Hop til indhold
Guest Gabbana

Professionel kæreste

Recommended Posts

Guest Gabbana

Tik tok  er sgu lidt et sjovt medie. Jeg er selv derpå ikke fordi jeg har det store kreative at byde ind med noget derpå men jeg synes der kommer noget guld derinde engang imellem 

men jeg snublede over den her gut der spørg kvinder hvad der står på deres bank konto. Nogle har enormt mange penge på kontoen. Han møder blandt andet en pige der har 1,7 mil på kontoen fordi hun har 7 sugar daddies, som hun mødes med syv dage om ugen. Det er lidt vildt, men altså No hate from me what ever floats her boat.

men han møder så også den her kvinde  der arbejder som en professionel kæreste som man kan leje for en dag. Nu spørg jeg måske dumt. Men er det ikke bare et pænt ord for at være glædespige ?  Jeg ved ikke om kvinden i den video tilbyder seksuele ydelser, men hun modtager betaling for at være en andens kæreste for en dag så er det ikke næsten det samme eller er det mig der er helt forkert på den ?

endnu engang vil jeg sige at jeg hater ikke, jeg har al respekt for det hun laver ligesom jeg har respekt for glædespiger men jeg tænker bare om det hun laver ikke bare en anden form for at være glædespige ?

jeg synes selv jeg er en ung og attraktiv ung man så jeg siger mit job op i morgen l morgen og bliver en professionel kæreste.

her er den video jeg snakker om

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 15 minutter siden:

 

jeg synes selv jeg er en ung og attraktiv ung man så jeg siger mit job op i morgen l morgen og bliver en professionel kæreste.

Jeg lejer mig selv ud som professionel morfar og farfar. Nogle gange har mine "børnebørn" meget smukke mødre, noget som kan gøre mig lidt forvirret. Det kan jo næppe kaldes incest, når man er indlejet far/morfar - men alligevel dukker en mærkelig følelse op. :huh: Sjovest er det når der også er en professionel og sød mormor med. Då må børnebørnene hygge sig med gaming så meget de vil - hele natten.

Ja, livet som professionel er omvekslende og spændende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
Bananas skrev, for 8 minutter siden:

Jeg lejer mig selv ud som professionel morfar og farfar

Hvad skal du have for 15 min ?

Min Egen er blevet lidt gammel og dement

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 6 minutter siden:

Hvad skal du have for 15 min ?

Min Egen er blevet lidt gammel og dement

No quickies dear.

Der findes udendlandske morfædre du kan prøve. De østeuropeiske skal være billige har jeg hørt. Men sørg for at du har egne høreapparater hjemme. Mange kører uden, og det kan altså blive noget værre bøvl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 54 minutter siden:

Tik tok  er sgu lidt et sjovt medie. Jeg er selv derpå ikke fordi jeg har det store kreative at byde ind med noget derpå men jeg synes der kommer noget guld derinde engang imellem 

men jeg snublede over den her gut der spørg kvinder hvad der står på deres bank konto. Nogle har enormt mange penge på kontoen. Han møder blandt andet en pige der har 1,7 mil på kontoen fordi hun har 7 sugar daddies, som hun mødes med syv dage om ugen. Det er lidt vildt, men altså No hate from me what ever floats her boat.

men han møder så også den her kvinde  der arbejder som en professionel kæreste som man kan leje for en dag. Nu spørg jeg måske dumt. Men er det ikke bare et pænt ord for at være glædespige ?  Jeg ved ikke om kvinden i den video tilbyder seksuele ydelser, men hun modtager betaling for at være en andens kæreste for en dag så er det ikke næsten det samme eller er det mig der er helt forkert på den ?

endnu engang vil jeg sige at jeg hater ikke, jeg har al respekt for det hun laver ligesom jeg har respekt for glædespiger men jeg tænker bare om det hun laver ikke bare en anden form for at være glædespige ?

jeg synes selv jeg er en ung og attraktiv ung man så jeg siger mit job op i morgen l morgen og bliver en professionel kæreste.

her er den video jeg snakker om

 

IMG_4586.MOV 7.62 MB · 19 downloads

Tiktok er den vildeste tidsrøver  :lol:.

