Hop til indhold
Slowhead

At gå ned på en kvinde

Recommended Posts

Den ærlige skrev, for 4 timer siden:

Hva så @BrandmandSam

gik du ned på pigen :P 

nu havde du jo også lagt et vist pres på hende med denne tråd, hvis hun altså læser med her inde. 
Så er da super spænd på at høre om amorinerne sprang rundt i luften :wub:

Jeg er ked af ikke at kunne forløse spændingen endnu, men det er altså først den kommende onsdag jeg skal besøge den udvalgte GP :). Beklager hvis jeg ikke har været præcis nok ift. aftalen.

Der er ingen pres på nogen (kun mig selv:wacko:). Jeg tror ikke hun følger med herinde (har ikke kunne finde en profil der passer eller kommentarer i andre tråde). 

Jeg ser også frem mod aftalen med spænding og håber hun (oplevelsen) bliver bare halvt så fantastisk som jeg forestiller mig:P

Og jeg håber @Tullifas og @sneræven har gættet rigtigt. Sød og rapkæftet - og stærkt vanedannende lyder perfekt :wub:. Måske bortset for pengepungen…

@Den ærlige; du skal nok få besked så snart jeg har fået blod tilbage i hovedet efter mødet på onsdag :rolleyes:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror ikke hun følger med herinde (har ikke kunne finde en profil der passer eller kommentarer i andre tråde). 

OK .. ja så tror jeg altså ikke, det er hende jeg (vi) tænker på ... ;) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 21 minutter siden:

OK .. ja så tror jeg altså ikke, det er hende jeg (vi) tænker på ... ;) :D

Jeg lover at løfte sløret på onsdag:rolleyes:! Med forbehold for at hun ikke ønsker omtale, men hun er anmeldt flere gange før, så det forestiller jeg mig ikke bliver et issue.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været på besøg hos June og som lovet her en kort tilbagemelding på, om jeg gik ned på hende.

Og ja, det gjorde jeg i den grad! Helt fantastisk GP :wub: og hun nød både min tunge og fingre i begge huller….:P

Jeg vil ikke gå ind i den store fortælling her og June er anmeldt flere gange, og jeg kan kun tilslutte mig de tidligere anmelderes positive oplevelser.

Tror det er tid til en middagslur nu…. ^_^ 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Jeg vil helst ikke gå ned på grej når jeg laver noget. :-) Så min tunge er veltrænet og udholdende :-)

Men jeg må indrømme at jeg slikker fisse/kusse på kvinder :-) og nyder det i fulde drag specielt hvis de sprøjter mig i munden eller ansigtet, og det hænder oftere end man skulle tro.

Men udtrykket er jo en direkte og meget dårlig oversættelse af det engelske eller amerikanske udtryk 'to go down on a woman'

Som jeg i øvrigt syntes er ligeså dårligt et udtryk. Det  :-) er så feset og puerilt og politisk korrekt så det er en ynk.

Cuntlicking eller eating/licking pussy or cunt er da meget mere grafisk og beskrivende for hvad det er vi foretager os :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 5 minutter siden:

Jeg vil helst ikke gå ned på grej når jeg laver noget. :-) Så min tunge er veltrænet og udholdende :-)

Men jeg må indrømme at jeg slikker fisse/kusse på kvinder :-) og nyder det i fulde drag specielt hvis de sprøjter mig i munden eller ansigtet, og det hænder oftere end man skulle tro.

Men udtrykket er jo en direkte og meget dårlig oversættelse af det engelske eller amerikanske udtryk 'to go down on a woman'

Som jeg i øvrigt syntes er ligeså dårligt et udtryk. Det  :-) er så feset og puerilt og politisk korrekt så det er en ynk.

Cuntlicking eller eating/licking pussy or cunt er da meget mere grafisk og beskrivende for hvad det er vi foretager os :-) 

Synes nok "go down on a woman" er langt mere erotiskt end "eating pussy".  

I often go down on women, but I never eat pussy.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...