Hop til indhold

Lussing af gæst

Featured Replies

Skrevet
  • Author
ZEUS skrev, for 7 timer siden:

Ja burde laves en politianmeldelser.  Det er grotesk at sådanne ting kan få lov at foregå.

Havde det været et andet erhverv og lignende sket, så havde politiet gjort alt for at opklare det.   Nu derimod har man en fornemmelse af at i ikke opfattes så seriøst som andre erhverv.  Desværre.  

Har anmeldt det

• Svar 77
  • Visninger 13.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Kan se din annonce du linker til på din profil er nedlagt.. Ville ellers undersøge hvor du var så vi evt kunne tage en snak.. Det plejer at gøre en verden til forskel at man lige føler sig tryg igen h

• Så fik jeg mødet overstået  med min bistands advokat, kan godt mærke at jeg slet ikke er vant til rets miljø, jeg troede han skulle hjælpe mig og evt tale min sag i retten.. men det må han slet i

• Så har jeg været i retten, det var hårdt psykisk men nødvendigt. min veninde overhørte hele retsagen, på grund af at  jeg kunne måtte være tilstede under min vidneforklaring. politiet anklag

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

NB. det er altid en god ide at gemme betalingen væk, såsnart du har modtaget den - nogle giver den til teledamen - andre gemmer den i et andet lokale - ja, med mobilepay er problemet løst.

Håber du sørger for at gemme evt. dokumentation, sms-beskeder, få taget fotos af kinden, lagt hans brugte kondom på køl mv. til en evt.  politianmeldelse - men ellers sørg for at komme hurtigt videre, da der er så mange glade og pæne kunder derude, der forstår at behandle en glædespige med respekt.

Normalt kommer de aldrig længere end entre og værelset 

men han tiltvang sig adgang til mit køkken

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Var han evt udenlandsk.? Nu tænker jeg russer eller noget lignende.. Min kollega har lige haft en lignende oplevelse nemlig.. 

Grønlænder 

Skrevet
  • Author

Hej Alle sammen 

ved ikke om jeg har fået svaret jer alle men tusind tak for jeres skriv 

de varmer ❤️❤️

Skrevet

Håber du kommer godt ud på den anden side af det her :(

Sikke en idiot:angry:

Skrevet
gry skrev, for 14 timer siden:

sidder nu med en hævet kind, og tænker over fedt hele.

Pas på dig selv. Overvej om det er realistisk for dig at holde en pause og tænke på noget andet end at håndtere kunder. Den slags oplevelser med et dumt svin kan let sætte sig.

Skrevet
gry skrev, for 15 timer siden:

Så fik jeg også den oplevelse med

jeg opdagede desværre lidt for sent under sex at min gæst var påvirket af stoffer og alkohol

han havde bestilt en quikie hos mig, og han kunne nærmest ikke tilfredsstilles pga hans påvirkethed af stoffer 

efter samleje mente han pludselig jeg havde snydt ham om vil have sine penge retur, hvilket jeg ikke vil gå med til han havde

jo fået sex.. det endte i stor diskution og han vil ikke forlade mit sted og var truende overfor mig,

jeg ringede til politiet for at få ham til at gå, men han var totalt ligeglad og kaldte mig de værste ting, han stak mig en ordentlig lussing 

og tog de penge han lige havde betalt mig for sex og forlod stedet, efter og have næsten smadret en hovededør pga han var så slæv at han ikke kumme finde ud af låse døren op.

total røstet over at nogle Kan være sådan, og sidder nu med en hævet kind, og tænker over fedt hele.

jeg prøver at huske alle de gode oplevelser jeg har haft midt i det her.

gry

Kære Gry,

Jeg håber virkelig, at du snart kan komme dig efter denne situation.

God bedring <3

Skrevet

Ikke alene har han givet dig en lussing, han har også taget dine penge i samme moment, så ham tror jeg gerne det danske politi vil tale lidt med.....

jennifer-romantica: Jeg kunne altså ikke finde ud af at sætte et hjerte.