Tror jeg har gemt næsten 1000 videoer fordi de får mig til at skrald grine, eller makeup tips eller noget inspirerende.

Ang dit emne: jeg ved dælen dytme ikke hvordan jeg skal greje at være professionel kæreste......går de ud sammen, faker de for hans familie så han får ro fra den kant, hvad sker der i den relation? I need answers!

Jeg er professionel elskerinde.... :wub:.

Dvs sex, nærhed, grin, hemmeligheder osv....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 26 minutter siden:

No quickies dear.

Der findes udendlandske morfædre du kan prøve. De østeuropeiske skal være billige har jeg hørt. Men sørg for at du har egne høreapparater hjemme. Mange kører uden, og det kan altså blive noget værre bøvl.

Det er ren økologi når  de fortæller historier fra gamle dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 4 minutter siden:

 

Ang dit emne: jeg ved dælen dytme ikke hvordan jeg skal greje at være professionel kæreste......går de ud sammen, faker de for hans familie så han får ro fra den kant, hvad sker der i den relation? I need answers!

Jeg er professionel elskerinde.... :wub:.

 

Der er stooor forskel, skat. Som professionel kæreste får du typiskt et tfnnr som du skal ringe. Når vedrørende svarer, spørger du med tilbageholdende agressivitet: "Hvor er du henne"?

Når vedrørende mumler noget om overtid, meget at lave etc .... så stopper du ham og forklarer at han har overtid med opvask, rydderi og andet i weekenden, imens du skal ud med dine veninder.

Der findes store muligheder for improvisation, så bare lad kreativiteten løs.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
Pianistinden skrev, for 17 minutter siden:

Tiktok er den vildeste tidsrøver

Uden tvivl ^_^

Pianistinden skrev, for 17 minutter siden:

Tror jeg har gemt næsten 1000 videoer

Jeg har gemt 5 :lol:

 

Pianistinden skrev, for 17 minutter siden:

Ang dit emne: jeg ved dælen dytme ikke hvordan jeg skal greje at være professionel kæreste......går de ud sammen, faker de for hans familie så han får ro fra den kant, hvad sker der i den relation? I need answers!

Jeg er virkelig også i tvivl om hvad det vil sige at være en professionel kæreste. Altså som du også selv er lidt inde på så går hun ikke i detaljer om hvad det vil sige at være en professionel kæreste.

men altså vi alle ved sgu nok hvad det vil sige at have en kæreste. Men det må vel være at gå ud sammen, kysse med hinanden eller ligge og putte og se film sammen, spise aftensmad  sammen. Som jeg nævnte så ved jeg jo ikke om hun har sex med dem som lejer hende for det gør man jo altså også som kærester. Det er derfor jeg spørg om det ikke læner sig op af at være en gp ^_^

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Der er stooor forskel, skat. Som professionel kæreste får du typiskt et tfnnr som du skal ringe. Når vedrørende svarer, spørger du med tilbageholdende agressivitet: "Hvor er du henne"?

Når vedrørende mumler noget om overtid, meget at lave etc .... så stopper du ham og forklarer at han har overtid med opvask, rydderi og andet i weekenden, imens du skal ud med dine veninder.

Der findes store muligheder for improvisation, så bare lad kreativiteten løs.

 

Nåååå......og hvis han siger:"Er du sur, Skat" så skal jeg sige "næ!.......jeg synes bare det er mærkeligt at...."??

Jeg gider siiiiiimpelthen ikke holde styr på familiefødselsdage, købe gaver til alle inkl min egen, smøre madpakker og hele tiden fortælle ham at NEJ du er ikke tyk! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har gemt 5 :lol:

Nooooooooob! :lol:

Gabbana skrev, for 2 minutter siden:

Det er derfor jeg spørg om det ikke længer sig op af at være en gp ^_^

Jo jeg ser ikke den store forskel, hun udvider bare repertoiret med madlavning og shopping i stedet for facefuck og gaggin :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
Pianistinden skrev, for 6 minutter siden:

Nooooooooob! :lol:

 

Ja lidt nybegynder er man vel B)

jeg damer og folk der træner ^_^

Pianistinden skrev, for 6 minutter siden:

Jo jeg ser ikke den store forskel, hun udvider bare repertoiret med madlavning og shopping i stedet for facefuck og gaggin :ph34r:

Jeg er enig. Det eneste der vil fjerne glædespige tanken var hvis hun ikke havde sex med dem. Men det undre mig hvis det var tilfældet. Jeg ved dog ikke om hun tilbyder facefucking og gaggin :wacko:

jeg har sagt mit job op og er nu en professionel kæreste.

