Hop til indhold

Alt for naiv?

Featured Replies

Skrevet

Her kommer jeg sikkert til at udstille mig som alt for naiv, men er i tvivl.

historien kort er, at jeg var sammen med en dejlig pige, bestilte en time hos hende og hun gav den hele armen og resten af kroppen til min store tilfredsstillelse og efter hendes udsagn også hendes. Hun tilbød i hvert fald lidt ekstra, som at stille ansigtet rådighed for afslutning og efterfølgende bad sammen. Selv om jeg er helt ny i den her verden, ved jeg dog godt at det er et arbejde for hende og jeg bare er en kunde, men tilfredsheden virkede nu meget overbevisende alligevel.

Nå men, så står vi der bagefter med tøjet på igen, krammer og kysser farvel og så ønsker hun et billede af mig med hende og med en hjerne, der ikke er helt oppe i gear igen, siger jeg ja. Så nu har hun et billede af mig, der holder om hende og på hendes ene, nu beklædte bryst.

Ude af døren igen og hovedet sat på plads, går det jo så op for mig, at det nok ikke er så heldigt, for hvad hvis…

Jeg har forsøgt at søge på forummet, men kan ikke finde lignende indlæg, så måske er det kun mig, der er så naiv. Eller er jeg?

Bør jeg dulme nerverne eller bør jeg se frem til problemer? Svaret burde måske være klart for mig og jeg ved, at sådan et besøg er noget man nemt kan vende mod folk, men man vil jo gerne tro på det bedste i andre. Også når man har dummet sig.

bonusinfo: Hun ved jeg har et arbejde med en vis grad af offentlighed, som kræver at omdømmet i det mindste ikke er ødelagt. Hun ved ikke hvor, men med mit nummer, som både bruges privat og arbejdsmæssigt og med mit fornavn, kan hun hurtigt finde mig med en simpel Google-søgning.

• Svar 57
  • Visninger 7.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Nu siger du jo ikke noget om hvilken nationalitet det drejer sig om. Hvis det er en dansker, ville jeg være lidt bekymret - de er normalt alt for professionelle for den slags. Hvis det er en øste

• OrdinaryMan
    OrdinaryMan

Jeg ville tage det roligt, der findes heldigvis mange gode mennesker i verden også i denne branche.  Har selv taget billede med én pige en gang. (Dog er jeg ikke semi kendt, er selv single og havde mø

• Bombadilla
    Bombadilla

Måske jeg er i den forsigtige ende af skalaen, men: - Bollofon - Kun cash - Hvis jeg kører bil, parkerer i god afstand - Kunstnernavn (ikke Peter eller Claus, hvilket rygterne sige

Skrevet
Atkin skrev, for 1 time siden:

historien kort er, at jeg var sammen med en dejlig pige, bestilte en time hos hende og hun gav den hele armen og resten af kroppen til min store tilfredsstillelse og efter hendes udsagn også hendes. Hun tilbød i hvert fald lidt ekstra, som at stille ansigtet rådighed for afslutning og efterfølgende bad sammen. Selv om jeg er helt ny i den her verden, ved jeg dog godt at det er et arbejde for hende og jeg bare er en kunde, men tilfredsheden virkede nu meget overbevisende alligevel.

Nå men, så står vi der bagefter med tøjet på igen, krammer og kysser farvel og så ønsker hun et billede af mig med hende og med en hjerne, der ikke er helt oppe i gear igen, siger jeg ja. Så nu har hun et billede af mig, der holder om hende og på hendes ene, nu beklædte bryst.

Ude af døren igen og hovedet sat på plads, går det jo så op for mig, at det nok ikke er så heldigt, for hvad hvis…

Jeg har forsøgt at søge på forummet, men kan ikke finde lignende indlæg, så måske er det kun mig, der er så naiv. Eller er jeg?

Bør jeg dulme nerverne eller bør jeg se frem til problemer? Svaret burde måske være klart for mig og jeg ved, at sådan et besøg er noget man nemt kan vende mod folk, men man vil jo gerne tro på det bedste i andre. Også når man har dummet sig.

bonusinfo: Hun ved jeg har et arbejde med en vis grad af offentlighed, som kræver at omdømmet i det mindste ikke er ødelagt. Hun ved ikke hvor, men med mit nummer, som både bruges privat og arbejdsmæssigt og med mit fornavn, kan hun hurtigt finde mig med en simpel Google-søgning.

