Hop til indhold

Har i mistet glæden ved en nøgen kvinde???????

Featured Replies

Skrevet

@Arne Jensen

Endnu en af de fantastisk inspirerende videoer, hvor man sidder savlende tilbage. Men også endnu en af disse møgirriterende videoer, der flasher så hurtigt, at man aldrig når at fordybe sig i de uendelige smukke detaljer. Det kan jo tage 45 minutter at se den, når man skal trykke på pause-knappen hele tiden :lol:

• Svar 58
  • Visninger 8.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Postede billeder

Skrevet

Så ville jeg nok også hellere have besøg af Line klædt ud som sygeplejerske istedetfor :D

Bare uden opkast tak :D men så er jeg også klar på at nurse lidt her og der... ;)

Skrevet

Jeg kan nu også godt lide kvinde kroppe og vender mig gerne hvis jeg ser en smuk en af slagsen ;)... Ved godt det er noget andet, synes bare lige jeg ville give jer ret :). Knus Line som ææælsker lingeri og store babser indenunder :P

Skrevet

Nogle gange er påklædningen meget mere udfordrende/erotisk/sexet end nøgenheden.. Den dybe udskæring, der både viser og skjuler.. Den korte kjole/nederdel, der kan glide lidt uanstændigt op... Den lange kjole med høj slids, der afslører et perfekt nylonben... Korsettet, Blondelingeriet... Jeg kan finde mange muligheder, hvor jeg pirres mere af påklædning end af nøgenhed.. Og så det dejlige at få lov at pakke ud.

Der er vel også en grund til, at strip er meget populært blandt os mænd.

Skrevet

Jeg nyder bestemt synet af både en letpåklædt kvinde, og en kvinde uden tøj ....mums :P

Skrevet

Jeg bliver aldrig, aldrig træt af at betragte det største kunstværk, naturen overhovedet har frembragt.

Jeg troede det var manden som var det største kunstværk.

Ja det kan man lige tænke over :D

Kvinden kom til fordi manden kedede sig af h til. Det var godt hun kom, så blev der knaldet løs og jorden befolkes. :D

Skrevet

Først vil jeg lige sige, dette indlæg omhandler ikke mænd, der kun sjældent besøger en ny kvinde :) Men mere dem der er vant til, at se en ny kvinde i ny og næ. (ikke kun i købesex sammenhæng)

Liderligfyr hvis du har mistet glæden ved en nøgen kvinde, er du sgu også træt at livet. :lol::lol::lol:

Jeg bliver ALDRIG træt af duften, smagen, følelsen af en kvinde (høren og talen kan diskuteres, men flirten hører altså med i min verden) :D Ja alle sanserne bør anvendes når en kvinde skal nydes.

Hun behøver såmænd ikke at være nøgen for at være sexy, jeg er bare glad for kvinder :D men ofte ender det med at vi er nøgne. :mrgreen:

Hver kvinde er unik på sin måde og personlighed kan sagtens kompensere for en mindre perfekte figur.

Gennem tiden har jeg erfaret at alle kvinder har et eller andet negativ anke om sin krop, selv om hun er smuk og veldrejet. Jeg møder ofte smukke piger med perfekte bryster, alligevel vil hun lave dem større :twisted:

Se det er en godbid:

http://www.youtube.com/watch?v=od__L4Lxcxo

Skrevet

Jeg troede det var manden som var det største kunstværk.

[attachment=0]Rodin.jpg[/attachment]Jeg troede ikke, du kiggede efter mænd, Nille :lol: :lol:

Skrevet

Liderligfyr hvis du har mistet glæden ved en nøgen kvinde, er du sgu også træt at livet. :lol::lol::lol:

Nille jeg har skrevet flere afsnit en den du lige linker til ;)

Skrevet

Nille jeg har skrevet flere afsnit en den du lige linker til ;)

