Hop til indhold
Guest Gabbana

Professionel kæreste

Recommended Posts

Guest Gabbana

Tik tok  er sgu lidt et sjovt medie. Jeg er selv derpå ikke fordi jeg har det store kreative at byde ind med noget derpå men jeg synes der kommer noget guld derinde engang imellem 

men jeg snublede over den her gut der spørg kvinder hvad der står på deres bank konto. Nogle har enormt mange penge på kontoen. Han møder blandt andet en pige der har 1,7 mil på kontoen fordi hun har 7 sugar daddies, som hun mødes med syv dage om ugen. Det er lidt vildt, men altså No hate from me what ever floats her boat.

men han møder så også den her kvinde  der arbejder som en professionel kæreste som man kan leje for en dag. Nu spørg jeg måske dumt. Men er det ikke bare et pænt ord for at være glædespige ?  Jeg ved ikke om kvinden i den video tilbyder seksuele ydelser, men hun modtager betaling for at være en andens kæreste for en dag så er det ikke næsten det samme eller er det mig der er helt forkert på den ?

endnu engang vil jeg sige at jeg hater ikke, jeg har al respekt for det hun laver ligesom jeg har respekt for glædespiger men jeg tænker bare om det hun laver ikke bare en anden form for at være glædespige ?

jeg synes selv jeg er en ung og attraktiv ung man så jeg siger mit job op i morgen l morgen og bliver en professionel kæreste.

her er den video jeg snakker om

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 15 minutter siden:

 

jeg synes selv jeg er en ung og attraktiv ung man så jeg siger mit job op i morgen l morgen og bliver en professionel kæreste.

Jeg lejer mig selv ud som professionel morfar og farfar. Nogle gange har mine "børnebørn" meget smukke mødre, noget som kan gøre mig lidt forvirret. Det kan jo næppe kaldes incest, når man er indlejet far/morfar - men alligevel dukker en mærkelig følelse op. :huh: Sjovest er det når der også er en professionel og sød mormor med. Då må børnebørnene hygge sig med gaming så meget de vil - hele natten.