Hop til indhold

Har i mistet glæden ved en nøgen kvinde???????

Featured Replies

Skrevet

Først vil jeg lige sige, dette indlæg omhandler ikke mænd, der kun sjældent besøger en ny kvinde :) Men mere dem der er vant til, at se en ny kvinde i ny og næ. (ikke kun i købesex sammenhæng)

For mit vedkommende, er en vigtig del af besøget, at se pigen nøgen..... selvom mine besøg oftest er i klub, hvor man egentlig ser mange letpåklædte/nøgne piger, jamen så nyder jeg at se hende nøgen når man kommer i enerum. Jeg skal altid lige hen og kigge og røre, når hun får tøjet af (oftest når hun ikke at få det af) Hvis hun er ny, fremhæver man lige alle de ting man kan lide..... og hun kommer ofte med nogle ting, hun synes skulle forbedres. Dette får tit pigerne til at smile/grine lidt, og hvis man spørger ind til hvorfor er svaret " jamen mænd plejer ikke at være så vilde med at kigge på dem"

Af det udleder jeg, at mænd måske nok ligger mærke til, hun har en lækker røv og så videre..... men det er ikke noget, de gør det store væsen ud af.Det er åbenbart ikke så fantastisk at se en pige nøgen længere...... som de tidlige teenageår, hvor man var helt ekstatisk, hvis man var så ufattelig heldig, at se et par bryster eller endnu bedre en fisse..... den tid er åbenbart glemt ;)

Nu skal det siges i klub er tingene lidt specielt, fordi du netop ser så mange piger.... så derfor min startkommentar, hvis du kun besøger en klinikpige hver 2-3 måned, så er hun jo nok meget interresant at få lov at se nøgen

• Svar 58
  • Visninger 8.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Postede billeder

Skrevet

Du kommer sgu med nogle gode oplæg "Lidderbasse".

Nej, helt klart nej. Jeg har ikke mistet glæden. Det er den største af dem alle. Om jeg får udløsning med pigen, eller hun komplimenterer mig er egentlig ikke så vigtigt. Bare jeg må se, røre og først og fremmest smage. Jeg elsker kvindens krop. Det betyder ikke så meget om den er fotomodel model, eller noget større. Den skal bare være velproportioneret. Store bryster = lidt mave og brede hofter osv.

Jeg kan aldrig se mig mæt. Derfor er det altså også pi,,, irriterende at være brillebærer. De duer ikke rigtig i sengen, vel. Så må man jo føle sig frem - og smage. Åh smagen af kvinde, det er himlen. Det er så sjældent at jeg har oplevet en smag der bød mig imod, at jeg ikke checker diskret med fingeren mere, før jeg går ned til den udsprungne blomst og ... nåeeee, ja. I min lange tid som køber på dette marked, kan jeg kun huske en pige, hvor jeg absolut ikke havde lyst til at undersøge noget under navlehøjde. Stor ros til pigerne.

Det er blødheden, den glatte hud, varmen, duften og især og over alt, hendes respons på mine kærtegn der gør at jeg opsøger dette fantastiske fænomen igen og igen.

Skrevet

De fleste af mine gæster foretrækker faktisk at jeg beholder mit lingeri på.... :lol:

og det kan jeg sgu godt forstå.... :twisted:

ejjj det er nu ikke lige pga hængebabsen og rynkerøven de ønsker det. Men en stor del af mine gæster syntes det er helt enormt frækt at se og mærke blonderne og det klassiske lingeri.

Jeg tror det hænger sammen med at der efterhånden er så meget nøgenhed og g-streng i det offentlige rum at de klassiske ting som brede hofteholdere og klassiske kvinder efterhånden er en sjældenhed.

Og det passer mig udemærket da jeg har det bedst på den måde og selv syntes det er enormt frækt at blive betragtet på den måde.

Skrevet

Jeg tror det hænger sammen med at der efterhånden er så meget nøgenhed og g-streng i det offentlige rum at de klassiske ting som brede hofteholdere og klassiske kvinder efterhånden er en sjældenhed.

Jamen, jamen, det er der da ikke. Nøgenhed i det offentlige ru. Du er så ung, men du skulle have oplevet det nøgne look på strandene, til studenterfesteren , og af og til i privat regi i forstadshaverne tilbage i 80´erne og 90 ´erne.

At mænd foretrækker at se dig i lingere ( guderne forstå det) er blot et fetisme :D Najjj ikke blot, for det er fint nok. Hver sin lyst and lust!