Jeg mangler bare nogle at være professionel kæreste for 

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 1 minut siden:
Jeg mangler bare nogle at være professionel kæreste for 

Det er normalt i start-up-fasen. Du skal bare finde nogle investmentbolag, snakke røven af dem om fremtiden.... lidt á la: "Dette er Uber for soveværelset.... etc".

Fem år uden vinst er normalt. Siden sælger du til Meta eller Eroguide eller noget liiige før aktien falder med 1000 procent.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Det er normalt i start-up-fasen. Du skal bare finde nogle investmentbolag, snakke røven af dem om fremtiden.... lidt á la: "Dette er Uber for soveværelset.... etc".

Fem år uden vinst er normalt. Siden sælger du til Meta eller Eroguide eller noget liiige før aktien falder med 1000 procent.

 

Ville det ikke bare være nemmere at sige jeg at skal have 1300 for at være kæreste med hende for en dag ?  :wacko:

 

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A

I den klassiske 80’er film “Can’t buy me love” er der lidt op temaet “professionel kæreste” jo, vist - det er med et glimt i øjet og en komediefilm, men kigger man lidt seriøst på det, så er historien bag nok ikke så langt fra virkeligheden. 
 

En fyr ønsker, at blive mere populær i skolen, og vil af med sin nørde status. Pga. uheldige omstændigheder ender det med, at han køber sig til at være kæreste med den populæreste pige på skolen. 
 

Aftalen er, at hun melder ud, at de officielt er kærester og de skal ses sammen. De kysser ikke m.v. Men officielt er de kærester og det giver ham status på skolen og får en masse nye venner, som tidligere ikke gad han fordi han bare var en nørd. 
 

Det er vel også lidt det der sker med dinnerdates. De mænd der køber sig til det, gør det vel fordi de udover hendes den lækres selskab, også godt kan lide, at få den status det giver, at de andre på restauranten tror, at kunden reelt er kærester med hende den unge lækre model. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 17 minutter siden:

Jeg mangler bare nogle at være professionel kæreste for 

Jeg troede vi havde haft den der kærestesnak? Var jeg ikke blevet enige om at det skulle stoppe det der? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tænker prof kæreste vel er noget med at man bliver inviteret med til forskellige arrangementer og manden kan så være sikker på 10 mennesker til middagen ikke har set hans "kæreste" på sugardating:ph34r:.. 

Godt bud ^_^ 

Jeg ved jo som nævnt ikke om hun har sex med sine kunder eller hvad man skal kalde dem. Men hun tager jo betaling for at være deres kæreste og man har da sex med sin kæreste. 
 

det er så derfor mit spørgsmål er om det ikke læner sig op af at være glædespige ?. Det kan vel sagtens også være en form for sugardating ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
Pianistinden skrev, for 6 minutter siden:

Jeg troede vi havde haft den der kærestesnak? Var jeg ikke blevet enige om at det skulle stoppe det der? :lol:

Jooooo det er korrekt, sorry :biggrin:

Så må jeg heller ikke være en prof kæreste kan jeg næsten fornemme :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 2 minutter siden:

Godt bud ^_^ 

Jeg ved jo som nævnt ikke om hun har sex med sine kunder eller hvad man skal kalde dem. Men hun tager jo betaling for at være deres kæreste og man har da sex med sin kæreste. 
 

det er så derfor mit spørgsmål er om det ikke læner sig op af at være glædespige ?. Det kan vel sagtens også være en form for sugardating ^_^

Nej, de har ikke sex.

Det handler om noget repræsentativt, over for familie og omgivelser i øvrigt.

Jeg mener at det er kineserne eller japanerne der bruger det en del.

