Hop til indhold
Slowhead

At gå ned på en kvinde

Recommended Posts

Liv skrev, for 1 minut siden:

Der findes mennesker for hvem alder ikke har betydning og som finder sammen af kærlighed. Min ex er fx tyve år ældre end jeg…..

Ja det ved jeg 

synes også jeg skriver til sidst i min kommentar. 
men det er jo heller ikke min pointe. 
 

Men nu skal vi jo ikke lukke øjnene for der er fornuft ægteskaber. 
som jeg henviser til. 
 

og parallel mellem det og en GP. 
begge for noget ud af det på den ene eller anden måde 

og så kan man jo selv vurdere om det er skidt eller godt. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowhead skrev, den 26.6.2022 at 12:51:

Efter at have læst jeres tanker og refleksioner om emnet, er min tro på egne evner og mandighed styrtdykket. 
Min faste er nemlig en udenlandsk pige, som har tiden fyldt godt ud (dog med lange sessioner Per kunde)

jeg vælger dog at tro, at hun bliver blød i knæene, når hun ser mig:D

Ja, hvorfor skulle hun ikke blive det? Vi er ikke lavet af træ. Selv har jeg gæster jeg næsten elsker, nogle der kan gøre mig liderlig, nogle der ikke kan, men som gør mig varm på andre måder. Gæster der bekymrer sig om mig, passer på mig og hjælper mig. Gæster som ved ting om mig, gæster jeg ved ting om. Orgasme er ikke vigtig for mig, jeg kan sagtens have forrygende sex uden orgasme, men det betyder ikke at jeg aldrig får orgasme med gæster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Ja, hvorfor skulle hun ikke blive det? Vi er ikke lavet af træ. Selv har jeg gæster jeg næsten elsker, nogle der kan gøre mig liderlig, nogle der ikke kan, men som gør mig varm på andre måder. Gæster der bekymrer sig om mig, passer på mig og hjælper mig. Gæster som ved ting om mig, gæster jeg ved ting om. Orgasme er ikke vigtig for mig, jeg kan sagtens have forrygende sex uden orgasme, men det betyder ikke at jeg aldrig får orgasme med gæster.

Er helt sikker på du nyder dine gæster :)

men nu skal vi ikke være blåøjet 

vi betaler for det. 
og ja du har måske valgt den branche af lidenskab og lyst. 
 

det er desværre bare ikke sådan virkeligheden ser ud for de fleste GP. 
 

og du modtager nok heller ikke 5 mænd hver dag 20 dage om måneden. 
 

så lad os skille tingene ad. 
de fleste danske piger har et sikkerhedsnet. I det danske system. Så for dem der vælger denne branche er sikkert af lyst og begær 

men for de fleste er det bare en leve vej. 
Og nyder bestemt ikke sex på arbejdet som du måske gør. 
 

men for dem bare et job for at tjene nogle penge. 
 

ja vi skal tro det bedste i folk men vi skal ikke være naive og dum troende   
 

når du skriver sådan får du folk til at tro at alle GP.  Har et sex drive der overskrider langt den normale. 
og det er bestemt ikke tilfælde. 
 

de har et job hvor de er blevet gode skuespiller og give mænd den illusion at han er en tyr i sengen. 
og fred med det. 
det er det jeg og andre mænd betaler for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 30 minutter siden:

så lad os skille tingene ad. 
de fleste danske piger har et sikkerhedsnet. I det danske system. Så for dem der vælger denne branche er sikkert af lyst og begær

Vi skiller jo netop tingene ad ... ;)

Jeg er da helt enig med dig, i forhold til de fleste udenlandske piger.
Og jeg tror også, af samme grund, at de elendige forhold for mange udenlandske piger på eet eller andet tidspunkt bliver dødsstødet til de relativt frie forhold, vi har haft på området i Danmark .. 
Det kan jo ikke lade sig gøre at få kunderne til at holde sig til de danske piger, og det er i praksis umuligt at regulere forholdene for de udenlandske ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 1 minut siden:

Vi skiller jo netop tingene ad ... ;)

Jeg er da helt enig med dig, i forhold til de fleste udenlandske piger.
Og jeg tror også, af samme grund, at de elendige forhold for mange udenlandske piger på eet eller andet tidspunkt bliver dødsstødet til de relativt frie forhold, vi har haft på området i Danmark .. 
Det kan jo ikke lade sig gøre at få kunderne til at holde sig til de danske piger, og det er i praksis umuligt at regulere forholdene for de udenlandske ... 