Mine allerbedste tanker til dig, Gry <3

Skrevet

Kære Gry <3

Fuck hvor er det bare forskruet og absurd med både mandens opførsel og politiets magtesløshed.

Jeg er så ked af det på dine vegne at det gør helt ondt......puha en virkelig uhyggelig oplevelse :(

Håber at du har nogen omkring dig til at skabe tryghed indtil du er klar til at konfrontere verden igen <3

Kæmpe trøste krammer herfra <3

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Der slog du sku mig lidt ud af kurs på den gode måde<3.. Mange, mange tak for de rigtig søde ord.. Vi må sku da snart støde på hinanden:wub::lol:.. Det lidt utroligt det ikke er sket endnu faktisk:ph34r:.. 

Ja det ville jeg være beæret over at få lov til :wub:

Og jeg har os tit tænkt over det er lidt vildt vi ikke har mødtes, men ellers må vi jo få det til at ske :D

Skrevet
  • Author
next skrev, for 9 timer siden:

ahva ??  du vil ha gjort hvad som helst for at få ham til at gå, han truer og er voldelig og forlanger pengene igen. du har på ingen måder handlet frivilligt. dvs du har ikke givet ham pengene, uagtet at du har sagt til ham han må få sine penge bare han går. Du udleverede dem ikke uopfordret, han forlangte at få dem igen, og du gav efter pga af voldelig/truende opførsel. det helt irelevant hvad du har sagt, og er det endelig et omdrejningspunkt, har du sagt det i under trusler og vold, for at nedtrappe konflikten, fordi du var bange, har du givet ham ret, og forsøgt at fortælle ham du vil føje hans krav, bare han gik.

Lige præcis var villig til at sige hvad som helst for at få ham ud, men han fik kun fat i nogle af de sedler han havde betalt med.

og man skal jo som nævnt vælge sine kampe med omhu, og den her er tabt ifølge politiet.

det er mere princippet i at han går herfra med penge i hånden oveni at have slået mig.

Skrevet
  • Author
Advarsel skrev, for 6 timer siden:

Pas på dig selv. Overvej om det er realistisk for dig at holde en pause og tænke på noget andet end at håndtere kunder. Den slags oplevelser med et dumt svin kan let sætte sig.

Jeg skal som ordsproget siger OP PÅ HESTEN IGEN den idiot skal ikke ødelægge min glæde ved mit lille fritidsjob

Skrevet

Kære @gry, du har min sympati og dybest medfølelse<3

Ja, pas på dig selv, hiv stikket ud i en periode hvis du har muligheden. Der vil ALDRIG være nogen handlinger der berettiger noget andre menneske til at slå!!

Skrevet
gry skrev, for 17 timer siden:

Jeg skal som ordsproget siger OP PÅ HESTEN IGEN

Det kan godt være det virker for dig. Det er dog ikke verdens bedste grundregel, det gamle ordsprog, men hvis det virker for dig, er det jo kun godt. 

Skrevet

Hvis du har fået en lussing, kan du anmelde personen for vold som er strafbart, har du ikke tænkt dig at gøre det ? 

Op på hesten igen lyder ikke særlig sundt i min verden da det kan sætte sig i din sjæl som et traume .

Skrevet
  • Author
Frække Tanja skrev, den 11.7.2022 at 08:01:

Kære Gry.

Håber du har det godt, trods omstændighederne <3

Er ked af at høre, at du er blevet behandlet på den måde. Det har du godt nok ikke fortjent. :oops:

Hvis du melder det, så er det en god idé med et skriv Fra skadestuen mht volden ;)

At sådan en voldsidiot kan være sig selv bekendt, ja det fatter man sku ikke, så han får ikke mere af min tid :P

Håber du kommer dig hurtigt, og formår at huske, at der trods alt er allerflest af de gode oplevelser <3

Kys og kram fra mig til dig 

Hej

Tak for dine ord 

Jeg har været hos vagtlægen og fået dokumenteret min skade, der er oprettet en voldssag har jeg fået af vide

Skrevet

Øv, lyder som en forfærdelig oplevelse. De bedste tanker herfra.

