Hop til indhold
søren55

Stranden og kvinder

Recommended Posts

Sjovt at se kvinder på stranden. Normalt er kvinder jo ret blufærdige. Altså går ikke rundt i undertøj i Fakta. Men på stranden gælder helt andre normer. Kvinder vader rundt i nærmest ingen ting. Fuck jeg nyder det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror nu ikke det drejer sig om blufærdig, men derimod almindelig pli at kvinder klæder sig efter lejligheden. Føtex er ikke stranden, og vi mænd vader typisk heller rundt kun i speedos i supermarkeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, for 1 minut siden:

Du bor langt fra overvægtige tyske turister i leopard-plettede speedos, kan Jeg høre... 

Godt ord igen, men så lad os konkludere ar kvinderne har bedre pli end de tyske mænd;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Tror desværre ikke det har noget med blufærdighed, at gøre.

Har ikke tal på hvor mange kvinder som efter et overfald har fået at vide de selv bad om det med den påklædning. 

Heldigvis har vi ikke muslimske krav om tildækning, men mange tænker over hvad de sender af signal.

På stranden er det helt naturligt og i øvrigt farligt at bade med for meget tøj på. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 5 minutter siden:

Har ikke tal på hvor mange kvinder som efter et overfald har fået at vide de selv bad om det med den påklædning. 

Er det noget der sker ofte? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
AalborgLook skrev, for 6 minutter siden:

Er det noget der sker ofte? 

Ja, overfald (voldtægt), er måske så meget sagt, det er lige så tit de krænkelser meto snakker om. Og nej er hverken feminist eller i metoo bevægelsen. Konstaterer bare både fra min egen ungdom i byen og nu de unge jeg kender, at det var og stadig er et problem at vise for meget hud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
søren55 skrev, 1 time siden:

Sjovt at se kvinder på stranden. Normalt er kvinder jo ret blufærdige. Altså går ikke rundt i undertøj i Fakta. Men på stranden gælder helt andre normer. Kvinder vader rundt i nærmest ingen ting. Fuck jeg nyder det. 

Hvor befinder du dig henne?

Her i Kbh. jeg set 4 yngre piger i kun bikini gående på gaden (og de så ikke helt danske ud-Hvis man må bruge det udtryk nu om dage?) , men det var rimelig langt fra stranden. Der blev dyrket Volleyball på stranden og her var de 2 eneste piger også i bikini der dog dækkede rimeligt meget..

Til gengæld er der en del unge piger i studentervogenede som, med rette, hopper og danser og blæsende fløjter, også iført let, tynd overdel og nogle kun små bikinier

Forståeligt de er glade :)

Har kun oplevet unge piger ( under hvad...måske 21-23 år, smide toppen og lægge topløs en-to gang(e) 2-4 meter fra mig. Det var oppe ved en strand nordpå, før der gik Me Too i alt..

Dejligt med piger der bare er ligetil og ønsker at få farve på hele kroppen. Jeg noterede det i baghovedet og tog så blot sugerøret i munden og et sip af min cola.

Forhåbentlig ser pigerne lidt mere frigjort på tingene i 2022 og fremefter. Livet skal udfoldes og ikke pakkes væk om sommeren.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 1 time siden:

Ja, overfald (voldtægt), er måske så meget sagt, det er lige så tit de krænkelser meto snakker om. Og nej er hverken feminist eller i metoo bevægelsen. Konstaterer bare både fra min egen ungdom i byen og nu de unge jeg kender, at det var og stadig er et problem at vise for meget hud.

Er det ikke mest i nattelivet, at det er et problem?
Er ikke selv så tit på stranden, men i dagligdagen synes jeg da ikke det virker som noget problem, der er da mange piger der er sommerligt påklædt.
Og det er da skønt, jeg nyder det også  ... 
Desværre er der mange mænd der ikke forstår at man skal vise sin interesse eller opmærksomhed med en høj grad af respekt.
Det er som om pigen er et smykke eller et statussymbol for dem - personen interesserer de sig egentlig ikke for ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Elprebsi skrev, for 3 timer siden:

Tror nu ikke det drejer sig om blufærdig, men derimod almindelig pli at kvinder klæder sig efter lejligheden. Føtex er ikke stranden, og vi mænd vader typisk heller rundt kun i speedos i supermarkeder.

Nogen gør, i string :)

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
sneræven skrev, for 10 timer siden:

Er det ikke mest i nattelivet, at det er et problem?

Nej, og selvfølgelig ser du nogen i sommertøj, ikke alt sommertøj er “udfordrende”. Og nogen er ligeglade og vil ha lov at gå i det de kan lide. Siger blot de som ikke gør, er ikke nødvendigvis pga blufærdighed.