Nu taler jeg ikke om forhold eller andre ting. 
 

taler om at begær og lyst i deres arbejde. 
og vi køber en illusion 

vi skal huske på vi faktisk give dem penge for at være sammen med os. 
 

hvis alle piger i Danmark havde så stor sex drive og lyst til at knalde alle mænd som GP. gør. 
var der slet ikke brug for GP. 
 

så pointen var så ment bare at de fleste gør det udelukket for penge og får absolut ingen ting ud af en fyr pumper løs i hende i 20 min. 
 

ja som jeg altid skriver der er nogle der gør det for både penge og lysten. 
men dette er få tallet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 37 minutter siden:

når du skriver sådan får du folk til at tro at alle GP.  Har et sex drive der overskrider langt den normale. 
og det er bestemt ikke tilfælde. 

Det er da en fuldstændig vild skævfortolkning af @Liv' s skriv.
Liv udtrykker jo netop de mange nuancer i dét der gør at en GP kan have glæde af det hun gør.
Hvordan i al verden får du det til at hun får folk til at tro at alle GP'er har et enormt sexdrive?

Liv er netop een af de piger jeg tænker på når jeg skriver 'stærke danske piger'.
Jeg har besøgt en del af dem - går bevidst efter dem ... 
Og indtrykket er det samme - hver gang!!
Liv udtrykker det fantastisk godt ovenfor.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 3 minutter siden:

Det er da en fuldstændig vild skævfortolkning af @Liv' s skriv.
Liv udtrykker jo netop de mange nuancer i dét der gør at en GP kan have glæde af det hun gør.
Hvordan i al verden får du det til at hun får folk til at tro at alle GP'er har et enormt sexdrive?

Liv er netop een af de piger jeg tænker på når jeg skriver 'stærke danske piger'.
Jeg har besøgt en del af dem - går bevidst efter dem ... 
Og indtrykket er det samme - hver gang!!
Liv udtrykker det fantastisk godt ovenfor.


 

Har heller ikke sagt noget ondt om hende så vidt jeg ved.  
skrev netop det var dejligt for hende. 
hun nyder sex med kunder. 
 

men hun skriver. 
Orgasme er ikke vigtig for mig, jeg kan sagtens have forrygende sex uden orgasme, men det betyder ikke at jeg aldrig får orgasme medgæster.

og det er bestemt ikke tilfælles for alle Gp. 
 

jeg kender ca. 6-8 piger der arbejder som GP. 
og de siger når vi taler åbent m det. 
at de ingenting for ud af det normalt. 


læg mærke til jeg skrev normalt  

for selvfølgelig kan det ske der kommer en super elsker ind af døren  

Fra de åbner døren for kunden til de lukker den igen. 
Lukker de helt af og kommer over i en anden verden. 
de ser det hele som de står ved siden af og ser på. 
hvor de har lagt følelser og alt på hylden. 
og de køre skuespillet som kunden ønsker. 
 

belive it or not. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Den ærlige

Er de piger du kender danske eller udenlandske?
Jfr. de tabeller jeg henviser til, så ser det altså ikke ud til at være det generelle billede for danske piger.
Og som sagt, jeg undrer mig også ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 5 minutter siden:

@Den ærlige

Er de piger du kender danske eller udenlandske?
Jfr. de tabeller jeg henviser til, så ser det altså ikke ud til at være det generelle billede for danske piger.
Og som sagt, jeg undrer mig også ... 