Kan godt følge dig. 
især hvis de er lidt semi kendt. 
ved jeg ikke om du er, men det var måske ikke lige det bedste træk fra din side af. 

så forstå til fulde din bekymring. 
ikke helt normalt ved første besøg pigen ønsker et selfie sammen med en kunde. 
tror faktisk det er sjældent det bliver praktiseret med mindre man har et lille forhold til pigen. 
Også er det som regel taget med ens egen mobil og ikke hendes. 

så jeg ville kontakte hende i morgen 

og prøve at få en dialog med hende. 

påj pøj med det hele 

Skrevet
Atkin skrev, for 7 timer siden:

Naivt ? 
Synes mere at det lyder ufatteligt dumt,at lade en prostitueret tag en selfie sammen med dig… nu kan du så gå og spekulere over hvad hun mon skal bruge det til 

Skrevet

Det foregår afpresning som aldrig før i øjeblikket . Kan godt forstå hvis du tænker, det var sku ikke så smart det her, for hvad i alverden skal bruge et billede til af en tilfældig mand, hvis hun ikke har skumle bagtanker .

Skaden er sket nu og du kan kun håbe der ikke sker mere, sker der noget mht afpresning, er det kun en ting at gøre, Politi !

Skrevet
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

.. Jeg kan slet ikke se hvad jeg skulle bruge det til.. 

Spot on!!!...Her siger du helt præcist, hvad der i den grad bekymrer mig med denne selfie..... Hvorfor ville hun mon have denne selfie og hvad skal hun bruge den til????

Hmmmm....en meget besynderlig ting at bede om......det her kan jo ende grueligt galt...meget, meget dum og naiv beslutning af Atkin:shock:.....et ubevidst sats uden lige.

Skrevet

Pis, den var ikke helt god:wacko:.

Du må håbe at billeder blev taget fordi hun bare ville have et minde en en helt fantastisk kunde… :ph34r:

Jeg ved ikke om en snak med pigen giver nogen mening  Uanset om hun lover slette billedet, så kan du jo aldrig vide om det er gjort eller der findes kopier.

Hvis du skulle blive udsat for en eller anden form for afpresning, så er det kun en vej - politianmeldelse! Også selvom dit job kræver en vis form for anstændig offentlig optræden. Det samme gælder i øvrigt i mit eget job, så kender betingelserne.

Skulle billedet slippe ud, så er der mulighed for at sige noget i stil med, at billedet stammer fra en polterabend eller lign. Uanset stilling har man jo lov at have det sjovt, og selvom det måske kan blive påtalt at sådant billede ikke er god stil, så burde det ikke medføre konsekvenser at have deltaget i en polterabend.

Dyre lærepenge, men er ret sikker på du ikke før det igen:rolleyes:

Og tak fordi du deler. Vi andre kan også tage dårlige beslutninger, især når blodet ikke helt er vendt tilbage til hovedet igen. Så god reminder for alle. 

Skrevet

Well
I dunno.
I actually have the exact same thing, only difference is, that the picture was taken with my phone.
Yes, she asked for it as well, so I sent it over to her.
She said she wanted a memory of a nice meeting.
And I was the one that had to promise not to share it.
Which I'm guessing is why there's no other posts like it.

No issues what so ever.
Apart from a very nice picture and a great memory.

What I'm saying is.
There doesn't have to be any ulterior motives.

Skrevet

Der er skrevet meget om mulige onde hensigter bag dette selfie, men måske hun bare gerne ville have et selfie af jer, som et minde om en god oplevelse for hende også. 

Af de sager jeg kender til om afpresning m.v. har parterne faktisk aldrig mødt hinanden og formålet med, at indhente informationer om kunden er at skaffe penge uden at mødes. 

Sørg for at bibeholde et godt forhold til hende, og hun vil aldrig bruge dette foto imod dig er jeg ret sikker på. 

Skrevet
Søren A skrev, for 26 minutter siden:

Der er skrevet meget om mulige onde hensigter bag dette selfie, men måske hun bare gerne ville have et selfie af jer, som et minde om en god oplevelse for hende også. 

Af de sager jeg kender til om afpresning m.v. har parterne faktisk aldrig mødt hinanden og formålet med, at indhente informationer om kunden er at skaffe penge uden at mødes. 

Sørg for at bibeholde et godt forhold til hende, og hun vil aldrig bruge dette foto imod dig er jeg ret sikker på. 