Skrevet

Nej :) At klæde hende af, at vende og dreje hende for at nyde synet, at lade hænderne følge øjnene på opdagelse, at mærke hendes duft, at føle hud røre hud, - hvem kan miste glæden ved det :D

Skrevet

Kan kun melde mig i koret. en kvindekrop er så vildt fantastisk at man bare må rundt over det hele.

var jeg nu en rig mand brugte jeg gerne en time på "forspil" blot for at komme hele vejen rundt og lege/udforske

Skrevet

Ja, jeg kan skam også stadig finde glæden ved nøgne kvinder - men jeg besøger jo heller ikke pro´s særlig tit, og har heller ingen fast partner.

Jeg elsker at se en kvinde klæde sig af inden akten, og jeg insisterer på at de beholder trusserne på... dén fornøjelse vil jeg selv have ;)

Skrevet

De fleste af mine gæster foretrækker faktisk at jeg beholder mit lingeri på.... :lol:

ejjj det er nu ikke lige pga hængebabsen og rynkerøven de ønsker det. Men en stor del af mine gæster syntes det er helt enormt frækt at se og mærke blonderne og det klassiske lingeri.

Og det passer mig udemærket da jeg har det bedst på den måde og selv syntes det er enormt frækt at blive betragtet på den måde.

Hov Sisse, når du nu skal være badepige på FKK weekenden, har du vel tænkt dig at være nøgen :P

Skrevet

Hov Sisse, når du nu skal være badepige på FKK weekenden, har du vel tænkt dig at være nøgen :P

Ejjj i skulle jo nødigt miste appetitten inden i går ombord i godterne. Looool

Skrevet

Ej du kan sgu ikke bare stille en slikskål frem foran børnene, og sige den skal i ikke have noget af :evil:

og her troede man kvinder var empatiske :lol:

Skrevet

Jeg vil bare sige, at den klassiske hofteholder aldrig bliver yt i min bog. Og hun må hellere end gerne beholde det på.

Jeg betragter ikke lingerie som en beklædningsgenstand i traditionel talemåde. Det er nærmere at tage udgangspunkt i den nøgne kvindekrop, som default, og derefter gøre den endnu mere lækker med textiler i diverse formater. Altså niveauet over nøgenhed. :D

Skrevet

Hofteholder er stærkt undervurderet.

Jeg synes det er sexet med lingeri og det fremhæver formen. Hofterne er højere og bredere med hofteholder på. BH´en stropper fremhæver den bløde hud. Strømperne fremhæver de lange ben osv.

Og alene selve det at kvinden har klædt sig på til sex gør det mere liderligt (sommetider også for hende)

Hurra for old school luder-dresset - hofteholder, bh og strømper.

Desværre efterhånden en sjældenhed.

Nå men det er bare min mening, den nøgne kvindekrop er også skøn.

Skrevet

Desværre er mange glædespiger alt for hurtige til at smide tøjet - jeg elsker at se og mærke lidt på dem inden, helst stående og få dem til at dreje lidt rundt og evt. gå lidt frem og tilbage - evt gnide røven op ad min pik, som så hurtigt hilser rigtigt af begejstring, inden vi går over til den mere alvorlige del, hvor det er alle pengene værd, selv at få lov at pakke ud og kigge lidt ind bag indpakningen først - især hvis kvinden samtidig er lidt knips og alligevel fræk med lette berøringer de rigtige steder - så kan det kun blive godt.

Skrevet

Jeg kommer ALDRIG til at miste glæden ved en nøgen kvinde!! Jeg må så dog også sige som Montz at jeg besøger pro's yderst sjældent og ingen fast partner har så frekvensen af at se en nøgen kvindekrop er yderst varierende. I øjeblikket er den høj :lol::lol::lol:

Jeg er enig med Jernsvinet.. for mig er afklædningen også en stor del af forspillet... og som Montz foretrækker jeg også at pille trusserne af hende .. og bh'en for den sags skyld.. sæt jeg kom ud af træning med at snuppe den af med en hånd :lol::lol::lol: ??? og jeg elsker iøvrigt også når hun i sin minimale beklædning gnider røven op ad min pik inden vi går i gang med det rigtigt sjove :lol:

Nøgne piger er dejllige!

Trashy piger og piger i lingeri er også dejlige:

http://www.youtube.com/watch?v=RrTXMLlj7ys

Faktisk er piger bare dejlige i al almindelighed :lol::lol::lol:

God dag fra aben

Skrevet

Kondisko og hvide sokker. :o Jeg er stadig vild med at se en ny kvinde splitterravende nøgen. Spændingen inden den sidste trævl ryger af, og også meget lækker.

Men i forbindelse med Sisse´s indlæg her over, kommer jeg i tanker om at jeg havde en næsten nyankommen nøgen ung kvinde i Hua Hin. Hun havde købt nye sokker og kondisko som passede til sokkerne. Da hun ville smide tøjet, bad jeg hende om at beholde sokker og kondisko på. De hvide sokker stod godt til hendes mørke hud.

