen som han er anmeldt for har intet at gøre med at jeg er glædespige og det vil jeg snakke med advokaten om hvor meget det skal nævnes i retten

Først, så er det godt at der er rejst tiltale således at retfærdigheden forhåbentlig kan ske fyldest.

Tænker du på anklageren eller bistandsadvokaten? For anklageren er - ud fra dit første skriv - nødsaget til at fortælle om, at du sælger sex for penge, idet volden skete i forbindelse med dette.

Skrevet
  • Author
Sutteålen skrev, den 18.11.2022 at 17:12:

Først, så er det godt at der er rejst tiltale således at retfærdigheden forhåbentlig kan ske fyldest.

Tænker du på anklageren eller bistandsadvokaten? For anklageren er - ud fra dit første skriv - nødsaget til at fortælle om, at du sælger sex for penge, idet volden skete i forbindelse med dette.

Jeg tænker bare at det ikke er fedt og sidde og fortælle at man luder i en fyldt retssal.

Skrevet
gry skrev, 1 time siden:

Jeg tænker bare at det ikke er fedt og sidde og fortælle at man luder i en fyldt retssal.

Du har intet at skamme dig over. Der er ikke noget galt i at give glæde til dine kunder via sex. Desuden er de fleste retssale i den slags mindre sager ret tomme. Du kan være heldig der ikke er en eneste tilskuer.

Skrevet
gry skrev, for 1 time siden:

Jeg forstår dig godt. På den anden side så tror jeg dommer, sekretærer, advokater og politi har set det tusind gange før, så de hæver næppe et øjenbryn.

Ham idioten der slog dig, han skal til gengæld både høre at han betaler for sex og at han slår kvinder. Han får en lortedag. Hæ!

Skrevet

Jeg krydser fingre for at det går godt og at han bliver dømt :)

Skrevet
  • Author

Pt har jeg det bare dårligt over at skulle i retten og møde ham igen.

så prøver at holde mig selv oppe

Skrevet
  • Author
Madame Illona skrev, for 10 timer siden:

Hvornår skal du i retten ?

Det kan vi tage i PB ønsker ikke at ligge det off ud

Skrevet
  • Author

Så fik jeg mødet overstået 

med min bistands advokat, kan godt mærke at jeg slet ikke er vant til rets miljø, jeg troede han skulle hjælpe mig og evt tale min sag i retten.. men det må han slet ikke, kort sagt må han være tilstede ikke andet.

og ang det der skete, er det kun lussingen der bliver talt om i retten, ikke noget om hvad der førte til det, og det at han stod og råbte af mig, og ikke ville gå.

Skrevet
  • Author

Så har jeg været i retten, det var hårdt psykisk men nødvendigt.

min veninde overhørte hele retsagen, på grund af at  jeg kunne måtte være tilstede under min vidneforklaring.

politiet anklager lagde vægt på at jeg nok talte sandt, pga jeg fortalte om at det var betalingssex, og på den møde udstillede mig selv i retten, som hun sagde det kræver mod og gå i retten og sige at tager penge for sex.

I retten ble. 3 andre ligende sager hos GlædesPiger, det ene sted havde havde han smadret en dør og væltede nogle ting på stedet.

han havde også spyttede en betjent i ansigtet ved anholdelse.

en af sagerne havde han først erkendt sig uskyldig i, men kom til at tale over sig, så det kom frem at han havde været på stedet, til det sagde hans forsvarer at … ja så må vi jo også tage den dom med.

igen igen tusind tak for jeres støtte herinde 

det her Forum betyder meget.

Skrevet

Godt du holdt fast, og at de lige fik andre sager med samme mand ? med. Er nysgerrig, hvad blev dommen ?

Skrevet
  • Author
moden libertiner skrev, for 23 minutter siden:

Godt du holdt fast, og at de lige fik andre sager med samme mand ? med. Er nysgerrig, hvad blev dommen ?

Der bliver afsagt dom på en senere tidspunkt 

Skrevet

Så må vi jo vente :-)

Skrevet
gry skrev, den 11.7.2022 at 14:53:

Politiet har fået hans telefon nr, alt lå på krak

Gnæk!

Gad vide om Politiet så har ressourcerne til at give ham et "los i løgene".

Skrevet

Kære Laurits

Jeg tror du er kommet til at springe en del indlæg over. Prøv lige at læse Gry's seneste indlæg :-) Men svaret er JA de har haft ressourcer til få ham stillet for retten.

Skrevet
  • Author
Laurits Betjent skrev, for 6 timer siden:

Gnæk!

Gad vide om Politiet så har ressourcerne til at give ham et "los i løgene".

Har været i retten idag.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.