I know, det var for at sætte tingene i perspektiv, enten har du et problem eller også skulle du holde en pause med at omgå nøgne damer. Men som du kan høre så bliver vi aldrig træt af nøgne piger/kvinder. Jeg indrømmer gerne at jeg kan blive immune overfor nøgne kvinder, fx på mine FKK og sexparty ture, hvor jeg omgives af 50vis af nøgne piger, der skal mere til sidst på ugen end en smuk nøgen pige for at vække liv i drengen, men efter lidt forspil, kys og kælen, så er drengen klar på sjov igen :D

Skrevet

Liderligfyr skriver:

For mit vedkommende, er en vigtig del af besøget, at se pigen nøgen..... selvom mine besøg oftest er i klub, hvor man egentlig ser mange letpåklædte/nøgne piger, jamen så nyder jeg at se hende nøgen når man kommer i enerum. Jeg skal altid lige hen og kigge og røre, når hun får tøjet af (oftest når hun ikke at få det af) Hvis hun er ny, fremhæver man lige alle de ting man kan lide..... og hun kommer ofte med nogle ting, hun synes skulle forbedres. Dette får tit pigerne til at smile/grine lidt, og hvis man spørger ind til hvorfor er svaret " jamen mænd plejer ikke at være så vilde med at kigge på dem"

Der er vist noget du ikke har forstået i dette afsnit ;) Jeg læser det nu som, jeg er meget vild med en nøgen kvinde :!: og det faktisk er pigernes reaktion på dette, der får mig til at lave tråden :)

pas på med ikke bare at læse overskriften hehe

Skrevet
Hver kvinde er unik på sin måde og personlighed kan sagtens kompensere for en mindre perfekte figur
Selvom jeg nødigt – offentligt – vil give den uvorne knægt ret, så tror jeg faktisk, at han her er nået ind til benet.
Skrevet

Liderligfyr skriver:

For mit vedkommende, er en vigtig del af besøget, at se pigen nøgen..... selvom mine besøg oftest er i klub, hvor man egentlig ser mange letpåklædte/nøgne piger, jamen så nyder jeg at se hende nøgen når man kommer i enerum. Jeg skal altid lige hen og kigge og røre, når hun får tøjet af (oftest når hun ikke at få det af) Hvis hun er ny, fremhæver man lige alle de ting man kan lide..... og hun kommer ofte med nogle ting, hun synes skulle forbedres. Dette får tit pigerne til at smile/grine lidt, og hvis man spørger ind til hvorfor er svaret " jamen mænd plejer ikke at være så vilde med at kigge på dem"

Der er vist noget du ikke har forstået i dette afsnit ;) Jeg læser det nu som, jeg er meget vild med en nøgen kvinde :!: og det faktisk er pigernes reaktion på dette, der får mig til at lave tråden :)

pas på med ikke bare at læse overskriften hehe

Liderligfyr, jeg ved godt du er vilde med piger, det fremgår også af dit nick. Jeg brugte dig som eksempel fordi du startede tråden. Min pointe er at kvinder er livsglæden, hvis man ikke har lyst til kvinder har man mistet livsglæden, at man så bor sammen med en kvinde som man ikke kan holde ud mere er en anden sag, for husk den kvinde har du/man elsket og haft sex med tidligere !

Du må lige forklare dig hvorfor vil pigen i din tråd ikke synes om sig selv ? Er hun usikkert på sig selv ?

"jamen mænd plejer ikke at være så vilde med at kigge på dem" er det noget fod fetish du er ude i ? :D

Skrevet

Liderligfyr, jeg ved godt du er vilde med piger, det fremgår også af dit nick. Jeg brugte dig som eksempel fordi du startede tråden. Min pointe er at kvinder er livsglæden, hvis man ikke har lyst til kvinder har man mistet livsglæden, at man så bor sammen med en kvinde som man ikke kan holde ud mere er en anden sag, for husk den kvinde har du/man elsket og haft sex med tidligere !

Du må lige forklare dig hvorfor vil pigen i din tråd ikke synes om sig selv ? Er hun usikkert på sig selv ?