Dejligt. Sexet. :D

Skrevet

Jeg bliver aldrig, aldrig træt af at betragte det største kunstværk, naturen overhovedet har frembragt.

Skrevet

Jeg vil tilslutte mig koret, der giver udtryk for at de altid vil nyde synet af en nøgen kvindekrop. Jeg vil så blot tilføje "Jeg kan heldigvis i min fremskredne alder også tænde på den indre skønhed, hvilket har sine fordele - vi kan jo ikke komme helt udenom, at begge køns kroppe også på et tidspunkt begynder at afblomstre".

Skrevet
Jeg vil så blot tilføje "Jeg kan heldigvis i min fremskredne alder også tænde på den indre skønhed, hvilket har sine fordele - vi kan jo ikke komme helt udenom, at begge køns kroppe også på et tidspunkt begynder at afblomstre".
Det ved vi alt om her på St. Kødlyst!
Skrevet

Nej.

Men jeg havde en oplevelse der har gjort et meget dybt indtryk på mig ?

Havde Eskortbesøg, Forår :) Let tøj på, Buksedragt i et let silkestof, og intet andet, mine fingre

kunne bare føle den lækre hud indenunder.

Efter nogle timer, og god hygge, var det tid til at sige farvel :lol:

Min buksedragt er revnet bagi :lol:

Som den Gentelman jeg jo er, tilbød jeg et par af mine boxershorts :)

Hvilket dejligt syn :) Ser det stadig for mig, hvilken røv, pakket pænt ind, der var bare et lille øv,

hun var jo på vej hjem, hvor ville jeg gerne have trukket de boxershorts af :)

Har inviteret hende igen, og håber at jeg får lov til at pille de boxershorts af,

og nyde det jeg har pakker ud :)

Så jeg mener, at en nøgen krop, eller en der er "pakket" ind, helst i bløde stoffer, der følger

kroppens former, er det ikke lige hvad humør man er i :)

Den lille mavse :) mums ;)

Elsker dem som de er :D

Skrevet

Nej - det tror jeg aldrig jeg bliver træt af.

Jeg ved selvfølgelig ikke, om jeg, når jeg bliver rigtig gammel, bliver så forkalket, at jeg ikke mere ved, hvad en kvinde skal bruges til, men indtil da:

Det bedste, jeg ved, er at se på og udforske en nøgen kvindekrop.

Når jeg (efterhånden med store mellemrum) dyrker min lille hobby, at betale for sex, beder jeg altid om, at hun er helt nøgen, når hun kommer tilbage. Det siger mig ikke ret meget at trække hende af tøjet. At være nøgen sammen uden spor flovhed, det er mit det bedste.

Skrevet

Nej, jeg har ikke bestemt ikke mistet glæden ved en nøgen kvinde, men jeg nyder altså at blive mødt af en fuldt påklædt kvinde i enten kjole eller top/nederdel, strømper, høje hæle og så noget lingeri indenunder. Det at røre ved hende og mærke stoffet flytte sig hen over huden er sammen med det at pille det af hende styk for styk obligatorisk i mit forspil.

Skrevet

hvordan kan man miste glæden ved en nøgen kvinde :P:P:P

Skrevet

hvordan kan man miste glæden ved en nøgen kvinde :P:P:P

Hvis man er sengeliggende med 42 i feber med dunkende hovedpine og stråleopkast :D

Skrevet

Jeg kommer ALDRIG til at miste glæden ved en nøgen kvinde!! Jeg må så dog også sige som Montz at jeg besøger pro's yderst sjældent og ingen fast partner har så frekvensen af at se en nøgen kvindekrop er yderst varierende. I øjeblikket er den høj :lol::lol::lol:

Jeg er enig med Jernsvinet.. for mig er afklædningen også en stor del af forspillet... og som Montz foretrækker jeg også at pille trusserne af hende .. og bh'en for den sags skyld.. sæt jeg kom ud af træning med at snuppe den af med en hånd :lol::lol::lol: ??? og jeg elsker iøvrigt også når hun i sin minimale beklædning gnider røven op ad min pik inden vi går i gang med det rigtigt sjove :lol:

Nøgne piger er dejllige!

Trashy piger og piger i lingeri er også dejlige:

http://www.youtube.com/watch?v=RrTXMLlj7ys

Faktisk er piger bare dejlige i al almindelighed :lol::lol::lol:

God dag fra aben

Og denne http://www.youtube.com/watch?annotation ... aFUHjR8lxY

Skrevet

Hvis man er sengeliggende med 42 i feber med dunkende hovedpine og stråleopkast :D

Så ville jeg nok også hellere have besøg af Line klædt ud som sygeplejerske istedetfor :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.