Der vil formentlig ikke kunne dømmes for røveri, så det giver ikke mening  at følge det spor.
Der er ,ud fra det oplyste, utvivlsomt tale om ordinær vold. Jeg håber, at du har taget billede af din kind og/eller været på skadestuen med den.

Skrevet

Har du overvejet at have en veninde du kunne have med dig når du er på? Tænker det vil være en sikkerhed for dig? 

Skrevet
gry skrev, for 3 timer siden:

Hej

Tak for dine ord 

Jeg har været hos vagtlægen og fået dokumenteret min skade, der er oprettet en voldssag har jeg fået af vide

Dejligt at høre :wub: håber han får hvad han fortjener ;) og håber du er okay <3

Skrevet

Den danske lovgivning på området er klar nok. Der er, som det er beskrevet, helt klart tale om røveri. At du tilbyder ham pengene for at gå ændrer intet. Det skete på baggrund af vold og trusler om vold.
 Det danske politi er derimod ret udueligt og forsøger typisk at springe over hvor gærdet er lavest. Lad dem ikke slippe afsted med at bagatellisere sagen. Sagen er klar og det er deres forbandede pligt at efterforske den som røveri.

Skrevet
Sutteålen skrev, for 4 timer siden:

Øv, lyder som en forfærdelig oplevelse. De bedste tanker herfra.

Der vil formentlig ikke kunne dømmes for røveri, så det giver ikke mening  at følge det spor.
Der er ,ud fra det oplyste, utvivlsomt tale om ordinær vold. Jeg håber, at du har taget billede af din kind og/eller været på skadestuen med den.

Synes du burde afholde dig fra at udtale dig om hvad der “utvivlsomt” er tale om når du tydeligvis INTET ved om jura. Det er vigtigt at GP’er får en retfærdig behandling af politi og retsvæsen, så den her slags episoder så vidt muligt kan undgåes i fremtiden. Røveri straffes langt hårdere end simpel vold og derfor bør sagen køres som en sag om røveri.

Redigeret af People Pleaseren

Skrevet
People Pleaseren skrev, for 3 timer siden:

Synes du burde afholde dig fra at udtale dig om hvad der “utvivlsomt” er tale om når du tydeligvis INTET ved om jura. Det er vigtigt at GP’er får en retfærdig behandling af politi og retsvæsen, så den her slags episoder så vidt muligt kan undgåes i fremtiden. Røveri straffes langt hårdere end simpel vold og derfor bør sagen køres som en sag om røveri.

Netop fordi du og andre i tråden ikke forstå juraen, så nævner i røveri. Ingen af jer har taget stilling til bl.a. tilregnelsen.

Dit indlæg er et klassisk eksempel på ukendskab til juraen, idet du blot ønsker en hård straf, men du har selvfølgelig ikke overvejet tilregnelsen og bevisbyrden.

Ville anklagemyndigheden rejse tiltale for røveri, så er risikoen, ud fra det oplyste, stor for at personen ville frifindes. Hvilket ikke ville være tilfældet ved tiltale for ordinær vold. Og 30-40 dages fængsel er vel bedre end en frifindelse.

Så mit råd til dig er, at lade vær med at udtale dig så skråsikkert og nedladende om noget du åbenlyst ikke har forstand på. 

Skrevet
Sutteålen skrev, for 3 timer siden:

Netop fordi du og andre i tråden ikke forstå juraen, så nævner i røveri. Ingen af jer har taget stilling til bl.a. tilregnelsen.

Dit indlæg er et klassisk eksempel på ukendskab til juraen, idet du blot ønsker en hård straf, men du har selvfølgelig ikke overvejet tilregnelsen og bevisbyrden.

Ville anklagemyndigheden rejse tiltale for røveri, så er risikoen, ud fra det oplyste, stor for at personen ville frifindes. Hvilket ikke ville være tilfældet ved tiltale for ordinær vold. Og 30-40 dages fængsel er vel bedre end en frifindelse.

