Hop til indhold
Guest Gabbana

Professionel kæreste

Recommended Posts

Lidt pudsigt, jeg var lidt mystificeret, ordet ringede en ret kraftig klokke, men jeg kunne ikke komme på hvor dælen jeg havde hørt det før.
Så slog det mig!

I mit job som underviser, kom jeg for nogle år siden i frokostpausen i vores kantine forbi en gruppe unge voksne af mellemøstlig herkomst, nogle knægte og nogle tørklædepiger, i start-tyverne .. 
De diskuterede med vanlig ivrig og lettere højrøstet stemmeføring gøren og laden i deres omgangskreds
Så sagde een af dem om en ven og en veninde, at der var vist noget (eet eller andet ord der blev sagt meget hurtigt) kørende ... 
Jeg gik derfra lidt undrende, meningen var tydelig nok, men hvad pokker var ordet ... 
Selvfølgelig ... det var "Bawchicabauwaauuw" ... !!!
Passer jo fint, det er et ord der er så nyt at det ikke rigtig har nået at vække anstød nogen steder endnu ...  

Sjovt, hvad hukommelsen nogle gange kan gøre ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, den 27.6.2022 at 21:20:

Tik tok  er sgu lidt et sjovt medie. Jeg er selv derpå ikke fordi jeg har det store kreative at byde ind med noget derpå men jeg synes der kommer noget guld derinde engang imellem 

men jeg snublede over den her gut der spørg kvinder hvad der står på deres bank konto. Nogle har enormt mange penge på kontoen. Han møder blandt andet en pige der har 1,7 mil på kontoen fordi hun har 7 sugar daddies, som hun mødes med syv dage om ugen. Det er lidt vildt, men altså No hate from me what ever floats her boat.

men han møder så også den her kvinde  der arbejder som en professionel kæreste som man kan leje for en dag. Nu spørg jeg måske dumt. Men er det ikke bare et pænt ord for at være glædespige ?  Jeg ved ikke om kvinden i den video tilbyder seksuele ydelser, men hun modtager betaling for at være en andens kæreste for en dag så er det ikke næsten det samme eller er det mig der er helt forkert på den ?

endnu engang vil jeg sige at jeg hater ikke, jeg har al respekt for det hun laver ligesom jeg har respekt for glædespiger men jeg tænker bare om det hun laver ikke bare en anden form for at være glædespige ?

jeg synes selv jeg er en ung og attraktiv ung man så jeg siger mit job op i morgen l morgen og bliver en professionel kæreste.

her er den video jeg snakker om

 

Uanset om det bliver pakket ind som

Glædespige / Sugar dater / professionel kæreste og andre indpakket fine ord, så er det jo at prostituere sig selv 

Det er bare andre betegnelser for det ældste erhverv som også er bedre kendt som luder. Og det er fakta :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bg101 skrev, den 2.7.2022 at 11:40:

Uanset om det bliver pakket ind som

Glædespige / Sugar dater / professionel kæreste og andre indpakket fine ord, så er det jo at prostituere sig selv 

Det er bare andre betegnelser for det ældste erhverv som også er bedre kendt som luder. Og det er fakta :) 

Jeg pakker ikke ind noget i noget som helst. Jeg er professionel morfar - ikke andet. 

Og luder er i øvrigt ikke det ældste ord for det du kalder det ældste erhverv - derimod det værste og mest nedsættende. Luder brugtes for første gang i 1700'erne, og kommer fra fransk bla "leurre" - lokke. Luder var et stykke dødt kød man brugte for at lokke dyr i fælden. Ett stykke dødt kød!! Et kadaver. Og det siges at det var kvinder som ikke kunne holde sine mænd væk fra kurtisanerne som fandt på at kalde dem for luder. Præsteskabet fulgte straks trop. Så det er fine gamle hæderlige traditioner du og andre respekterer.

Det er temmelig typiskt at folk som bruger de tjenester GP'er tilbyder, er tilbøjelige for at kalde dem for luder. Folk som ikke køber sex, siger normalt prostituerede imens dem der ikke kan holde fingrene væk gerne bruger ordet "luder".  

Enhver må jo tænke sit, men i min optik siger det noget om hvor kompliceret det med at købe sex er for mange mænd. En luder som lokker den stakkels uskyldige mand kan man jo ikke værge sig mod vel. Et kadaver ikke mindre, men lokkende.

Selve er vi jo bare almindelige og normale mænd med almindelige og normale drifter.

Og det er fakta.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
Bananas skrev, den 4.7.2022 at 00:29:

Og luder er i øvrigt ikke det ældste ord for det du kalder det ældste erhverv - derimod det værste og mest nedsættende

Jeg må ærligt indrømme at jeg hader ordet luder. Ikke fordi jeg er en social Justice warrior eller er woke på nogle måder. Men jeg hader ordet luder. Ordet bliver flittigt brugt af nogle af mine venner og nogle kollegaer jeg arbejder sammen med og jeg magter ikke at høre det ord. 
 

 Kvinder der har sex med mange bliver også kaldt for luder og de tager ikke engang penge for det. Har især hørt børn i en alder af 12-13 år bruge det, og de aner jo ikke sikker ikke  en skid om hvad ordet betyder fordi de kun har hørt deres storebror, storesøster eller far og mor sige ordet luder

ja jeg hader ordet luder, også selvom der er tale om kvinder der tager penge for sex, jeg foretrækker ordet glædespige. Jeg er faktisk pisse hamrende ligeglad hvis en siger “ jamen det er jo det som hedder” 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...