Hop til indhold

Hvis købesex blev forbudt

Featured Replies

Skrevet

Jeg er blevet lidt nysgerrig på scenariet for den enkelte sexkøber så fremt sexkøb og salg blev forbudt. 

Så dette spørgsmål er rettet til de der køber sex - og ikke alle dem der er holdt op med det eller aldrig har gjort det eller kun læser med på EG for underholdningen skyld. Spørgsmålet er altså rettet imod aktive sexkøbere. 

Det kommer her :

Hvordan tror du du vil forholde dig hvis prostitution blev forbudt. 

-  Ville du undvære? 

- Ville du opsøge det alligevel - eks. I andre lande eller andre steder

- Andet 

Redigeret af Den lille frøken

• Svar 83
  • Visninger 7.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg ville kontakte min yndlings GP'er og bede hende om at lave f.eks. et kunstværk (en abstrakt tegning med et par streger). Den ville jeg så blive så glad for at jeg ville købe den til et aftalt belø

• Jeg tror faktisk jeg ville hoppe ned af den sti der leder til de dersens super avancerede sexrobotdukker der med statsgaranti griner af mine dårlige jokes samtidig.  Ved nærmere eftertanke har je

• Nordjysk Kinkster
    Nordjysk Kinkster

Købe, uanset. Kunsten ville være at spotte hvor man kan købe. De her skilte kommer jo nok ikke i brug igen:  

Postede billeder

Skrevet

Jeg bor tæt nok på grænsen til at tage til Tyskland i stedet. Jeg tror udbuddet i Flensborg ville blive større. 

Hvis det også skulle blive forbudt, ville jeg nok bare undvære. Hvis straffen blev ala Norge eller Sverige ville jeg ikke risikere det.

Skrevet

Jeg ville vurdere risikoen for at blive taget. Hvis meget lille ville jeg fortsætte, ellers ikke. Forhåbenligt er det ikke den vej det går i DK. 

Skrevet

Det er et godt spørgsmål. Jeg ville som People Pleaseren overveje situationen nøje. Ville de søde danske glædespiger jeg besøger fortsætte som PD i stedet for at være  på fx Pussy Galores eller Seduction Girls, ville jeg nok overveje det, hvis risikoen for at blive taget var meget lille. Men jeg kan nok først besvare spørgsmålet, hvis det skulle blive aktuelt. Hvad det forhåbentlig aldrig bliver. Jeg besøger aldrig de udenlandske piger fra Østeuropa alligevel, så det vil ikke blive aktuelt.

Skrevet

Jeg tænket at der vil opstå et "sort marked" som det bliver svært at komme ind på. Og udbuddet bliver også mindre, da alle pigerne (måske nok især de nye) ikke er villige til at løbe den risiko det vil medføre, for evt. bøde eller fængsel straf.

Jeg er så heldig at jeg ser en som ikke er aktiv mere, og hende vil jeg helt sikkert fortsætte med at mødes med, hvis hun vil.

Jeg forstiller mig at der vil opstå sådan nogle lukkede grupper, hvor pigerne har en større eller mindre gruppe af faste gæster de mødes med.

Jeg håber og tror på at det ikke kommer der til.

Skrevet

Hvis prostitution blev ulovligt i Danmark, ville det ikke berøre mig synderligt meget. De gange jeg benytter mig af købesex er det overvejende i udlandet eller med piger herhjemme, der ikke annoncerer, hvorfor forbuddet formentlig ikke ville kunne håndhæves tilstrækkeligt i dette tilfælde.

Skrevet

Jeg tror faktisk, at det ville være godt for sådan en som mig, hvis det blev ulovligt og ikke så tilgængeligt at købe sex. 

Jeg har været i behandling på sexologisk afdeling tidligere og p.t. er jeg på venteliste til individuelle samtaler og behandling igen, efter jeg er blevet visiteret og fundet afhængig og egnet til behandling (igen). 

Skrevet

Jeg tror at ydelserne i gråzonen ville boome helt vildt, og sugardating ville det samme.

Undvære det..? Aldrig...jeg ville finde en løsning. ;-) 

Skrevet

Det er et hypotetisk spørgsmål .

Det vil aldrig dø ud verdens ældste erhverv, ej heller ved forbud, ligesom sort arbejde også er forbudt, men lever i bedste velgående .

Skrevet

@Michh:

Det er vel ikke så urealistisk et scenarie igen. 

Spørgsmålet lød ikke på om sexarbejde ville forsvinde eller ej. Spørgsmålet gik på hvad man som køber ville gøre såfremt det blev gjort ulovligt.

Skrevet

Jeg ville undvære det.

Den primære årsag til at jeg besøger glædespiger er manglen på intimitet i mit liv og en elsker er ikke en option for mig da det er vigtigt for mig at følelser bokses helt inde til det pågældende møde.

Den sekundære årsag, når nu jeg alligevel besøger glædespiger, er at få stillet min seksuelle nysgerrighed.

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 2 minutter siden:

@Michh:

Det er vel ikke så urealustisk et scenarie igen. 

Spørgsmålet lød ikke på om det ville dø ud men om hvad man som sexkøber ville gøre såfremt det blev forbudt. 

som sexkøber ville man gøre det alligevel, man ville bare være mere diskret og forsigtig, er jo nemt i dag med internettet .

Pigerne ville bare ikke kunne annoncere åbenlyst så .

Skrevet

Folk skulle nok finne ud af det alligevel med de moderne komunikationsmidler. Det er nu blevet lettere at finde hinanden end før 1998 hvor prostitution var forbudt.

Skrevet

Jeg ser en fast privat. Det ville jeg blive ved med. En gang imellem får jeg også thai massage med mere. Der ville jeg nok være mere forsigtig.