Hvis du læser hvad jeg skrev. 
synes det er super at liv kan lide det hun laver 

og jeg skrev netop at danske piger nok valgte det mere af penge og lyst. 
 

men igen jeg taler ikke om forhold dem er jeg helt bekendt med. 
men jeg taler at de fleste ikke nyder sex som eksempel liv gør det. 
 

men kun for pengenes skyld. Og intet for ud af det. 
og kun spiller skuespil. 
 

ja de er udlandske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Den ærlige

Er totalt mystificeret ... :blink:

Du svarer ikke på det jeg spørger om.. 

Hvad de udenlandske piger angår, så er jeg enig med dig .. det er også det der står i de tabeller jeg henviser til ... 

Det der er vigtigt for mig, er at pointere, at de stærke danske piger er vigtige for nogle af os mænd (det handler ikke kun om sex).' 
Og de piger har det faktisk efter alt at dømme helt OK, derfor er der heller ikke de store problemer i at besøge dem ...

Jeg forstår ikke rigtigt hvorfor det med 'illusionen er så vigtig for dig .. ?
Det er jo sådan set heller ikke mit problem ... ;)

For mig er arbejdsmiljøet for de udenlandske piger da et langt større problem ... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 1 minut siden:

@Den ærlige

Er totalt mystificeret ... :blink:

Du svarer ikke på det jeg spørger om.. 

Hvad de udenlandske piger angår, så er jeg enig med dig .. det er også det der står i de tabeller jeg henviser til ... 

Det der er vigtigt for mig, er at pointere, at de stærke danske piger er vigtige for nogle af os mænd (det handler ikke kun om sex).' 
Og de piger har det faktisk efter alt at dømme helt OK, derfor er der heller ikke de store problemer i at besøge dem ...

Jeg forstår ikke rigtigt hvorfor det med 'illusionen er så vigtig for dig .. ?
Det er jo sådan set heller ikke mit problem ... ;)

For mig er arbejdsmiljøet for de udenlandske piger da et langt større problem ... 

 

Ja undskyld så forstod jeg ikke dit spørgsmål. 
venligst stil det igen for arveprins Knud her :)

tror vi faktisk er pænt enige om det hele skriver bare forbi hinanden. 
 

det med illusion er ikke så vigtig. 
mere for at gøre opmærksom på det er en illusion for det kan aldrig blive ægte fordi vi betaler dem for at have sex. 
og igen som jeg altid slutter af med. 
 

der er undtagelser der kan komme følelser mellem folk lige som alle mulige andre steder. 
 

men at gå ind til en GP og tro at hun er helt oppe at støde over dig. Første gang hun ser en. 
det er en illusion 

og igen husk nu hun er kun sammen med dig fordi du giver hende penge. 
 

hvis i så begynder og ses privat og sex opstår. 
så taler vi helt andre ting så er det følelser der er udviklet sig. 
 

Lille historie. 
 

Dem jeg kender er fuldstændig ligeglade med de mænd der besøger. Dem. 
ja måske tale de og hygge men alt det er en del af det. 

og jo flere gaver de kan få kunden til at komme med jo bedre ja nogle gange går der konkurrence i det hvem der kan få flest blomster og chokolade og div ting. 
 

langt de fleste gange bliver de blomster smidt ud med mindre hun ved det er fast kunde og hun ved han komme tilbage om et par dage. 
så sætter hun dem så han kan se dem på hendes bord. 
men igen det er Hele gamet. 
 

De bruger alle de trick de ved gør os mænd bløde i knæene og vi tror at vi betyder noget for dem. 
for på den måde får de os tilbage igen og igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Den ærlige

Så tror jeg du har svaret på mit spørgsmål - indirekte ... 
Det er udenlandske piger du kender ... 
Der er ingen danske steder tilbage der er organiseret som du beskriver med mange piger der kender hinanden indbyrdes ... 

Det med om det er en illusion er jo helt afhængig af hvad man forventer ...
Jeg har absolut ingen illusioner om at besøgene er indgangen til een eller anden form for forhold ... 
Højst personlig sympati, eller en form for kammeratskab, præcis som @Liv beskriver så godt i sit indlæg.
Det med "ægte" kommer igen helt an på hvad man mener.
Ægte nydelse på eet eller andet niveau tror jeg forekommer jævnligt ...
Spørger man om "ægte følelser" så ryger man omgående ud i en gevaldig diskussion om hvad "følelser" er for noget. 