Meget naivt læsning.. har aldrig hørt om at en Go oplevelse med en prostitueret skal foreviges med et foto. 
Og i forhold til din sidste kommentar,så skal han holde sig på “god fod” med hende ellers kan hun bruge det imod ham ? Stop nu

Det billed er taget i “ond tro” og trådstarter kommer nu til at gå og spekulere på hvad det vil bruges til.. sørgeligt men sandt 

Skrevet
Bg101 skrev, for 11 minutter siden:

Meget naivt læsning.. har aldrig hørt om at en Go oplevelse med en prostitueret skal foreviges med et foto. 
Og i forhold til din sidste kommentar,så skal han holde sig på “god fod” med hende ellers kan hun bruge det imod ham ? Stop nu

Det billed er taget i “ond tro” og trådstarter kommer nu til at gå og spekulere på hvad det vil bruges til.. sørgeligt men sandt 

Du kan jo ikke sætte dig ind i alle pigernes tanker og ingen af os ved jo hvorfor hun tog det billede. Det behøves på ingen måde, at være taget med onde hensigter.

Ingen piger har nogensinde spurgt mig om et billede af mit ansigt ved et møde, og jeg ville også sige nej, men en del har faktisk fået lov til at tage et billede af min pik og et par stykker af min krop. 

Redigeret af Søren A

Skrevet
Søren A skrev, for 5 minutter siden:

Du kan jo ikke sætte dig ind i alle pigernes tanker og ingen af os ved jo hvorfor hun tog det billede. Det behøves på ingen måde, at være taget med onde hensigter.

Ingen piger har nogensinde spurgt mig om et billede af min ansigt ved et møde, og jeg ville også sige nej, men en del har faktisk fået lov til at tage et billede af min pik og et par stykker af min krop. 

Du kan ikke sammenligne dine oplevelser.. i dette tilfælde er forretningen overstået,tøjet er taget på og der tages billed

Tænker ikke at det er pga oplevelsen for pigen har været SÅ spektakulært at hun absolut ville have et billed af trådstarter. Stop nu.. det billed var / er helt unødvendig i den branche og det var dumt at gå med til 

Skrevet
Bg101 skrev, for 1 minut siden:

Stop nu.. det billed var / er helt unødvendig i den branche og det var dumt at gå med til 

Jamen, vi kan da hurtigt blive enige om, at det var dumt og unødvendig af trådstarter, at gå med til det. 

Men ingen af os kender jo pigens hensigt med billedet, så skal vi nu ikke lige mane til besindighed. TS er jo trods alt ikke blevet afpresset, vel….. så stop nu selv med dine konklusioner. 

Skrevet
Bg101 skrev, for 21 minutter siden:

Go oplevelse med en prostitueret skal foreviges med et foto

Men fordi du ikke har hørt om det, sker det nu alligevel. Der er da et par stykker der har et af mig - og det er jeg da helt tryg ved.

Bg101 skrev, for 22 minutter siden:

Det billed er taget i “ond tro”

Har du talt med pigen, siden du er så skråsikker? 

Skrevet

Jeg ville ikke være så nervøs. Pigen har jo også trådstarters navn og privatnummer. Så et screenshot af beskederne, er vel mere afslørende end et billede i påklædt tilstand.

Skrevet

Er det en GP der er kendt i gamet gennem længer tid vil jeg ikke være nervøs. Men er det en pige der lige er poppet op, ville jeg også have kriller i maven.

Skrevet

Tænker at hvis hun vil afpresse , så havde nok sat et lille kamera op inden dit besøg.
Pudsigt der er aldrig nogen der har bedt om billeder af mig. Men pyt der er jo så meget jeg ikke forstår. 

8000

Skrevet
8000 skrev, for 3 minutter siden:

Pudsigt der er aldrig nogen der har bedt om billeder af mig. Men pyt der er jo så meget jeg ikke forstår. 

8000

Du er nok den der ligger flest timer videofilm med på diverse thai klinikker. Langt de fleste har optager sat på deres dør video. 
Hvis der er en voldelig kunde, deler pigerne videoen med hinanden. 

Skrevet

Mystisk historie. Ikke mindst, billedet skulle have seksuel karakter med den hånd på bryst

Skrevet
Jonze skrev, for 1 minut siden:

Mystisk historie. Ikke mindst, billedet skulle have seksuel karakter med den hånd på bryst

Nu er det jo altså ikke sønnikes folkeskolelærer han lige har fået taget et billede med, vel :) 

Der er vel ikke noget underligt i, at der er lidt sexuelle undertonet på et billede af en kvinde man for få minutter siden har kneppet. 