Skrevet

@Den lille frøken

Jeg ville nok bruge Tantra (i een eller anden lovlig form) eller andre tilbud i 'gråzonen' der måtte være 'risikofrie'
Fra starten var det faktisk min mening at holde mig til tantra og evt. massage med afslutning, men en bandit af en glædespige forførte mig, og så tog den ene visit den anden ...

Jeg er lidt nysgerrig omkring hvorfor du spørger?
Vi hører jo ikke så meget om hvordan de politiske vinde blæser på området pt.
Er er evt. noget der 'ulmer' som vi ikke hører om .. ?
Tænkte om du måske har hørt noget siden du stille spørgsmålet?
Umiddelbart virker det ikke som om det er 'lige på trapperne' - flere partier skulle ændre prostitutionspolitik hvis der skulle være et flertal.
Men der kunne jo være eet eller andet fra EU ... 
Hvilket dog virker lidt mystisk da Belgien netop har foretaget en fuld liberalisering.

Tænker også, om de engagerede glædespiger har overvejet hvad der kunne gøres?
Kunne man f. eks. lave tilbud der til den tid kunne være inden for lovens rammer? - Det tror jeg godt man kunne, men så skal det 'løbes i gang' ... 
Jeg tænker pigerne burde være mere opmærksomme på risikoen.
Også noget med politisk indflydelse, hvor strenge straffe, hvilke grænser (skal intimmassage osse være ulovligt .. ) etc etc

Tror ikke sexsalg bliver forbudt ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet

@sneræven

Den eneste grund til jeg stiller spørgsmålet er bare min egen nysgerrighed på hvordan  den enkelte sexkøber ville forholde sig hvis sexkøb blev gjort ulovlig. Andet ligger der ikke bag. 

Sexkøb og salg ville jo ikke forsvinde, men hvor langt er køberne egentlig villige til at gå for at gøre det alligevel? 

Hvor stor en risiko er man villig til at løbe? 

Skrevet
Søren A skrev, den 15.6.2022 at 12:49:

Jeg tror faktisk, at det ville være godt for sådan en som mig, hvis det blev ulovligt og ikke så tilgængeligt at købe sex. 

Jeg har været i behandling på sexologisk afdeling tidligere og p.t. er jeg på venteliste til individuelle samtaler og behandling igen, efter jeg er blevet visiteret og fundet afhængig og egnet til behandling (igen). 

Stor respekt til dig for at opsøge hjælp og erkende en problemstilling.

Skrevet

Jeg ville kontakte min yndlings GP'er og bede hende om at lave f.eks. et kunstværk (en abstrakt tegning med et par streger). Den ville jeg så blive så glad for at jeg ville købe den til et aftalt beløb. I løbet af handlen bliver vi iøvrigt så vilde med hinanden at vi simpelthen ikke kan lade være med at knalde :D

Skrevet

I forvejen bruger jeg SB meget, men også diverse GP’ere. Ville nok skrue en del op for brugen af SB’erne. Desuden rejser jeg over 200 dage om året. Så kunne realistisk få dækket størstedelen af mit købesex behov det. 

Jeg vil nok også blive kreativ og selvom det ville være forbudt og strafbart, alligevel bruge købesex og dermed risikoen for, at blive opdaget og også straffet. Men kom naturligvis også meget an på strafniveauet. Var det fængselsstraf, så formentlig ikke. Men en bødestraf ville helt sikkert ikke afholde mig for at tage risikoen. 

Skrevet
Bear skrev, for 6 timer siden:

Jeg ville kontakte min yndlings GP'er og bede hende om at lave f.eks. et kunstværk (en abstrakt tegning med et par streger). Den ville jeg så blive så glad for at jeg ville købe den til et aftalt beløb. I løbet af handlen bliver vi iøvrigt så vilde med hinanden at vi simpelthen ikke kan lade være med at knalde :D

Ja, lige som indboet i en andelslejlighed også kunne koste en aftalt sum. Der vil findes løsninger.

Skrevet

Købe, uanset. Kunsten ville være at spotte hvor man kan købe. De her skilte kommer jo nok ikke i brug igen:

Skilt 'Fransk Vask og Strygning', indrammet, metal, 1900-tallet -  Lauritz.com

Skrevet

Måske kan man ikke få sit ønske om forbud mod købesex.

Men

kontanter er ved at være blevet en mistænkelig størrelse her efter corona

og bogføringsloven er blevet kraftigt strammet...

Skjold.

Skrevet
TordenSkjold skrev, for 46 minutter siden:

Måske kan man ikke få sit ønske om forbud mod købesex.

Men

kontanter er ved at være blevet en mistænkelig størrelse her efter corona

og bogføringsloven er blevet kraftigt strammet...

Skjold.

1) Hvem er "man"?

2) Hvad mistænkeligt er der ved kontanter?

3) Hvilken betydning har stramningerne i bogføringnsloven for købesex?

Skrevet
AB455 skrev, for 2 timer siden:

1) Hvem er "man"?

2) Hvad mistænkeligt er der ved kontanter?

3) Hvilken betydning har stramningerne i bogføringnsloven for købesex?

1) En række politiske partier.

2) Det er ved at være sjældent at kontanter anvendes så det bliver bemærket når de bliver brugt. Og der bliver flere og flere benspænd: https://www.advodan.dk/da/erhverv/viden-til-dig/hvidvaskloven-her-gar-graensen-for-kontante-betalinger/

3) Jeg synes jeg ser at der kunne komme visse strenge krav til at ALLE skal kunne til enhver tid kunne dokumentere hvor ens kontanter stammer fra/hvor de er brugt.

https://www.bdo.dk/da-dk/faglig-info/business-services-outsourcing/ny-bogfoeringslov-2022

Skjold.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.