Begge steder er der problemer med 'underskud' af kvindelige kærester, og samtidig bedst for en ung mand at kunne præsentere sig med en partner ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 1 time siden:

Tik tok  er sgu lidt et sjovt medie. Jeg er selv derpå ikke fordi jeg har det store kreative at byde ind med noget derpå men jeg synes der kommer noget guld derinde engang imellem 

men jeg snublede over den her gut der spørg kvinder hvad der står på deres bank konto. Nogle har enormt mange penge på kontoen. Han møder blandt andet en pige der har 1,7 mil på kontoen fordi hun har 7 sugar daddies, som hun mødes med syv dage om ugen. Det er lidt vildt, men altså No hate from me what ever floats her boat.

men han møder så også den her kvinde  der arbejder som en professionel kæreste som man kan leje for en dag. Nu spørg jeg måske dumt. Men er det ikke bare et pænt ord for at være glædespige ?  Jeg ved ikke om kvinden i den video tilbyder seksuele ydelser, men hun modtager betaling for at være en andens kæreste for en dag så er det ikke næsten det samme eller er det mig der er helt forkert på den ?

endnu engang vil jeg sige at jeg hater ikke, jeg har al respekt for det hun laver ligesom jeg har respekt for glædespiger men jeg tænker bare om det hun laver ikke bare en anden form for at være glædespige ?

jeg synes selv jeg er en ung og attraktiv ung man så jeg siger mit job op i morgen l morgen og bliver en professionel kæreste.

her er den video jeg snakker om

 

 

Bananas skrev, for 1 time siden:

Jeg lejer mig selv ud som professionel morfar og farfar. Nogle gange har mine "børnebørn" meget smukke mødre, noget som kan gøre mig lidt forvirret. Det kan jo næppe kaldes incest, når man er indlejet far/morfar - men alligevel dukker en mærkelig følelse op. :huh: Sjovest er det når der også er en professionel og sød mormor med. Då må børnebørnene hygge sig med gaming så meget de vil - hele natten.

Ja, livet som professionel er omvekslende og spændende.

 


@Gabbana var du ikke gået på sommerferie? Hvis jeg en gang til ser, at der bliver forsøgt gjort grin med @Bananas så bliver det rapporteret. Jeg har også hørt, at man kan få sig nogle søde kærester hos politiet.

 

God aften.

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
TheLion skrev, for 9 minutter siden:

var du ikke gået på sommerferie?

Du er altså lidt underlig

TheLion skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har også hørt, at man kan få sig nogle søde kærester hos politiet.

Jamen Så må du jo prøve at finde din partner hos din lokale politistation

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, 1 time siden:

Godt bud ^_^ 

Jeg ved jo som nævnt ikke om hun har sex med sine kunder eller hvad man skal kalde dem. Men hun tager jo betaling for at være deres kæreste og man har da sex med sin kæreste. 
 

det er så derfor mit spørgsmål er om det ikke læner sig op af at være glædespige ?. Det kan vel sagtens også være en form for sugardating ^_^

Uhh på den måde kan man vel kalde alle kvinder for glædespiger.. Min kæreste må sku også en gang i mellem kunne gå i kategorien som glædesmand.. Nogen gange tager han da opvasken i håb om noget bawchicabawwow:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 2 timer siden:

Nåååå......og hvis han siger:"Er du sur, Skat" så skal jeg sige "næ!.......jeg synes bare det er mærkeligt at...."??

Jeg gider siiiiiimpelthen ikke holde styr på familiefødselsdage, købe gaver til alle inkl min egen, smøre madpakker og hele tiden fortælle ham at NEJ du er ikke tyk! 

 


En af de situationer som mænd i forhold ryger ud i, og som man ikke kan redde, lige meget hvad man siger, er når hun stiller SPØRGSMÅLET!!! Og man skal slet ikke svare hende "Hvor mange gange skal jeg sige det, du ser IKKE tyk ud i den kjole..."

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 28.6.2022 at 00:22:

... noget bawchicabawwow:lol:.. 

Er det, eller kommer det der bawchicahaløjsa på din menu ? Og i så fald, er det en tillægsydelse ?
Inquiring minds wanna know....
:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 31 minutter siden:

Er det, eller kommer det der bawchicahaløjsa på din menu ? Og i så fald, er det en tillægsydelse ?
Inquiring minds wanna know....
:huh:

Bawchicabauwaauuw er et alt for overset ord - jeg er færdig af grin :lol: Tak @JenniferRomantica:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...