"jamen mænd plejer ikke at være så vilde med at kigge på dem" er det noget fod fetish du er ude i ? :D

gud hvor du dog drejer tingene

Skrevet

gud hvor du dog drejer tingene

Din udlægningen er heller ikke selvforklarende... du blander "jeg, du og man" sammen i en pærevælling, er det dit problem, vores problem eller et generelt problem at nøgne piger ikke får opmærksomhed som det fremgår i dit fremlægning ? Vi er sgu alle forskellige, nogle er ansigt, andre ben, bryster, røv osv.

Det lyder til at det er din underbevidsthed du snakker om:

Det er åbenbart ikke så fantastisk at se en pige nøgen længere...... som de tidlige teenageår, hvor man var helt ekstatisk, hvis man var så ufattelig heldig, at se et par bryster eller endnu bedre en fisse..... den tid er åbenbart glemt
Skrevet

Den faldt Nille så over på side 5 i debatten.... alle andre er med, og har svaret udfra hvad der er ment.

Hvad jeg lige kan læse af dine efterfølgende kommentarer, havde selv du forstået, det ikke var mig selv der havde mistet glæden ved at se en pige nøgen

Skrevet

Den faldt Nille så over på side 5 i debatten.... alle andre er med, og har svaret udfra hvad der er ment.

Hvad jeg lige kan læse af dine efterfølgende kommentarer, havde selv du forstået, det ikke var mig selv der havde mistet glæden ved at se en pige nøgen

Ok jeg er nok ikke så hurtig som de andre, men lad os nu det ligge...

"Har i mistet glæden ved en nøgen kvinde???????" Mit svar er: Nej det bliver ALDRIG :lol:

Skrevet

Tror aldrig jeg vil miste glæden ved at se en nøgen kvinde, ja ja forudsat da at hun er godt skåret. 8-)

Derimod vil jeg også sige at en kvinde der er flot klædt, giver noget til fantasien, forstår hun at klæde sig pænt / sexet / frækt, så opstår forventningens glæde, og jeg bliver endnu gladere for den nøgne kvindekrop, der bliver pakket ud.

Så på spørgsmålet LF stiller indledningsvis, vil jeg svare, nej jeg bliver ikke træt af at se en nøgen kvinde, men jeg vil alligevel helst træffe / møde en pige der pirrer min fantasi inden hun smider tøjet.

Tøj og høje hæle har det jo med at fremhæve visse legemsdele.

Skrevet

HJÆLP!!!

Kan vi ikke blive fri for denne evindelige mudderkastning! Hvis I ikke kan lide hinanden, så svin hinanden til i PB!

Det er i øvrigt beskæmmende, at trådstarter medvirker til at afspore debatten med sin mudderkastning. Har I ikke mere noget at bidrage ned, så hold k...!

Skrevet

Tror aldrig jeg vil miste glæden ved at se en nøgen kvinde, ja ja forudsat da at hun er godt skåret. 8-)

Derimod vil jeg også sige at en kvinde der er flot klædt, giver noget til fantasien, forstår hun at klæde sig pænt / sexet / frækt, så opstår forventningens glæde, og jeg bliver endnu gladere for den nøgne kvindekrop, der bliver pakket ud.

Så på spørgsmålet LF stiller indledningsvis, vil jeg svare, nej jeg bliver ikke træt af at se en nøgen kvinde, men jeg vil alligevel helst træffe / møde en pige der pirrer min fantasi inden hun smider tøjet.

Tøj og høje hæle har det jo med at fremhæve visse legemsdele.

Lige mine ord, det er dejligt at få pirret sin fantasi, f,eks. foretrækker jeg at se piger i en flot bikini eller badedragt fremfor topløse på stranden.

Men synet af en dejlig nøgen pige på f.eks 30 eller en velholdt MILF på 40 kan vel tænde enhver heteroseksuel mand ?

Synet af en nøgen grå GILF i 60erne vil jeg gerne være foruden :shock:

Skrevet

Synet af en nøgen grå GILF i 60erne vil jeg gerne være foruden :shock:

Hun har da bare glemt at stryge sin elskovsdragt :mrgreen:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.