Jeg kan kun sige at ånden hos mange af de danske piger, jeg har besøgt, er som @Liv beskriver.

Jeg tror mange udenlandske piger trækker den endnu længere og får manden lokket ud i een eller anden form for 'venskab med påhægtede økonomiske forventninger' ..
Altså at pigen under påskud af noget kæreste-ligninde får manden til at betale for diverse, hvor hun siger der er et behov.
Det er ikke noget jeg véd, men jeg synes nogen indlæg herinde har antydet det ... 

Den slags ville aldrig finde sted hos danske piger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 3 minutter siden:

@Den ærlige

Så tror jeg du har svaret på mit spørgsmål - indirekte ... 
Det er udenlandske piger du kender ... 
Der er ingen danske steder tilbage der er organiseret som du beskriver med mange piger der kender hinanden indbyrdes ... 

Det med om det er en illusion er jo helt afhængig af hvad man forventer ...
Jeg har absolut ingen illusioner om at besøgene er indgangen til een eller anden form for forhold ... 
Højst personlig sympati, eller en form for kammeratskab, præcis som @Liv beskriver så godt i sit indlæg.
Det med "ægte" kommer igen helt an på hvad man mener.
Ægte nydelse på eet eller andet niveau tror jeg forekommer jævnligt ...
Spørger man om "ægte følelser" så ryger man omgående ud i en gevaldig diskussion om hvad "følelser" er for noget. 

Jeg kan kun sige at ånden hos mange af de danske piger, jeg har besøgt, er som @Liv beskriver.

Jeg tror mange udenlandske piger trækker den endnu længere og får manden lokket ud i een eller anden form for 'venskab med påhægtede økonomiske forventninger' ..
Altså at pigen under påskud af noget kæreste-ligninde får manden til at betale for diverse, hvor hun siger der er et behov.
Det er ikke noget jeg véd, men jeg synes nogen indlæg herinde har antydet det ... 

Den slags ville aldrig finde sted hos danske piger.

 

Jeg svarede dig faktisk på dit spørgsmål første gang hvis du kigger godt efter 

skrev helt i bunder ja det er udlandske. 
 

igen skriver du ægte nydelse og det er der filmen knækker lidt for mig. 
det er jo lige præcis det det ikke er. 
 

jo for nogen GP og måske mest udbred blandt de danske. 
 

og er helt sikker på du og dine har gensidig ægte nydelse. 
der har jeg aldrig sagt ikke kan ske. 
 

Siger bare dem jeg kender puha godt de mænd ikke høre hvad der bliver sagt når døren er lukket. 
 

har siddet til en fest med lokalet fyldt med Gp 

og lige pludselig skulle vi være helt stille. 
for en af pigerne skulle lige tjene lidt penge. Som hun sagde. 
så gik der 20 min så var festen igang igen. 
 

Jeg har selv datet en Gp. 
Hvor det kom rigtige følelser imellem os. 
så jo det kan ske 

men som hun sagde til mig flere gange hun nød ikke sexen før vi begyndte at ses og der ingen penge var mellem os. 
 

først der kunne hun slappe af og nyde samværet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at vende tilbage til TS’s indlæg, så er det er godt indlæg til en god dialog. Tak for det :)

Personligt besøger jeg også en GP for min skyld. Der er derfor jeg er kunden. 

Men det betyder ikke, at jeg ikke vil gå ned på en GP. Det har jeg gjort før og vil ganske sikket gøre det igen. Men det afhænger meget af konteksten. Hvilken GP er det, hvorfor har jeg valgt hende og hvad er det jeg ønsker den pågældende dag osv. 

For mig betyder det rigtigt meget for min egen oplevelse om min sexpartner også har nydelse ved samværet. Det er ikke nødvendigvis ensbetydende med at opnå orgasme, men “bare” at hun også nyder akten. Så man man kan sige, at min lyst til at gå ned på en GP også er for min egen tilfredsstillelses skyld. 