Skrevet

Jojo.. men det er sq ikke normalt at pigen tager selfies med én, medmindre OP er en særlig lækker mand B)

Skrevet
  • Author

Tak for alle svarene indtil videre, det er godt at have lidt forskellige perspektiver at forholde sig til. Nu er der slået lidt koldt vand i blodet, selvom knuden i maven selvfølgelig stadig er der og med jeres indspark, har jeg da også nu en tanke om, hvordan jeg skal håndtere det.

Som et par stykker af jer har skrevet, så var det godt dumt at gå med til det og det kan jeg da love for jeg føler det som. Jeg er dog ikke helt klar til at være kynisk om hendes intentioner. Mavefornemmelsen siger 50/50 og om det er på grund af manglende kendskab til branchen i den ene eller anden retning, kan jeg ikke sige. Så vidt jeg har kunnet finde frem til (før besøget), så har hun været aktiv i nogle år og hvis ikke samme sted, så i hvert fald i samme by og ordlyden i hendes annoncer var som hendes talesprog, hvilket får mig til at tænke, at i hvert fald den del, står hun selv for, hvilket ikke giver mig indtryk af en udspekuleret alfons bag det hele. Så selv om jeg da er bekymret, kan jeg heller ikke lade være med at tænke, det er et karieremæssigt sats af hende også og potentielt farligt for hende personligt, at udvide forretningen til afpresning. Så igen spørger jeg mig selv, om jeg er for naiv. Dumt tænker jeg det er uanset og her er lektien nu lært, men jeg er helt i tvivl om jeg skal prøve at finde ro i maven eller ej.

Jeg tænker, at jeg i aften vil skrive til hende, ikke for at bede hende slette billedet, for som andre har påpeget, så bør jeg nok ikke risikere at stole på det, men derimod for at underspille det lidt. I første omgang takke for en god aften og så bede om billedet til eget minde. Så vil jeg underspille frygten lidt og i stedet for at give udtryk for min bekymring for mig selv, sige at hun selvfølgelig gerne må bruge billedet, men af hensyn til dem, jeg har med at gøre i det daglige, skal ansigtet helst sløres, da et møde med mig gerne skal være en helt useksuel situation (i hvert fald på arbejdet). Jeg tænker selvfølgelig ikke, hun skulle have nogen interesse i at bruge et billede med en kunde, men er man uforsigtig nok til at lade hende tage billedet, kan man vel også være naiv nok til at tro, hun kunne have lyst til det.

Så får jeg flyttet fokus mine bekymringer om hvad det kan gøre ved mig over på, hvad det kan gøre ved andre og lidt subtilt (for subtilt?) sagt at jeg ikke frygter konsekvenser for mig, uden at gøre det klart, at jeg selv er bange for at være faldet i en fælde. Og skulle det vise sig at være helt uskyldigt, så har jeg jo også mindet om en, trods alt, god time.

Tanker om dette modtages med glæde.

Den ærlige skrev, for 11 timer siden:

Kan godt følge dig. 
især hvis de er lidt semi kendt. 
ved jeg ikke om du er, men det var måske ikke lige det bedste træk fra din side af. 

BrandmandSam skrev, for 5 timer siden:

Du må håbe at billeder blev taget fordi hun bare ville have et minde en en helt fantastisk kunde… :ph34r:

Jeg ved ikke om en snak med pigen giver nogen mening  Uanset om hun lover slette billedet, så kan du jo aldrig vide om det er gjort eller der findes kopier.

Hvis du skulle blive udsat for en eller anden form for afpresning, så er det kun en vej - politianmeldelse! Også selvom dit job kræver en vis form for anstændig offentlig optræden. Det samme gælder i øvrigt i mit eget job, så kender betingelserne.

Skulle billedet slippe ud, så er der mulighed for at sige noget i stil med, at billedet stammer fra en polterabend eller lign. Uanset stilling har man jo lov at have det sjovt, og selvom det måske kan blive påtalt at sådant billede ikke er god stil, så burde det ikke medføre konsekvenser at have deltaget i en polterabend.

Dyre lærepenge, men er ret sikker på du ikke før det igen:rolleyes:

Og tak fordi du deler. Vi andre kan også tage dårlige beslutninger, især når blodet ikke helt er vendt tilbage til hovedet igen. Så god reminder for alle.

På sin vis er jeg da, hvad man kan kalde en offentlig person, men heldigvis ikke i en grad, så jeg tænker Ekstrabladet ville være interesseret. Skulle de endeligt være det ville det nok være et stykke inde i avisen, så ikke noget med ansigtet på spisebladene.