Så mit råd til dig er, at lade vær med at udtale dig så skråsikkert og nedladende om noget du åbenlyst ikke har forstand på. 

Nu er jeg tilfældigvis cand.jur. Jeg ved ikke hvad du mener med tilregnelse, men hvis det er forsæt du mener, så er det helt klart til stede. Sagen bør efterforskes som røveri, da det er et røveri. Politiet tager overhovedet ikke offeret seriøst ved uden at få fat i gerningsmanden bare at bagatalisere episoden. Man må efterforske sagen som røveri og så se hvad man kan bevise i retten. Mon ikke gerningsmanden har tidligere domme der sandsynliggør at Grys historie er korrekt? Og fordi man går efter røveri som primær tiltale, så forhindrer det ikke at man har en subsidiær påstand om simpel vold. Igen vil jeg bare opfordre dig til at lade være at udtale dig, når du ikke ved noget om jura. Du arbejder måske ved politiet? Der er en ubehagelig tendens til at bagatalisere forbrydelser begået mod GP’er. Var det samme sket hos en fysioterapeut efter endt behandling, var sagen nok blevet taget helt anerledes seriøst. 

Redigeret af People Pleaseren

Skrevet
People Pleaseren skrev, for 13 minutter siden:

Nu er jeg tilfældigvis cand.jur. Jeg ved ikke hvad du mener med tilregnelse, men hvis det er forsæt du mener, så er det helt klart til stede. Sagen bør efterforskes som røveri, da det er et røveri. Politiet tager overhovedet ikke offeret seriøst ved uden at få fat i gerningsmanden bare at bagatalisere episoden. Man må efterforske sagen som røveri og så se hvad man kan bevise i retten. Mon ikke gerningsmanden har tidligere domme der sandsynliggør at Grys historie er korrekt? Og fordi man går efter røveri som primær tiltale, så forhindrer det ikke at man har en subsidiær påstand om simpel vold. Igen vil jeg bare opfordre dig til at lade være at udtale dig, når du ikke ved noget om jura. Du arbejder måske ved politiet?

Hvis du er cand.jur, og har haft strafferet, så ved du jo, at tilregnelseskravet er en subjektiv betingelse, der skal være opfyldt før der kan ifaldes strafansvar. Og ja, en overtrædelse af straffelovens § 288 kræver forsæt. Så når du ikke ved hvad tilregnelse er, så bliver jeg lidt i tvivl om, hvorvidt du er cand.jur. Men lad det ligge.

Der skal være berigelsesforsæt til alle gerningsmomenterne i røveribestemmelsen og dette skal bevises ud over enhver rimelig tvivl i retten. 

Derudover antager du, at gerningspersonen har tidligere røveridomme uden at kende ham. Det er atypisk “jurister” og mere typisk for “befolkningen” at komme med sådanne følelsesplagede antagelser.

Jeg har ikke tænkt mig, at fortælle dig hvor og hvad jeg arbejder med. Men ud fra hvad jeg kan læse i tråden, så tror jeg en forsvarsadvokat ville slikke sig om munden, hvis der skulle rejses tiltale for røveri.

Der er tale om en grim oplevelse, men jeg synes bare ikke det hjælper, når folk påstår røveri uden at kende de helt almindelige strafferetlige ansvarsbetingelser og bevisretlige elementer.

Skrevet

Jeg antager ikke at gerningsmanden er noget som helst, men jeg synes at man skal undersøge sagen ordentlig og se om man ikke kan skaffe tilstrækkeligt med beviser i stedet for bare at give op på forhånd. Det strider mod folks retsbevidsthed at blive spist af med en løgnagtig påstand fra politiets side. Når først pengene er betalt, ydelsen er leveret og han så truer sig til at få pengene tilbage, så er det nødvendige forsæt til røveri til stede. Hvorfor er det du mener der ikke er forsæt? Og som sagt, en tiltale for røveri forhindrer ikke at han kan dømmes for vold. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.