Det er min oplevelse at forskellige GP’er har forskellige oplevelser sammen med mig. Både fordi jeg og de selv har forskellig tilgang til mødet. Men det er også min oplevelse nogle gange, at de helt sikkert nyder samværet og også at de opnår orgasme.

Jeg er ingen adonis eller sex-gud, men har alligevel oplevet gensidigt tilfredstillende sex med GP’er. Og det er for mig bare dejligt frækt og en lækker bonus. 

Så går jeg ned på en GP - ja. Og jeg gør det igen på onsdag, hvor jeg her en aftale med en kendt GP som jeg ikke har besøgt før.

Men hun virker på mig som en af dem der vil nyde det, så det skal prøves. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, for 20 minutter siden:

For at vende tilbage til TS’s indlæg, så er det er godt indlæg til en god dialog. Tak for det :)

Personligt besøger jeg også en GP for min skyld. Der er derfor jeg er kunden. 

Men det betyder ikke, at jeg ikke vil gå ned på en GP. Det har jeg gjort før og vil ganske sikket gøre det igen. Men det afhænger meget af konteksten. Hvilken GP er det, hvorfor har jeg valgt hende og hvad er det jeg ønsker den pågældende dag osv. 

For mig betyder det rigtigt meget for min egen oplevelse om min sexpartner også har nydelse ved samværet. Det er ikke nødvendigvis ensbetydende med at opnå orgasme, men “bare” at hun også nyder akten. Så man man kan sige, at min lyst til at gå ned på en GP også er for min egen tilfredsstillelses skyld. 

Det er min oplevelse at forskellige GP’er har forskellige oplevelser sammen med mig. Både fordi jeg og de selv har forskellig tilgang til mødet. Men det er også min oplevelse nogle gange, at de helt sikkert nyder samværet og også at de opnår orgasme.

Jeg er ingen adonis eller sex-gud, men har alligevel oplevet gensidigt tilfredstillende sex med GP’er. Og det er for mig bare dejligt frækt og en lækker bonus. 

Så går jeg ned på en GP - ja. Og jeg gør det igen på onsdag, hvor jeg her en aftale med en kendt GP som jeg ikke har besøgt før.

Men hun virker på mig som en af dem der vil nyde det, så det skal prøves. 

Så glæder vi os da til at høre om du så gik ned med denne kendte pige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 13 minutter siden:

Fedt og du vil ikke lette spændingen lidt ved at løfte sløret på den udvalgte :P

Jeg har for vane at høre - eller i det mindste orientere - den pågældende GP inden jeg kommer med en anmeldelse eller udtalelse som går direkte på hende. Der er dog undtagelser og gråzoner. 

Hende jeg har lavet en aftale med har rødt hår :ph34r:  

Jeg skal nok give en tilbagemelding efter besøget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har for vane at høre - eller i det mindste orientere - den pågældende GP inden jeg kommer med en anmeldelse eller udtalelse som går direkte på hende. Der er dog undtagelser og gråzoner. 

Hende jeg har lavet en aftale med har rødt hår :ph34r:  

Jeg skal nok give en tilbagemelding efter besøget. 

Fedt Rødt hår :ph34r: 

kan jeg sgu ikke gætte :lol:

men tænker det må være en dansk eller en fra Europa så. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tullifas
Den ærlige skrev, 1 time siden:

Fedt Rødt hår :ph34r: 

kan jeg sgu ikke gætte :lol:

men tænker det må være en dansk eller en fra Europa så. 
 

 

Det ka’ jeg :x

Hun er en bette fis, med sød og rapkæftet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tullifas skrev, for 28 minutter siden:

Det ka’ jeg :x

Hun er en bette fis, med sød og rapkæftet :P

Og STÆRKT vanedannende ... ;) <3
Rapkæftet ... hmm ... måske kommer det an på hvem hun er sammen med ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hva så @BrandmandSam

gik du ned på pigen :P 

nu havde du jo også lagt et vist pres på hende med denne tråd, hvis hun altså læser med her inde. 
Så er da super spænd på at høre om amorinerne sprang rundt i luften :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...