Det er dog vigtigt, at de mennesker jeg kommer i kontakt med arbejdsmæssigt, kan have tillid til mig og selv om jeg er overbevist om, at ingen ville se ned på prostitueredes menneskelighed, så vil der nok være nogen, der kunne have et problem med kunderne. Jeg tænker, den almene holdning kan ligge et sted mellem de sociale organisationers, som KFUK's, hvor de næsten kun ser og hører om de forfærdelige situationer og derfor ønsker den svenske model, med kriminalisering af køb frem for salg, til en accept af, at man i et ensomt øjeblik kan falde for fristelsen. Sådan tænker jeg folk er flest i vores samfund og selv om der nok kan være nogen med mere hårde holdninger, så falder flertallet her sandsynligvist et sted på den skala, her hvor jeg er. Hvor på den er jeg i tvivl om, men uanset kan det falde i begge retninger.

Jeg tænker i hvert fald ikke jeg skal gå med den med en polterabend, men nok snarere den med det ensomme øjeblik. Det ville også være tættere på sandheden, da hvad jeg har af venner mest af alt, er spredt over hele landet og det med de romantiske forhold, har jeg aldrig været god til at få gang i.

En eventuel afpresning kommer jeg ikke til give efter på. Det har jeg hverken vilje til, eller for den sags skyld, råd til, så uanset hvad bliver det politiet jeg kommer til at samarbejde med.

Lige det med at dele synes jeg også var vigtigt. Jeg er ikke villig til at afsløre hvem hun er, så længe jeg er i tvivl om hendes intentioner. Det er muligvist uprofessionelt af hende, hvis hun har rent mel i posen (er hun til afpresning, synes jeg derimod det er imponerende professionelt), men jeg vil ikke risikere hendes levebrød, når en opfordring til at tænke sig om er bedre.

wauw skrev, for 1 time siden:

Jeg ville ikke være så nervøs. Pigen har jo også trådstarters navn og privatnummer. Så et screenshot af beskederne, er vel mere afslørende end et billede i påklædt tilstand.

Det er jo desværre godt nok påklædt, men gramsende, så jeg tror ikke det hjælper helt så meget. Umiddelbart ser jeg ikke beskeder som særligt troværdige i sig selv, da mine kontaktoplysninger nemt kan findes på en hjemmeside i forbindelse med arbejdet og der skal ikke så mange photoshop-skills til at lave en beskedtråd sammenlignet med, hvad et egentligt billede kræver.

Som man siger: "Et billede siger mere end tusind ord" og vi var langt fra de tusind inden jeg mødte op.

8000 skrev, 1 time siden:

Tænker at hvis hun vil afpresse , så havde nok sat et lille kamera op inden dit besøg.

Det her er måske mere sandsynligt, men på den anden side er meget kriminalitet også opportunistisk, så jeg tør ikke helt forlade mig på det.

Hvem ved. Måske støder du ind i én, der gerne vil have et billede en dag. Jeg var godt nok heller ikke lige forberedt på det, så forhåbentlig kan mine uheldige øjebliksbeslutninger hjælpe andre med at være forberedt, hvad de så end selv har lyst til at vælge.

Jonze skrev, for 27 minutter siden:

Jojo.. men det er sq ikke normalt at pigen tager selfies med én, medmindre OP er en særlig lækker mand B)

Uff... Det tænker jeg ikke om mig selv, men som sagt har jeg aldrig rigtigt selv fået det romantiske til at køre, hvilket jo kan komme af manglende selvtillid.

Skrevet

Måske jeg er i den forsigtige ende af skalaen, men:

- Bollofon

- Kun cash

- Hvis jeg kører bil, parkerer i god afstand

- Kunstnernavn (ikke Peter eller Claus, hvilket rygterne siger er det mest vanlige)

- Selfie med GP, nej tak (ny på listen efter i dag)

Redigeret af Bombadilla
Kunstnernavn må jo med

Skrevet

Nu siger du jo ikke noget om hvilken nationalitet det drejer sig om. Hvis det er en dansker, ville jeg være lidt bekymret - de er normalt alt for professionelle for den slags.

Hvis det er en østeuropeer ville jeg også være lidt bekymret - alt for mange netværker og alfonser i de miljøer. På den anden side, hvordan skal de kunne vide at du er semikendt?

Hvis det er en thai ville jeg ikke være et spor bekymret.  Så vil hun sandsynligtvis kun vise sine veninder en hyggelig fyr hun har mødt. Eller noget i den dur.

Jeg synes  bare du skal lade den ligge. Billedet er taget. Formentlig sker der ikke mere. Og hvis det gør, så kan du bekymre dig den dag.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.