Denne artikel er godt nok 4år gammel men stadig relevant, og den hændelse er endda på en strand.

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-06-19-22-aarig-blev-filmet-toploes-paa-stranden-af-fire-maend-da-hun-sagde-fra-blev-hun

Og så er der den anden vinkel hvor, vi skal passe på ikke at krænke andre.

https://www.tv2lorry.dk/koebenhavn/salka-og-sofie-var-toploese-paa-altanen-saa-fik-de-en-klagemail

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

@Pophair, det kunne ha været, “nudisten” fra den lille landsby jeg vokset op i.

Mange var bange for ham og han fik skyld for meget, mest pga fordomme. Vindueskiggerie, børnelokkere osv. 

Han havde en meget sjælden sygdom, som gjorde han ikke kunne holde ud at have tøj på. Han måtte kun komme i den lokale butik, hvis understellet var tildækket. Jeg kan huske han bandt snore i en strømpe. Så kun lige det absolut nødvendige var skjult. Og sikke et syn, når han gik og cyklede offentligheden. Og strømpen svingede frem og tilbage. Han var blå af kulde om vinteren, men havde intet valg. 

Mine forældre snakkede en smule med ham, og vi var nok også de eneste børn på vejen. Som også bankede på hans dør til fastelavn og nytår. Til stor glæde for den ensomme stakkel. Der var altid varm kakao og en friskbagt bolle. Og han var aldrig upassende overfor os.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 19 timer siden:

Livet skal udfoldes og ikke pakkes væk om sommeren.

Mente du ikke underlivet sksl udfoldes og ikke pakkes væk om sommeren. :D :wink:  men i øvrigt meget enig i dit synspunkt.

Bødlen

Del dette indlæg


Link til indlæg
søren55 skrev, for 21 timer siden:

Sjovt at se kvinder på stranden. Normalt er kvinder jo ret blufærdige. Altså går ikke rundt i undertøj i Fakta. Men på stranden gælder helt andre normer. Kvinder vader rundt i nærmest ingen ting. Fuck jeg nyder det. 

People who spend more time in the sun are likely to be happier :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 1 minut siden:

People who spend more time in the sun are likely to be happier :wink:

You don't no me, then ... 
If I spend more than half an hour in the sun, I get paralyzed, tired, boring and depressed.
I can't do anything for the rest of the day ...

Simply don'r understand why people 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 39 minutter siden:

You don't no me, then ... 
If I spend more than half an hour in the sun, I get paralyzed, tired, boring and depressed.
I can't do anything for the rest of the day ...

Simply don'r understand why people 

That’s right.

Sun makes you sleepy.

Sleepiness felt after outdoor exercise. Especially when highly temperatures:wink: But why don’t you close your eyes and take a deep breath/take some rest and imagine some nice pretty ladies/women being around you for the moment <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stærk varme gør os dumme og aggressive, tilføje flere videnskablige studier. Især os heroppe, som ikke har levt i varmebølge siden vi var små, rammes af det.
Dum er jeg allerede, men jeg har da ingen lyst at også blive aggressiv så jeg sidder ved AC'n på kontoret og venter på normale tider. Hvis de nogensinde kommer tilbage?

Stranden når det er 30 grader .... no f....ing way. Uanset hvor mange smukke kvinder der er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Stranden når det er 30 grader .... no f....ing way. Uanset hvor mange smukke kvinder der er.

I understand ^_^

Banana shouldn’t be planned in a location nearby the beach B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 4 minutter siden:

I understand ^_^

Banana shouldn’t be planned in a location nearby the beach B)

It's ok if there's shadows under the palms. Or not too sunny. 

But with you, I might even endure an hour on the beach. But one hour tops.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana

Jeg foretrækker faktisk hellere at have letpåklædte damer  i min lejlighed <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 5 timer siden:

But why don’t you close your eyes and take a deep breath/take some rest and imagine some nice pretty ladies/women being around you for the moment <3

Hahahahaha ,,, :D:D:D
I think about pretty ladies when I close my eyes - for the time being a little too much for my own good ... :wub:
But how on earth do you imagine that that should help me sleep ???
Au contraire, Madame ... ;)

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 25 minutter siden:

But with you, I might even endure an hour on the beach. But one hour tops.

I will be your shadow :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 23 minutter siden:

Hahahahaha ,,, :D:D:D
I think about pretty ladies whwn I close my eyes for the time being - a little too much for my own good ... :wub:
But how on earth do you imagine that that should help me sleep ???
Au contraire, Madame ... ;)

Yes, yes as long as you can imagine objects from above and tilted - and think “ whatever what happens, happens for good “

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 1 minut siden:

Yes, yes as long as you can imagine objects from above and tilted - and think “ whatever what happens, happens for good “

Whuyt ... !!???  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...