Hop til indhold
søren55

Stranden og kvinder

Recommended Posts

Mook skrev, for 8 minutter siden:

I will be your shadow :P

That's absolutely brilliant. I'd love you to be my shadow.

Nobody has ever offered me that before. My own shining shadow.<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
SweetMilf6630 skrev, den 27.6.2022 at 09:29:

@Pophair, det kunne ha været, “nudisten” fra den lille landsby jeg vokset op i.

Mange var bange for ham og han fik skyld for meget, mest pga fordomme. Vindueskiggerie, børnelokkere osv. 

Han havde en meget sjælden sygdom, som gjorde han ikke kunne holde ud at have tøj på. Han måtte kun komme i den lokale butik, hvis understellet var tildækket. Jeg kan huske han bandt snore i en strømpe. Så kun lige det absolut nødvendige var skjult. Og sikke et syn, når han gik og cyklede offentligheden. Og strømpen svingede frem og tilbage. Han var blå af kulde om vinteren, men havde intet valg. 

Mine forældre snakkede en smule med ham, og vi var nok også de eneste børn på vejen. Som også bankede på hans dør til fastelavn og nytår. Til stor glæde for den ensomme stakkel. Der var altid varm kakao og en friskbagt bolle. Og han var aldrig upassende overfor os.

Ja, der er nogle "stakler" i alle byer. Der går tit vandrehistorier om dem, uanset om de er sande eller ej. Har man modet til at ta kontakt, vil man mange gange møde et menneske, der gerne vil ha en sludder.

Vi er sgu blevet lidt forskrækket for det anderledes.

Havde en i min by for nylig, der blev efterlyst, fordi han cyklede nøgen rundt :)

 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 17 timer siden:

That's absolutely brilliant. I'd love you to be my shadow.

Nobody has ever offered me that before. My own shining shadow.<3

Great, then I’ll look forward to seeing you somewhere/ one day on the beach in Southeast Asia( some of beautiful beaches) :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 52 minutter siden:

Great, then I’ll look forward to seeing you somewhere/ one day on the beach in Southeast Asia( some of beautiful beaches) :wub:

Name the time and place .... I'll be there.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 timer siden:

Name the time and place .... I'll be there.

 WOW:P  What about a beach in Sweden “Bettnessands Beach” I’ve a plan for next holiday to be somewhere around on a beach, perhaps an unique idea from you ...^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 2 minutter siden:

 WOW:P  What about a beach in Sweden “Bettnessands Beach” I’ve a plan for next holiday to be somewhere around on a beach, perhaps an unique idea from you ...^_^

Bettnesand? You kidding? I grew up around there. But honey - it's like 1250 km from Cph. At least 14 days on bicycles. 

giphy.gif?cid=790b76116a9b3e8f2ea7d74033

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 time siden:

I grew up around there

Oh, really :D

 

Bananas skrev, for 1 time siden:

it's like 1250 km from Cph. At least 14 days on bicycles. 

For you I could do (Anything)

Remember B)distance doesn’t separate people, silence does :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
søren55 skrev, den 26.6.2022 at 19:48:

Sjovt at se kvinder på stranden. Normalt er kvinder jo ret blufærdige. Altså går ikke rundt i undertøj i Fakta. Men på stranden gælder helt andre normer. Kvinder vader rundt i nærmest ingen ting. Fuck jeg nyder det. 

Ja også her. Var på stranden sidste år og 2 kvinder midt 40 -50erne lå halv nøgen kun iført en lille håndklæde over fissen. Da jeg gik forbi blinkede de begge og vippede lige op så fisselæberne og gulvtæppet blev vist.

Da jeg blev ret tændt gik jeg direkte over til dem og spurgte og vi alle skulle kneppe og begge damer blev ligbleg.

Da jeg sagde jeg mente det alvorligt gav de mig deres mobilnr og vi aftalt at ringes ved.

2 uger senere blev jeg inviteret hjem hos damerne( venindepar) og nød godt af de safte vare ingen vi bollede alle sammen.

Sov hos dem i en dobbelsengen og nød også morgen med lidt bol med dem begge.

Jo man kan være heldig.

Da jeg spurgte ind til deres liv var de squ begge gifte kvinder hvor deres mænd altid arbejde og havde ligesom glemt at servicere deres kvindes behov...derfor deres lille leg på stranden.

Redigeret af Kim Madsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv2
Kim Madsen skrev, for 6 timer siden:

Ja også her. Var på stranden sidste år og 2 kvinder midt 40 -50erne lå halv nøgen kun iført en lille håndklæde over fissen.

Ikke fordi dit skriv ikke er vildt godt men men men, du afsporer altså Bananas og Mook` privat samtale total og det er vel næppe tilladt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tv2 skrev, 1 time siden:

Ikke fordi dit skriv ikke er vildt godt men men men, du afsporer altså Bananas og Mook` privat samtale total og det er vel næppe tilladt 

Sorry go carry away

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tv2 skrev, for 1 time siden:

Ikke fordi dit skriv ikke er vildt godt men men men, du afsporer altså Bananas og Mook` privat samtale total og det er vel næppe tilladt 

I må meget gerne afbryde vores samtale og komme med flere gode historier:oHusk EG har/ er plads..til Alle. Bananas og jeg fortsætter gerne samtalen med glæde i Sverige <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...